Ik moet morgen werken.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb ook pijn in mn kont door die bureaustoel
En ik moet morgen naar school, dus ik ga nu echt..
ok jij volgt die stream.... mooi.... ik wil niks missen....quote:Op donderdag 15 september 2005 00:43 schreef BigBro000 het volgende:
Ingrid: we hebben alleen maar gepraat. daaom begrijp ik niet waarom we het niet mogen zeggen
Juist weet inderdaad zeker dat dit zijn opdracht is,en het luktquote:Op donderdag 15 september 2005 00:44 schreef Showtime het volgende:
Rob moet duidelijk voor onrust zorgen in de groep.
"ik doe het in belang van de groep"
hij zoekt ruzie en vervolgens een dikke grimas op zijn gezicht
groffe opmerking tegen Tanja terwijl hij haar gisteren nog steunde als enige
dan krijg je het nog zwaar hier.......quote:Op donderdag 15 september 2005 00:43 schreef BB-King het volgende:
Ik begin een hekel te krijgen aan het woord irriteren!
Je ergert je aan iets!!!
En heb je huiduitslag dan kan dat irriteren jaaa...
Stel hij krijgt zo'n aanbod zoals Lieske in het begin, flink wat euro's, denkt hij dan ook aan de groep en kiest hij dan niet het geld? Yeah rightquote:Op donderdag 15 september 2005 00:44 schreef Showtime het volgende:
"ik doe het in belang van de groep"
de rest is al paranoia nuquote:Op donderdag 15 september 2005 00:45 schreef wickie het volgende:
Infrid en Menno hebben alleen gegeten en gepraat, ze snappen ook niet echt waarom ze niks mogen zeggen, ze denken omdat de rest dan goed paranoia wordt, grapje van bb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |