quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
SPK, hoe ver ben je met je gemene plannetje om je alter ego te vermoorden?![]()
Scherp, babsquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:15 schreef babette21 het volgende:
en trouwens: wel met Zhenar en niet met Sven..... why?!??
Ghostbuster als FAquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:19 schreef SPK het volgende:
[..]
Nou niet dus die is van plan FA te worden
Ja ikquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:47 schreef Dizer het volgende:
Zijn er Christelijke mensen hiertussen eigenlijk?
Ik ben Assyrisch-OrthodoxIk spreek de taal die Jezus op aarde heeft gesproken. Dat heet Suryoyo. Lijkt veel op herbreeuws maar dan met een ander dialect
Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Word bvo nu mod?
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Word bvo nu mod?
Oh ja, ze gaven Rammstein en Eminem de schuld van moorden zoals die op Columbine High School.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Er waren vandaag vreselijke Christenfundamentalisten op school die reclame kwamen maken voor de Wereld Jongerendagen. Dus de EO Jongerendag voor jongeren van de hele wereld en dan een paar dagen lang..
.
Nu weet ik weer waarom ik niet in god geloof.
Ik ben er weerquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:29 schreef babette21 het volgende:
het wordt Diz te heet onder z'n voeten, hij gaat er meteen vandoor!!
Wijn staat koud.. .zuid afrikaantje?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:45 schreef babette21 het volgende:
over een kwartier eindelijk weekend...... oh my....
zet de drank maar koud, we hebben 't weer verdient...
klinkt geweldig..... nogquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:51 schreef Dizer het volgende:
Wijn staat koud.. .zuid afrikaantje?
beetje late reactie, maar ben nu klaar met druk doen:quote:
Ik ben de hele week al vrijquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
klinkt geweldig..... nog5 minuten
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Er waren vandaag vreselijke Christenfundamentalisten op school die reclame kwamen maken voor de Wereld Jongerendagen. Dus de EO Jongerendag voor jongeren van de hele wereld en dan een paar dagen lang..
.
Nu weet ik weer waarom ik niet in god geloof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |