Goed plan!quote:
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 14 april 2005 00:49 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben weer eens de enige die nog wakker is he?![]()
Terwijl ik vanacht maar een paar uur geslapen heb, en nu ben ik dus niet moe
Tja, hij doet het weer maar geen idee wat het probleem nu isquote:Op donderdag 14 april 2005 00:51 schreef Beach het volgende:
En hoe is het afgelopen met de pc probs?
Klinkt toch wel serieus, zou ik als ik jou was niet meer zelf aanrommelen maar zoek een tweaker op .quote:Op donderdag 14 april 2005 00:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tja, hij doet het weer maar geen idee wat het probleem nu is
Het kan zijn:
Geheugen (er zijn 2 sticks (?) verwijderd)
Harde schijf 1 (waar hij nu op draait)
Harde schijf 2 (die nu losgekoppeld is)
Virus of spyware (in mijn documenten ofzo, staat dus allemaal op schijf 2 maar mag ik niet erop zetten)
Moederbord (aangezien er steeds verschillende onderdelen uitvallen)
Voeding (ik weet niet meer waarom)
Dat was het geloof ik![]()
Er heeft toch best een redelijke tweaker aan gezetenquote:Op donderdag 14 april 2005 00:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Klinkt toch wel serieus, zou ik als ik jou was niet meer zelf aanrommelen maar zoek een tweaker op .
mobo?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:03 schreef Beach het volgende:
Biosupdate van mobo gedaan?
Moederbord, die plank waar je processor opzit en waar je die kabels in moet prikkenquote:
Ik had al ge-editquote:Op donderdag 14 april 2005 01:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Moederbord, die plank waar je processor opzit en waar je die kabels in moet prikken
Ik hoop hetquote:Op donderdag 14 april 2005 01:08 schreef Beach het volgende:
Het kan eigenlijk aan heel veel dingen liggen, en van een afstand kan ik moeilijk gaan gokken![]()
Maaar goed als die jongen een echte tweaker is komt het wel goed![]()
Mn topic in [DIG] liep nietquote:Op donderdag 14 april 2005 01:08 schreef Zhenar het volgende:
OMG, ZOWIEE mog steeds met haar compu-problems?!
En waarom blijf je switchen tussen ZOWIEE en MB?! Choose woman!
Ik vind dat gewoon van twee walletjes etenquote:Op donderdag 14 april 2005 01:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Mn topic in [DIG] liep niet
En ik kies niet, veel te leuk zo steeds switchen
Wil je een kloon voor mij aanmaken?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Mn topic in [DIG] liep niet
En ik kies niet, veel te leuk zo steeds switchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |