Past niet hier met zo'n flatscreenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:18 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Godverdomme ik zit IN mn beeldscherm
Ze mogen wel opschieten, ik wil slapenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:18 schreef Zhenar het volgende:
Komt er nu nog iets??? Of gaan ze nu alleen Rikkerts wortel opeten en klaar.![]()
Ja maar straks gebeuren er ongelukken mee!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 00:19 schreef MissX het volgende:
zo Rob loopt gelijk weer alles te dirigeren
laat ze lekker ff op die loopband, zal ze geen kwaad doen
Trustenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:21 schreef Bully© het volgende:
Ik ga maar eens slapen, lees het morgen wel weer. Truste mensen.....
![]()
Welterusten.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:21 schreef Bully© het volgende:
Ik ga maar eens slapen, lees het morgen wel weer. Truste mensen.....
![]()
Neequote:Op donderdag 15 september 2005 00:22 schreef Zhenar het volgende:Menno kijkt echt alsof hij net heeft ontdekt dat Ingrid een man is!!!
![]()
Wie is eigenlijk die Leroy??quote:Op donderdag 15 september 2005 00:24 schreef Stali. het volgende:
Leroy bekent nu de tweelingbroer te zijn van Ralph..
quote:
Duh! De tweelingbroer van Ralph, zie stream 3.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk die Leroy??
(ondanks mijn bijna 24/7 streamen krijg ik het toch voor elkaar nog iets te missen)
Menno gaat naar huis, ole olequote:Op donderdag 15 september 2005 00:24 schreef MissX het volgende:
Ingrid en Menno zitten wel een eindje uit elkaar en Menno kijkt idd niet heel happy
Iemand die een paar bewoners in de selectie hebben gezien en iedereeen vraagt zich af of hij het huis inkomt wat natuurlijk kul is.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
(ondanks mijn bijna 24/7 streamen krijg ik het toch voor elkaar nog iets te missen)
Ja.quote:
Bij een zendercheck is een keer de naam van Leroy omgeroepen...eventuele nieuwe bewoner dus.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
want eigenlijk moesten ze tot 5 voor 1 lopen toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:24 schreef bemeall het volgende:
Rob heeft ze voor de gek gehouden en stiekem is de opdracht nu mislukt, dat was Robs geheime missie
Jaaaquote:Op donderdag 15 september 2005 00:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ben ik hiervoor opgebleven?![]()
Houd dan tenminste een orgie.
Dat er niks aan de hand is!quote:Op donderdag 15 september 2005 00:24 schreef Shirley het volgende:
Wat was er dan? Ik heb nog geen stream gezien vandaag, alleen de site bijgelezen. Wat is de anticlimax?
30 minuten he!quote:Op donderdag 15 september 2005 00:27 schreef Bocaj het volgende:
Nou ik ga maar effe tandjes poetsen...
Zonet op Stream3 vertelde Leroy dat hij de broer van Ralph is en dat hij in het kleine kamertje heeft gezeten. De regie heeft al eerder de fout gemaakt door Leroy om te roepen in het BBhuis.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:26 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Iemand die een paar bewoners in de selectie hebben gezien en iedereeen vraagt zich af of hij het huis inkomt wat natuurlijk kul is.
Nahhh kul..BB riep niet voor niks zijn naam per ongeluk al een keer om..(die is al ingeprogrammeerd bij de BB voiceover-stemmen).quote:Op donderdag 15 september 2005 00:26 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Iemand die een paar bewoners in de selectie hebben gezien en iedereeen vraagt zich af of hij het huis inkomt wat natuurlijk kul is.
wilde net me tandjes gaan poetsen een half uur lang..... dat stel ik dus nog maar even uit.....quote:Op donderdag 15 september 2005 00:29 schreef Zhenar het volgende:
Oeh, YES! Een ruzietje als toetje...
En Rob hint dat er toch nog een gevaar is omtrent de diners!
Toch nog?
Ben benieuwd of dat echt waar is, maar als het waar is levert het lekker wat conflicten op in het huisquote:Op donderdag 15 september 2005 00:30 schreef Uiruru het volgende:
Hoeveel poen zou rob hebben gekregen om de opdracht te verkutten?
Lees dit even dat weet je bijna even veel als ons niet veel dus, een hoop speculaties maar geen echte onthullingen.quote:
haha rob is echt wel gemeen hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 00:30 schreef BigBro000 het volgende:
rob doet wel raar maar hij is ook weer te eerlijk om iets gemeens te doen
Hij heeft gewoon twee benen.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:29 schreef Uiruru het volgende:
Rob verbergt iets....
Leroy is de tweelingbroer van Ralph.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:28 schreef Stali. het volgende:
[..]
Zonet op Stream3 vertelde Leroy dat hij de broer van Ralph is en dat hij in het kleine kamertje heeft gezeten. De regie heeft al eerder de fout gemaakt door Leroy om te roepen in het BBhuis.
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:31 schreef kwakveense het volgende:
joost: "zijn er ook mensen hier die niet autistisch zijn"
Op Fok! ?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:31 schreef kwakveense het volgende:
joost: "zijn er ook mensen hier die niet autistisch zijn"
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Leroy is de tweelingbroer van Ralph.
Tijdens het etentje zijn ze verwisselt.
Nathalie heeft een geheime relatie met Leroy.
Joost (de zogenaamde vriend van Nath), is de pleegzoon van Rob.![]()
Neequote:Op donderdag 15 september 2005 00:32 schreef Zhenar het volgende:
Is er een dbk stream?
jah dat denk ik ook.....quote:Op donderdag 15 september 2005 00:32 schreef Maurisico het volgende:
Effe terugspoele... wie riep er dat de opdracht geslaagd was?? Kan eigenlijk niet, opdracht zou rond 01.00 stoppen, maar bewoners hebben geen tijd, dus wie wist dat ze precies op tijd mochten stoppen? Rob speelt een spelletje.....[missie]
Zou die echt pas om 1 uur stoppen?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:32 schreef Maurisico het volgende:
Effe terugspoele... wie riep er dat de opdracht geslaagd was?? Kan eigenlijk niet, opdracht zou rond 01.00 stoppen, maar bewoners hebben geen tijd, dus wie wist dat ze precies op tijd mochten stoppen? Rob speelt een spelletje.....[missie]
Gwebelligquote:
Ik dacht 00.45??quote:Op donderdag 15 september 2005 00:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zou die echt pas om 1 uur stoppen?![]()
Ik meen wel dat ze dan pas 36 uur hadden gelopen. Ging wel wat tijd af omdat die zeug wat antwoorden goed had. Tenminste zoiets zei mijn vriendin zostraks toen ze me even bijkletste.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
jah ze zijn gisteren om 13:10 uur begonnen - kwartier aftrek. is dus stoppen om 00:55 uurquote:Op donderdag 15 september 2005 00:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:36 schreef Wup het volgende:
Tanja doet mee aan een discussie en wordt meteen afgebekt door Rob
toch hulde voor Tanja
Is daar het kwartier al vanaf wat Tanja gisteren met haar vragen gewonnen hadquote:Op donderdag 15 september 2005 00:36 schreef BigBro000 het volgende:
De weekopdrachten
klopt ik zou ook zeggen tussen 00.30-00.45 moeten stoppen
ik heb ook gekozen voor de ruzie.... menno en ingrid durven toch niks te doenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan niet kiezen toch stream 1 en 3
Toch maar 1: Rob onder druk
Tjah...quote:
Ik kán het niet uitzetten, want je zal idd zien dat ik het vuurwerk misquote:Op donderdag 15 september 2005 00:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tjah...
Ik ook maar.![]()
Als ik maar niet morgen lees dat ik op een haartje na vuurwerk gemist heb!![]()
De wet van Murphy leert ons dat dat inderdaad zal gebeuren.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kán het niet uitzetten, want je zal idd zien dat ik het vuurwerk mis
Vervolgens: "Als iemand zoiets zegt kan ik me daar echt dood aan irriteren"quote:Op donderdag 15 september 2005 00:40 schreef Wup het volgende:
Rob: ik ben 44 jaar, waar moet ik me nou aan irriteren.....
Ik heb ook pijn in mn kont door die bureaustoelquote:Op donderdag 15 september 2005 00:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De wet van Murphy leert ons dat dat inderdaad zal gebeuren.
Zal ik mij dan maar opofferen en jullie spektakel geven door weg te gaan?
Ik moet morgen werken.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb ook pijn in mn kont door die bureaustoel
En ik moet morgen naar school, dus ik ga nu echt..
ok jij volgt die stream.... mooi.... ik wil niks missen....quote:Op donderdag 15 september 2005 00:43 schreef BigBro000 het volgende:
Ingrid: we hebben alleen maar gepraat. daaom begrijp ik niet waarom we het niet mogen zeggen
Juist weet inderdaad zeker dat dit zijn opdracht is,en het luktquote:Op donderdag 15 september 2005 00:44 schreef Showtime het volgende:
Rob moet duidelijk voor onrust zorgen in de groep.
"ik doe het in belang van de groep"
hij zoekt ruzie en vervolgens een dikke grimas op zijn gezicht
groffe opmerking tegen Tanja terwijl hij haar gisteren nog steunde als enige
dan krijg je het nog zwaar hier.......quote:Op donderdag 15 september 2005 00:43 schreef BB-King het volgende:
Ik begin een hekel te krijgen aan het woord irriteren!
Je ergert je aan iets!!!
En heb je huiduitslag dan kan dat irriteren jaaa...
Stel hij krijgt zo'n aanbod zoals Lieske in het begin, flink wat euro's, denkt hij dan ook aan de groep en kiest hij dan niet het geld? Yeah rightquote:Op donderdag 15 september 2005 00:44 schreef Showtime het volgende:
"ik doe het in belang van de groep"
de rest is al paranoia nuquote:Op donderdag 15 september 2005 00:45 schreef wickie het volgende:
Infrid en Menno hebben alleen gegeten en gepraat, ze snappen ook niet echt waarom ze niks mogen zeggen, ze denken omdat de rest dan goed paranoia wordt, grapje van bb
En dan gaan ze ook echt alleen maar slapenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:45 schreef schatje het volgende:
Ingrid slaap bij Menno deze nacht.
Dan is ze geen manquote:Op donderdag 15 september 2005 00:45 schreef schatje het volgende:
Lief tochquote:Op donderdag 15 september 2005 00:46 schreef TagForce het volgende:
LOL
Rob: "Dat is toch zo, Lies?"
Lieske: "Och gut, ja hoor, ja hoor" (ondertoon: tuurlijk Robje... Wat jij wil)
helaas zijn de camera's weer naar de jacuzzi met chantal, natte lie en dildo... aan het praten over hoe het is om niets te zeggen enzo.. beetje de avond aan het nabespreken.. typisch vrouwenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok jij volgt die stream.... mooi.... ik wil niks missen....
ik had lekker bij de ruzie gaan zitten ipv de jacuzziquote:Op donderdag 15 september 2005 00:47 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
helaas zijn de camera's weer naar de jacuzzi met chantal, natte lie en dildo... aan het praten over hoe het is om niets te zeggen enzo.. beetje de avond aan het nabespreken.. typisch vrouwen
Zou echt leuk zijn als Rob een ontzettende groepsnaai opdracht (3 weken nood rantsoen ofzo) krijgt voor 20.000 Euro kijken of hij dan nog zo solidair is met de groepquote:Op donderdag 15 september 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Stel hij krijgt zo'n aanbod zoals Lieske in het begin, flink wat euro's, denkt hij dan ook aan de groep en kiest hij dan niet het geld? Yeah right![]()
Makkelijke prooi bahquote:Op donderdag 15 september 2005 00:47 schreef bemeall het volgende:
Rob zit flink Joost onderuit te halen
De hele tijd al...
vertel....quote:Op donderdag 15 september 2005 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had lekker bij de ruzie gaan zitten ipv de jacuzzi
ik ben dat stel helemaal beu, Menno eruit morgen graagquote:Op donderdag 15 september 2005 00:45 schreef schatje het volgende:
Als ik in het huis zat, zou ik het niet raar vinden als iemand die de opdracht krijgt voor het geld gaat.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zou echt leuk zijn als Rob een ontzettende groepsnaai opdracht (3 weken nood rantsoen ofzo) krijgt voor 20.000 Euro kijken of hij dan nog zo slolidair is met de groep
klinisch nieuwsgierig zoals roel dat net noemdequote:
als ik in BB zou zitten, dan was ik me gaan bemoeien met die ruzie, en niet lopen roddelen en meuten in de jacuzziquote:
Ik weet niet wie er gelijk heeft, waar Rob het over heeft, wat is er mislukt dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Joost irritant, maar nu vind ik rob irri.....
Arme joost
Het blijft moeilijk he? Objectief zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
klinisch nieuwsgierig zoals roel dat net noemde
vidn t wel prettig dat rob een beetje geirriteerd deed tegen tanja...helaas vond ik nu net dat tanja wel een punt had...
mja, al ben ik vrij stellig als ik een hekel aan imadn heb hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 00:51 schreef Stali. het volgende:
[..]
Het blijft moeilijk he? Objectief zijn..
Ik zou alles doen, ruzies, bemoeien, roddelen, meuten, zuipen, zwemmen in de jacuzzi, met roel onder de dekens... Ik zeg altijd maar zo, als je iets doet, doe je het goed.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik in BB zou zitten, dan was ik me gaan bemoeien met die ruzie, en niet lopen roddelen en meuten in de jacuzzi
owjah dat was ik vergeten.... met roel onder de dekens had ik ook wel gedaanquote:Op donderdag 15 september 2005 00:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou alles doen, ruzies, bemoeien, roddelen, meuten, zuipen, zwemmen in de jacuzzi, met roel onder de dekens... Ik zeg altijd maar zo, als je iets doet, doe je het goed.![]()
Dus![]()
Wordy mcWordquote:Op donderdag 15 september 2005 00:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou alles doen, ruzies, bemoeien, roddelen, meuten, zuipen, zwemmen in de jacuzzi, met roel onder de dekens... Ik zeg altijd maar zo, als je iets doet, doe je het goed.![]()
Dus![]()
Dan is dat de tweelingquote:Op donderdag 15 september 2005 00:51 schreef Shirley het volgende:
Waarom zei Rob Roy tegen Roel?
Ik zou zo sluw het hele spel gaan spelen, om lang over te blijven, ik zet al m'n jokers en troeven inquote:Op donderdag 15 september 2005 00:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owjah dat was ik vergeten.... met roel onder de dekens had ik ook wel gedaan
Tanja had voor het eerst een punt klopt.Rob voeld zich altijd en eeuwig de leiderquote:Op donderdag 15 september 2005 00:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
klinisch nieuwsgierig zoals roel dat net noemde
vidn t wel prettig dat rob een beetje geirriteerd deed tegen tanja...helaas vond ik nu net dat tanja wel een punt had...
Bashen om het bashen is veel makkelijker inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mja, al ben ik vrij stellig als ik een hekel aan imadn heb hoormaar ook mensen die ik naar vind kunnen een punt hebben...
Ja dat is onze Robquote:Op donderdag 15 september 2005 00:53 schreef ioko het volgende:
Joost maakt onbewust iedereen gek? Rob, nu is het wel duidelijk, hou je mond nu maar gewoon....
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:53 schreef Wup het volgende:
ik verheug me nu al op slijmgesprek tussen Rob & Tanja
Je kan mij er beter niet in zetten denk ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik in BB zou zitten, dan was ik me gaan bemoeien met die ruzie, en niet lopen roddelen en meuten in de jacuzzi
Leiders zijn altijd types die overdreven aanwezig willen zijn en natuurlijk altijd de leding willen nemen.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:53 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Tanja had voor het eerst een punt klopt.Rob voeld zich altijd en eeuwig de leider![]()
Zei ik idd ook al. Wie is Rob om mee te delen dat de pdracht is geslaagd? Ik kan me echt herinneren dat in de opdracht stond dat ze van BB zouden horen wanneer ze konden stoppen met lopen.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:52 schreef TagForce het volgende:
Joost vertrouwd de mededeling van Rob niet dat de opdracht gelukt is...
BB zegt namelijk altijd wanneer de opdracht begint, en wanneer deze is afgelopen... Deze keer niet.
Tanja rakelt het wel weer opquote:Op donderdag 15 september 2005 00:55 schreef Tourniquet het volgende:
VInd trouwens dat Joost de directe aanval van Rob heel goed oppakte, echt volwassen. In tegenstelling tot Tanja, die (waarschijnlijk witheet van woede) gewoon wegliep.
vond dat Joost aardig door het stof ging, Tanja reageerde iets venijniger, ik zou zo'n opgewonden, harde toontje en inhoudloos geblaat van Rob ook niet accepteren. Joost riep een paar maal : je hebt gelijk ,ik begrijp je, puur om de discussie te smoren...quote:Op donderdag 15 september 2005 00:55 schreef Tourniquet het volgende:
VInd trouwens dat Joost de directe aanval van Rob heel goed oppakte, echt volwassen. In tegenstelling tot Tanja, die (waarschijnlijk witheet van woede) gewoon wegliep.
Heb je nou nog niks geleerd over zwangere vrouwen? Die slapen overdag.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
Huh? Tanja staat bij het bubbelbad...... moet ze niet slapie doen?
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:58 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Heb je nou nog niks geleerd over zwangere vrouwen? Die slapen overdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |