als je een bord maakt om te tric-trac'en, dan noem je dat toch zoquote:Op woensdag 14 september 2005 17:42 schreef Stranger het volgende:
Het tric-trac-bord? welke mongool noemt het nou zo
Die joost staat bij mij echt op de laatste plaats.
uhh naar mijn weten is de bijlmerramp toch echt op 4 oktober gebeurdquote:10:33Rob getuige van Bijlmerramp
Rob vertelt over een herinnering die in zijn geheugen gegrift staat: de Bijlmerramp. Dat gebeurde op de verjaardag van zijn zoon op drie oktober. De hele familie was een voetbalwedstrijd aan het kijken. Op een gegeven moment zag zijn zoontje het rokende vliegtuig. Toen ze naar het raam liepen zagen ze het vliegtuig kantelen en neerstorten met een enorme explosie. Het alarmnummer werd meteen gebeld, alsmede wat familieleden die in de buurt van de getroffen flats woonden. Gelukkig was iedereen ongedeerd.
Hij lijkt Robert de Niro wel uit Meet the Parents.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rob had bij de geheime dienst van Israël moeten gaan werken, zeker weten dat hij alle geheimen uit iedereen had gekregen!
Rob lult uit zn nek inderdaad..quote:Op woensdag 14 september 2005 17:49 schreef Krizzol het volgende:
[beetje offtopic]
[..]
uhh naar mijn weten is de bijlmerramp toch echt op 4 oktober gebeurd
dus: rob loopt uit zijn nek te lullen?
[beetje offtopic]
Mja klopt, het potje waarheidserum ontbreekt alleen nog.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:51 schreef Showtime het volgende:
[..]
Hij lijkt Robert de Niro wel uit Meet the Parents.
Dat woord bestaat niet eens in de Nederlandse taal voor zover ik weet.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:54 schreef jalla het volgende:
Trictrac wordt gespeeld op een backgammon bord. Ze spelen ook vn backgammon, en geen triktrak . trictrac bord is ook een vreemd woord
Weet Linda al dat Roel haar heeft genomineerd?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:59 schreef Pinball het volgende:
Roel heeft spijt van zijn nominatie.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:01 schreef BlaBlub het volgende:
Weet Linda al dat Roel haar heeft genomineerd?
Da's dus weer niet waar. Chantal denkt echt dat zij de internationale BB-expert is, maar alles wat ze zegt over BB klopt van geen kant...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:01 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ja domme doos die 13e persoon is Tanja die zowieso weggaat als dat kind eruit gepoept is.
Reactie op de opmerking van Chantal die erachterkomt dat er over de hele wereld 12 mensen in het huis zitten.
Ik kijk altijd even hier: http://www.talpa.tv/big-brother/nieuws.htmlquote:Op woensdag 14 september 2005 18:22 schreef Wup het volgende:
is Rikkert weer hersteld?
oke dank je wel voor de tip mazaruquote:Op woensdag 14 september 2005 18:24 schreef mazaru het volgende:
Ik kijk altijd even hier: http://www.talpa.tv/big-brother/nieuws.html
Dan zie je sneller wat er allemaal gebeurt dan dat je eerst hier 80 topics moet doorlezen.
Rob heeft een hele grote duim ...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:24 schreef Knurkie het volgende:
Rob heeft Theo (v Gogh) een lift gegeven...
ja maar hij gaf zn 06 nummer voor een film rolletje en toen wilde Theo een liftquote:Op woensdag 14 september 2005 18:27 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Rob heeft een hele grote duim ...
ach welnee, het kan toch waar zijn?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:27 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Rob heeft een hele grote duim ...
wie is bram dan zegt me niks die naamquote:Op woensdag 14 september 2005 18:30 schreef cuall het volgende:
hier een reactie van de Talpa site
Hallo hier een oud bewoner van BB4, tjonge jonge wat een gezelligheid in het huis zeg,, ik moet ff wat kwijt, ik beken ik kijk elke dag en volg vaak het bb nieuws via de site, echter daar komt ie, het is tijd dat wij als oude bewoners en trouwe fans in actie komen tegen de aanwezigheid van onze zwanger vriendin Tanja, wat een medogenloos drama verhaal zeg, BB doet er echt alles voor om haar te houden en verbreekt zelf de regels, contact met de buitenwereld en het ergste nog, bied haar bescherming, iedereen die het mij eens is kan dit sturen naar Bramrecourt@hotmail.com, verder om ook nog wat positief te zijn ik vind BB5 zeker een kraker en zie dan ook graag de uitzendingen groeten uit tilburg BB bram (BB4)
![]()
Voor degene die zich net als ik afvragen wie Bram nou ook al weer was.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:30 schreef cuall het volgende:
Hallo hier een oud bewoner van BB4, tjonge jonge wat een gezelligheid in het huis zeg,, ik moet ff wat kwijt, ik beken ik kijk elke dag en volg vaak het bb nieuws via de site, echter daar komt ie, het is tijd dat wij als oude bewoners en trouwe fans in actie komen tegen de aanwezigheid van onze zwanger vriendin Tanja, wat een medogenloos drama verhaal zeg, BB doet er echt alles voor om haar te houden en verbreekt zelf de regels, contact met de buitenwereld en het ergste nog, bied haar bescherming, iedereen die het mij eens is kan dit sturen naar Bramrecourt@hotmail.com, verder om ook nog wat positief te zijn ik vind BB5 zeker een kraker en zie dan ook graag de uitzendingen groeten uit tilburg BB bram (BB4)
![]()
Ik ben ook al aan het zoeken....quote:Op woensdag 14 september 2005 18:33 schreef Inca het volgende:
[..]
wie is bram dan zegt me niks die naam![]()
Ik ken hem ook niet, maar hij zat er toch echt in.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:33 schreef Inca het volgende:
[..]
wie is bram dan zegt me niks die naam![]()
BB buigt de regels een beetjequote:Op woensdag 14 september 2005 18:30 schreef cuall het volgende:
![]()
Hoe lang zat hij er eigenlijk in?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:34 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet, maar hij zat er toch echt in.
Hoezo naschoppen, omdat hij niet gewonnen heeft?!?!?!quote:hier een reactie van de Talpa site
ik heb in het begin wel BB4 gekeken maar deze jongen...?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:36 schreef flugeltje het volgende:
Hoe lang zat hij er eigenlijk in?
En ook een topic op Fok over hem.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor degene die zich net als ik afvragen wie Bram nou ook al weer was.![]()
[afbeelding]
Bram uit Tilburg is 23 jaar en werkzaam als outdoor instructeur. Bram is een bikkel, deze ex-militair loopt voor zijn lol een survivalloop in de bossen. Bram is vaak te vinden in het krachthonk en mag graag een potje rugbyen. Het ideale diner is voor hem vis met paella en grote gamba's aan de Spaanse kust. Zijn droomwens is scheuren over de baan van de TT in een hele dure rode sportwagen. Achter zijn kloeke borst schuilt echter een lieve jongen, die verlangt naar een knuffel en een kus in het Big Brother-huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |