Goed samengevat! Heb hetzelf ook allemaal gezien maar leuk om het zo kort, bondig en in hoofdlijnen terug te lezen.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Zal ik een poging doen?
Genoeg info zo?
Ok bedankt voor je uitleg Dayquote:
Tnx Day. Ben ik ook gelijk weer bij.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Zal ik een poging doen? Voor zover ik het begrepen hebt dan....
Ach, heb ik toch nog iets aan mijn notuleercursus gehad.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Goed samengevat! Heb hetzelf ook allemaal gezien maar leuk om het zo kort, bondig en in hoofdlijnen terug te lezen.![]()
jawel maar hij heeft 2 weken de tijd gehad en er niks mee gedaanquote:Op donderdag 15 september 2005 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
Rikkert geeft aan dat hij ook wel eens een probleem of een missie wil. Zodat de aandacht wat meer op hem gevestigd wordt.
Want Menno en Ralph stonden natuurlijk wel in het middelpunt vanavond, dus grote kans dat die meer zendtijd, en dus meer stemmen krijgen.
Klopt wel ja! Maar dat is BB ze kunnen je maken of breken door je weinig te doen te geven/weinig uit te zenden. Maar Linda heeft ook geen missie gehad. Rikkert heeft ook niet echt zijn best gedaan door op te vallen.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
Rikkert geeft aan dat hij ook wel eens een probleem of een missie wil. Zodat de aandacht wat meer op hem gevestigd wordt.
Want Menno en Ralph stonden natuurlijk wel in het middelpunt vanavond, dus grote kans dat die meer zendtijd, en dus meer stemmen krijgen.
dat wordt een beetje ingewikkeld toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 02:05 schreef Rica het volgende:
Linda denkt dat ze moeten nomineren voordat er iemand exit gaat.
Je hebt echt wat gemist vandaag geheime missies, ruzies, intriges en uiteindelijk liep alles met een sisser af!quote:Op donderdag 15 september 2005 02:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Tnx Day. Ben ik ook gelijk weer bij.
Ja dat kan dus niet. Ze moeten eerst weten wie er nog over zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:06 schreef Wup het volgende:
[..]
dat wordt een beetje ingewikkeld toch?
ja maar Roel deed nul mee......quote:Op donderdag 15 september 2005 02:08 schreef BBscanner het volgende:
Roel; "We hebben eindelijk Televisie gemaakt! We hebben eindelijk ruzie gemaakt, dat vondt ik in iedergeval het leukste van BB!"
Mooi hoop dat Roel hier dus verder mee gaat!
Denk dat Rob en Chantal ook nog wel een keer ruzie krijgen!quote:Op donderdag 15 september 2005 02:08 schreef Wup het volgende:
haha, Linda, Roel & Chantal klagen over de 'ondervragingsgesprekjes' van Rob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |