waar?quote:Op donderdag 15 september 2005 02:13 schreef BBscanner het volgende:
Menno gaat zijn laatste avond vieren!![]()
Nou ja vieren.. een flesje wijn met vijf mensen. Allemaal een keer aan de hals ruiken en hij is op.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:13 schreef BBscanner het volgende:
Menno gaat zijn laatste avond vieren!![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 02:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou ja vieren.. een flesje wijn met vijf mensen. Allemaal een keer aan de hals ruiken en hij is op.
Hij had niet verwacht dat Linda en Chantal er bij zouden komen maar met zn vijven is het mischien wel gezelliger!quote:Op donderdag 15 september 2005 02:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou ja vieren.. een flesje wijn met vijf mensen. Allemaal een keer aan de hals ruiken en hij is op.
Linda: "Proost op Rikkert, jammer dat hij er morgen niet meer is"quote:Op donderdag 15 september 2005 02:24 schreef BBscanner het volgende:
Menno, Ingrid, Joost, Chantal en Linda proosten!
ik zie nog steeds liever Menno of Linda vertrekkenquote:Op donderdag 15 september 2005 02:36 schreef Rica het volgende:
Linda: "Proost op Rikkert, jammer dat hij er morgen niet meer is"
Zoiets zei ze.![]()
Iedere bewoner had toch een geheim? Wie er morgen ook uitgaat, diens geheim is iig dan niet onthuld.
ow dat heb ik dan weer gemist... ik heb nog steeds moeite met haar verstaan....quote:Op donderdag 15 september 2005 02:40 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid; "Na BB komt er echt iets uit dat is ongelooflijk!"
Als ze dit zo zegt begin ik weer te twijfelen of Ingrid werkelijk een vrouw is.
Wist je al dat Ingrid in een aflevering van Baantjer heeft gespeeld. Staat in het Ingrid topic dus als er een een actrice is is dat Ingrid.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:39 schreef Wup het volgende:
haha, ze denken nu dat Nathalie een actrice is
Goh.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:41 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat nu over de suggestie dat Nathalie en/ of Ralph niet oprecht zijn (in de zin van dat ze onderdeel van een spel zijn).
Joost: Nathalie kan nephuilen, heeft ze zelf gezegd. En toen Ralph erin kwam, hebben we eigenlijk niet zo op haar gelet, toen waren we er nog maar net.
Ingrid spreekt idd soms vrij onduidelijk, maar ze zei dudelijk na BB!quote:Op donderdag 15 september 2005 02:42 schreef Wup het volgende:
[..]
ow dat heb ik dan weer gemist... ik heb nog steeds moeite met haar verstaan....
maar waarom na BB?
Mjha, ik vind Rikkert en Linda erg weinig toevoegen. Er is eigenlijk ook niemand in hun geinteresseerd. Linda geeft zich er wat meer bij dan Rikkert, anders had er niemand naar haar omgekeken.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ik zie nog steeds liever Menno of Linda vertrekken
ik denk dat Ingrid veel leuker is zonder Menno
Met de slotuitzending dus.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:42 schreef Wup het volgende:
[..]
ow dat heb ik dan weer gemist... ik heb nog steeds moeite met haar verstaan....
maar waarom na BB?
Na BB idd. Zo van "Achteraf komen we erachter dat..."quote:Op donderdag 15 september 2005 02:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ingrid spreekt idd soms vrij onduidelijk, maar ze zei dudelijk na BB!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |