Doen! KermiS de Kikker is echt geweldig!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk maar ff op de blog... Of in het streamverslagen topic van gisterenavond. Kun je het allemaal nalezen... * flugeltje is nog steeds hevig ontdaan over zoveel onrecht.
Haar hele manier van praten is vreselijk,die stem en dan dat kinderachtige toontje ik kan er echt niet naar luisteren brrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 14 september 2005 12:01 schreef Taurus het volgende:
Die 'R' van Nathalie is wel echt heel erg hoor... Das bijna 'n karikatuur, dat je zo'n accent kan hebben! Niet norrrrrmaaaaaal..
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:19 schreef Bep het volgende:
Ik zit net die vragen van/aan Tanja te lezen en ik weet niet of ik dubbel moet liggen van het lachen of eigenlijk plaatsvervangend beschaamd moet kijken
Heb ook krom gelegen om die "Kermis de Kikker"quote:Op woensdag 14 september 2005 12:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Doen! KermiS de Kikker is echt geweldig!!!
als je ze leest is het om te janken maar toen ze gisteren live te zien en te horen waren heb ik met Kermis de Kikker echt helemaal vlak gelegen van het lachenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:19 schreef Bep het volgende:
Ik zit net die vragen van/aan Tanja te lezen en ik weet niet of ik dubbel moet liggen van het lachen of eigenlijk plaatsvervangend beschaamd moet kijken
heb je het intro filmpje van Natje niet gezien zeker???quote:Op woensdag 14 september 2005 12:20 schreef Bocaj het volgende:
Nathalie moet tegen ralf zeggen dat het UIT is en dat ralf ook verder moet!
Als een meid zegt dat het uit is dan is het ook UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Akkefietje tussen Rikkert en Joost ivm met hygiene, Joost likte aan zijn mes waarna hij weer in de pot ging met dat mes.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:22 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb de streams aan op de achtergrond, maar wat is dat steeds voor geneuzel over chocopasta??
Is van die vieze reclame over dat studentenhuis en likken aan het zelfde mes... volgens mij SOA reclame!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:22 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb de streams aan op de achtergrond, maar wat is dat steeds voor geneuzel over chocopasta??
Ik trek het me helemaal niet aan.. maak me niet zo gauw druk.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:16 schreef FlowKey het volgende:
trek het je niet aan Martine ... voor een N00b heb je wel een coole icon![]()
Hey goed idee! Ik ga NU kijken!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:22 schreef Knurkie het volgende:
[..]
heb je het intro filmpje van Natje niet gezien zeker???
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:28 schreef Rianne84 het volgende:
Ze moeten aan Tanja maar een opdracht geven met een pop die om de zoveel tijd huilt en een vieze luier heeft, dan kan ze nog op tijd een adoptiebureau laten bellen![]()
of gewoon een computer met de sims erop, al die mensjes binnen no time doodquote:Op woensdag 14 september 2005 12:29 schreef aidyl het volgende:
[..]
Of een Tamagotchi (Tanjagotchi)... ik denk dat ze dat al niet vol houd
het is ook heeeeeeeeeeeeeeeel vermoeiend om te kijken naar iemand die op een loopband looptquote:Op woensdag 14 september 2005 12:30 schreef BBscanner het volgende:
De altijd charmante Tanja heeft er vandaag echt weer zin in!![]()
Lol dat was ook mijn voorstel voor een week opdrachtquote:Op woensdag 14 september 2005 12:28 schreef Rianne84 het volgende:
Ze moeten aan Tanja maar een opdracht geven met een pop die om de zoveel tijd huilt en een vieze luier heeft, dan kan ze nog op tijd een adoptiebureau laten bellen![]()
Niet voor het eerst dat wij precies hetzelfde postenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:30 schreef BBscanner het volgende:
De altijd charmante Tanja heeft er vandaag echt weer zin in!![]()
Zelfde gedachte, zelfde foto!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:31 schreef Pinball het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach....
[afbeelding]
De buik is weer eens de vrolijkheid zelve![]()
Maar het wordt al lastiger.... Het is makkelijker om de bewoners te laten denken dat ze Tanja beter niet kunnen nomineren.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
DAt kan BB heus wel manipuleren hoor. Zelfs al wordt het gecontroleerd door een notris (wat volgens mij niet het geval is) dan rukt John wel een database van een uitzendburo leeg om nonstop tanjas nummer te bellen.
dat zou kunnen maar ik denk gewoon dat ze een heel naar mens isquote:Op woensdag 14 september 2005 12:33 schreef flugeltje het volgende:
Zou het misschien kunnen dat Tanja er juist op hoopt dat ze weggestemd wordt? Dat ze van BB en haar ouders niet het huis uitmócht i.v.m. contract (en vandaar dus de dag in het kleine huisje waar ze haar contract nog eens heeft moeten lezen?)
Ze mag alleen weg als ze weggestemd wordt door de kijker, dat kan BB niet manipuleren... Als er op haar gestemd wordt moet ze weg. BB manipuleert dus nu de bewoners om te voorkomen dat ze haar nomineren....
Ja, en daarna gaat ze janken in de dagboekkamer en nomineert ze Ralph de eerste de beste nominatieronde terwijl er andere mensen zijn aan wie ze een grotere hekel heeft.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:20 schreef Bocaj het volgende:
Nathalie moet tegen ralf zeggen dat het UIT is en dat ralf ook verder moet!
Als een meid zegt dat het uit is dan is het ook UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nope, hij moet ómblijven.... Ze mogen ook niet douchen/badderen. Kan nog een lekker luchtje worden daar met al dat 'gesport' op de loopband in combi met niet wassen.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:37 schreef Rianne84 het volgende:
hoe kleden ze zich eigenlijk om als die buik de hele tijd om moet blijven? of mag ie dan wel af?
nee de buik mag niet afquote:Op woensdag 14 september 2005 12:37 schreef Rianne84 het volgende:
hoe kleden ze zich eigenlijk om als die buik de hele tijd om moet blijven? of mag ie dan wel af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |