Vond je elkaar de hersens inslaan met knuffels dan geen uitdaging?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:35 schreef Bensel het volgende:
ja, moeten weer een nieuwe uitdaging hebben
Hey van mijn knuffels blijf je af!quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:36 schreef Alicey het volgende:
Vond je elkaar de hersens inslaan met knuffels dan geen uitdaging?
Moet ik preventieve banaanvragen doen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:37 schreef Schorpioen het volgende:
Zullen we een wedstrijdje doen wie het eerste geband is?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:37 schreef Schorpioen het volgende:
Zullen we een wedstrijdje doen wie het eerste geband is?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet ik preventieve banaanvragen doen?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:41 schreef Reya het volgende:
Nog één gedicht, omdat ik gelezen wil worden...
Links
[..]
En ik ga maar eens slapen
Deal. Morgen begin ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:41 schreef Bensel het volgende:
Ik ben nog nooit gebanned?![]()
Okee, wie kan de meeste notes in 1 uur krijgen, en dan Alicey die de score bijhoudt
Dank. Morgen ga ik ze direct halen. Filmen voor op de weblog?quote:
Het kopen van scheermesjes? Very interestingquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dank. Morgen ga ik ze direct halen. Filmen voor op de weblog?![]()
![]()
Waarom denk je dat ik morgen niet kan voor de orakelsessiequote:Op donderdag 16 juni 2005 22:59 schreef miss_sly het volgende:
Het kopen van scheermesjes? Very interesting
Omdat je om 8 uur scheermesjes moet kopen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik morgen niet kan voor de orakelsessie![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:04 schreef miss_sly het volgende:
Omdat je om 8 uur scheermesjes moet kopen?
quote:
Oh my goodness... En ik ben natuurlijk vele malen bedorvener dan die arme non.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:41 schreef qu63 het volgende:
Lupa, ik zou toch maar ff gaan nadenken over kruisigen.. Roemeense non overlijdt na kruisiging
Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga slapies doen! Truste!
Slaap lekkerquote:
Hoi Bennie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:42 schreef Bensel het volgende:
truste alicey, en voor morgen alvast: goedemorgen, alicey
Hee, fun!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga straks ook weg, spullen uitzoeken voor mijn badkamer.
Nietes!quote:
Niet waar!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nietes!Ik ben niet lief, ik ben gemeen.
Vrouwonvriendelijk. Bot. Ongeduldig. Fel. Maar zeker niet lief
Gedreven, zo kun je het ook noemen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:05 schreef FuifDuif het volgende:
Ik mag die Tiesemans wel, hij steekt veel tijd en moeite in zijn bijdragen. Het is een gedreven man!
Je vergeet er wel bij te zeggen dat hij ook veel tijd en moeite steekt in het verzinnen van persoonlijke beledigingen. Ad hominem is zijn favoriete 'argument'.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:05 schreef FuifDuif het volgende:
Ik mag die Tiesemans wel, hij steekt veel tijd en moeite in zijn bijdragen. Het is een gedreven man!
Er is ook een perceptie-verschil.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:07 schreef Bensel het volgende:
ikvind vooral de manier waarop hij discussieert nogal vreemd te noemen..
Maar de rest is wegquote:
Tsskquote:
Kom allemaal langsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
Ziekte zou inderdaad een verschijnsel zijn waarbij je groepsgedrag verwacht.
Ziek in je hoofd bedoel je hopelijk want dan mag ik ook komenquote:
Das mooi want dan is de kans groter dat jij boven het gemiddelde zit. Of weet je het gemiddelde niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:41 schreef Reya het volgende:
Eén van mijn beste vrienden is in ieder geval gezakt...
Volgens mij is dat niet geheel juist. De kans om te zakken daalt niet naarmate er meer gezakten zijn volgens mij..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Das mooi want dan is de kans groter dat jij boven het gemiddelde zit. Of weet je het gemiddelde niet?
Kom maar langsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ziek in je hoofd bedoel je hopelijk want dan mag ik ook komen![]()
Het zal ook weer eens niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:46 schreef Reya het volgende:
Ik heb al van MutZ gehoord dat de normeringen voor natuurkunde en wiskunde heel soepel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |