Dat denk ik ook Showtime en zijn motivatie kan ik dan wel begrijpen. Anders kiest hij voor Joost. Ik denk dat Ralph ook weer Menno zal nomineren. Dat betekent dan 2 stemmen voor hem. Mocht hij erin blijven natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:23 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Menno stemt, aan Dido vertelde hij dat zijn instelling hem totaal tegen stond.
waarschijnlijk omdat Ralph niet de minste behoefte heeft om zijn visie hierop met de andere bewoners te delenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef milagro het volgende:
Klopt, ze roddelt, voelt zich tegelijkertijd schuldig en gooit er dan zoiets doorheen, dat doet ze steeds, roddelen en afzwakken.
Ik denk dat ze als de dood is voor Joost, juist, ergens, en voor zichzelf, en dat ze daarom dit steeds doet.
Heel vreemd dat de dames (en sommige heren) wel Ralph kwalijk nemen dat hij het BB huis ingegaan is, wetende dat zijn ex erin zit, maar níet Joost kwalijk nemen dat hij met de exvriendin van zijn vriend ervan tussen gegaan is, toen het koud uit was tussen die 2.
Nathalie heeft ook nog met Ralph gevreeën toen Joost al enigzins in de picture was, zo heeft ze zelf verteld.
Geen hond die je daar over hoort
Als dat zo doordacht is, en het ook nog gaat werken,quote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef BBscanner het volgende:
Denk dat BB bewust Ralph negatief heeft geplaatst in het huis. De kans dat hij door de bewoners zou worden genomineerd was groot en had BB ook wel kunnen voorzien. BB probeert op TV juist Ralph positief neer te zetten en Nathalie als de roddelbitch hierdoor zorgen ze dat de kijkers op willen komen voor de 'underdog' en veel gaan bellen/sms'en wat geld oplevert. Slim gehandeld dus van $johnie!
Neem aan dat je met Joost de huidige vriend van Nathalie bedoelt, misschien wel makkelijk als je dat erbij zet. Omdat Nathalie verbaal veel sterker is dan Ralph slikt iedereen haar verhaal voor zoete koek. Tevens heeft Ralph geen zin zich te verdedigen tegen de roddels die achter zijn rug worden gevoerd tegen hem.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Klopt, ze roddelt, voelt zich tegelijkertijd schuldig en gooit er dan zoiets doorheen, dat doet ze steeds, roddelen en afzwakken.
Ik denk dat ze als de dood is voor Joost, juist, ergens, en voor zichzelf, en dat ze daarom dit steeds doet.
Heel vreemd dat de dames (en sommige heren) wel Ralph kwalijk nemen dat hij het BB huis ingegaan is, wetende dat zijn ex erin zit, maar níet Joost kwalijk nemen dat hij met de exvriendin van zijn vriend ervan tussen gegaan is, toen het koud uit was tussen die 2.
Nathalie heeft ook nog met Ralph gevreeën toen Joost al enigzins in de picture was, zo heeft ze zelf verteld.
Is het ook niet zo dat Ruud een vriend was van Ralph? Da's ook wel bizar, dat ze van alle mannen die er rondlopen een vriend van Ralph moet nemen.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Volgende ronde bankzitters mits Rikkert het huis verlaat.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook Showtime en zijn motivatie kan ik dan wel begrijpen. Anders kiest hij voor Joost. Ik denk dat Ralph ook weer Menno zal nomineren. Dat betekent dan 2 stemmen voor hem. Mocht hij erin blijven natuurlijk.
Verder denk ik dat Lieske ook weer meerdere stemmen zal krijgen.
Ze proberen haar echt woorden in de mond te leggen!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:42 schreef Showtime het volgende:
Gatverredamme wordt echt strontziek van die rooie freggel en kraai Chantal. Beetje Nathalie lopen opjutten over Ralph en Lieske die ineens dingen ziet. Lieske vind hem controlorend, oh oh oh meisje get a life, jij daalt ook weer 10 treden op de ladder.
en dat maakt dus het verschil, waarom Ralph buiten het huis beter ligt dan het mooie lieve smoeltje Nathalie.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:39 schreef Wup het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat Ralph niet de minste behoefte heeft om zijn visie hierop met de andere bewoners te delen
Ik kan me daar ook niets bij voorstellen. Dat de bewoners dat zomaar slikken is mij ook een raadsel.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan overigens ook niet geloven dat Ralph haar zo domineerde...
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:42 schreef Showtime het volgende:
Gatverredamme wordt echt strontziek van die rooie freggel en kraai Chantal. Beetje Nathalie lopen opjutten over Ralph en Lieske die ineens dingen ziet. Lieske vind hem controlorend, oh oh oh meisje get a life, jij daalt ook weer 10 treden op de ladder.
Lieske voelt zich denk ik een beetje allenig ineens, ze is 'de mannen' kwijt en zoekt nu weer aansluiting bij de dames en lult daarom een beetje mee en gaat dingen zien.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:42 schreef Showtime het volgende:
Je hoort het verhaal maar van een kant.....oppervlakkig om nu al je conclusies te trekken. Daar heb ik zo'n hekel aan.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:47 schreef Kimske het volgende:
Ralph lijkt mij echt een hele nare vent..... Ik kan t me precies voorstellen hoe ze dat vertelt...
Ralph zal zich er echter niet over uitlaten, dus de bewoners zullen alleen het verhaal van Natte Lie krijgen....quote:Op woensdag 14 september 2005 16:49 schreef No-Li-Ta het volgende:
[..]
Je hoort het verhaal maar van een kant.....oppervlakkig om nu al je conclusies te trekken. Daar heb ik zo'n hekel aan.
nogmaals, ze zou moeten weten dat Nathalie & Dido het niet al te hoog met haar ophebben; zolang Rikkert & Ralph in het huis zijn is Liesje niet hun eerste mikpunt, maar daarna.......quote:Op woensdag 14 september 2005 16:48 schreef milagro het volgende:
Lieske voelt zich denk ik een beetje allenig ineens, ze is 'de mannen' kwijt en zoekt nu weer aansluiting bij de dames en lult daarom een beetje mee en gaat dingen zien.
Ralph is nu het zwarte schaap die zij eerst was bij de dames, beter hij dan ik denkt ze ms
Inderdaad... ....quote:Op woensdag 14 september 2005 16:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ralph zal zich er echter niet over uitlaten, dus de bewoners zullen alleen het verhaal van Natte Lie krijgen....
Zit inderdaad wat in.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:48 schreef milagro het volgende:
Lieske voelt zich denk ik een beetje allenig ineens, ze is 'de mannen' kwijt en zoekt nu weer aansluiting bij de dames en lult daarom een beetje mee en gaat dingen zien.
Ralph is nu het zwarte schaap die zij eerst was bij de dames, beter hij dan ik denkt ze ms
Precies, en dat is dus OLIEdom, want na Ralph is zij aan de beurt. Hoe erg ze haar best ook doet.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:52 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zit inderdaad wat in.
Ik heb wel het idee dat Lieske Ralph vanaf het begin nooit echt heeft gemogen, heb haar al eerder opmerkingen horen maken over Ralph.
Maar dat ze nu wat slechter in de groep ligt maak het voor haar inderdaad wel nog aantrekkelijker om even haar gal te spuwen over een ander die slechter in de groep ligt.
Wordt lastig, de heren hebben hun interesses elders liggen nu, en de dames, die liet ze zelf eerst links liggen, door zich voornamelijk op de heren te richten.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:50 schreef Wup het volgende:
[..]
nogmaals, ze zou moeten weten dat Nathalie & Dido het niet al te hoog met haar ophebben; zolang Rikkert & Ralph in het huis zijn is Liesje niet hun eerste mikpunt, maar daarna.......
niet zo slim dus, ik had verwacht dat Liesje haar bondgenoten elders zou zoeken.....
de inhaalslag is begonnen, er zit een roddelende Lieske week aan te komenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:54 schreef milagro het volgende:
Als ze vanaf nu heel erg meelult met de dames heeft ze nog een kans![]()
![]()
Ralph was de enige man die totaal geen interesse in haar toonde.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:52 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zit inderdaad wat in.
Ik heb wel het idee dat Lieske Ralph vanaf het begin nooit echt heeft gemogen, heb haar al eerder opmerkingen horen maken over Ralph.
Maar dat ze nu wat slechter in de groep ligt maak het voor haar inderdaad wel nog aantrekkelijker om even haar gal te spuwen over een ander die slechter in de groep ligt.
ow bespaar me.....quote:Op woensdag 14 september 2005 16:56 schreef Showtime het volgende:
de inhaalslag is begonnen, er zit een roddelende Lieske week aan te komen![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:58 schreef Pinball het volgende:
Rob doet ook even een 180 graden meningsverandering. Nou komt ie ineens niet om een vrouw te scoren.
Weer precies dezelfde gedachte op dezelfde tijd!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:58 schreef Pinball het volgende:
Rob doet ook even een 180 graden meningsverandering. Nou komt ie ineens niet om een vrouw te scoren.
Ik denk dat ze bij BB gehoopt hadden dat Chantal en Rob samen iets zouden krijgen.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:58 schreef BBscanner het volgende:
Rob; "ik kom hier niet met de gedacht dat ik hier wat leuks ga versieren"
In het intro filmpje zei hij iets heel anders!
Nope, denk het niet. De dames zijn nu al een groep. Natte Lie en Dido zijn 4 handen op 1 buik. Ze willen Chantal erbij omdat ze 'gezellig' meelult. Ingrid is alleen gefocust op Menno (die haar hart enorm gaat breken, maar dat is weer een ander verhaal) en Linda gaat er donderdag of de keer daarop eruit. Dan blijft dus er dus 3 over (Natte Lie, Dido en Kraai). Kraai heeft een hekel aan Lieske, dus die gaat op haar stemmen. Natte Lie en Dido willen zo veel mogelijk mannelijke aandacht, dus al ze moeten kiezen tussen een man of Lieske, wordt het Lieske (stemmen ze ook gelijk 'concurrentie' eruit).quote:Op woensdag 14 september 2005 16:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Wordt lastig, de heren hebben hun interesses elders liggen nu, en de dames, die liet ze zelf eerst links liggen, door zich voornamelijk op de heren te richten.
Regel 1 als aantrekkelijk miepje in een nieuwe groep/omgeving, win éérst de dames voor je, dan kun je je zonder al te veel scheve ogen in je rug op de heren richten.
Lieske heeft dat andersom gedaan
Als ze vanaf nu heel erg meelult met de dames heeft ze nog een kans![]()
![]()
Éénbeen heeft in de gaten dat het niet gaat lukkenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:58 schreef BBscanner het volgende:
Rob; "ik kom hier niet met de gedacht dat ik hier wat leuks ga versieren"
In het intro filmpje zei hij iets heel anders!
damn your goodquote:Op woensdag 14 september 2005 17:01 schreef milagro het volgende:
Ik denk ook dat we mogen concluderen dat Nathalie op de lange termijn dus, veel meer met de break up met Ralph zit, dan Ralph.
Ralph heeft verdriet gehad, is boos geweest, maar heeft het verwerkt en is er klaar mee eigenlijk, geen rancune whatsoever.
Nathalie lijkt het helemaal nog niet verwerkt te hebben, voelt zich schuldig, het verwart haar, zijn aanwezigheid, alsof het destijds nooit echt afgesloten is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |