Dat zal best wel ja. Als hij niet terugkomt dan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:11 schreef haagse_elfje het volgende:
komt er trouwens een nieuwe mod ipv Static
ik hoop wel dat hij terug komt...quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zal best wel ja. Als hij niet terugkomt dan.
Die zal het nóóit worden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik hoop wel dat hij terug komt...
mja zo niet wil ik geen orgi als mod
Zoiemand "nemen" ze ook echt niet aan als modquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Als je mod bent moet je overal verplicht langs.. dat is een nadeel ja..quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:
Ik denk niet dat ik een kans maak, kom eik alleen in SC en ONM.
dat idee heb ik ook....quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je mod bent moet je overal verplicht langs.. dat is een nadeel ja..
Maar voor de rest zou jij zeker kans maken..
Als je Orginial dan nog even goed aanpakt dan zie ik het rooskleurig in..
Dat was voor mij ook de belangrijkste reden dat ik ben gestopt. Ik moest allerlei topics lezen die ik totaal niet interessant vond en dan heb je er al snel geen zin meer in.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:21 schreef BVO het volgende:
Als je mod bent moet je overal verplicht langs.. dat is een nadeel ja..
Maar je kunt toch zorgen dat je gaat samenwerken met Duiveltjah? Dus dat je elk de helft doet?quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook de belangrijkste reden dat ik ben gestopt. Ik moest allerlei topics lezen die ik totaal niet interessant vond en dan heb je er al snel geen zin meer in.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:13 schreef haagse_elfje het volgende:
Ja, dat kun je altijd doen. Maar zul je net zien dat en jij en Duiveltja een paar topics niet willen lezen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:26 schreef mark_03 het volgende:
Maar je kunt toch zorgen dat je gaat samenwerken met Duiveltjah? Dus dat je elk de helft doet?
Lijkt me dat er veel tijd in gaat zitten ...![]()
Net of ik mod wil worden van zulke zeikstralen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Net of ik mod wil worden van zulke zeikstralen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |