hmmmmmmmm ow ok... dat is het! Hmmm dus als ik volgend jaar kindje ga krijgen, dan mag ik de laatste paar weken lekker overdag slapen....... dus niet werken enzo???quote:Op donderdag 15 september 2005 00:58 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Heb je nou nog niks geleerd over zwangere vrouwen? Die slapen overdag.
Werken? Heb je geen uitkering dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmmmmmm ow ok... dat is het! Hmmm dus als ik volgend jaar kindje ga krijgen, dan mag ik de laatste paar weken lekker overdag slapen....... dus niet werken enzo???
Dat zie ik wel zitten
Hier staat al aardig wat: http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.htmlquote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef Kimske het volgende:niemand die me ff wilt bijlullen? bij de verslagen staat ook nix/..
Daarom zit ze toch in BB?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:59 schreef kwakveense het volgende:
tanja wil niet met rob praten...
kan me *net als rob* geen worst schelen...
Doe het als Tanja;quote:Op donderdag 15 september 2005 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmmmmmm ow ok... dat is het! Hmmm dus als ik volgend jaar kindje ga krijgen, dan mag ik de laatste paar weken lekker overdag slapen....... dus niet werken enzo???
Dat zie ik wel zitten
was dat maar zo..... ik haat werkenquote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Werken? Heb je geen uitkering dan?
Trustenquote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
Nou het is 1 uur ik ga lekker slapie doen![]()
Weltrusten!![]()
Ja je moet altijd aan de leider vragen of je mag eten... is toch normaal?quote:Op donderdag 15 september 2005 01:03 schreef Wup het volgende:
gaan ze nou allemaal aan Rob vragen of ze een appel mogen?
Toch wel weer crea van haar, ze heeft wel humor! IMOquote:Op donderdag 15 september 2005 01:02 schreef kwakveense het volgende:
dido heeft zelf een geheime opdracht verzonnen...
Tuurlijk niet, dan is ze haar dagelijkse bezigheid "nonstop cranky zijn" kwijt.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:03 schreef kwakveense het volgende:
tanja kan niet eens excuses aannemen, niet dat rob nou gelijk heeft....
Wat nou? Ze zegt toch dat het al goed is? Meer is toch niet nodig? Ik zou ook geen zin hebben in dat slappe geouwehoer van Rob.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:03 schreef kwakveense het volgende:
tanja kan niet eens excuses aannemen, niet dat rob nou gelijk heeft....
Ik heb stream 1 uitgezet omdat ze zo onsmakelijk in beeld is... Bah vies wijf.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:08 schreef Carla-tje het volgende:
jezus, kan dat mormel die appel niet met haar mond dicht eten?
Ralph een tweeling? Denk ut nie! Zou Nathalie toch moeten weten??quote:Op donderdag 15 september 2005 01:09 schreef Stali. het volgende:
Eergisteren zei 1 van de vrouwelijke bewoners (ik weet niet meer wie, het was naar aanleiding van Roels kaaltondeuzen) dat Ralph kort haar had bij de screening van BB. Volgens MediaWatchers heeft de huidige Ralph korter haar. Misschien toch een tweeling.
Of hij is naar de kapper geweestquote:Op donderdag 15 september 2005 01:09 schreef Stali. het volgende:
Eergisteren zei 1 van de vrouwelijke bewoners (ik weet niet meer wie, het was naar aanleiding van Roels kaaltondeuzen) dat Ralph kort haar had bij de screening van BB. Volgens MediaWatchers heeft de huidige Ralph korter haar. Misschien toch een tweeling.
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Werken? Heb je geen uitkering dan?
Ja wij zijn 10x erger geweestquote:Op donderdag 15 september 2005 01:05 schreef bemeall het volgende:
Die complotten uit het huis waar Rob zich nu aan ergert zijn peanuts bij die we hier de wereld in geholpen hebben. Daar zou die echt van flippen
Dan hadden ze Joost wel gestuurd.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Of hij is naar de kapper geweest![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |