Dat krijg je ervan als je er met je tengels aanzitquote:
Static was de papa van dit forum, hij had het eigenhandig afgedwongen. Is dan toch niet zo raar dat men het jammer vind dat hij weg is. Imo was hij een van de betere mods op het forum, is toch best een aderlating wat dat betreft. Ik sluit niet uit dat hij misschien in de toekomst weer blauw zal zijnquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:20 schreef Skaai het volgende:
Nou Duiveltja, wat een complimenten he!
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:23 schreef Skaai het volgende:
Mijn voorgevel lijkt groter in dit truitje.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:23 schreef Skaai het volgende:
Foto!
Ik bedoelde alleen dat ze hem 'De beste mod van Fok!' noemen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Static was de papa van dit forum, hij had het eigenhandig afgedwongen. Is dan toch niet zo raar dat men het jammer vind dat hij weg is. Imo was hij een van de betere mods op het forum, is toch best een aderlating wat dat betreft. Ik sluit niet uit dat hij misschien in de toekomst weer blauw zal zijn
Maar goed the SHO must go on he
Fo! To!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:23 schreef Skaai het volgende:
Ja maar jij houdt het niet up-to-date. Heb potverdikkie 4 avatars moeten vervangenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je er met je tengels aanzit
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:22 schreef toetatoet het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ mag mn tentamen gaan herkansen![]()
![]()
zo dat moest ff
Ik ben bezigquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja maar jij houdt het niet up-to-date. Heb potverdikkie 4 avatars moeten vervangen [afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:28 schreef BVO het volgende:
Ik heb al m'n tentamens gehaald!!!
Dat was ik, alleen ik zei, één van de beste!!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen dat ze hem 'De beste mod van Fok!' noemen.
Zhennie Penniequote:Op vrijdag 15 april 2005 15:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Ik ben door naar ronde 2 van mijn sollicitatie!![]()
Ik neem alles terugquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was ik, alleen ik zei, één van de beste!!!
Nou ja zegquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:32 schreef Skaai het volgende:
Google je op Toet, krijg je dit:
[afbeelding]![]()
Ik zou hem nog eerder neuken dan zoenen. Ik vind zoenen het intiemste wat er is en dat doe ik dus echt niet met mannen hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Gaan jullie nog zoenen op de meet?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:34 schreef babette21 het volgende:
tssss zomaar 'n beetje in 'n ander topic doorgaan als ik ff opgehouden wordt....
* buitengesloten voelt....
Hmm, zei iemand wat?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:34 schreef babette21 het volgende:
tssss zomaar 'n beetje in 'n ander topic doorgaan als ik ff opgehouden wordt....
* buitengesloten voelt....
Brute teksten!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zou hem nog eerder neuken dan zoenen. Ik vind zoenen het intiemste wat er is en dat doe ik dus echt niet met mannen hoor![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zou hem nog eerder neuken dan zoenen. Ik vind zoenen het intiemste wat er is en dat doe ik dus echt niet met mannen hoor![]()
Was ook metaforisch bedoeld. Maar goed, bij mij is het ook zo, my ass is an one way highway! Exit only! Sowiezo is het geen droom of fantasie van me om het met een man te doen. Sorry Zhenarquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Brute teksten!
Maar ik ben niet echt van de anale.![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:37 schreef BVO het volgende:
Dizer wil met Zhenar neuken! Dizer wil met Zhenar neuken!
geen tijd.... [nog 1,5 uur tot 't weekend en de stapel werk wordt niet kleiner... goh hoe kan dat?]quote:
Ach, het kan niet altijd feest zijn!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was ook metaforisch bedoeld. Maar goed, bij mij is het ook zo, my ass is an one way highway! Exit only! Sowiezo is het geen droom of fantasie van me om het met een man te doen. Sorry Zhenar
Ach jah, tegenwoordig is vreemdgaan hier een dagelijkse activiteit. Iedereen doet het met elkaar en de SHO meeting wordt 1 grote orgiequote:Op vrijdag 15 april 2005 15:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen tijd.... [nog 1,5 uur tot 't weekend en de stapel werk wordt niet kleiner... goh hoe kan dat?]
en trouwens, ik zou niet meer vreemdgaan he... [goed nieuws voor Christine;)]
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:37 schreef BVO het volgende:
Chris, wij gaan toch ook wel zoenen?? Anders kom ik niet hoor..
Ik weet het niet, maar ik vind het echt intiem. Zeer intiem zelf.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:38 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind zoenen helemaal niet zo intiem eigenlijk. Na ja... ligt er wel aan met wie natuurlijk.
Je wordt er spontaan religieus van?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Thank god dat ik niet naar die meeting ga[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Je klinkt daar wel erg opgewonden over, BVO! [insert insinuerende blik smiley]quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:37 schreef BVO het volgende:
Dizer wil met Zhenar neuken! Dizer wil met Zhenar neuken!
Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:40 schreef BVO het volgende:
Ik niet hoor Dizer. Ik ben de eeuweige SC-vrijgezel.
Met een beetje sletten op zijn tijd is niks mis natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Je doet maar.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Met een beetje sletten op zijn tijd is niks mis natuurlijk.
quote:
Jezus, ik religieus?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Je wordt er spontaan religieus van?
Slechte slijmbal!quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je doet maar.
Kunnen jullie daarna meteen door naar [SEX] en [R&P]
Dat ik opgeweonden wordt van Dizer die Zhenar neukt.quote:
Bij Samson en Delilah!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jezus, ik religieus?
God nee zeg!!
Heilige Maria, wat is dit voor rare vraag?
Tja, zo'n ontkenningsfase is nooit gemakkelijk...quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:46 schreef BVO het volgende:
[..]!! Ik ben er nog nooit geweest, dus dat zit wel goed.
.
[..]
Dat ik opgeweonden wordt van Dizer die Zhenar neukt..
Babs, kom nou gewoonquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:45 schreef babette21 het volgende:
nou, zo te horen kunnen jullie het dus prima zonder mij af tijdens de meet![]()
doen jullie wel voorzichtig?! virussen worden niet alleen via de pc verspreidt!!!
Ik wil Moslim worden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:47 schreef Dizer het volgende:
Zijn er Christelijke mensen hiertussen eigenlijk?
Ik ben Assyrisch-OrthodoxIk spreek de taal die Jezus op aarde heeft gesproken. Dat heet Suryoyo. Lijkt veel op herbreeuws maar dan met een ander dialect
Jij bent dan ook onze Fok!profeet!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:47 schreef Dizer het volgende:
Ik ben Assyrisch-OrthodoxIk spreek de taal die Jezus op aarde heeft gesproken. Dat heet Suryoyo. Lijkt veel op herbreeuws maar dan met een ander dialect
quote:
dat weet ik nog nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:30 schreef Christine het volgende:
Wanneer mag je, Toet?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij bent dan ook onze Fok!profeet!
Everyone worship the Great Dizer, for he speaks the Word of God!
![]()
Ik BEN serieus!!!1!1!!11!1!quote:
Gewoon mooi geloof enzo.....quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry
Maar waarom Moslim? Vanwege een meisje?
Christine kan er wel 2 aan hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:00 schreef Svensational het volgende:
Zeg, ik wil ook sletten op de meetMaar iedereen is al bezet nou
Bob! Moslim worden is niet zomaar iets. Je moet er geod overnadenken. Het is makkelijk om het te worden maar ervanaf te komen als je spijt is heel anders. Het is geen Christelijke geloof dat je zomaar even opzij kunt zetten. Je moet hiermee echt oppassen als je echt moslim wilt worden!!quote:
SPK, hoe ver ben je met je gemene plannetje om je alter ego te vermoorden?quote:
Geloof is een persoonl;ijk iets, als ik er vanaf zou willen ben ik er zo vanaf.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bob! Moslim worden is niet zomaar iets. Je moet er geod overnadenken. Het is makkelijk om het te worden maar ervanaf te komen als je spijt is heel anders. Het is geen Christelijke geloof dat je zomaar even opzij kunt zetten. Je moet hiermee echt oppassen als je echt moslim wilt worden!!
Hoeft niet hoor, babsiequote:
Dizer, dé slet van fok... is bezig met zijn afwerklijst...quote:
Ja maar Sven vroeg om een datequote:Op vrijdag 15 april 2005 16:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dizer, dé slet van fok... is bezig met zijn afwerklijst...
ben je nog niet aan de beurt geweest?! berg je dan maar!!!
quote:
Ja maar mop, Sven is een gozer, en dat doe ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dizer, dé slet van fok... is bezig met zijn afwerklijst...
ben je nog niet aan de beurt geweest?! berg je dan maar!!!
Nee dat dacht ik ook dusquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar mop, Sven is een gozer, en dat doe ik niet
Dacht je nou nog maar dat ik een vrouw wasquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dacht je nou nog maar dat ik een vrouw was
hm volgens mij probeer jij je nu ergens uit te kletsen....quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:09 schreef Dizer het volgende:
jaaaaaaa die hebben elkaar nog niet gehad!!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:12 schreef SPK het volgende:
Ik had je bijna aan christine gekoppeld Sven
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm volgens mij probeer jij je nu ergens uit te kletsen....
'n echte fok-slet maakt toch geen onderscheid?!
en trouwens: wel met Zhenar en niet met Sven..... why?!??
Nee ik zit hier ook met ghostbuster wel is maar zou het niet wetenquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaaaaaaa die hebben elkaar nog niet gehad!!!
kennen wij elkaar trouwens?!?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
SPK, hoe ver ben je met je gemene plannetje om je alter ego te vermoorden?![]()
Scherp, babsquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:15 schreef babette21 het volgende:
en trouwens: wel met Zhenar en niet met Sven..... why?!??
Ghostbuster als FAquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:19 schreef SPK het volgende:
[..]
Nou niet dus die is van plan FA te worden
Ja ikquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:47 schreef Dizer het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Word bvo nu mod?
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Word bvo nu mod?
Oh ja, ze gaven Rammstein en Eminem de schuld van moorden zoals die op Columbine High School.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Er waren vandaag vreselijke Christenfundamentalisten op school die reclame kwamen maken voor de Wereld Jongerendagen. Dus de EO Jongerendag voor jongeren van de hele wereld en dan een paar dagen lang..
.
Nu weet ik weer waarom ik niet in god geloof.
Ik ben er weerquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:29 schreef babette21 het volgende:
het wordt Diz te heet onder z'n voeten, hij gaat er meteen vandoor!!
Wijn staat koud.. .zuid afrikaantje?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:45 schreef babette21 het volgende:
over een kwartier eindelijk weekend...... oh my....
zet de drank maar koud, we hebben 't weer verdient...
klinkt geweldig..... nogquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:51 schreef Dizer het volgende:
Wijn staat koud.. .zuid afrikaantje?
beetje late reactie, maar ben nu klaar met druk doen:quote:
Ik ben de hele week al vrijquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
klinkt geweldig..... nog5 minuten
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Er waren vandaag vreselijke Christenfundamentalisten op school die reclame kwamen maken voor de Wereld Jongerendagen. Dus de EO Jongerendag voor jongeren van de hele wereld en dan een paar dagen lang..
.
Nu weet ik weer waarom ik niet in god geloof.
Nog 3 maanden toch?quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:03 schreef babette21 het volgende:HET IS WEEKENDDDDDDDDDDDDDD
zo, 't kind gaat naar huis, jullie moeten/mogen weer even zonder me...
oh Diz, over kind gesproken, 't zit er nog steeds enzo...
nope, ga naar de kroeg enzo...quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:07 schreef Dizer het volgende:
Nog 3 maanden toch?[q]
nee joh, nog 5....
[q]Ennuh, kom je vanavond op Fok? Geniet van je weekend
Ja allemaal vreselijkquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:10 schreef mark_03 het volgende:
En Benjamin Ben
Dat je roodharige mensen lief moest hebben enzo ... en god enzo![]()
Neeeeeeee! De trauma'squote:Op vrijdag 15 april 2005 17:10 schreef mark_03 het volgende:
En Benjamin Ben
Maar nu niet meerquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:20 schreef Dizer het volgende:
[..]GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVE AVATAR
![]()
* SPK smst Skaaiquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:10 schreef mark_03 het volgende:
En Benjamin Ben
Britney, Madonna en Christina.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:22 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik kijk nu helemaal nooit meer naar je tekst peer wie zijn dat![]()
Begrijpend lezen.quote:
Nee 12 hahaquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:24 schreef PeRi het volgende:
Zat je met Ghostbuster al aan de 20k ofzo?
Hou je mond gewoon een keer, zeikstraal. Kutuser.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Begrijpend lezen.
Als het goed is, heb je dat op de basisschool gehad. [afbeelding]
hihiquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hou je mond gewoon een keer, zeikstraal. Kutuser.
Muil houden, luilakquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hou je mond gewoon een keer, zeikstraal. Kutuser.
Het was gewoon om zo`n reactie te doen. Natuurlijk ben je nog altijd me minstquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Muil houden, luilak
Je hebt zelf in het afscheidstopic gepost, neem dan ook de moeite om de OP te lezen
Fotoquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:23 schreef Skaai het volgende:
shitquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:29 schreef timbob het volgende:
Ik ga denkik maar niet reageren in dit topic
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:28 schreef PeRi het volgende:
Buup ga je solliciteren voor SHO mod?
Aha.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het was gewoon om zo`n reactie te doen. Natuurlijk ben je nog altijd me minstFavo User
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:29 schreef timbob het volgende:
Ik ga denkik maar niet reageren in dit topic
Volgens mij ben jij een echte nerd, aangezien hoeveel tijd je wel niet besteed aan SHO terwijl je niet eens soap kijkt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Wat heb ik te zoeken in SHO?![]()
Ik kijk geen soaps.
Ik kijk alleen naar Kristin Davis![]()
Je post hier aardig wat rond toch. Vond het wel iets voor jouquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Ik kijk geen soaps.
Kirsten Davis.... ouwe vieze gore ranzige slet dat het is....quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Ik kijk geen soaps.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kirsten Davis.... ouwe vieze gore ranzige slet dat het is....Kristin Davis is niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud
vies
goor
ranzig
een slet
lekker
Kristin Davis is wél:Mooi
Stijlvol
Beeldschoon
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ja, maar voor de rest kom ik haast nooit in SHOquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je post hier aardig wat rond toch. Vond het wel iets voor jou![]()
Was maar een grap hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kristin Davis is niet:oud
vies
goor
ranzig
een slet
lekker
Kristin Davis is wél:Mooi
Stijlvol
Beeldschoon
Ze is niet "lekker"quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was maar een grap hoor
Kirsten Davis is best wel lekker en helemaal op zo een leeftijd
Zeiktrutquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze is niet "lekker"[afbeelding]
Ze is mooi. En dat is héél wat anders
Jij je zin... jankerd...quote:
Je doet het er om, hèquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:50 schreef timbob het volgende:
Kristin Davis?
ohja, das wel een lekker sletje
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij je zin... jankerd...
Kirsten Davis =
Mooi
Lief
Aardig
Knap
Uitmundend
Elegant
Beeldschoon
PeeR, doe eens niet zo serieusquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:51 schreef PeRi het volgende:
Buup, overdrijf eens niet zo.
Waarom reageerde je dan zo?quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben nooit serieus en ik neem nooit iets serieus. Kan je nagaan.
Dat is best een lelijke smiley, mijn waarde.quote:
Gelukkig vinden de voor mij belangrijke mensen mij nog wel lief.quote:
Uhuh, like Hind.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze is niet "lekker"[afbeelding]
Ze is mooi. En dat is héél wat anders
Hmm, op deze account wel dus, vewy straaaaaaange.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:02 schreef MissBliss het volgende:
TEST
Help
Ik heb geen internet op mn kamer en hier beneden kan ik niet posten op fok
Hey Buup. nog zin om me te komen helpen in de ruil voor een tietencheck?quote:
De hele week alquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmm, op deze account wel dus, vewy straaaaaaange.
Ja, het gaat weer eens lekker met mij en pc's
En die van jou doet het niet?quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:05 schreef BVO het volgende:
elfje! Ik mis Roos in je ava!
quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey Buup. nog zin om me te komen helpen in de ruil voor een tietencheck?
ja I know, ik was ff toe aan iets nieuws dus ik d8 kom mijn andere favo serie L&O maar ff erin zetten...Binnenkort komt ze wel weer terugquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:05 schreef BVO het volgende:
elfje! Ik mis Roos in je ava!
Nu weer welquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:08 schreef BVO het volgende:
Doet 'ie het niet bij mij???
Doe eens F5 of control+F5quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:09 schreef haagse_elfje het volgende:
bupa heeft ook geen ava
Dat zal best wel ja. Als hij niet terugkomt dan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:11 schreef haagse_elfje het volgende:
komt er trouwens een nieuwe mod ipv Static
ik hoop wel dat hij terug komt...quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zal best wel ja. Als hij niet terugkomt dan.
Die zal het nóóit worden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik hoop wel dat hij terug komt...
mja zo niet wil ik geen orgi als mod
Zoiemand "nemen" ze ook echt niet aan als modquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Als je mod bent moet je overal verplicht langs.. dat is een nadeel ja..quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:
Ik denk niet dat ik een kans maak, kom eik alleen in SC en ONM.
dat idee heb ik ook....quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je mod bent moet je overal verplicht langs.. dat is een nadeel ja..
Maar voor de rest zou jij zeker kans maken..
Als je Orginial dan nog even goed aanpakt dan zie ik het rooskleurig in..
Dat was voor mij ook de belangrijkste reden dat ik ben gestopt. Ik moest allerlei topics lezen die ik totaal niet interessant vond en dan heb je er al snel geen zin meer in.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:21 schreef BVO het volgende:
Als je mod bent moet je overal verplicht langs.. dat is een nadeel ja..
Maar je kunt toch zorgen dat je gaat samenwerken met Duiveltjah? Dus dat je elk de helft doet?quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook de belangrijkste reden dat ik ben gestopt. Ik moest allerlei topics lezen die ik totaal niet interessant vond en dan heb je er al snel geen zin meer in.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:13 schreef haagse_elfje het volgende:
Ja, dat kun je altijd doen. Maar zul je net zien dat en jij en Duiveltja een paar topics niet willen lezen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:26 schreef mark_03 het volgende:
Maar je kunt toch zorgen dat je gaat samenwerken met Duiveltjah? Dus dat je elk de helft doet?
Lijkt me dat er veel tijd in gaat zitten ...![]()
Net of ik mod wil worden van zulke zeikstralen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Net of ik mod wil worden van zulke zeikstralen.![]()
Net of ze jou er ooit uitkiezenquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Net of ik mod wil worden van zulke zeikstralen.![]()
He, dat vind ik dus echt ranzig.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:39 schreef Skaai het volgende:
Die Grieken kunnen sterke tzatziki maken zeg. Potjandrie
* Skaai hijgt in de nek van Tom_Tom-quote:
Natuurlijk ken ik Bauer!quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:47 schreef Skaai het volgende:
Ja! Bauer! Jij kent Bauer!!
Life's a breeze, free and ease, the day to seize
Er gaat toch ook een nummer over Lisa Simpson?quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:54 schreef Skaai het volgende:
Libitz in a carrrr
Die teksten zijn ook zo leuk en apart en gek
Ja, die.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:59 schreef Skaai het volgende:
A bird called fish?
Lisa on the bus bought a ticket to the top,
She didn't know what else was coming up
Die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |