Matig..Bupa, matigquote:
Nooit!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]Always look on the bright side of life
Sinds jij een nieuwe avatar hebt.... gaat het steeds slechter met je grappenquote:
Ik zei toch dat het een inkoppertje was.quote:
quote:
Nee... een betere optie zou geweest zijn:quote:Op woensdag 13 april 2005 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een inkoppertje was.
Zelfs de beste spitsen ter wereld laten zo'n kans niet liggen.
Dudequote:Op woensdag 13 april 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sinds jij een nieuwe avatar hebt.... gaat het steeds slechter met je grappen![]()
Ik dacht dat het net weer goed gingquote:Op woensdag 13 april 2005 21:37 schreef Nano het volgende:
[..]
Nooit!
Heb ik dat ooit wel eens gedaan vraag ik me af?
![]()
Kijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee... een betere optie zou geweest zijn:
Maar lang niet zo mooi als dat jij bent
Dan is het maar te hopen dat Vennegoor of Hesselink erg grappig isquote:Op woensdag 13 april 2005 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een inkoppertje was.
Zelfs de beste spitsen ter wereld laten zo'n kans niet liggen.
Ja eerst zelf zien op te lossen, dan pas klop ik aan.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:32 schreef Nano het volgende:
[..]
eindelijk...............![]()
[/quote
Ja ik ben niet 24/7 zo vlot als dat ik eruit zie hoor
[quote]Op woensdag 13 april 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh my God.. al die tijd?? Je had het ook kunnen vragen hoor...
Buups grappen zijn nog altijd heel leuk hoor!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DudeDie van hierboven was wél grappig.
Sinds jij mister Fok! bent, heb je geen gevoel voor humor meer
Nee, want die maakt geen 'wereldgoals'.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat Vennegoor of Hesselink erg grappig is
0-1
Dat heb je professioneel gequotequote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja eerst zelf zien op te lossen, dan pas klop ik aan.
Hoest met je pootje, btw.
Ssssshhht... work on this one with me, will ya! Anders krijgt ie kapsonesquote:Op woensdag 13 april 2005 21:42 schreef Nano het volgende:
[..]
Buups grappen zijn nog altijd heel leuk hoor!![]()
Kutwedstrijd.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat Vennegoor of Hesselink erg grappig is
0-1
Nee,ja,nee ik voel me gewoon kut.Ik kan er gewoon niet meer over uitleggen.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar je weet niet waar het door komt?
Niet zo goed... ik weet niet of ik eind deze week uit het verband magquote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja eerst zelf zien op te lossen, dan pas klop ik aan.
Hoest met je pootje, btw.
Joh, ga s snel naar Eindhovenquote:Op woensdag 13 april 2005 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want die maakt geen 'wereldgoals'.
En dat doe ik wel
Hmm, weird.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee,ja,nee ik voel me gewoon kut.Ik kan er gewoon niet meer over uitleggen.
Dat is gewoon moeilijk,want volgens de mensen die ik vertel hoe ik me voel moet ik me niet aanstellen![]()
![]()
Ik kapsones? Nooitquote:Op woensdag 13 april 2005 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ssssshhht... work on this one with me, will ya! Anders krijgt ie kapsones![]()
Lief van jequote:Op woensdag 13 april 2005 21:44 schreef Orginial het volgende:
Nano, ookal kom ik niet meer online op dat mailadres, mail me maar als er iets is.![]()
Ik laat me nog liever sandwichen door een paar Weight-Watchersquote:
Oooooooooooooooh dan is het goedquote:Op woensdag 13 april 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kapsones? Nooit
Soms lijkt het alsof ik kapsones heb, maar dat is maar schijn. Ironie, zelfspot, etc.
And that's what life is all about (is mij vandaag geleerd door een vrouwquote:
Er valt ook niks te helpen ben ik bang.Volgens mij ligt het gewoon weer allemaal aan mezelf,zoals iedereen altijd zegtquote:Op woensdag 13 april 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, weird.
Maar zo kan ook niemand je helpen
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:47 schreef Nano het volgende:
[..]
Lief van je![]()
Maar ach ik denk wel dat jij alweer door hebt wat er is.Anders moet ik heel het verhaal van vorige week weer herhalen![]()
![]()
Zo ken ik je weerquote:Op woensdag 13 april 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik laat me nog liever sandwichen door een paar Weight-Watchers
And thats the way it isquote:Op woensdag 13 april 2005 21:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
And that's what life is all about (is mij vandaag geleerd door een vrouw)
Je bent gewoon Skaaiquote:Op woensdag 13 april 2005 21:49 schreef SPK het volgende:
Damn ik schrok ik dacht dat ik een appel avataar zag
* Dizer geeft een dikke hug aan Nanoquote:Op woensdag 13 april 2005 21:48 schreef Nano het volgende:
[..]
Er valt ook niks te helpen ben ik bang.Volgens mij ligt het gewoon weer allemaal aan mezelf,zoals iedereen altijd zegt![]()
She is cute die foto is gewoon kutquote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Totdat je me vertelt wie je bent, tot dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |