Waar in het oosten? Beetje zuid? Ik kom vaak in Breda namelijk, als dat nou in de buurt is voor jequote:
Idealiter zou je een groepje in het oosten moeten hebben en dus een actie in "onze" regio...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:15 schreef JacMar het volgende:
Ik woon in Deventer! Ongeveer een kwartier treinen van Zutphen![]()
Maar ik vind het ook niet erg om extra verzendkosten te betalen![]()
Ik denk het wel Sannequote:
Nou, dat ook weer nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Idealiter zou je een groepje in het oosten moeten hebben en dus een actie in "onze" regio...
Maar als jij toch baadt in het geld?![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef JacMar het volgende:
[..]
Nou, dat ook weer niet![]()
Ik heb in ieder geval geen creditcard![]()
![]()
Hmz... Je hebt wel contacten in R'dam geloof ik hequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:21 schreef Vava het volgende:
Ik heb er een ergens tussen het stof liggenmaar is er nog plek voor mij
Ik wil mijn verzendkosten wel extra betalen...dat zou dan als het goed is ¤5,50 zijn..quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmz... Je hebt wel contacten in R'dam geloof ik he... Dat zou dan al wel 3 mensen in de R'dam regio zijn
Alleen.. ik weet niet hoe we dat dan moeten oplossen met de oosterlijk wonende Lushies
Die contacten in Rotterdam heb ik wel jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmz... Je hebt wel contacten in R'dam geloof ik he... Dat zou dan al wel 3 mensen in de R'dam regio zijn
Alleen.. ik weet niet hoe we dat dan moeten oplossen met de oosterlijk wonende Lushies
JacMar was eerstquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij ook eerder dan ikquote:
Het lijkt me handig dat in ieder geval jij en ik en Vava een "team" vormen, aangezien we allemaal ons in de regio Rotterdam bevinden.quote:
dan is er een tshirt te weinigquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:28 schreef JacMar het volgende:
we kunnen ook 5 personen doen? En dan ieder 10 producten..Of inderdaad een dubbele bestelling![]()
Whahaha...en dan ieder een eigen kleur, en dan strijden we wie het eerst z'n Tute binnenheeft.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het lijkt me handig dat in ieder geval jij en ik en Vava een "team" vormen, aangezien we allemaal ons in de regio Rotterdam bevinden.
Jacmar is uiteraard welkom, maar misschien is het handiger als zij samen met wat regiogenotes een bestelling doet? Logistiek gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |