Ja, maar dat ís ook veel!quote:Op donderdag 14 april 2005 01:33 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Voor mij iets van ¤17 ofzo, maar zelfs dát is veel voor mij
Ik stond er gelijk inquote:Op donderdag 14 april 2005 01:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Neehee...
Ik ken je niet eens!
Het is meer zelfgekweken woede jegens de lange tijd dat het mij kostte om in de OP te komen. Een soort ontgroeningscomplex, if you will.
Ik heb geen stufiquote:Op donderdag 14 april 2005 01:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar dat ís ook veel!
Sommige studenten denken dat geld maar uit de lucht komt vallen.![]()
Wat mij betreft: stufi omlaag, WWB omhoog!![]()
Original kwam met het idee aanzetten, en Nano vindt het zeker weten wel goed.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Neehee...
Ik ken je niet eens!
Het is meer zelfgekweken woede jegens de lange tijd dat het mij kostte om in de OP te komen. Een soort ontgroeningscomplex, if you will.
Ik zocht al naar het juiste woord. Zelfgekweekte is vanzelfsprekend de correcte term.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik stond er gelijk in
Is het trouwens niet zelfgekweekte?Hoewel dit ook wel klinkt maar toch..
quote:Op donderdag 14 april 2005 01:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Original kwam met het idee aanzetten, en Nano vindt het zeker weten wel goed.
Die lieve Nadine
Ik vind dat we voortaan zelfgekweken moeten gebruiken.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zocht al naar het juiste woord. Zelfgekweekte is vanzelfsprekend de correcte term.
Maar zelfgekweken klinkt inderdaad ook wel Okay!
Ik ben eigenlijk Bupa's sidekick voor het ondersteunen van correct Nederlansch.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vind dat we voortaan zelfgekweken moeten gebruiken.
Die correcte taal altijd
Hoezo?quote:
Ik verbeter ook wel eens een fout, zoals Nederlandsch.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk Bupa's sidekick voor het ondersteunen van correct Nederlansch.
Maar voor deze ene keer vind ik correcte taal ook![]()
Oeh! Je bent gewoon Bupa's side-sidekick!quote:Op donderdag 14 april 2005 01:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik verbeter ook wel eens een fout, zoals Nederlandsch.
Zie je dat: een zelfgekweken fout van je
Pessimist omdat je me zo weinig kans geeft.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik hoef O&N toch niet tof te vinden?
Iddquote:Op donderdag 14 april 2005 01:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh! Je bent gewoon Bupa's side-sidekick!![]()
Maar zo correct is Bupatih ook weer niet. We zouden de macht moeten overnemen!
Dat komt gewoon doordat ik evil ben!quote:Op donderdag 14 april 2005 01:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Pessimist omdat je me zo weinig kans geeft.
Ja. Met zweepjes!quote:
Ik verwachtte eigenlijk die smilie met de zweep, vind jij toch zo leuk?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat komt gewoon doordat ik evil ben!![]()
Ja, maar die reserveer ik voor mensen die ik extreem geil vind.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk die smilie met de zweep, vind jij toch zo leuk?
quote:Op donderdag 14 april 2005 01:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk die smilie met de zweep, vind jij toch zo leuk?
Me doin' fine!quote:
Zoooo lekker!quote:
Ik denk niet dat je mij extreem geil vindtquote:Op donderdag 14 april 2005 01:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar die reserveer ik voor mensen die ik extreem geil vind.![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 01:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar die reserveer ik voor mensen die ik extreem geil vind.![]()
Misschien als je een pic had? *nudge, nudge, wink, wink*quote:Op donderdag 14 april 2005 01:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij extreem geil vindt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |