Daar zitten vast de hoedendozen in.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je met vier personen zo'n übertüte neemt! Dat is wel gaaf
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je met vier personen zo'n übertüte neemt! Dat is wel gaaf
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Daar zitten vast de hoedendozen in.
3 man nemen er 12, en de ontvanger mag er 14 uitkiezen. Opgelost.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En je hebt maar 4 euro verzendkosten.
Maarja, dan moet je 50 producten door 4 delen
ieder 12 producten, en dan heb je dr 2 over... tja, niet zo'n ramp? als je t zo met zn 4en zou doen, vind ik dat diegene met de creditcard dat wel mag hebben.. ik bedoel, tis toch wel even zoveel geld voorschieten.. maar dat is my humble opinionquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En je hebt maar 4 euro verzendkosten.
Maarja, dan moet je 50 producten door 4 delen
Ik krijg toch een mental image van 4 kiftende vrouwen: "IK wil de Snow Fairy! Nee, IK mag hem want ik heb 'm aangevraagd. Ja, maar ik heb nog nooit SF gehad!"quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
ieder 12, en de ontvanger mag 13 uitkiezen. Opgelost.
Dan graag in dít topic, zodat wij er nog een beetje van mee kunnen genieten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik krijg toch een mental image van 4 kiftende vrouwen: "IK wil de Snow Fairy! Nee, IK mag hem want ik heb 'm aangevraagd. Ja, maar ik heb nog nooit SF gehad!"
Enzovoort
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik krijg toch een mental image van 4 kiftende vrouwen: "IK wil de Snow Fairy! Nee, IK mag hem want ik heb 'm aangevraagd. Ja, maar ik heb nog nooit SF gehad!"
Enzovoort
Dat maakt een bestelling extra spannend!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Enzovoort
Zo kan je het ook zienquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat maakt een bestelling extra spannend!
Hahahaquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Enzovoort
I survived the Übertüte T-shirts.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien
"Hoeveel verwondingen heb *jij* overgehouden aan de übertüte?!"
Dat mag er inderdaad wel bij onder worden gedruktquote:
Het is wel een puik idee! Zonder die verwondingen dan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien
"Hoeveel verwondingen heb *jij* overgehouden aan de übertüte?!"
Maar met T-shirts?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is wel een puik idee! Zonder die verwondingen dan.
34 euro voor 10 producten is inderdaad niet gekquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is wel een puik idee! Zonder die verwondingen dan.
En een t-shirt!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
34 euro voor 10 producten is inderdaad niet gek
Je probeert me over te halen he?quote:
Nee....quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
JacMar: Woon je toevallig ook in de buurt van R'dam?
Shirley:![]()
Waarzo ergens? Ik kom op zich wel regelmatig in Zutphen, dus als je daar in de buurt woont zou dat het wel vergemakkelijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |