hmmmmmmmm ow ok... dat is het! Hmmm dus als ik volgend jaar kindje ga krijgen, dan mag ik de laatste paar weken lekker overdag slapen....... dus niet werken enzo???quote:Op donderdag 15 september 2005 00:58 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Heb je nou nog niks geleerd over zwangere vrouwen? Die slapen overdag.
Werken? Heb je geen uitkering dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmmmmmm ow ok... dat is het! Hmmm dus als ik volgend jaar kindje ga krijgen, dan mag ik de laatste paar weken lekker overdag slapen....... dus niet werken enzo???
Dat zie ik wel zitten
Hier staat al aardig wat: http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.htmlquote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef Kimske het volgende:niemand die me ff wilt bijlullen? bij de verslagen staat ook nix/..
Daarom zit ze toch in BB?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:59 schreef kwakveense het volgende:
tanja wil niet met rob praten...
kan me *net als rob* geen worst schelen...
Doe het als Tanja;quote:Op donderdag 15 september 2005 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmmmmmm ow ok... dat is het! Hmmm dus als ik volgend jaar kindje ga krijgen, dan mag ik de laatste paar weken lekker overdag slapen....... dus niet werken enzo???
Dat zie ik wel zitten
was dat maar zo..... ik haat werkenquote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Werken? Heb je geen uitkering dan?
Trustenquote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
Nou het is 1 uur ik ga lekker slapie doen![]()
Weltrusten!![]()
Ja je moet altijd aan de leider vragen of je mag eten... is toch normaal?quote:Op donderdag 15 september 2005 01:03 schreef Wup het volgende:
gaan ze nou allemaal aan Rob vragen of ze een appel mogen?
Toch wel weer crea van haar, ze heeft wel humor! IMOquote:Op donderdag 15 september 2005 01:02 schreef kwakveense het volgende:
dido heeft zelf een geheime opdracht verzonnen...
Tuurlijk niet, dan is ze haar dagelijkse bezigheid "nonstop cranky zijn" kwijt.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:03 schreef kwakveense het volgende:
tanja kan niet eens excuses aannemen, niet dat rob nou gelijk heeft....
Wat nou? Ze zegt toch dat het al goed is? Meer is toch niet nodig? Ik zou ook geen zin hebben in dat slappe geouwehoer van Rob.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:03 schreef kwakveense het volgende:
tanja kan niet eens excuses aannemen, niet dat rob nou gelijk heeft....
Ik heb stream 1 uitgezet omdat ze zo onsmakelijk in beeld is... Bah vies wijf.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:08 schreef Carla-tje het volgende:
jezus, kan dat mormel die appel niet met haar mond dicht eten?
Ralph een tweeling? Denk ut nie! Zou Nathalie toch moeten weten??quote:Op donderdag 15 september 2005 01:09 schreef Stali. het volgende:
Eergisteren zei 1 van de vrouwelijke bewoners (ik weet niet meer wie, het was naar aanleiding van Roels kaaltondeuzen) dat Ralph kort haar had bij de screening van BB. Volgens MediaWatchers heeft de huidige Ralph korter haar. Misschien toch een tweeling.
Of hij is naar de kapper geweestquote:Op donderdag 15 september 2005 01:09 schreef Stali. het volgende:
Eergisteren zei 1 van de vrouwelijke bewoners (ik weet niet meer wie, het was naar aanleiding van Roels kaaltondeuzen) dat Ralph kort haar had bij de screening van BB. Volgens MediaWatchers heeft de huidige Ralph korter haar. Misschien toch een tweeling.
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Werken? Heb je geen uitkering dan?
Ja wij zijn 10x erger geweestquote:Op donderdag 15 september 2005 01:05 schreef bemeall het volgende:
Die complotten uit het huis waar Rob zich nu aan ergert zijn peanuts bij die we hier de wereld in geholpen hebben. Daar zou die echt van flippen
Dan hadden ze Joost wel gestuurd.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Of hij is naar de kapper geweest![]()
![]()
Ja, want dat kan komen door bekkeninstabiliteitquote:Op donderdag 15 september 2005 01:13 schreef Uiruru het volgende:
TTTTT is zich al voor aan het bereiden op haar post-natale depressie
whhahahhahahaha, volgens mij heb ik dat van die tweeling ook al genoemdquote:Op donderdag 15 september 2005 01:11 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ralph een tweeling? Denk ut nie! Zou Nathalie toch moeten weten??
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:31 schreef Peter6000 het volgende:
Leroy is de tweelingbroer van Ralph.
Tijdens het etentje zijn ze verwisseld.
Nathalie heeft een geheime relatie met Leroy.
Joost (de zogenaamde vriend van Nath), is de pleegzoon van Rob.![]()
Wat overgenomenquote:Op donderdag 15 september 2005 01:15 schreef Showtime het volgende:
Lieske heeft het TOCH? overgenomen van Dido.
Dido zegt geregeld na een zinnetje TOCH? TOCH?quote:
Heerlijk hequote:Op donderdag 15 september 2005 01:16 schreef Uiruru het volgende:
Tanja komt binnenlopen in de slaapkamer en vangt 1 woordje op en begint meteen te katten.
Ok stond beetje raar lieske heeft het toch overgenomen! dacht een eerder aan een voetschimmelinfectiequote:Op donderdag 15 september 2005 01:17 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dido zegt geregeld na een zinnetje TOCH? TOCH?
bla bla bla TOCH?
Nu hoor ik Lieske het ook doen in een gesprek met Rikkert.
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:19 schreef BBscanner het volgende:
dacht een eerder aan een voetschimmelinfectie![]()
En d'r moeder zegt dat ze nu er veel beter uitziet, thuis doet ze niks.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:20 schreef Maurisico het volgende:
Tanja is thuis veel gezonder??? zegt ze zelf...
eerst was hij een beetje haar grote broer, en daar had ze geen zin in,quote:Op donderdag 15 september 2005 01:17 schreef ioko het volgende:
Vind Rikkert Lieke nu eigenlijk wel leuk of niet ? Hij doet altijd zo onverschillig...
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:20 schreef ioko het volgende:
Bah, wat is die Tanja dom zeg. " Ik moet nu gezond eten, want de baby heeft alle vitaminen nodig nu, ik zelf niet" , meid doe dan ook andere ongezonde dingen niet, of zeur niet zo....
Het is een verwend nest! maar dat was me al veel eerder duidelijk geworden!quote:Op donderdag 15 september 2005 01:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En d'r moeder zegt dat ze nu er veel beter uitziet, thuis doet ze niks.
En ze zei het zelf al, "te moe om nog te koken".
Hier wordt gekookt en nog is het voor ons krengetje niet goed genoeg![]()
Bed ligt ook niet goed.
Moeilijk he tevreden zijn![]()
Dan is de relatie dus alsnog een broer/zus relatie..... toch ?quote:Op donderdag 15 september 2005 01:21 schreef Wup het volgende:
[..]
eerst was hij een beetje haar grote broer, en daar had ze geen zin in,
maar nu is zij meer de enige die een beetje naar hem luistert.
Ik zie dat Tanja nu ook aansluiting bij hem zoekt.
Rikkert communiceert zelf ook niet handig, niemand ziet of hoort hemquote:Op donderdag 15 september 2005 01:16 schreef Peter6000 het volgende:
Rikkert op stream2![]()
(over Rob) Ik kan er niet tegen dat hij geen inlevingsvermogen heeft in andere mensen. Hij zou moeten weten dat wij nieuwsgierig zijn over de avond.
Jammer dat Rikkert naar alle waarschijnlijkheid morgen eruit moet. (mening van Peter6000)
Weet je wat het is, dat bed kan ik nog inkomen, ook omdat ze zwanger is, maar dat gezond eten...quote:Op donderdag 15 september 2005 01:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Het is een verwend nest! maar dat was me al veel eerder duidelijk geworden!
quote:
Als je de BB poll bekijkt zit Rikkert a.s. weekend lekker met een biertje thuis voor zijn eigen buis naar BB te kijken!quote:Op donderdag 15 september 2005 01:23 schreef Wup het volgende:
[..]
Rikkert communiceert zelf ook niet handig, niemand ziet of hoort hem
maar ik vind hem leuk, graag blijven
ja, niet zo vreemd ook, het lijkt alsof hij niet eens in de gaten heeft dat anderen zich enorm aan hem hebben geergerd bij het boodschappen bestellen.....quote:Op donderdag 15 september 2005 01:26 schreef BBscanner het volgende:
Als je de BB poll bekijkt zit Rikkert a.s. weekend lekker met een biertje thuis voor zijn eigen buis naar BB te kijken!
Trustequote:Op donderdag 15 september 2005 01:28 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed,
Trusten iedereen voor straks
Gelukkig zijn alle antwoorden, die ze niet wist, lekker voor gezegd door BB of zo lang op weg geholpen tot ze het wistquote:Op donderdag 15 september 2005 01:28 schreef BBscanner het volgende:
Tanja; ik had maar 4 vragen fout van de 12! Iedere andere bewonder had er minstens 10 goed gehad! Kermis de Kikker!
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:28 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed,
Trusten iedereen voor straks
Was echt hilarische gisteren!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 01:29 schreef Maurisico het volgende:
Tanja; had maar vier vragen fout van de twaalf, viel echt mee.....het is goed Kermis de kikker...
ik heb daar de hele tijd al streams?quote:Op donderdag 15 september 2005 01:27 schreef Stali. het volgende:
Zet nou verdorie eens die streams op Nathalie, Ralph en Linda.
Zijn op streams 3 & 4 hoor!quote:Op donderdag 15 september 2005 01:27 schreef Stali. het volgende:
Zet nou verdorie eens die streams op Nathalie, Ralph en Linda.
Die Ralph is anders.
Laten we wel zijn, niemand zou "onze" Ralph ooit koppelen aan Nathalie maar ik zou deze Ralph wel koppelen aan Nathalie. Ik heb de schurft aan MW maar ze zouden zomaar eens gelijk kunnen hebben.
Ik denk daar toch iets anders over.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:32 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zijn op streams 3 & 4 hoor!
edit 1 & 2 zijn boeiender op dit moment!
Was gewisseld door de eier opdracht en ze hebben het zo gelaten.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:34 schreef Wup het volgende:
waarom slaapt Rikkert eigenlijk bij de dames
vanwege Menno & Ingrid?
Je kan het ook anders zien. Tanja praat met Lieske en ziet in dat ze zich misschien vergist heeft?quote:Op donderdag 15 september 2005 01:36 schreef BBscanner het volgende:
Tanja gaat twijfelen aan nomineren ze wilde natuurlijk Lieske nomineren maar (door het gedrag van Rob) ze zit nu te twijfelen. Tanja is echt een open boek IMO
Truste!quote:Op donderdag 15 september 2005 01:36 schreef Maurisico het volgende:
Zo ik gaat er ook van tussen....
CONCLUSIE: Avond gaat als een nachtkaars uit.... Geheim wordt donderdag onthuld [ wat deden de koppels daar met eten en wat bespraken ze?], gedrag van Rob wordt verklaard ed. Feit dat men er nu niet over mag praten is omdat men de aanzienlijke schare van streamwatchers ook eindelijk eens voor de tv willen hebben. Aan geheimhouding zit dan toffe beloning vast...Zo tof dat Rob vanavond helemaal uit zijn plaat ging over de speculaties en vragen...[ kan optreden volkszanger zijn, is rob helemaal gek van]......
tot morgen maar weer![]()
ja wel leuk, Liesje bekent gewoon dat ze best nog een keer voor het geld zou kunnen gaan als ze het wat slim aanpakken:)quote:Op donderdag 15 september 2005 01:36 schreef BBscanner het volgende:
Tanja gaat twijfelen aan nomineren ze wilde natuurlijk Lieske nomineren maar (door het gedrag van Rob) ze zit nu te twijfelen. Tanja is echt een open boek IMO
In de dagboeken van de BB site staat een hoop info. Te lastig om kort samen te vatten!quote:Op donderdag 15 september 2005 01:38 schreef Sealord het volgende:
Shit ik baal enorm, dagen lang gebeurd er nix en als ik ff niet kijk gebeuren er allerlei dingen waar ik geen ene f*ck van snap!! Is er iemand die het een beetje snapt en het kort even wil samenvatten? (btw, ik heb de streamverslagen gelezen maar uuhh ikke niet snappuh...)
Begrijp eigenlijk niet wat je aan Rikkert leuk vindt, zijn figuur? Als BB bewoner voegt hij weinig spannende dingen toe! IMOquote:Op donderdag 15 september 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
[..]
ja wel leuk, Liesje bekent gewoon dat ze best nog een keer voor het geld zou kunnen gaan als ze het wat slim aanpakken:)
dank je, verbazingwekkend hoeveel me nog ontgaat ......quote:Op donderdag 15 september 2005 01:37 schreef BBscanner het volgende:
Was gewisseld door de eier opdracht en ze hebben het zo gelaten.
yes.... een medestander...... Joost gedwongen bovenkleding aanquote:Op donderdag 15 september 2005 01:43 schreef Sealord het volgende:
Kan iemand ajb vragen of Joost een shirt aantrekt of zo, ik moet zo gaan slapen en dit helt niet echt....
Heb ook tussen 10:00 en nu bijna continu gekeken alleen dat eten sla ik altijd over dat vaak zo weinig boeiend en je verstaat er geen zak van omdat iedereen door elkaar kwekt!quote:Op donderdag 15 september 2005 01:43 schreef Showtime het volgende:
ben echt helemaal gaar van het streamen vandaag, zit de hele dag al achter de pc, me reet lijkt wel een strijkplank, als ik straks me nest in ga dan zie ik al die bewoners door me kop razen en morgen weer vroeg op, nou neem nog maar ff een peukie
Zal ik een poging doen? Voor zover ik het begrepen hebt dan....quote:Op donderdag 15 september 2005 01:38 schreef Sealord het volgende:
Shit ik baal enorm, dagen lang gebeurd er nix en als ik ff niet kijk gebeuren er allerlei dingen waar ik geen ene f*ck van snap!! Is er iemand die het een beetje snapt en het kort even wil samenvatten? (btw, ik heb de streamverslagen gelezen maar uuhh ikke niet snappuh...)
Goed samengevat! Heb hetzelf ook allemaal gezien maar leuk om het zo kort, bondig en in hoofdlijnen terug te lezen.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Zal ik een poging doen?
Genoeg info zo?
Ok bedankt voor je uitleg Dayquote:
Tnx Day. Ben ik ook gelijk weer bij.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Zal ik een poging doen? Voor zover ik het begrepen hebt dan....
Ach, heb ik toch nog iets aan mijn notuleercursus gehad.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Goed samengevat! Heb hetzelf ook allemaal gezien maar leuk om het zo kort, bondig en in hoofdlijnen terug te lezen.![]()
jawel maar hij heeft 2 weken de tijd gehad en er niks mee gedaanquote:Op donderdag 15 september 2005 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
Rikkert geeft aan dat hij ook wel eens een probleem of een missie wil. Zodat de aandacht wat meer op hem gevestigd wordt.
Want Menno en Ralph stonden natuurlijk wel in het middelpunt vanavond, dus grote kans dat die meer zendtijd, en dus meer stemmen krijgen.
Klopt wel ja! Maar dat is BB ze kunnen je maken of breken door je weinig te doen te geven/weinig uit te zenden. Maar Linda heeft ook geen missie gehad. Rikkert heeft ook niet echt zijn best gedaan door op te vallen.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
Rikkert geeft aan dat hij ook wel eens een probleem of een missie wil. Zodat de aandacht wat meer op hem gevestigd wordt.
Want Menno en Ralph stonden natuurlijk wel in het middelpunt vanavond, dus grote kans dat die meer zendtijd, en dus meer stemmen krijgen.
dat wordt een beetje ingewikkeld toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 02:05 schreef Rica het volgende:
Linda denkt dat ze moeten nomineren voordat er iemand exit gaat.
Je hebt echt wat gemist vandaag geheime missies, ruzies, intriges en uiteindelijk liep alles met een sisser af!quote:Op donderdag 15 september 2005 02:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Tnx Day. Ben ik ook gelijk weer bij.
Ja dat kan dus niet. Ze moeten eerst weten wie er nog over zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:06 schreef Wup het volgende:
[..]
dat wordt een beetje ingewikkeld toch?
ja maar Roel deed nul mee......quote:Op donderdag 15 september 2005 02:08 schreef BBscanner het volgende:
Roel; "We hebben eindelijk Televisie gemaakt! We hebben eindelijk ruzie gemaakt, dat vondt ik in iedergeval het leukste van BB!"
Mooi hoop dat Roel hier dus verder mee gaat!
Denk dat Rob en Chantal ook nog wel een keer ruzie krijgen!quote:Op donderdag 15 september 2005 02:08 schreef Wup het volgende:
haha, Linda, Roel & Chantal klagen over de 'ondervragingsgesprekjes' van Rob
waar?quote:Op donderdag 15 september 2005 02:13 schreef BBscanner het volgende:
Menno gaat zijn laatste avond vieren!![]()
Nou ja vieren.. een flesje wijn met vijf mensen. Allemaal een keer aan de hals ruiken en hij is op.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:13 schreef BBscanner het volgende:
Menno gaat zijn laatste avond vieren!![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 02:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou ja vieren.. een flesje wijn met vijf mensen. Allemaal een keer aan de hals ruiken en hij is op.
Hij had niet verwacht dat Linda en Chantal er bij zouden komen maar met zn vijven is het mischien wel gezelliger!quote:Op donderdag 15 september 2005 02:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou ja vieren.. een flesje wijn met vijf mensen. Allemaal een keer aan de hals ruiken en hij is op.
Linda: "Proost op Rikkert, jammer dat hij er morgen niet meer is"quote:Op donderdag 15 september 2005 02:24 schreef BBscanner het volgende:
Menno, Ingrid, Joost, Chantal en Linda proosten!
ik zie nog steeds liever Menno of Linda vertrekkenquote:Op donderdag 15 september 2005 02:36 schreef Rica het volgende:
Linda: "Proost op Rikkert, jammer dat hij er morgen niet meer is"
Zoiets zei ze.![]()
Iedere bewoner had toch een geheim? Wie er morgen ook uitgaat, diens geheim is iig dan niet onthuld.
ow dat heb ik dan weer gemist... ik heb nog steeds moeite met haar verstaan....quote:Op donderdag 15 september 2005 02:40 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid; "Na BB komt er echt iets uit dat is ongelooflijk!"
Als ze dit zo zegt begin ik weer te twijfelen of Ingrid werkelijk een vrouw is.
Wist je al dat Ingrid in een aflevering van Baantjer heeft gespeeld. Staat in het Ingrid topic dus als er een een actrice is is dat Ingrid.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:39 schreef Wup het volgende:
haha, ze denken nu dat Nathalie een actrice is
Goh.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:41 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat nu over de suggestie dat Nathalie en/ of Ralph niet oprecht zijn (in de zin van dat ze onderdeel van een spel zijn).
Joost: Nathalie kan nephuilen, heeft ze zelf gezegd. En toen Ralph erin kwam, hebben we eigenlijk niet zo op haar gelet, toen waren we er nog maar net.
Ingrid spreekt idd soms vrij onduidelijk, maar ze zei dudelijk na BB!quote:Op donderdag 15 september 2005 02:42 schreef Wup het volgende:
[..]
ow dat heb ik dan weer gemist... ik heb nog steeds moeite met haar verstaan....
maar waarom na BB?
Mjha, ik vind Rikkert en Linda erg weinig toevoegen. Er is eigenlijk ook niemand in hun geinteresseerd. Linda geeft zich er wat meer bij dan Rikkert, anders had er niemand naar haar omgekeken.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ik zie nog steeds liever Menno of Linda vertrekken
ik denk dat Ingrid veel leuker is zonder Menno
Met de slotuitzending dus.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:42 schreef Wup het volgende:
[..]
ow dat heb ik dan weer gemist... ik heb nog steeds moeite met haar verstaan....
maar waarom na BB?
Na BB idd. Zo van "Achteraf komen we erachter dat..."quote:Op donderdag 15 september 2005 02:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ingrid spreekt idd soms vrij onduidelijk, maar ze zei dudelijk na BB!
wat leuk die fotootjes, ik ben meteen maar even het filmpje aan het snaaienquote:Op donderdag 15 september 2005 02:42 schreef BBscanner het volgende:
Wist je al dat Ingrid in een aflevering van Baantjer heeft gespeeld. Staat in het Ingrid topic dus als er een een actrice is is dat Ingrid.![]()
Als je dat dan weer ziet (ze was toen volgens anderen 18) kan ze gewoon niet een transsexueel zijn! Blijf twijfelen mede doordat het in RTL Boulevard vrij stellig bevestigd werd. (maarja dat kunnen ook best roddels zijn)quote:Op donderdag 15 september 2005 02:50 schreef Wup het volgende:
[..]
wat leuk die fotootjes, ik ben meteen maar even het filmpje aan het snaaien
ik kom veel te weinig buiten dit topic......
Het werd volgens mij niet door RTL bevestigd.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als je dat dan weer ziet (ze was toen volgens anderen 18) kan ze gewoon niet een transsexueel zijn! Blijf twijfelen mede doordat het in RTL Boulevard vrij stellig bevestigd. (maarja dat kunnen ook best roddels zijn)
quote:Op donderdag 15 september 2005 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk, het gaat over de 2 directe familieleden die een relatie hebben.
Ze hebben er nog steeds geen benul van, dat het de opa van Nathalie, en de oma van Roel zijn.
Ze hopen het morgen te horen.
Inmiddels blijkt dat de term 'Joost mag het weten' komt van Joost van Vondel, uit de 17e eeuw
quote:Joost is een benaming voor de duivel. Het gaat hier niet om de persoonsnaam Joost, maar om een volksetymologische verbastering van het Javaanse woord joos, zo vermelden het Idioomwoordenboek (1999) en het Woordenboek der Nederlandsche Taal (WNT, deel VIII, 1926). Dit joos was een aanduiding voor een Chinese godheid of de afbeelding daarvan. Het "door de Hollanders op Java gehoorde joos (waarvan zij joosje en joost maakten)", aldus het WNT, is een verkorting van dejos, dat is ontleend aan het Portugese deus 'god'. Later werd joos in verband gebracht met de al bestaande voornaam Joost.
Maar hoe kan een aanduiding voor een Chinese godheid de betekenis 'duivel' hebben gekregen? Volgens het WNT is joos/Joost "bij uitbreiding [een naam] voor andere heidensche godheden of afgodsbeelden; in de algemeene taal overgegaan met de beteekenis van: duivel". Het idioomwoordenboek voegt hier nog aan toe: "De god van de ene religie is vaak de duivel van de andere, en zo kreeg Joost bij ons de betekenis 'duivel'."
Als hij tien à vijftien vrienden heeft toch niet. Ik bedoel Joost is niet iemand die slechts 1 vriend heeft, toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 02:50 schreef BBscanner het volgende:
verstond ik dat nou goed??? Joost mijn vrienden drinken wel 50 bier op een avond!!!! Dan heb je zeker een alcohol vergiftiging!
Ok zo zie je maar dat speculaties op dit fourm weer terug komen op tv als 'roddel' en dan weer hier bijna als waarheid worden aangenomen, door mijquote:Op donderdag 15 september 2005 02:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Het werd volgens mij niet door RTL bevestigd.
Er werd gezegd dat het gerucht ging dat er een trans in zat, en dat op de internet fora heftig gespeculeerd werd.
" en dat is dan dus Ingrid" zoiets.
Wat ik begreep dat ze slechts bevestigden dat er gedacht werd op de verschillende fora dat Ingrid "het" was.
Waar zou de gemiddelde Fok!ker zijn zonder google, hoe oud ben je milagro? 20, 21???quote:
<--quote:Op donderdag 15 september 2005 03:02 schreef Ryan3 het volgende:
Waar zou de gemiddelde Fok!ker zijn zonder google
Zo vatte ik het op, wat Albert Verlinde zeiquote:Op donderdag 15 september 2005 03:01 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ok zo zie je maar dat speculaties op dit fourm weer terug komen op tv als 'roddel' en dan weer hier bijna als waarheid worden aangenomen, door mij![]()
![]()
Shame on me!
Ah, dus Ingrid heeft *geen* siliconen tieten?quote:Op donderdag 15 september 2005 03:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Zo vatte ik het op, wat Albert Verlinde zei
En Ingrid heeft een veel te vrouwelijk figuur om een trans te zijn, heupen, billen, te rond voor een man
jawel, maar doet dat er toequote:Op donderdag 15 september 2005 03:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, dus Ingrid heeft *geen* siliconen tieten?![]()
Kelly heeft geen heupen, geen kont, als je haar vanachter ziet, is het nog steeds een mannenlijf wat je ziet.quote:Op donderdag 15 september 2005 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond Kelly toch ook een mooi figuurtje hebben, sommige mannen zijn gewoon geboren om er zo vrouwelijk uit te zien
Hmz
Volgens mij komt deze 'roddel van het Mediawatchers foum waar het was opgevallen dat er slechts een kinderfoto van Ingrid op de site staat en niks van haar jeugd en tienerjaren. Terwijl dit bij de anderen wel het geval was.quote:Op donderdag 15 september 2005 03:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Zo vatte ik het op, wat Albert Verlinde zei
En Ingrid heeft een veel te vrouwelijk figuur om een trans te zijn, heupen, billen, te rond voor een man
Volgens mij was het veel stelliger en werden Internetfora niet eens genoemd.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:57 schreef milagro het volgende:
Het werd volgens mij niet door RTL bevestigd.
Er werd gezegd dat het gerucht ging dat er een trans in zat, en dat op de internet fora heftig gespeculeerd werd.
" en dat is dan dus Ingrid" zoiets.
Wat ik begreep dat ze slechts bevestigden dat er gedacht werd op de verschillende fora dat Ingrid "het" was.
Misschien moet ik binnenkort dan ook maar eens gaan experimenteren dan.quote:Op donderdag 15 september 2005 03:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Kelly heeft geen heupen, geen kont, als je haar vanachter ziet, is het nog steeds een mannenlijf wat je ziet.
quote:Op donderdag 15 september 2005 03:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Volgens mij komt deze 'roddel van het Mediawatchers foum waar het was opgevallen dat er slechts een kinderfoto van Ingrid op de site staat en niks van haar jeugd en tienerjaren. Terwijl dit bij de anderen wel het geval was.
Volgens mij wel, maar ms heb je gelijk, en heb ik het verkeerd gehoord, kan ookquote:Op donderdag 15 september 2005 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij was het veel stelliger en werden Internetfora niet eens genoemd.
Uh, Stali volgde gewoon het MW scenario, milagro. Twee broers, tweeling en nu is de echte Ralph erin gezet, gelet ook mede op verbale mogelijkheden van broer 2 die groter is.quote:Op donderdag 15 september 2005 03:20 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
er kunnen wel tig redenen zijn waarom iemand geen jeugdfoto's (meer) heeft
maar goed, boeiuh verder , ik vind haar leuk
grote consternatie vanavond las ik net
moest tig topics doorspitten
Ralph is dus een homoseksuele helft van een tweeling waarvan nu de rokende hetero helft teruggezet is, en die rokende hetero helft is nooit van Nathalie afgeweest, Joost is gewoon haar broer
Of de homo helft is teruggezet om het Nathalie makkelijker te maken
En Rob's woede aanval was echt of hoorde bij het hele gebeuren, wat denk jij?
Ik kijk 1 avond niet en ALLES gebeurt
Ik heb het betreffende item gezien en ik zie ook het hoofd van Ingrid regelmatig.quote:
ik vond haar ook leuk, totdat ze als een hondje achter Menno aan ging lopen... zo jammerquote:Op donderdag 15 september 2005 03:20 schreef milagro het volgende:
er kunnen wel tig redenen zijn waarom iemand geen jeugdfoto's (meer) heeft
maar goed, boeiuh verder , ik vind haar leuk
yep het was leuk, half fok werd gek:)quote:grote consternatie vanavond las ik net
Hermafrodiet ms?quote:Op donderdag 15 september 2005 03:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het betreffende item gezien en ik zie ook het hoofd van Ingrid regelmatig.
Mijns insziens heeft het toch wel mannelijke trekjes.
Ik geloof wel dat ze een dubbele geslachtsnationaliteit heeft en er reeds vroeg voor gekozen heeft om als vrouw een paspoort aan te vragen.
Tot zover jouw deskundigheid???quote:Op donderdag 15 september 2005 03:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het betreffende item gezien en ik zie ook het hoofd van Ingrid regelmatig.
Mijns insziens heeft het toch wel mannelijke trekjes.
Ik geloof wel dat ze een dubbele geslachtsnationaliteit heeft en er reeds vroeg voor gekozen heeft om als vrouw een paspoort aan te vragen.
durf je dat ook in de betrefende draad te zeggen ? LOLquote:Ik geloof wel dat ze een dubbele geslachtsnationaliteit heeft en er reeds vroeg voor gekozen heeft om als vrouw een paspoort aan te vragen.
ms is het helemaal niet zo sensationeelquote:Op donderdag 15 september 2005 03:24 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond haar ook leuk, totdat ze als een hondje achter Menno aan ging lopen... zo jammer
[..]
yep het was leuk, half fok werd gek:)
meer van dit soort avonden, het gaat de goede kant op met BB5
Welkequote:Op donderdag 15 september 2005 03:28 schreef merlin693 het volgende:
durf je dat ook in de betrefende draad te zeggen ? LOL
die je weet wel draad !
Menno en Ingrid lagen buiten op de kussens onder een deken, maar op de andere streams ging Rob behoorlijk tekeer tegen Joost, dus ik denk dat de meeste mensen dat gevolgd hebben.quote:Op donderdag 15 september 2005 03:28 schreef milagro het volgende:
Maar zo te horen hebben Ingrid en Menno geen geheimzinnige dingen meegemaakt verder, ook geen wazige gesprekken achteraf?
Was echt de beste BB avond/nacht die ik tot nu toe heb meegemaakt. Alle spel elementen zaten er in; ruzie, roddel & achterklap, jaloezie (rikkert trok het echt niet dat de anderen hun zak mochten afdoen!).quote:Op donderdag 15 september 2005 03:20 schreef milagro het volgende:
[..]
iddquote:Op donderdag 15 september 2005 03:31 schreef merlin693 het volgende:
verslag van str 1t/m 4 ....zzzzzzzzz
p.s slaapse allemaal !
mja ik vind het maar niks die twee, ik sluit ook afquote:Op donderdag 15 september 2005 03:40 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid en Menno zijn nog wakker!
Dat gemiep van Rikkert heb ik wel meegekregen, toen 'schakelde' ik net inquote:Op donderdag 15 september 2005 03:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Was echt de beste BB avond/nacht die ik tot nu toe heb meegemaakt. Alle spel elementen zaten er in; ruzie, roddel & achterklap, jaloezie (rikkert trok het echt niet dat de anderen hun zak mochten afdoen!).
De ruzie tussen Rob en Tanja vondt ik het mooiste. Vondt het ook leuk om te zien dat Roel mijn ideeen ook in zag en het als een goede tv beelden inschatte, "ruzie levert goede tv beelden op" Hopelijk krijgt deze avond een vervolg!
Aha, thanksquote:Op donderdag 15 september 2005 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Menno en Ingrid lagen buiten op de kussens onder een deken, maar op de andere streams ging Rob behoorlijk tekeer tegen Joost, dus ik denk dat de meeste mensen dat gevolgd hebben.
Ik zag Menno af en toe teder een kusje op Ingrid's voorhoofd plaatsen, maar ja er was ook voetbal op tv.![]()
Idd leuk om te zien dat Lieske weer een beetje de oude van de eerste week zeg maar begint te worden. Die nominatie heeft haar goed gedaan. Tanja is zo'n open boek! Uit de weinige dingen die ze zegt blijkt precies hoe ze denkt en doet (echt Gronings denk ik)quote:Op donderdag 15 september 2005 03:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat gemiep van Rikkert heb ik wel meegekregen, toen 'schakelde' ik net in
Die kan af en toe echt als een verwend kind miepen, zeg, om 3 keer niets
Oh wacht, hij is dan ook enig kind
Tanja was ook dikke (hihi) maatjes net effe met Lieskeof all people.
Lieske "als je echt niet weet wie je moet nomineren, neem mij dan maar, hoor, Tanja, boeit me niet"
ik heb wel een stukje gevolgt en wat ik opving was dat ze (ingrid en menno)het hadden over,wat ze wel en niet mochten zeggen ,en dat ze dachten dat wat ze niet mochten zeggen ze geheim moesten houden tot NA de laatste BB uitzending.. mijn vermoedde is dat ze beelden van zichzelf hebben gezien ,of van andere met betrekking op hun (ook natalie en ralph) en daar dus niks over mogen zeggen want toen ralph en natalie terug kwamen zei ralph ook iets in de trend vangoed gevoel over zichzelf hebben en dat hij toch wel goed overkwam (een beetje te vol van zichzelf) maja dat denk ik 2 geslachten,2e kelly ik vind dat allemaal een beetje vergezocht dan zal ik nog eerder voor de tweeling gaan, maar dat is in een andere buitenlandse bb al gewest en heb zon gevoel dat Talpa streeft naar orginaliteit ,maar in dat opzicht zou het 2 geslacht wel weer goed mogenlijk zijn ...quote:Op donderdag 15 september 2005 03:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Aha, thanks
Ms waren Menno en Ingrid een afleidingsmanoeuvre, en ging het enkel om die andere 2.
Nu ja, whatever, we zien het morgenavond wel
Beetje meer tussenruimte in de regels was welkom geweest.quote:Op donderdag 15 september 2005 04:06 schreef Coraatje het volgende:
tussen 9 en 10 ergens kraait die haan meestalquote:Op donderdag 15 september 2005 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
Zo jullie hebben het nog l;aat gemaakt zeg.... tot een uur of 4?
Ben blij dat ik om 1 uur naar bed ben gegaan..... ik heb na die tijd niet veel gemist...
Ze liggen nu nog te slapen. Hoelaat worden ze meestal wakker gemaakt?
Ja onze vertrouwde Ralph ging weg en er kwam een vreemde rokende Ralph terug. Ietsje lelijker is hij ook.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Twee Bewoners verdwenen, een derde leek er ook bij betrokken te zijn en Big Brother kwam met een geheime opdracht...
ZIjn de echte Ralph en Nathalie verdwenen dan???? En echt omgewisseld?
Dus vanavond horen we het? OMG Zolang hou ik het niet vol hoor!
Haha.. dat zou wel lachen zijn. Maar lijkt me onmogelijk want Chantal heeft zo lang met 'm zitten praten.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:49 schreef Darklight het volgende:
ik geloof dat omwisselen niet
ralf/natte lie hebben toch geen tweeling broer/zus?
En wat is er dan met Menno/Ingrid gebeurd?
Vanavond toh maar ff kijken
er is niet veel te zien nog. Ze liggen nog te pittenquote:Op donderdag 15 september 2005 10:35 schreef whitef0x het volgende:
alle fok!ers spontaan aan het werk of ook in slaap gevallen??
Ah yesquote:Op donderdag 15 september 2005 10:45 schreef Inca het volgende:
rob is wakker
helemaal vanzelfquote:Op donderdag 15 september 2005 10:50 schreef FlowKey het volgende:
Werden ze wakker van de haan of ging dat helemaal vanzelf?
dat denkt Dildo ... Het Been lult met iedereen mee die hij tegenover zich heeftquote:Op donderdag 15 september 2005 11:01 schreef teun911 het volgende:
Rob denkt dat Rukkert eruit gaat vanavond
Hopelijk de stem van Tanja en Joost ...dus wie weetquote:Op donderdag 15 september 2005 11:36 schreef Darklight het volgende:
iemand moet Rob nomineren, kijken hoe snel die eruit vliegt
Chantal ergert zich ook al aan Rob.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:37 schreef misterDre het volgende:
Hopelijk de stem van Tanja en Joost ...dus wie weet![]()
3 mogelijke stemmen dus voor Rob....ik zie nu alle kruisverhoren al voor mequote:Op donderdag 15 september 2005 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Chantal ergert zich ook al aan Rob.
Aan de vraaggesprekjes die hij volgens haar te geforceerd voert
Ik heb linda nog nooit in bovenkleding gezien inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2005 11:43 schreef k_i_m het volgende:
Linda wil voor die 5 weken BB wel kleren van goede kwaliteit. Mens, je loopt alleen maar in je ondergoed![]()
.
Ze heeft een trainingsjackjequote:Op donderdag 15 september 2005 11:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb linda nog nooit in bovenkleding gezien inderdaad
dat zijn de koffers van de genomineerden ...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:00 schreef Inca het volgende:
wat is dat met die foto's?
Zijn het geen koffers??quote:Op donderdag 15 september 2005 12:00 schreef Inca het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:00 schreef Inca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |