Oh okay, ik dacht dat ik weer blond aan het zijn was, iets wat me veel is voorgevallen wbt de tuttesquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Catwoman had een doos met los spul, in de eerste wundertute ronde.
Ik ben pas overstag gegaan toen de T-shirts erbij gingen.
Dit had ik zelf ook niet verwacht.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef Maeghan het volgende:
Ik ook. Dan woon ik op mezelf. Dan hoef ik me niet meer te schamen voor alle pakketjes die binnenkomen. Dan hoef ik ze niet meer te verstoppen. Dan hoef ik m'n Lush niet meer in m'n kofferbak te laten liggen tot m'n ouders boodschappen gaan doen. Ik kan niet wachten.
Lijkt me niet echt een probleemquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sanne komt nu om in de Snowcake en Snow Fairy![]()
Mij ook nietquote:
Ach, er zijn vervelendere manieren om aan je einde te komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mij ook nietZou ik ook best wel in willen omkomen, figuurlijk dan
En ik vind SnowFairy helemaal niet lekker. Heb hier ook nog een halve liter staan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sanne komt nu om in de Snowcake en Snow Fairy![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:46 schreef Sanne het volgende:
[..]
En ik vind SnowFairy helemaal niet lekker. Heb hier ook nog een halve liter staan.
Gelukkig vind ik Peri heel lief, dus dat probleem is opgelost.
Ik heb volgende week eentje van 19-22.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:45 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ach, er zijn vervelendere manieren om aan je einde te komen![]()
Nu naar de universiteit tentamen maken![]()
wie bedenkt nou zoiets, 's avonds tentamens???
quote:
Ik heb ook weleens les tot 22 uur. Maar dan moet ik echt rennen naar de trein ook, want als ik de trein mis, strand ik in Rotterdam en mag ik met de taxi naar huis voor 2 pietluttige haltes omdat de metro niet meer rijdt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:51 schreef Maeghan het volgende:
Oh da's handig. Als ik dat vier jaar geleden had gehad bij mijn studie had ik een hotel moeten regelen voor na m'n tentamen, want toen reed de bus maar tot 23.36.
Oh ik vind 'm wel echt helemaal CF. *rent*quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
Echt vies vind ik het ook niet hoor, maar ga me niet vertellen dat ie naar Candy Fluff ruikt, want dat ruikt ie niet. Rockstar is veel lekkerder bijvoorbeeld. Aan de andere kant als ik hem mix met Freez is ie wel weer lekker. Ach we komen er wel uit, er valt nog genoeg te mixen als Freeze op is. Wie weet waar ik nog op kom.
Frambozenvla. Meer kan ik er nog steeds niet van maken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh ik vind 'm wel echt helemaal CF. *rent*.
Ik vind 'm trouwens ook echt heerlijk als ik 'm mix met Freeze. Ik heb het ook geprobeerd met American Cream, dan is hij ook echt superlekker..
Dat zijn drie hele lekkere productenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:29 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Nog 3 tentamenswaarvan 1 zometeen (5 uur)Net heerlijk gedouched en ik ruik nu echt geweldig lekker naar you snap the whip, olive branch en sliky underwear
Ben weer helemaal klaar om verder te leren
![]()
Ik heb een paarse Happy for Sad en een blauwe Happy for Sad.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef Maeghan het volgende:
Dat kan ja. Vooral bij The Olive Branch verschilt de kleur heel erg volgens mij, valt me weleens op in de winkel.
Dan heb je een stuk uit de maanquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:03 schreef JacMar het volgende:
Mooi zo! Ik dacht al dat het niet goed was..![]()
De T was the night before christmas is wel errug geel trouwens! Het geeft bijna licht![]()
![]()
Mijn tong ligt ook nog steeds op mijn stoel.quote:
Mijn stukken zijn blauwpaars. En de ene heeft glitters, de ander niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:03 schreef JacMar het volgende:
Mooi zo! Ik dacht al dat het niet goed was..![]()
De T was the night before christmas is wel errug geel trouwens! Het geeft bijna licht![]()
![]()
Ik heb 2 blauwpaarse stukken, eentje mét glitters en eentje zonder en 1 half geel, half blauw stuk zonder glitters!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mijn stukken zijn blauwpaars. En de ene heeft glitters, de ander niet.
Je krijgt toch niet voor ¤50,- dat allemaal??quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:59 schreef JacMar het volgende:
Ooooooh Sanne ik ben jaloeeeers!!!![]()
(Echt niemand die een pakket met me wil delen?
)
Terecht. Het is wederzijds.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:35 schreef Aarti het volgende:
Lush is volgens mij dolverliefd op je!!
Zeer boeiend! En was je je dan met de lengte of de breedte kant?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 2 blauwpaarse stukken, eentje mét glitters en eentje zonder en 1 half geel, half blauw stuk zonder glitters!
Interessant he?
Ik wil dat nieuwe krantje ook!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Terecht. Het is wederzijds.![]()
Kreeg trouwens ook weer een nieuw krantje (UK) met de post. I'm on a special list.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |