Klopt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:19 schreef Sanne het volgende:
Ik ben namelijk een heel leuk mens en verdien véél cadeautjes.
Heej, wat doe jij in dit topic?quote:
En Pinball, wat is jouw lushlijstjequote:
Kort lijstje: alleen de Whip Stick.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:35 schreef flugeltje het volgende:
En Pinball, wat is jouw lushlijstje
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kort lijstje: alleen de Whip Stick.![]()
Dank!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:55 schreef Ladyxima het volgende:
http://www.lushonline.de/(...)e.asp?htmlpage=start
ik heb (vlug) geteld, en al je cadeauproducten bij elkaar zijn toch ook 25 producten?? dus dan maakt t niet uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:14 schreef Sanne het volgende:
Het is niet zeker dat je allemaal cadeauprodukten krijgt he, het kunnen ook 25 losse producten zijn.
heb je een bad?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:03 schreef JacMar het volgende:
Ik hou me aanbevolen voor delen van een pakket
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef JacMar het volgende:
Kun je een showerjelly ook op een of andere manier in bad gebruiken? Ik heb de Champagne snow en wil eigenlijk wel in bad![]()
![]()
Ja ik heb een bad...;) En ik vind van alles lekker, ben niet zo moeilijk. Snow fairy vind ik bijvoorbeeld heerlijk!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
heb je een bad?![]()
enne... waar houd jij wel/niet van? (smaken verschillen.. misschien hou jij wel van t ene, en ik niet, en omgekeerd..)
ik heb geen badquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:25 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ja ik heb een bad...;) En ik vind van alles lekker, ben niet zo moeilijk. Snow fairy vind ik bijvoorbeeld heerlijk!![]()
![]()
Je krijgt dan 25 produchten voor 60 euro, maar je weet van te voren niet wat precies, en ook niet hoe het "verpakt" is (dus in cadeauverpakkingen, of los)? Leuk ideequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef Sanne het volgende:
Ja klopt, het zijn er precies 25. Maar dat je niet teleurgesteld bent als jij een heel ander pakket krijgt. Ze zijn allemaal verschillend.
1. Wundertüte mit 20 winterlichen Produkten zu ¤50.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:38 schreef Elefes het volgende:
[..]
Je krijgt dan 25 produchten voor 60 euro, maar je weet van te voren niet wat precies, en ook niet hoe het "verpakt" is (dus in cadeauverpakkingen, of los)? Leuk idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |