Sammy Davis Jr.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:08 schreef BBscanner het volgende:
Ratpack bestaat uit Frank Sinatra en Dean Martin rest weet ik niet
Lieske had niks met zijn motivatie te maken. HIj vond het zwak van Linda dat zij niet mee wilde doen met de verlengde fietsopdracht.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:11 schreef jalla het volgende:
linda was volgens mij misschien vanwege lieske. dat hij dacht dat linda op lieske gestemt had (wat ook zo was). vind beetje vreemd dat hij linda stemde. had dat niet verwacht
Ja? Hij is toch niet zwanger of zoquote:Op woensdag 14 september 2005 16:13 schreef jalla het volgende:
huh rob loopt gewoon mee?!
Daar heeft Talpa ook wel de hand in gehad: de allereerste actie van Ralph was Rob het huis uitsturen.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:19 schreef LuQas het volgende:
Wat ik nog het allerminste begrijp is dat bijna alle andere bewoners automatisch aan de kant van Nathalie zijn gaan staan, enkel en alleen omdat zij er nu eenmaal een dag eerder in zat. Heel hypocriet vind ik dat.
Aaaah overdosis aan irritante stemmen!!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:17 schreef jalla het volgende:
de 3 koplopers in de verkiezing: meest irritante bb stem
zitten nu met elkaar te kletsen in de tuin.
Ik denk dat hij nu Tanja stemt of anders Ralphquote:Op woensdag 14 september 2005 16:10 schreef Showtime het volgende:
Roel stemt volgende keer op iemand anders, niet meer op Linda dus.
misschien wel Mennoquote:Op woensdag 14 september 2005 16:19 schreef teckeltje het volgende:
Ik denk dat hij nu Tanja stemt of anders Ralph
lijkt Popey wel als die ziek isquote:Op woensdag 14 september 2005 16:19 schreef Maurisico het volgende:
Chantal: kakakakakakaaaakkaka [ zo lacht ze..]
ja er was een stekkertje los gaan zitten...............quote:Op woensdag 14 september 2005 16:18 schreef Tamaartje het volgende:
Ik schakel net in.. wat is Ralph aan het doen?
Een camera maken?
Valt wel mee toch? Ik heb bijna altijd wel 2 nutteloze streams (dubbel of een lege kamer of zo), en met die 2 die wel wat laten zien ben ik aan de regie overgeleverd. Voor de tv kijkers (de overgrote meerderheid van de stemmers) is het nog veel erger, die zien alleen een minimale selectie.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:17 schreef jalla het volgende:
de 3 koplopers in de verkiezing: meest irritante bb stem
zitten nu met elkaar te kletsen in de tuin. Het gaat over wat evt uitgezonden wordt en wat niet
HALLO: alles wordt uitgezonden.
ohh aha ik snap hetquote:Op woensdag 14 september 2005 16:21 schreef Zapje het volgende:
[..]
ja er was een stekkertje los gaan zitten...............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |