Het is mij nog nooit gelukt een kloon te maken.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Wil je een kloon voor mij aanmaken?
Ik weet zelf geen leuke![]()
Tssssk, en dat komend van jou nota benequote:Op donderdag 14 april 2005 01:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon van twee walletjes etenTsk, tsk, tsk!
CJgangster?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Wil je een kloon voor mij aanmaken?
Ik weet zelf geen leuke![]()
Kun je nagaan!quote:Op donderdag 14 april 2005 01:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tssssk, en dat komend van jou nota bene![]()
Ik hou nog wel van je hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 01:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je nagaan!![]()
Was een inkoppertje trouwens
Duh, wie niet?!quote:
Dat zeg je alleen omdat we jou niet wat nookie geven!quote:
Fuck U 4 Ever!quote:Op donderdag 14 april 2005 01:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou, nu is het niet meer speciaal
Fuck you
Nee, ik wil ook in de op van buquote:Op donderdag 14 april 2005 01:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat we jou niet wat nookie geven!
HAH! You wish!quote:
I feel it, baby. I definately do!quote:
Dat hangt nogal van omstandigheden af.quote:
Mja, volgens mij poste je hier nog eerder dan sommige mensen die wél in de OP staanquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 01:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat hangt nogal van omstandigheden af.
Of ik daar tijd voor heb, of ik daar geld voor heb, of dat ik de kosten wellicht kan declareren bij een potentiële werkgever
Maar ik wil in ieder geval wel komen!Maar dan moet het Noodlot dat wel toestaan...
Jawel, want karakters als PeRi en QyRoZ is dat ook zeer snel gelukt.quote:
Voor mij is het 35 euro. Dat vind ik toch wel duur voor alleen de reis. En daar komen de dag/avond.nachtkosten ook nog bovenop!quote:Op donderdag 14 april 2005 01:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook nog zien waar ik het treinkaartje van betaal
QyRoZ is hier wel vaakquote:Op donderdag 14 april 2005 01:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel, want karakters als PeRi en QyRoZ is dat ook zeer snel gelukt.Maar als het aan mij ligt kost het wat meer moeite.
![]()
Hoezo als het aan jou ligt?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel, want karakters als PeRi en QyRoZ is dat ook zeer snel gelukt.Maar als het aan mij ligt kost het wat meer moeite.
![]()
Voor mij iets van ¤17 ofzo, maar zelfs dát is veel voor mijquote:Op donderdag 14 april 2005 01:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Voor mij is het 35 euro. Dat vind ik toch wel duur voor alleen de reis. En daar komen de dag/avond.nachtkosten ook nog bovenop!
But I keep my fingers crossed!
Neehee...quote:Op donderdag 14 april 2005 01:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo als het aan jou ligt?
Je mag me niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |