quote:Op woensdag 14 september 2005 17:13 schreef Pinball het volgende:
O NEE
Chantal zegt nou wat over de stam van Joost???!! Nee toch?
Yup dat zal waarschijnlijk wel het geval zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 17:14 schreef BBscanner het volgende:
Zie totaal geen beelden van Roel Ingrid en Dido? Waar zijn ze? in bed?
Dat zou de boel wel een beetje spannender maken jaquote:Op woensdag 14 september 2005 17:18 schreef Pinball het volgende:
Ralph krijgt nu beelden van het laatste half uur in de tuin te zien
Dat zou erg leuk zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:18 schreef Pinball het volgende:
Ralph krijgt nu beelden van het laatste half uur in de tuin te zien
ik dacht dat het aan Ingrid lag, maar Menno is echt met iedereen aan het stoeien steeds.....quote:Op woensdag 14 september 2005 17:20 schreef Pinball het volgende:
Linda mag eindelijk in de sandwich
[afbeelding]
Scherpquote:Op woensdag 14 september 2005 17:18 schreef Showtime het volgende:
Ralph DBK, krijgt hij nu ook 15 vragen omdat ie ff slecht in de groep ligt?
Als ik het goed zag, was Ralph bezig met 1 van de camera's binnen. Denk dat ze daarom nu alleen beelden van de tuin laten zien.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:27 schreef Pinball het volgende:
Zijn er Ocars voor reality-regie?
Ik wil de regie graag voordragen voor een zooi van die beeldjes dan.
Anaal in te brengen welteverstaan, stumpers, 4 keer tuin.
is toch ook logischquote:Op woensdag 14 september 2005 17:29 schreef schatje het volgende:
In tegenstelling tot vorige week wordt er nu dus morgen na de live uitzending genomineerd. Dit omdat het niet veel zin heeft om iemand te nomineren die er morgen toch uitgaat. Tenminste, dat lijkt mij wel.
Dank, en mijn firefox doet het ook weer, dus kan ik ook weer op dit account posten.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stream 3 weer in de woonkamer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |