Er komt voorlopig niemand meer bij.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:39 schreef Beach het volgende:
Mag ik er ook bij? Of moet ik dan vaker komen.
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #43quote:Op woensdag 13 april 2005 17:42 schreef Dizer het volgende:
Ik wil een nieuwe avatar, maar die is echt SUPER moeilijk te maken.. het is namelijk een scčne uit Band Of Brothers
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:49 schreef mark_03 het volgende:
Al wat BrEeZaH's kunnen strikken op je Superdudes profiel?
quote:
Maarja, dat weet natuurlijk niemandquote:Op woensdag 13 april 2005 17:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Al heb ik het vierkant nu slim neergezet, zodat er in de toekomst wél mensen bijkunnen.![]()
Mooi zoquote:Op woensdag 13 april 2005 17:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Al heb ik het vierkant nu slim neergezet, zodat er in de toekomst wél mensen bijkunnen.![]()
Nope.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:05 schreef haagse_elfje het volgende:
is dada al terecht?
Gezien de bestandsnaam en het feit dat ik beneden achter de pc zit, klik ik maar nietquote:
Je kan gerust klikken hoor.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gezien de bestandsnaam en het feit dat ik beneden achter de pc zit, klik ik maar niet
Neen, hij was eindelijk klaar en toen moest ik allemaal dingen invullen als ip-adres en dns-serverquote:Op woensdag 13 april 2005 18:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan gerust klikken hoor.
Maarre lukt het al met win xp?
Moet je de cd van je internetprovider erin doen.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neen, hij was eindelijk klaar en toen moest ik allemaal dingen invullen als ip-adres en dns-server
Nou dat weet ik allemaal niet, dus ik wacht op hulp
Dit was echt zo'n wizard waar je doorheen moet. Maar over 16 minuten komt er hulpquote:Op woensdag 13 april 2005 18:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Moet je de cd van je internetprovider erin doen.
http://people.cornell.edu/pages/mat46/pics/crazy.jpgquote:Op woensdag 13 april 2005 18:51 schreef Svensational het volgende:
En nu wil ik een nieuwe avatar, maar ik weet niet wat voor een
alles valt te proberen...quote:Op woensdag 13 april 2005 17:42 schreef Dizer het volgende:
Ik wil een nieuwe avatar, maar die is echt SUPER moeilijk te maken.. het is namelijk een scčne uit Band Of Brothers
Wat voor avater had je dan voordat je naar Australie ging? Kan 'm me niet meer herinneren (was 't niet zo'n purno de purno avater?)quote:Op woensdag 13 april 2005 19:10 schreef Svensational het volgende:
Ja, die neem ik dus niet als ava, Beach
Zeg, jij bent toch the king of the .gif en .jpg?quote:
Ik ben Bupa de King.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, jij bent toch the king of the .gif en .jpg?Flans jij eens wat leuk in elkaar dan
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Heeft iemand hier dan fot''s van haar?
[afbeelding]
Gaat om de rechter
Wat is er met die lelijkerd?quote:Op woensdag 13 april 2005 20:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Heeft iemand hier dan fot''s van haar?
[afbeelding]
Gaat om de rechter
En ik maar denken dat jou avvie van The Sixth Sense isquote:
Nee blijkt het Queen of the stoneage te zijn of zoquote:
En nu..? Wie ben je nou? Volgens mij ben jij gewoon Ghostbusterquote:Op woensdag 13 april 2005 21:03 schreef SPK het volgende:
[..]
En deze ligt ontzettend voor de hand dus![]()
Spastische Paardenneukende Kip?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:03 schreef SPK het volgende:
[..]
En deze ligt ontzettend voor de hand dus![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:07 schreef Dizer het volgende:
Nee blijkt het Queen of the stoneage te zijn of zo
Een paar nummers maar ok... de rest neeh...quote:
quote:
Doe maar niet, je ken het ook overdrijven en je image beschadigenquote:
Daar is het doel!quote:
Oh. Maar ik doe het op mijn typische Bupatiaanse manier. Zacht, teder en beschaafd.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe maar niet, je ken het ook overdrijven en je image beschadigen
Welk imago??quote:Op woensdag 13 april 2005 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe maar niet, je ken het ook overdrijven en je image beschadigen
hoiquote:Op woensdag 13 april 2005 21:18 schreef Nano het volgende:
hoi
quote:
Hij kan ook te grappig wordenquote:
okayquote:Op woensdag 13 april 2005 21:23 schreef Orginial het volgende:
Nano, mischien had je het wel gemerkt maar ik heb me emailadres verlaten.Ik check nog wel me email voor de website, dus mail maar als je wat kwijt moet.
![]()
Ik.......ja.....nou ja.quote:
eindelijk...............quote:Op woensdag 13 april 2005 21:31 schreef Skaai het volgende:
En ik maar denken: wie bedoelen ze nou met Svurno?
Het kwartje is eindelijk gevallen
Oh my God.. al die tijd?? Je had het ook kunnen vragen hoor...quote:Op woensdag 13 april 2005 21:31 schreef Skaai het volgende:
En ik maar denken: wie bedoelen ze nou met Svurno?
Het kwartje is eindelijk gevallen
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:30 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik.......ja.....nou ja.
Ik weet het zelf weer eens niet.Ik voel me gewoon weer zo kut.En ik heb geen idee waarom.Het liefst ga ik nou janken.![]()
Matig..Bupa, matigquote:
Nooit!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]Always look on the bright side of life
Sinds jij een nieuwe avatar hebt.... gaat het steeds slechter met je grappenquote:
Ik zei toch dat het een inkoppertje was.quote:
quote:
Nee... een betere optie zou geweest zijn:quote:Op woensdag 13 april 2005 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een inkoppertje was.
Zelfs de beste spitsen ter wereld laten zo'n kans niet liggen.
Dudequote:Op woensdag 13 april 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sinds jij een nieuwe avatar hebt.... gaat het steeds slechter met je grappen![]()
Ik dacht dat het net weer goed gingquote:Op woensdag 13 april 2005 21:37 schreef Nano het volgende:
[..]
Nooit!
Heb ik dat ooit wel eens gedaan vraag ik me af?
![]()
Kijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee... een betere optie zou geweest zijn:
Maar lang niet zo mooi als dat jij bent
Dan is het maar te hopen dat Vennegoor of Hesselink erg grappig isquote:Op woensdag 13 april 2005 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een inkoppertje was.
Zelfs de beste spitsen ter wereld laten zo'n kans niet liggen.
Ja eerst zelf zien op te lossen, dan pas klop ik aan.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:32 schreef Nano het volgende:
[..]
eindelijk...............![]()
[/quote
Ja ik ben niet 24/7 zo vlot als dat ik eruit zie hoor
[quote]Op woensdag 13 april 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh my God.. al die tijd?? Je had het ook kunnen vragen hoor...
Buups grappen zijn nog altijd heel leuk hoor!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DudeDie van hierboven was wél grappig.
Sinds jij mister Fok! bent, heb je geen gevoel voor humor meer
Nee, want die maakt geen 'wereldgoals'.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat Vennegoor of Hesselink erg grappig is
0-1
Dat heb je professioneel gequotequote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja eerst zelf zien op te lossen, dan pas klop ik aan.
Hoest met je pootje, btw.
Ssssshhht... work on this one with me, will ya! Anders krijgt ie kapsonesquote:Op woensdag 13 april 2005 21:42 schreef Nano het volgende:
[..]
Buups grappen zijn nog altijd heel leuk hoor!![]()
Kutwedstrijd.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat Vennegoor of Hesselink erg grappig is
0-1
Nee,ja,nee ik voel me gewoon kut.Ik kan er gewoon niet meer over uitleggen.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar je weet niet waar het door komt?
Niet zo goed... ik weet niet of ik eind deze week uit het verband magquote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja eerst zelf zien op te lossen, dan pas klop ik aan.
Hoest met je pootje, btw.
Joh, ga s snel naar Eindhovenquote:Op woensdag 13 april 2005 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want die maakt geen 'wereldgoals'.
En dat doe ik wel
Hmm, weird.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee,ja,nee ik voel me gewoon kut.Ik kan er gewoon niet meer over uitleggen.
Dat is gewoon moeilijk,want volgens de mensen die ik vertel hoe ik me voel moet ik me niet aanstellen![]()
![]()
Ik kapsones? Nooitquote:Op woensdag 13 april 2005 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ssssshhht... work on this one with me, will ya! Anders krijgt ie kapsones![]()
Lief van jequote:Op woensdag 13 april 2005 21:44 schreef Orginial het volgende:
Nano, ookal kom ik niet meer online op dat mailadres, mail me maar als er iets is.![]()
Ik laat me nog liever sandwichen door een paar Weight-Watchersquote:
Oooooooooooooooh dan is het goedquote:Op woensdag 13 april 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kapsones? Nooit
Soms lijkt het alsof ik kapsones heb, maar dat is maar schijn. Ironie, zelfspot, etc.
And that's what life is all about (is mij vandaag geleerd door een vrouwquote:
Er valt ook niks te helpen ben ik bang.Volgens mij ligt het gewoon weer allemaal aan mezelf,zoals iedereen altijd zegtquote:Op woensdag 13 april 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, weird.
Maar zo kan ook niemand je helpen
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:47 schreef Nano het volgende:
[..]
Lief van je![]()
Maar ach ik denk wel dat jij alweer door hebt wat er is.Anders moet ik heel het verhaal van vorige week weer herhalen![]()
![]()
Zo ken ik je weerquote:Op woensdag 13 april 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik laat me nog liever sandwichen door een paar Weight-Watchers
And thats the way it isquote:Op woensdag 13 april 2005 21:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
And that's what life is all about (is mij vandaag geleerd door een vrouw)
Je bent gewoon Skaaiquote:Op woensdag 13 april 2005 21:49 schreef SPK het volgende:
Damn ik schrok ik dacht dat ik een appel avataar zag
* Dizer geeft een dikke hug aan Nanoquote:Op woensdag 13 april 2005 21:48 schreef Nano het volgende:
[..]
Er valt ook niks te helpen ben ik bang.Volgens mij ligt het gewoon weer allemaal aan mezelf,zoals iedereen altijd zegt![]()
She is cute die foto is gewoon kutquote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Totdat je me vertelt wie je bent, tot dan![]()
Word aanhanger van het Bupatihisme.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:52 schreef Nano het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal lief.
Oké traantjes drogen,we gaan lol maken![]()
ok,werkt dus ook niet![]()
Nee dankje.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Word aanhanger van het Bupatihisme. [afbeelding]
Vrolijkheid en positivisme alom.
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ze nou nog niet weten wie je bent
Mijn kloons zijn niet zo slechtquote:
Bijna. Nog even geduld. Ik heb nog niks binnenquote:Op woensdag 13 april 2005 21:56 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee dankje.
Ben je al verliefd op me?
Ik heb de acceptgiro al lang op de bus gedaan!
Ja mijn zicht is niet zo bestquote:Op woensdag 13 april 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:Ghostbuster
![]()
Dat is wel het eerste wat ik zei hoor
Jij zo ook!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:58 schreef Orginial het volgende:
Nano, je hebt email.
Clone-fightquote:Op woensdag 13 april 2005 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]oprotten nu je 100 posts zijn binnen
quote:
ik heb vandaag 12000 gehaaldquote:
Neem peperspray meequote:
Daar dacht ik ook al aan, alleen in zijn profiel staat dat het een man isquote:
O.a.quote:
Ja maar 'zijn' naam is dan weer Gretchen.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan, alleen in zijn profiel staat dat het een man is
Die vind het hier geloof ik niet meer zo leukquote:
Favo Users..quote:
Die zit in het single topicquote:Op woensdag 13 april 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die vind het hier geloof ik niet meer zo leuk![]()
Spuit die yvonne en Nitespeed maar flink plat bij voorbaat dankquote:
Enjoy while you canquote:Op woensdag 13 april 2005 22:18 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi
Mn pc doet het weer
Er zijn alleen 100 meer mogelijke oorzaken bijgekomen
Dus het is wachten tot de volgende crash![]()
NS komt nietquote:Op woensdag 13 april 2005 22:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Spuit die yvonne en Nitespeed maar flink plat bij voorbaat dank![]()
Tja, het is me verboden om mn bestanden en documenten enzo van mn andere schijf te halen omdat daar misschien een virus inzit, dus mn pc is helemaal leeg nuquote:
Doe dan Brechtje en Mc David maar of die irritande MTMquote:Op woensdag 13 april 2005 22:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
NS komt niet
Yvonne wel, maar die zet mijn bans, dus ik moet wel lief doen
Post maarquote:
Ik denk dat het te laat voor Brechtje is.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Doe dan Brechtje en Mc David maar of die irritande MTM![]()
Je bent er weerquote:Op woensdag 13 april 2005 22:18 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi
Mn pc doet het weer
Er zijn alleen 100 meer mogelijke oorzaken bijgekomen
Dus het is wachten tot de volgende crash![]()
Ja nu zijn ze alweer weg!quote:
Op onz niet neequote:Op woensdag 13 april 2005 22:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik denk dat het te laat voor Brechtje is.
McDavid ken ik niet enMTM
komt ook niet.
Maar die vind ik veel te lief om te peppersprayen.
Jij maakt ook geen vrienden he?
Yvonne komt wel. Het is immersch haar meet.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Op onz niet nee
Komt dat vrouwelijk slotjes monster ook ??
Lang geleden dat ik daar was zeg.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Yvonne komt wel. Het is immersch haar meet.
Maar die pepperspray ik dus niet, want irl is ze heel erg okay.
Op 't forum botert het heel af en toe alleen niet
quote:
Ey nu weet ik niet of die NS dat wijf nou al geneukt heeftquote:
Ga jij een dood aan een zeer pijnlijke en langzame dood idiote lamlendige mongoolquote:Op woensdag 13 april 2005 22:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Doe dan Brechtje en Mc David maar of die irritande MTM![]()
Ik heb je shrek cd nogquote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ga jij een dood aan een zeer pijnlijke en langzame dood idiote lamlendige mongool
Ben je nou nog steeds boos vanwege me neefquote:Op woensdag 13 april 2005 22:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jammer ik hoopte nog zo dat hij het neit zou doen.
Nee vanwege het feit dat jij een of ander puberig kutkind bent wat zich neit normaal weet op te stellen.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds boos vanwege me neef![]()
Ik kwam terug van vakantie ging jij opeens lomp doen en je had nooit verteld waarom.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee vanwege het feit dat jij een of ander puberig kutkind bent wat zich neit normaal weet op te stellen.
pfff, ik ben weg
This al klaar hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 22:49 schreef Skaai het volgende:
He! Doe lief! Ga msn-en! Of mailen! Of niet!
Het is geen Soap topic, daar hebben we er al genoeg van!
Goed plan!quote:
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 14 april 2005 00:49 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben weer eens de enige die nog wakker is he?![]()
Terwijl ik vanacht maar een paar uur geslapen heb, en nu ben ik dus niet moe
Tja, hij doet het weer maar geen idee wat het probleem nu isquote:Op donderdag 14 april 2005 00:51 schreef Beach het volgende:
En hoe is het afgelopen met de pc probs?
Klinkt toch wel serieus, zou ik als ik jou was niet meer zelf aanrommelen maar zoek een tweaker op .quote:Op donderdag 14 april 2005 00:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tja, hij doet het weer maar geen idee wat het probleem nu is
Het kan zijn:
Geheugen (er zijn 2 sticks (?) verwijderd)
Harde schijf 1 (waar hij nu op draait)
Harde schijf 2 (die nu losgekoppeld is)
Virus of spyware (in mijn documenten ofzo, staat dus allemaal op schijf 2 maar mag ik niet erop zetten)
Moederbord (aangezien er steeds verschillende onderdelen uitvallen)
Voeding (ik weet niet meer waarom)
Dat was het geloof ik![]()
Er heeft toch best een redelijke tweaker aan gezetenquote:Op donderdag 14 april 2005 00:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Klinkt toch wel serieus, zou ik als ik jou was niet meer zelf aanrommelen maar zoek een tweaker op .
mobo?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:03 schreef Beach het volgende:
Biosupdate van mobo gedaan?
Moederbord, die plank waar je processor opzit en waar je die kabels in moet prikkenquote:
Ik had al ge-editquote:Op donderdag 14 april 2005 01:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Moederbord, die plank waar je processor opzit en waar je die kabels in moet prikken
Ik hoop hetquote:Op donderdag 14 april 2005 01:08 schreef Beach het volgende:
Het kan eigenlijk aan heel veel dingen liggen, en van een afstand kan ik moeilijk gaan gokken![]()
Maaar goed als die jongen een echte tweaker is komt het wel goed![]()
Mn topic in [DIG] liep nietquote:Op donderdag 14 april 2005 01:08 schreef Zhenar het volgende:
OMG, ZOWIEE mog steeds met haar compu-problems?!
En waarom blijf je switchen tussen ZOWIEE en MB?! Choose woman!
Ik vind dat gewoon van twee walletjes etenquote:Op donderdag 14 april 2005 01:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Mn topic in [DIG] liep niet
En ik kies niet, veel te leuk zo steeds switchen
Wil je een kloon voor mij aanmaken?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Mn topic in [DIG] liep niet
En ik kies niet, veel te leuk zo steeds switchen
Het is mij nog nooit gelukt een kloon te maken.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Wil je een kloon voor mij aanmaken?
Ik weet zelf geen leuke![]()
Tssssk, en dat komend van jou nota benequote:Op donderdag 14 april 2005 01:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon van twee walletjes etenTsk, tsk, tsk!
CJgangster?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Wil je een kloon voor mij aanmaken?
Ik weet zelf geen leuke![]()
Kun je nagaan!quote:Op donderdag 14 april 2005 01:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tssssk, en dat komend van jou nota bene![]()
Ik hou nog wel van je hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 01:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je nagaan!![]()
Was een inkoppertje trouwens
Duh, wie niet?!quote:
Dat zeg je alleen omdat we jou niet wat nookie geven!quote:
Fuck U 4 Ever!quote:Op donderdag 14 april 2005 01:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou, nu is het niet meer speciaal
Fuck you
Nee, ik wil ook in de op van buquote:Op donderdag 14 april 2005 01:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat we jou niet wat nookie geven!
HAH! You wish!quote:
I feel it, baby. I definately do!quote:
Dat hangt nogal van omstandigheden af.quote:
Mja, volgens mij poste je hier nog eerder dan sommige mensen die wél in de OP staanquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 01:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat hangt nogal van omstandigheden af.
Of ik daar tijd voor heb, of ik daar geld voor heb, of dat ik de kosten wellicht kan declareren bij een potentiële werkgever
Maar ik wil in ieder geval wel komen!Maar dan moet het Noodlot dat wel toestaan...
Jawel, want karakters als PeRi en QyRoZ is dat ook zeer snel gelukt.quote:
Voor mij is het 35 euro. Dat vind ik toch wel duur voor alleen de reis. En daar komen de dag/avond.nachtkosten ook nog bovenop!quote:Op donderdag 14 april 2005 01:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook nog zien waar ik het treinkaartje van betaal
QyRoZ is hier wel vaakquote:Op donderdag 14 april 2005 01:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel, want karakters als PeRi en QyRoZ is dat ook zeer snel gelukt.Maar als het aan mij ligt kost het wat meer moeite.
![]()
Hoezo als het aan jou ligt?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel, want karakters als PeRi en QyRoZ is dat ook zeer snel gelukt.Maar als het aan mij ligt kost het wat meer moeite.
![]()
Voor mij iets van ¤17 ofzo, maar zelfs dát is veel voor mijquote:Op donderdag 14 april 2005 01:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Voor mij is het 35 euro. Dat vind ik toch wel duur voor alleen de reis. En daar komen de dag/avond.nachtkosten ook nog bovenop!
But I keep my fingers crossed!
Neehee...quote:Op donderdag 14 april 2005 01:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo als het aan jou ligt?
Je mag me niet![]()
Ja, maar dat ís ook veel!quote:Op donderdag 14 april 2005 01:33 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Voor mij iets van ¤17 ofzo, maar zelfs dát is veel voor mij
Ik stond er gelijk inquote:Op donderdag 14 april 2005 01:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Neehee...
Ik ken je niet eens!
Het is meer zelfgekweken woede jegens de lange tijd dat het mij kostte om in de OP te komen. Een soort ontgroeningscomplex, if you will.
Ik heb geen stufiquote:Op donderdag 14 april 2005 01:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar dat ís ook veel!
Sommige studenten denken dat geld maar uit de lucht komt vallen.![]()
Wat mij betreft: stufi omlaag, WWB omhoog!![]()
Original kwam met het idee aanzetten, en Nano vindt het zeker weten wel goed.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Neehee...
Ik ken je niet eens!
Het is meer zelfgekweken woede jegens de lange tijd dat het mij kostte om in de OP te komen. Een soort ontgroeningscomplex, if you will.
Ik zocht al naar het juiste woord. Zelfgekweekte is vanzelfsprekend de correcte term.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik stond er gelijk in
Is het trouwens niet zelfgekweekte?Hoewel dit ook wel klinkt maar toch..
quote:Op donderdag 14 april 2005 01:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Original kwam met het idee aanzetten, en Nano vindt het zeker weten wel goed.
Die lieve Nadine
Ik vind dat we voortaan zelfgekweken moeten gebruiken.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zocht al naar het juiste woord. Zelfgekweekte is vanzelfsprekend de correcte term.
Maar zelfgekweken klinkt inderdaad ook wel Okay!
Ik ben eigenlijk Bupa's sidekick voor het ondersteunen van correct Nederlansch.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vind dat we voortaan zelfgekweken moeten gebruiken.
Die correcte taal altijd
Hoezo?quote:
Ik verbeter ook wel eens een fout, zoals Nederlandsch.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk Bupa's sidekick voor het ondersteunen van correct Nederlansch.
Maar voor deze ene keer vind ik correcte taal ook![]()
Oeh! Je bent gewoon Bupa's side-sidekick!quote:Op donderdag 14 april 2005 01:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik verbeter ook wel eens een fout, zoals Nederlandsch.
Zie je dat: een zelfgekweken fout van je
Pessimist omdat je me zo weinig kans geeft.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik hoef O&N toch niet tof te vinden?
Iddquote:Op donderdag 14 april 2005 01:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh! Je bent gewoon Bupa's side-sidekick!![]()
Maar zo correct is Bupatih ook weer niet. We zouden de macht moeten overnemen!
Dat komt gewoon doordat ik evil ben!quote:Op donderdag 14 april 2005 01:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Pessimist omdat je me zo weinig kans geeft.
Ja. Met zweepjes!quote:
Ik verwachtte eigenlijk die smilie met de zweep, vind jij toch zo leuk?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat komt gewoon doordat ik evil ben!![]()
Ja, maar die reserveer ik voor mensen die ik extreem geil vind.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk die smilie met de zweep, vind jij toch zo leuk?
quote:Op donderdag 14 april 2005 01:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk die smilie met de zweep, vind jij toch zo leuk?
Me doin' fine!quote:
Zoooo lekker!quote:
Ik denk niet dat je mij extreem geil vindtquote:Op donderdag 14 april 2005 01:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar die reserveer ik voor mensen die ik extreem geil vind.![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 01:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar die reserveer ik voor mensen die ik extreem geil vind.![]()
Misschien als je een pic had? *nudge, nudge, wink, wink*quote:Op donderdag 14 april 2005 01:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij extreem geil vindt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |