quote:Op woensdag 14 september 2005 13:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Anderhalf uur later
[afbeelding]
erm, zaagsel?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:58 schreef Showtime het volgende:
[..]
![]()
hoe houdt ze dat in godsnaam vol, en wat zal er in dat zaagselkoppie rondgaan?
Ze heeft net een uur staan afwassen.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Anderhalf uur later
[afbeelding]
ze mag toch wel moe zijn na het afwassenquote:Op woensdag 14 september 2005 14:00 schreef Showtime het volgende:
he nou is de verrassing eraf, van mij hoeft het niet meer![]()
matrix?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:02 schreef Showtime het volgende:
Roel heeft geslaapwandeld in zijn droom, vervolgens gaf hij iemand een kopstoot en draaide zich om en zag dat nog 50 mensen dezelfde jas aan hadden als hem. haha wat een vage dromen heb die gast
hij zelden een t-shirt aan, laat staan een jasquote:Op woensdag 14 september 2005 14:02 schreef Showtime het volgende:
Roel heeft geslaapwandeld in zijn droom, vervolgens gaf hij iemand een kopstoot en draaide zich om en zag dat nog 50 mensen dezelfde jas aan hadden als hem. haha wat een vage dromen heb die gast
Debbie Bleijenberg. En haar zus, Shirley Bleijnberg heeft ondertussen 2 kinderen. 1 daarvan is dezequote:Op woensdag 14 september 2005 14:10 schreef Knurkie het volgende:
Roel heeft de beste vriendin van Natje gezoend
zo dat is snel speurwerkquote:Op woensdag 14 september 2005 14:19 schreef pctje het volgende:
[..]
Debbie Bleijenberg. En haar zus, Shirley Bleijnberg heeft ondertussen 2 kinderen. 1 daarvan is deze
http://www.babyinfo.nl/co(...)sp?babyPhotoId=18329
Wat een toeval, Roel en Nathalie zullen helemaal in een deuk liggen als ze horen dat Roels oma en Nathalie's opa een relatie hebben...quote:Op woensdag 14 september 2005 14:10 schreef Knurkie het volgende:
Roel heeft de beste vriendin van Natje gezoend
dan is het een kwestie van tijd dat Joost(devriendvanralphnuvannathalie) gedumpt wordt voor Roel die 2 zijn gemaakt voor elkaarquote:Op woensdag 14 september 2005 14:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wat een toeval, Roel en Nathalie zullen helemaal in een deuk liggen als ze horen dat Roels oma en Nathalie's opa een relatie hebben...
Vervolgens gaat ze weer (belachelijk lang) d'r tanden poetsen en WEER mascara op doen!quote:Op woensdag 14 september 2005 14:19 schreef J-net het volgende:
Lieske:
- 30 minuten tanden poetsen
- 10 minuten mascara rollen
- 7.5 minuten wax in de haar punten masseren
- daarna 5 minuten haar goed modelleren
- om dan 10 minuten lang een staartje te maken met een mooie voorscheiding in de pony
- vervolgens nog even 300 minuten kleding uitzoeken....
ja beeldvullend materiaal die Lieske
ja ze is de enige niet daar [even los van die tandenpoetsziekte], ik heb al eens met verbazing naar Nathalie, Dido & Ralph gekeken, je vraagt je toch af hoe die mensen ooit op hun werk komen........quote:Op woensdag 14 september 2005 14:28 schreef Day het volgende:
Vervolgens gaat ze weer (belachelijk lang) d'r tanden poetsen en WEER mascara op doen!
Ik snap niet wat Nathalie in Ralph zag, kansloos figuur die pillen en zalfjes voor z'n nagels,haar en huid sliktquote:Op woensdag 14 september 2005 14:26 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dan is het een kwestie van tijd dat Joost(devriendvanralphnuvannathalie) gedumpt wordt voor Roel die 2 zijn gemaakt voor elkaar
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
pillen en zalfjes voor z'n nagels,haar en huid slikt
Ben jij soms een Tanja-typetje?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Nathalie in Ralph zag, kansloos figuur die pillen en zalfjes voor z'n nagels,haar en huid slikt
Van mij mag Ralph mogûh vertrekkâh en wêh lekkâh brandjâhs blussâh...
dan heb je dus gewoon geen smaakquote:Op woensdag 14 september 2005 15:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben geen Tanja type en vind Ralph geen schatje
ik vraag me dit nou eerder andersom af......................quote:Op woensdag 14 september 2005 14:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap niet wat Nathalie in Ralph zag,
me tooquote:Op woensdag 14 september 2005 15:03 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vraag me dit nou eerder andersom af......................
Nathalie is toch best lekker...quote:Op woensdag 14 september 2005 15:03 schreef Wup het volgende:
[..]
Nee, meer een Bridget-typetjequote:Op woensdag 14 september 2005 14:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ben jij soms een Tanja-typetje?
Ralph is een schatje![]()
![]()
same here, alleen iemand met het engelengeduld als Ralph kan het zo lang bij zo een smurf volhoudenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:03 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind Ralph geen leuke jongen om te zien, maar hij is gewoon oke in zijn gedragquote:Op woensdag 14 september 2005 15:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee, meer een Bridget-typetje
Ralph mag dan wel een leuk koppie hebben, het blijft een kleurloos figuur, of hij komt gewoon niet uit de verf
Maar heeft Ralph zich nou opgegeven voor BB of is ie gevraagd?
Als ie gevraagd is dan is is het geen doorsnee BB-kandidaat, de meesten willen winnen en kunnen het spel hard spelen, Ralph is geen echt BB-kandidaat toch?
Maar misschien zie ik het wel verkeerd, kan ook...
Wat ik nog het allerminste begrijp is dat bijna alle andere bewoners automatisch aan de kant van Nathalie zijn gaan staan, enkel en alleen omdat zij er nu eenmaal een dag eerder in zat. Heel hypocriet vind ik dat.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind Ralph geen leuke jongen om te zien, maar hij is gewoon oke in zijn gedrag
of hij gevraagd is weet ik niet, ik heb er wel wat over gelezen hier op fok, maar ik heb er Ralph nooit zelf over gehoord
hij wist pas 2 dagen van te voren dat Nathalie ook in het huis zou zitten
volgens mij had hij daar gewoon weinig moeite mee en snapt niet zo best waar Nathalie nou zo moeilijk over doet
ze is erg goed in het spelen van de slachtoffer rolquote:Op woensdag 14 september 2005 15:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Wat ik nog het allerminste begrijp is dat bijna alle andere bewoners automatisch aan de kant van Nathalie zijn gaan staan, enkel en alleen omdat zij er nu eenmaal een dag eerder in zat. Heel hypocriet vind ik dat.
Wisselligging is goed, voorkomt drukplekken.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Anderhalf uur later
[afbeelding]
heel erg goed idd, ze kan zo op voor een Oscarquote:Op woensdag 14 september 2005 15:21 schreef Showtime het volgende:
[..]
ze is erg goed in het spelen van de slachtoffer rol
Ik begreep van Ralph dat hij last heeft van zijn huid en daar die medicijnen voor heeft.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:08 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Nathalie is toch best lekker...![]()
En die Ralph is homo met z'n pilletjes en zalfjes...
Vraag me dan sowieso af hoe ze bij mekaar gekomen zijn.
Ze ziet wat ze wilt zien, net als Dildo die denkt dat Joost gek op haar is. Als je Joost gisteren over zijn relatie en gevoelens over zijn vriendin hoorde kreeg je niet de indruk dat hij gek op een ander zou zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:24 schreef J-net het volgende:
[..]
heel erg goed idd, ze kan zo op voor een Oscar
'ja en toen zaten we in de jaccuzzi en toen voelde ik opeens een hand aan mijn broekje......
en ik keek opzij en zeg Ralph zo zitten'
................................'maar niet doorvertellen he?'...........................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij kon niet zoveel kanten op vanwege foute binnenkomst + getreiterquote:Op woensdag 14 september 2005 15:27 schreef schatje het volgende:
Ik vind Ralph ook geen aantrekkelijke jongen. Ik vind hem ook behoorlijk kleurloos in het Huis. Al heb ik wel het idee dat ie steeds meer los komt.
Tja, ik denk dat het sowieso zo is, dat men eerder partij kiest voor de vrouw.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Wat ik nog het allerminste begrijp is dat bijna alle andere bewoners automatisch aan de kant van Nathalie zijn gaan staan, enkel en alleen omdat zij er nu eenmaal een dag eerder in zat. Heel hypocriet vind ik dat.
Ze vonden Nathalie zielig dat haar ex kwam, maar andersom zagen ze het niet, want Ralph wordt ook met zijn ex geconfronteerd.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat het sowieso zo is, dat men eerder partij kiest voor de vrouw.
Een man die klaagt over een dominante vrouw waar hij niet zichzelf kon zijn, komt over als een watje, maar liggen de verhoudingen andersom dan is de vrouw een slachtoffer.
Mannen die vreemdgaan zijn klootzakken, vrouwen die vreemdgaan waren niet gelukkig in de relatie en dus..... etc etc.
En ja, zoals je zegt, degene die zijn verhaal het eerst kan doen, is in het voordeel.
De ander moet dan zijn 'onschuld' gaan bewijzen, terwijl de eerste dat niet met de schuld van die ander hoefde te doen, die werd zonder twijfel geloofd.
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef Wup het volgende:
[..]
hij kon niet zoveel kanten op vanwege foute binnenkomst + getreiter
stoer juist dat hij niet in de slachtofferrol is gekropen & het gewoon langs zich heen laat gaan.
Ik vond het ook een erg achterbakse streek van Nathalie dat ze in het bijzijn van anderen stiekum zijn toillettas zat door te spittenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:32 schreef schatje het volgende:
Dat hij pilletjes slikt voor zijn nagels en haren en dat hij om die reden homo is, is natuurlijk kolder. Ook behoorlijk kinderachtig van sommige medebewoners om daar de spot mee te drijven.
alles willen weten , roddelen, nomineren voor het thuis front maar niet meer verliefd hoor.....quote:Op woensdag 14 september 2005 15:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond het ook een erg achterbakse streek van Nathalie dat ze in het bijzijn van anderen stiekum zijn toillettas zat door te spitten![]()
Helemaal de manier waarop...quote:Op woensdag 14 september 2005 15:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond het ook een erg achterbakse streek van Nathalie dat ze in het bijzijn van anderen stiekum zijn toillettas zat door te spitten![]()
Stekker losgeschoten?quote:Op woensdag 14 september 2005 15:46 schreef cuall het volgende:
camera out of order ... stream 2
offtoppic leuk onderschriftquote:Op woensdag 14 september 2005 15:48 schreef BBscanner het volgende:
De beelden zijn zo oninteressant dat de camera maar een camera gaat filmen!![]()
[afbeelding]
heb hem er niet op betrapt, valt me ontzettend meequote:Op woensdag 14 september 2005 15:44 schreef Sealord het volgende:
heeft Rob eigenlijk al iets van zijn gesprekje met Ralph laten doorschemren aan Nathalie ?
Ik denk dat hij die voornamelijk voor zijn huid slikt, hij heeft zo te zien een 'lastige huid', die snel puistjes krijgt.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:32 schreef schatje het volgende:
Dat hij pilletjes slikt voor zijn nagels en haren en dat hij om die reden homo is, is natuurlijk kolder. Ook behoorlijk kinderachtig van sommige medebewoners om daar de spot mee te drijven.
ik zie een los contactje, zal die het wel doen ?quote:Op woensdag 14 september 2005 15:48 schreef BBscanner het volgende:
De beelden zijn zo oninteressant dat de camera maar een camera gaat filmen!![]()
[afbeelding]
had andersom eens moeten gebeurenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Waarom pas over een maand?quote:Op woensdag 14 september 2005 15:59 schreef Krizzol het volgende:
eigenlijk zou er over een maand ofzo een afvaardiging buiten het hek gaan staan, en alle achterbakse dingen over het hek schreeuwen:D
"NATALIE STOP EENS MET DOOR RALPHS SPULLEN NEUZEN!! "
whehe
helaas maar waar inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2005 15:55 schreef milagro het volgende:
had andersom eens moeten gebeuren
nu lacht iedereen mee, andersom was Ralph een vuile ploert geweest, die zijn ex nog steeds dwars zit
Rikkert zegt Johnson. De sukkel.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:02 schreef BBscanner het volgende:
President Ford
doet iemand eigenlijk mee met quizen?
Wel jammer dat 'ie het niet altijd goed heeft.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef BBscanner het volgende:
Valt me wel op dat Rikkert zoveel parate kennis heeft!
Maar heb het idee dat de meeste bewoners daar niet zo veel interesse in hebben, op Lieske na.
ik vind het wel leuk als ze denkspelletjes doen maar ik kan geen geluid aanzettenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:02 schreef BBscanner het volgende:
President Ford
doet iemand eigenlijk mee met quizen?
Hij loopt wel onwaarheden te verkondigen maar iedereen gelooft hem!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Rikkert zegt Johnson. De sukkel.
Sammy Davis Jr.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:08 schreef BBscanner het volgende:
Ratpack bestaat uit Frank Sinatra en Dean Martin rest weet ik niet
Lieske had niks met zijn motivatie te maken. HIj vond het zwak van Linda dat zij niet mee wilde doen met de verlengde fietsopdracht.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:11 schreef jalla het volgende:
linda was volgens mij misschien vanwege lieske. dat hij dacht dat linda op lieske gestemt had (wat ook zo was). vind beetje vreemd dat hij linda stemde. had dat niet verwacht
Ja? Hij is toch niet zwanger of zoquote:Op woensdag 14 september 2005 16:13 schreef jalla het volgende:
huh rob loopt gewoon mee?!
Daar heeft Talpa ook wel de hand in gehad: de allereerste actie van Ralph was Rob het huis uitsturen.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:19 schreef LuQas het volgende:
Aaaah overdosis aan irritante stemmen!!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:17 schreef jalla het volgende:
de 3 koplopers in de verkiezing: meest irritante bb stem
zitten nu met elkaar te kletsen in de tuin.
Ik denk dat hij nu Tanja stemt of anders Ralphquote:Op woensdag 14 september 2005 16:10 schreef Showtime het volgende:
Roel stemt volgende keer op iemand anders, niet meer op Linda dus.
misschien wel Mennoquote:Op woensdag 14 september 2005 16:19 schreef teckeltje het volgende:
Ik denk dat hij nu Tanja stemt of anders Ralph
lijkt Popey wel als die ziek isquote:Op woensdag 14 september 2005 16:19 schreef Maurisico het volgende:
Chantal: kakakakakakaaaakkaka [ zo lacht ze..]
ja er was een stekkertje los gaan zitten...............quote:Op woensdag 14 september 2005 16:18 schreef Tamaartje het volgende:
Ik schakel net in.. wat is Ralph aan het doen?
Een camera maken?
Valt wel mee toch? Ik heb bijna altijd wel 2 nutteloze streams (dubbel of een lege kamer of zo), en met die 2 die wel wat laten zien ben ik aan de regie overgeleverd. Voor de tv kijkers (de overgrote meerderheid van de stemmers) is het nog veel erger, die zien alleen een minimale selectie.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:17 schreef jalla het volgende:
de 3 koplopers in de verkiezing: meest irritante bb stem
zitten nu met elkaar te kletsen in de tuin. Het gaat over wat evt uitgezonden wordt en wat niet
HALLO: alles wordt uitgezonden.
ohh aha ik snap hetquote:Op woensdag 14 september 2005 16:21 schreef Zapje het volgende:
[..]
ja er was een stekkertje los gaan zitten...............
Waarom helaas? Vindt het juist leuk dat BB zorgt dat er extra fricties ontstaan welke tot spanningen cq. ruzie kunnen leiden. Heb tevens het idee dat Rob redelijk goed in de groep ligt. De kans dat hij bij de volgende ronde op de bank komt lijkt me klein.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar heeft Talpa ook wel de hand in gehad: de allereerste actie van Ralph was Rob het huis uitsturen.
Hoewel de bewoners nu misschien zouden wensen dat dat definitief was geweest, heeft dat eerste half uur natuurlijk wel de stemming bepaald t.o.v. Ralph. Helaas.
Ralph zal het zeker niet worden, hij had van de week gezegd dat er tal van andere mensen waren in het huis die hij minder mocht dan Ralph. Voor Ralph heeft hij wel een bepaald soort zwak.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:19 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu Tanja stemt of anders Ralph
Achj wat maakt het uit.. er zit bij meer wel een stekkertje losquote:Op woensdag 14 september 2005 16:21 schreef Zapje het volgende:
[..]
ja er was een stekkertje los gaan zitten...............
Helaas dat het Ralph is. Ik heb wel een zwak voor hem. Andersom had ik het prima gevonden, want ik ben ook helemaal voor ingrijpen van BB om de zaak onder druk te zettenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:22 schreef BBscanner het volgende:
Waarom helaas? Vindt het juist leuk dat BB zorgt dat er extra fricties ontstaan welke tot spanningen cq. ruzie kunnen leiden. Heb tevens het idee dat Rob redelijk goed in de groep ligt. De kans dat hij bij de volgende ronde op de bank komt lijkt me klein.
valt me wel tegen van Liesje, want ze moet toch ook wel zien wat Nathalie & Dido doen steeds......quote:Op woensdag 14 september 2005 16:29 schreef Showtime het volgende:
Nathallie heeft Lieske al helemaal ingepakt, die begint nu ook dingen te zien die er niet zijn. Nou Ralph maak je borst maar nat, straks gaan ze allemaal klagen wanneer je goedemorgen zegt.
duh, het gaat over Ralph, en Lieske beweert dat Ralph lelijk over Nathalie heeft gesproken in het bubblebad tijdens de feestavond.quote:
Denk dat BB bewust Ralph negatief heeft geplaatst in het huis. De kans dat hij door de bewoners zou worden genomineerd was groot en had BB ook wel kunnen voorzien. BB probeert op TV juist Ralph positief neer te zetten en Nathalie als de roddelbitch hierdoor zorgen ze dat de kijkers op willen komen voor de 'underdog' en veel gaan bellen/sms'en wat geld oplevert. Slim gehandeld dus van $johnie!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Helaas dat het Ralph is. Ik heb wel een zwak voor hem. Andersom had ik het prima gevonden, want ik ben ook helemaal voor ingrijpen van BB om de zaak onder druk te zetten![]()
Klopt, ze roddelt, voelt zich tegelijkertijd schuldig en gooit er dan zoiets doorheen, dat doet ze steeds, roddelen en afzwakken.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:31 schreef Pinball het volgende:
Minimaal pluspuntje voor Natte Lie, tussen het roddelen door zei ze wel 1 keer dat haar gedrag niet Ralphs schuld was. Verdwijnt een beetje tussen de rest van het geroddel, maar toch.
dat is inderdaad nooit aangehaald, maar ja Ralph is natuurlijk the bad guy en hoe dan ook nooit het slachtofferquote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef milagro het volgende:
maar níet Joost kwalijk nemen dat hij met de exvriendin van zijn vriend ervan tussen gegaan is, toen het koud uit was tussen die 2.
Dat denk ik ook Showtime en zijn motivatie kan ik dan wel begrijpen. Anders kiest hij voor Joost. Ik denk dat Ralph ook weer Menno zal nomineren. Dat betekent dan 2 stemmen voor hem. Mocht hij erin blijven natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:23 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Menno stemt, aan Dido vertelde hij dat zijn instelling hem totaal tegen stond.
waarschijnlijk omdat Ralph niet de minste behoefte heeft om zijn visie hierop met de andere bewoners te delenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef milagro het volgende:
Klopt, ze roddelt, voelt zich tegelijkertijd schuldig en gooit er dan zoiets doorheen, dat doet ze steeds, roddelen en afzwakken.
Ik denk dat ze als de dood is voor Joost, juist, ergens, en voor zichzelf, en dat ze daarom dit steeds doet.
Heel vreemd dat de dames (en sommige heren) wel Ralph kwalijk nemen dat hij het BB huis ingegaan is, wetende dat zijn ex erin zit, maar níet Joost kwalijk nemen dat hij met de exvriendin van zijn vriend ervan tussen gegaan is, toen het koud uit was tussen die 2.
Nathalie heeft ook nog met Ralph gevreeën toen Joost al enigzins in de picture was, zo heeft ze zelf verteld.
Geen hond die je daar over hoort
Als dat zo doordacht is, en het ook nog gaat werken,quote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef BBscanner het volgende:
Denk dat BB bewust Ralph negatief heeft geplaatst in het huis. De kans dat hij door de bewoners zou worden genomineerd was groot en had BB ook wel kunnen voorzien. BB probeert op TV juist Ralph positief neer te zetten en Nathalie als de roddelbitch hierdoor zorgen ze dat de kijkers op willen komen voor de 'underdog' en veel gaan bellen/sms'en wat geld oplevert. Slim gehandeld dus van $johnie!
Neem aan dat je met Joost de huidige vriend van Nathalie bedoelt, misschien wel makkelijk als je dat erbij zet. Omdat Nathalie verbaal veel sterker is dan Ralph slikt iedereen haar verhaal voor zoete koek. Tevens heeft Ralph geen zin zich te verdedigen tegen de roddels die achter zijn rug worden gevoerd tegen hem.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Klopt, ze roddelt, voelt zich tegelijkertijd schuldig en gooit er dan zoiets doorheen, dat doet ze steeds, roddelen en afzwakken.
Ik denk dat ze als de dood is voor Joost, juist, ergens, en voor zichzelf, en dat ze daarom dit steeds doet.
Heel vreemd dat de dames (en sommige heren) wel Ralph kwalijk nemen dat hij het BB huis ingegaan is, wetende dat zijn ex erin zit, maar níet Joost kwalijk nemen dat hij met de exvriendin van zijn vriend ervan tussen gegaan is, toen het koud uit was tussen die 2.
Nathalie heeft ook nog met Ralph gevreeën toen Joost al enigzins in de picture was, zo heeft ze zelf verteld.
Is het ook niet zo dat Ruud een vriend was van Ralph? Da's ook wel bizar, dat ze van alle mannen die er rondlopen een vriend van Ralph moet nemen.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Volgende ronde bankzitters mits Rikkert het huis verlaat.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook Showtime en zijn motivatie kan ik dan wel begrijpen. Anders kiest hij voor Joost. Ik denk dat Ralph ook weer Menno zal nomineren. Dat betekent dan 2 stemmen voor hem. Mocht hij erin blijven natuurlijk.
Verder denk ik dat Lieske ook weer meerdere stemmen zal krijgen.
Ze proberen haar echt woorden in de mond te leggen!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:42 schreef Showtime het volgende:
Gatverredamme wordt echt strontziek van die rooie freggel en kraai Chantal. Beetje Nathalie lopen opjutten over Ralph en Lieske die ineens dingen ziet. Lieske vind hem controlorend, oh oh oh meisje get a life, jij daalt ook weer 10 treden op de ladder.
en dat maakt dus het verschil, waarom Ralph buiten het huis beter ligt dan het mooie lieve smoeltje Nathalie.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:39 schreef Wup het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat Ralph niet de minste behoefte heeft om zijn visie hierop met de andere bewoners te delen
Ik kan me daar ook niets bij voorstellen. Dat de bewoners dat zomaar slikken is mij ook een raadsel.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan overigens ook niet geloven dat Ralph haar zo domineerde...
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:42 schreef Showtime het volgende:
Gatverredamme wordt echt strontziek van die rooie freggel en kraai Chantal. Beetje Nathalie lopen opjutten over Ralph en Lieske die ineens dingen ziet. Lieske vind hem controlorend, oh oh oh meisje get a life, jij daalt ook weer 10 treden op de ladder.
Lieske voelt zich denk ik een beetje allenig ineens, ze is 'de mannen' kwijt en zoekt nu weer aansluiting bij de dames en lult daarom een beetje mee en gaat dingen zien.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:42 schreef Showtime het volgende:
Je hoort het verhaal maar van een kant.....oppervlakkig om nu al je conclusies te trekken. Daar heb ik zo'n hekel aan.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:47 schreef Kimske het volgende:
Ralph lijkt mij echt een hele nare vent..... Ik kan t me precies voorstellen hoe ze dat vertelt...
Ralph zal zich er echter niet over uitlaten, dus de bewoners zullen alleen het verhaal van Natte Lie krijgen....quote:Op woensdag 14 september 2005 16:49 schreef No-Li-Ta het volgende:
[..]
Je hoort het verhaal maar van een kant.....oppervlakkig om nu al je conclusies te trekken. Daar heb ik zo'n hekel aan.
nogmaals, ze zou moeten weten dat Nathalie & Dido het niet al te hoog met haar ophebben; zolang Rikkert & Ralph in het huis zijn is Liesje niet hun eerste mikpunt, maar daarna.......quote:Op woensdag 14 september 2005 16:48 schreef milagro het volgende:
Lieske voelt zich denk ik een beetje allenig ineens, ze is 'de mannen' kwijt en zoekt nu weer aansluiting bij de dames en lult daarom een beetje mee en gaat dingen zien.
Ralph is nu het zwarte schaap die zij eerst was bij de dames, beter hij dan ik denkt ze ms
Inderdaad... ....quote:Op woensdag 14 september 2005 16:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ralph zal zich er echter niet over uitlaten, dus de bewoners zullen alleen het verhaal van Natte Lie krijgen....
Zit inderdaad wat in.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:48 schreef milagro het volgende:
Lieske voelt zich denk ik een beetje allenig ineens, ze is 'de mannen' kwijt en zoekt nu weer aansluiting bij de dames en lult daarom een beetje mee en gaat dingen zien.
Ralph is nu het zwarte schaap die zij eerst was bij de dames, beter hij dan ik denkt ze ms
Precies, en dat is dus OLIEdom, want na Ralph is zij aan de beurt. Hoe erg ze haar best ook doet.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:52 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zit inderdaad wat in.
Ik heb wel het idee dat Lieske Ralph vanaf het begin nooit echt heeft gemogen, heb haar al eerder opmerkingen horen maken over Ralph.
Maar dat ze nu wat slechter in de groep ligt maak het voor haar inderdaad wel nog aantrekkelijker om even haar gal te spuwen over een ander die slechter in de groep ligt.
Wordt lastig, de heren hebben hun interesses elders liggen nu, en de dames, die liet ze zelf eerst links liggen, door zich voornamelijk op de heren te richten.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:50 schreef Wup het volgende:
[..]
nogmaals, ze zou moeten weten dat Nathalie & Dido het niet al te hoog met haar ophebben; zolang Rikkert & Ralph in het huis zijn is Liesje niet hun eerste mikpunt, maar daarna.......
niet zo slim dus, ik had verwacht dat Liesje haar bondgenoten elders zou zoeken.....
de inhaalslag is begonnen, er zit een roddelende Lieske week aan te komenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:54 schreef milagro het volgende:
Als ze vanaf nu heel erg meelult met de dames heeft ze nog een kans![]()
![]()
Ralph was de enige man die totaal geen interesse in haar toonde.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:52 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zit inderdaad wat in.
Ik heb wel het idee dat Lieske Ralph vanaf het begin nooit echt heeft gemogen, heb haar al eerder opmerkingen horen maken over Ralph.
Maar dat ze nu wat slechter in de groep ligt maak het voor haar inderdaad wel nog aantrekkelijker om even haar gal te spuwen over een ander die slechter in de groep ligt.
ow bespaar me.....quote:Op woensdag 14 september 2005 16:56 schreef Showtime het volgende:
de inhaalslag is begonnen, er zit een roddelende Lieske week aan te komen![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:58 schreef Pinball het volgende:
Rob doet ook even een 180 graden meningsverandering. Nou komt ie ineens niet om een vrouw te scoren.
Weer precies dezelfde gedachte op dezelfde tijd!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:58 schreef Pinball het volgende:
Rob doet ook even een 180 graden meningsverandering. Nou komt ie ineens niet om een vrouw te scoren.
Ik denk dat ze bij BB gehoopt hadden dat Chantal en Rob samen iets zouden krijgen.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:58 schreef BBscanner het volgende:
Rob; "ik kom hier niet met de gedacht dat ik hier wat leuks ga versieren"
In het intro filmpje zei hij iets heel anders!
Nope, denk het niet. De dames zijn nu al een groep. Natte Lie en Dido zijn 4 handen op 1 buik. Ze willen Chantal erbij omdat ze 'gezellig' meelult. Ingrid is alleen gefocust op Menno (die haar hart enorm gaat breken, maar dat is weer een ander verhaal) en Linda gaat er donderdag of de keer daarop eruit. Dan blijft dus er dus 3 over (Natte Lie, Dido en Kraai). Kraai heeft een hekel aan Lieske, dus die gaat op haar stemmen. Natte Lie en Dido willen zo veel mogelijk mannelijke aandacht, dus al ze moeten kiezen tussen een man of Lieske, wordt het Lieske (stemmen ze ook gelijk 'concurrentie' eruit).quote:Op woensdag 14 september 2005 16:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Wordt lastig, de heren hebben hun interesses elders liggen nu, en de dames, die liet ze zelf eerst links liggen, door zich voornamelijk op de heren te richten.
Regel 1 als aantrekkelijk miepje in een nieuwe groep/omgeving, win éérst de dames voor je, dan kun je je zonder al te veel scheve ogen in je rug op de heren richten.
Lieske heeft dat andersom gedaan
Als ze vanaf nu heel erg meelult met de dames heeft ze nog een kans![]()
![]()
Éénbeen heeft in de gaten dat het niet gaat lukkenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:58 schreef BBscanner het volgende:
Rob; "ik kom hier niet met de gedacht dat ik hier wat leuks ga versieren"
In het intro filmpje zei hij iets heel anders!
damn your goodquote:Op woensdag 14 september 2005 17:01 schreef milagro het volgende:
Ik denk ook dat we mogen concluderen dat Nathalie op de lange termijn dus, veel meer met de break up met Ralph zit, dan Ralph.
Ralph heeft verdriet gehad, is boos geweest, maar heeft het verwerkt en is er klaar mee eigenlijk, geen rancune whatsoever.
Nathalie lijkt het helemaal nog niet verwerkt te hebben, voelt zich schuldig, het verwart haar, zijn aanwezigheid, alsof het destijds nooit echt afgesloten is geweest.
Ik krijg ook niet de indruk dat ze "haar" Joost erg mist.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:01 schreef milagro het volgende:
Ik denk ook dat we mogen concluderen dat Nathalie op de lange termijn dus, veel meer met de break up met Ralph zit, dan Ralph.
Ralph heeft verdriet gehad, is boos geweest, maar heeft het verwerkt en is er klaar mee eigenlijk, geen rancune whatsoever.
Nathalie lijkt het helemaal nog niet verwerkt te hebben, voelt zich schuldig, het verwart haar, zijn aanwezigheid, alsof het destijds nooit echt afgesloten is geweest.
Ben ook zeer benieuwd of hij nog uit de school klapt!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:00 schreef Showtime het volgende:
Rob kan ze mond niet meer houden over het gesprek dat hij in vertrouwen voerde met Ralph, zal hij dan alsnog knappen.
't wordt wel eng jaquote:Op woensdag 14 september 2005 16:59 schreef BBscanner het volgende:
Weer precies dezelfde gedachte op dezelfde tijd!![]()
Nee, maar dat begrijp ik best, missen wordt nu eenmaal minder als je totaal geen kontakt hebt en de omgeving waarin je nu zit nieuw is en dus vol met nieuwe indrukken.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:03 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Ik krijg ook niet de indruk dat ze "haar" Joost erg mist.
moet zeggen dat hij totzover nog goed zijn mond weet te houden, als hij het vol weet te houden dan kan ik dat wel van hem waarderen, had het niet verwachtquote:Op woensdag 14 september 2005 17:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ben ook zeer benieuwd of hij nog uit de school klapt!![]()
Tanja & Ingrid moeten Liesje ook niet, welliswaar om andere redenen, maar die twee zijn meer zelfdenkend ...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:00 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, denk het niet. De dames zijn nu al een groep. Natte Lie en Dido zijn 4 handen op 1 buik. Ze willen Chantal erbij omdat ze 'gezellig' meelult. Ingrid is alleen gefocust op Menno (die haar hart enorm gaat breken, maar dat is weer een ander verhaal) en Linda gaat er donderdag of de keer daarop eruit. Dan blijft dus er dus 3 over (Natte Lie, Dido en Kraai). Kraai heeft een hekel aan Lieske, dus die gaat op haar stemmen. Natte Lie en Dido willen zo veel mogelijk mannelijke aandacht, dus al ze moeten kiezen tussen een man of Lieske, wordt het Lieske (stemmen ze ook gelijk 'concurrentie' eruit).
(Heb Tanja er maar niet bijgeteld, want daar durven de dames niet op te stemmen)
haha, Tanja-stijl.....quote:Op woensdag 14 september 2005 17:04 schreef Showtime het volgende:
Valt me nu pas op dat Roel er ook bij zit of beter gezegd ligt. Die houdt verstandig zijn mond.
zo is het beter dan dat streepdingquote:Op woensdag 14 september 2005 17:10 schreef Wup het volgende:
[..]
Joost zou verplicht moeten worden bovenkleding te dragen
IDD als hij ze mondt houdt + puntje voor Rob.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:05 schreef Showtime het volgende:
[..]
moet zeggen dat hij totzover nog goed zijn mond weet te houden, als hij het vol weet te houden dan kan ik dat wel van hem waarderen, had het niet verwacht
Misschien kan ze die leuter van d'r niet goed verbergen bij een fotosessie.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:11 schreef BBscanner het volgende:
ChantalZe zegt dat ze ouderwets is en daarom niet haar lichaam wil tonen. Heb eerder het idee dat ze zich schaamt voor haar eigen ouderdom. Oud Vel!
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:13 schreef Pinball het volgende:
O NEE
Chantal zegt nou wat over de stam van Joost???!! Nee toch?
Yup dat zal waarschijnlijk wel het geval zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 17:14 schreef BBscanner het volgende:
Zie totaal geen beelden van Roel Ingrid en Dido? Waar zijn ze? in bed?
Dat zou de boel wel een beetje spannender maken jaquote:Op woensdag 14 september 2005 17:18 schreef Pinball het volgende:
Ralph krijgt nu beelden van het laatste half uur in de tuin te zien
Dat zou erg leuk zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:18 schreef Pinball het volgende:
Ralph krijgt nu beelden van het laatste half uur in de tuin te zien
ik dacht dat het aan Ingrid lag, maar Menno is echt met iedereen aan het stoeien steeds.....quote:Op woensdag 14 september 2005 17:20 schreef Pinball het volgende:
Linda mag eindelijk in de sandwich
[afbeelding]
Scherpquote:Op woensdag 14 september 2005 17:18 schreef Showtime het volgende:
Ralph DBK, krijgt hij nu ook 15 vragen omdat ie ff slecht in de groep ligt?
Als ik het goed zag, was Ralph bezig met 1 van de camera's binnen. Denk dat ze daarom nu alleen beelden van de tuin laten zien.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:27 schreef Pinball het volgende:
Zijn er Ocars voor reality-regie?
Ik wil de regie graag voordragen voor een zooi van die beeldjes dan.
Anaal in te brengen welteverstaan, stumpers, 4 keer tuin.
is toch ook logischquote:Op woensdag 14 september 2005 17:29 schreef schatje het volgende:
In tegenstelling tot vorige week wordt er nu dus morgen na de live uitzending genomineerd. Dit omdat het niet veel zin heeft om iemand te nomineren die er morgen toch uitgaat. Tenminste, dat lijkt mij wel.
Dank, en mijn firefox doet het ook weer, dus kan ik ook weer op dit account posten.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stream 3 weer in de woonkamer...
als je een bord maakt om te tric-trac'en, dan noem je dat toch zoquote:Op woensdag 14 september 2005 17:42 schreef Stranger het volgende:
Het tric-trac-bord? welke mongool noemt het nou zo
Die joost staat bij mij echt op de laatste plaats.
uhh naar mijn weten is de bijlmerramp toch echt op 4 oktober gebeurdquote:10:33Rob getuige van Bijlmerramp
Rob vertelt over een herinnering die in zijn geheugen gegrift staat: de Bijlmerramp. Dat gebeurde op de verjaardag van zijn zoon op drie oktober. De hele familie was een voetbalwedstrijd aan het kijken. Op een gegeven moment zag zijn zoontje het rokende vliegtuig. Toen ze naar het raam liepen zagen ze het vliegtuig kantelen en neerstorten met een enorme explosie. Het alarmnummer werd meteen gebeld, alsmede wat familieleden die in de buurt van de getroffen flats woonden. Gelukkig was iedereen ongedeerd.
Hij lijkt Robert de Niro wel uit Meet the Parents.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rob had bij de geheime dienst van Israël moeten gaan werken, zeker weten dat hij alle geheimen uit iedereen had gekregen!
Rob lult uit zn nek inderdaad..quote:Op woensdag 14 september 2005 17:49 schreef Krizzol het volgende:
[beetje offtopic]
[..]
uhh naar mijn weten is de bijlmerramp toch echt op 4 oktober gebeurd
dus: rob loopt uit zijn nek te lullen?
[beetje offtopic]
Mja klopt, het potje waarheidserum ontbreekt alleen nog.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:51 schreef Showtime het volgende:
[..]
Hij lijkt Robert de Niro wel uit Meet the Parents.
Dat woord bestaat niet eens in de Nederlandse taal voor zover ik weet.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:54 schreef jalla het volgende:
Trictrac wordt gespeeld op een backgammon bord. Ze spelen ook vn backgammon, en geen triktrak . trictrac bord is ook een vreemd woord
Weet Linda al dat Roel haar heeft genomineerd?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:59 schreef Pinball het volgende:
Roel heeft spijt van zijn nominatie.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:01 schreef BlaBlub het volgende:
Weet Linda al dat Roel haar heeft genomineerd?
Da's dus weer niet waar. Chantal denkt echt dat zij de internationale BB-expert is, maar alles wat ze zegt over BB klopt van geen kant...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:01 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ja domme doos die 13e persoon is Tanja die zowieso weggaat als dat kind eruit gepoept is.
Reactie op de opmerking van Chantal die erachterkomt dat er over de hele wereld 12 mensen in het huis zitten.
Ik kijk altijd even hier: http://www.talpa.tv/big-brother/nieuws.htmlquote:Op woensdag 14 september 2005 18:22 schreef Wup het volgende:
is Rikkert weer hersteld?
oke dank je wel voor de tip mazaruquote:Op woensdag 14 september 2005 18:24 schreef mazaru het volgende:
Ik kijk altijd even hier: http://www.talpa.tv/big-brother/nieuws.html
Dan zie je sneller wat er allemaal gebeurt dan dat je eerst hier 80 topics moet doorlezen.
Rob heeft een hele grote duim ...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:24 schreef Knurkie het volgende:
Rob heeft Theo (v Gogh) een lift gegeven...
ja maar hij gaf zn 06 nummer voor een film rolletje en toen wilde Theo een liftquote:Op woensdag 14 september 2005 18:27 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Rob heeft een hele grote duim ...
ach welnee, het kan toch waar zijn?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:27 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Rob heeft een hele grote duim ...
wie is bram dan zegt me niks die naamquote:Op woensdag 14 september 2005 18:30 schreef cuall het volgende:
hier een reactie van de Talpa site
Hallo hier een oud bewoner van BB4, tjonge jonge wat een gezelligheid in het huis zeg,, ik moet ff wat kwijt, ik beken ik kijk elke dag en volg vaak het bb nieuws via de site, echter daar komt ie, het is tijd dat wij als oude bewoners en trouwe fans in actie komen tegen de aanwezigheid van onze zwanger vriendin Tanja, wat een medogenloos drama verhaal zeg, BB doet er echt alles voor om haar te houden en verbreekt zelf de regels, contact met de buitenwereld en het ergste nog, bied haar bescherming, iedereen die het mij eens is kan dit sturen naar Bramrecourt@hotmail.com, verder om ook nog wat positief te zijn ik vind BB5 zeker een kraker en zie dan ook graag de uitzendingen groeten uit tilburg BB bram (BB4)
![]()
Voor degene die zich net als ik afvragen wie Bram nou ook al weer was.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:30 schreef cuall het volgende:
Hallo hier een oud bewoner van BB4, tjonge jonge wat een gezelligheid in het huis zeg,, ik moet ff wat kwijt, ik beken ik kijk elke dag en volg vaak het bb nieuws via de site, echter daar komt ie, het is tijd dat wij als oude bewoners en trouwe fans in actie komen tegen de aanwezigheid van onze zwanger vriendin Tanja, wat een medogenloos drama verhaal zeg, BB doet er echt alles voor om haar te houden en verbreekt zelf de regels, contact met de buitenwereld en het ergste nog, bied haar bescherming, iedereen die het mij eens is kan dit sturen naar Bramrecourt@hotmail.com, verder om ook nog wat positief te zijn ik vind BB5 zeker een kraker en zie dan ook graag de uitzendingen groeten uit tilburg BB bram (BB4)
![]()
Ik ben ook al aan het zoeken....quote:Op woensdag 14 september 2005 18:33 schreef Inca het volgende:
[..]
wie is bram dan zegt me niks die naam![]()
Ik ken hem ook niet, maar hij zat er toch echt in.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:33 schreef Inca het volgende:
[..]
wie is bram dan zegt me niks die naam![]()
BB buigt de regels een beetjequote:Op woensdag 14 september 2005 18:30 schreef cuall het volgende:
![]()
Hoe lang zat hij er eigenlijk in?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:34 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet, maar hij zat er toch echt in.
Hoezo naschoppen, omdat hij niet gewonnen heeft?!?!?!quote:hier een reactie van de Talpa site
ik heb in het begin wel BB4 gekeken maar deze jongen...?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:36 schreef flugeltje het volgende:
Hoe lang zat hij er eigenlijk in?
En ook een topic op Fok over hem.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor degene die zich net als ik afvragen wie Bram nou ook al weer was.![]()
[afbeelding]
Bram uit Tilburg is 23 jaar en werkzaam als outdoor instructeur. Bram is een bikkel, deze ex-militair loopt voor zijn lol een survivalloop in de bossen. Bram is vaak te vinden in het krachthonk en mag graag een potje rugbyen. Het ideale diner is voor hem vis met paella en grote gamba's aan de Spaanse kust. Zijn droomwens is scheuren over de baan van de TT in een hele dure rode sportwagen. Achter zijn kloeke borst schuilt echter een lieve jongen, die verlangt naar een knuffel en een kus in het Big Brother-huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |