Yep, lijkt me de beste optie.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dus ik stop een XP cd erin en dan opstarten? En dan XP op een andere schijf zetten ofzo?
Gefixtquote:Op woensdag 13 april 2005 11:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja beach ze zullen blij met je zijngeen OP is dodelijk hier
Ja dat is nog beter maar je kan hem meerdere keren op 1 schijf zetten heb ik ook,moet je alleen opletten dat je ja kiest als hij vraag wilt u hem naast de bestaande xp zettenquote:Op woensdag 13 april 2005 11:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dus ik stop een XP cd erin en dan opstarten? En dan XP op een andere schijf zetten ofzo?
Het geeft toch niet dat ik per ongeluk je andere naam hebt gebruikt?quote:Op woensdag 13 april 2005 11:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Waar is SC # 241?quote:Op woensdag 13 april 2005 11:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Gefixt
Ik zat eerst die linkjes handmatig te kopiëren totdat ik die kink zag.
Zowiee pak dezelfde schijf gewoon,al is een hele andere schijf helemaal ideaal, als je alles teruggepakt hebt welquote:Op woensdag 13 april 2005 11:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Eerst maar eens op zoek naar een xp-cd dan en die andere schijf er weer in
WHY????![]()
Sorry.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Eerst maar eens op zoek naar een xp-cd dan en die andere schijf er weer in
WHY????![]()
Ik heb een paar weken geleden al gehad dat heel Mijn Documenten gewist wasquote:Op woensdag 13 april 2005 11:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat is nog beter maar je kan hem meerdere keren op 1 schijf zetten heb ik ook,moet je alleen opletten dat je ja kiest als hij vraag wilt u hem naast de bestaande xp zetten
het werkt best verder
en ik heb nu ook een beroerde staan, maar die heb ik gedelete al grotendeels
maar kon wel mooi op mn mp3`s en foto`s terughalen zo
Dat zou lief zijnquote:Op woensdag 13 april 2005 11:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Anders wordt jij de punt in het SC-plaatje.![]()
quote:If the error occurred after the installation of a new or updated device
driver, system service, or third-party application, the new software should
be removed or disabled. Contact the manufacturer of the software about a
possible update.
If the error occurs during system startup, restart your computer, and press
F8 at the character-based menu that displays the operating system choices
(just before the Windows "splash" screen) . At the resulting Windows
Advanced Options menu, choose the Last Known Good Configuration option. This
option is most effective when only one driver or service is added at a time.
If this does not resolve the error, try manually removing the offending
software. If the system partition is formatted with file allocation table
(FAT), use an MS-DOS startup disk to gain access to the computer's hard
disk. If the system partition is formatted with NTFS file system, you might
be able to use Safe Mode to rename or delete the faulty software. If the
faulty software is used as part of the system startup process in Safe Mode,
you need to start the computer using the Recovery Console in order to access
the file. If a newly installed piece if hardware is suspected, remove it to
see if this resolves the issue.
Je maakt toch wel geregeld back-ups op cdr enzo?quote:Op woensdag 13 april 2005 11:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden al gehad dat heel Mijn Documenten gewist was
2 schijven: C van 80 gig, ik dacht eerst dat die stuk was.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:48 schreef Beach het volgende:
Geef eens de situatie weer:
hoeveel harde schijven/partities heb je?
NEEquote:Op woensdag 13 april 2005 11:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Je maakt toch wel geregeld back-ups op cdr enzo?
Halloquote:Op woensdag 13 april 2005 11:53 schreef timbob het volgende:
hallo
Echt gewoon of naast je bestaande xp een nieuwe zetten of een nieuwe op een andere schijfquote:Op woensdag 13 april 2005 11:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
NEE
Het staat op allebei mn schijven nu, maar ja, ik heb er niks aan als hij niet opstart
Ik kan die kutcd's niet vindenquote:Op woensdag 13 april 2005 11:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Je bent te lui om die cd te zoeken Zowiee dat is het
Welke punt ... die hebben we nie eens meerquote:Op woensdag 13 april 2005 11:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Anders wordt jij de punt in het SC-plaatje.![]()
Nee, niet geprobeerdquote:Op woensdag 13 april 2005 11:58 schreef Beach het volgende:
Heb je al geprobeerd om je schijf met de belangrijkste data in een andere pc te hangen? (hou da wel de ide kabels goed in de gaten ivm met master-slave verhaal)
Het middelpuntquote:Op woensdag 13 april 2005 11:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Welke punt ... die hebben we nie eens meer
Kan je je ex niet vragen om te helpen?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, niet geprobeerd
Mijn ex deed tot dit weekend alles wat met dat kreng te maken had.
Maar ja, mn ex dus
Ik weet wel wat een ide-kabel is maar dan houdt het ook op.
quote:LAREN, woensdag
De cirkel is rond: John de Mol gaat zijn geesteskind Big Brother uitzenden op zijn eigen tv-zender. Vanaf september worden tien bewoners ’opgesloten’ in een nog te bouwen huis, zo melden bronnen rond De Mols mediabedrijf Talpa. De zoektocht naar kandidaten start binnenkort.
De vijfde Big Brother grijpt terug naar de kracht van de allereerste reeks in 1999 bij het toenmalige Veronica. Toen groeiden vooral winnaar Bart en Ruud (’effe knuffelen’, ’laat je niet gek maken’) uit tot ware volkshelden.
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan je je ex niet vragen om te helpen?
Ook al is het misschien kort dag
Na, het was een superdrama om van hem los te komen, dus dan is het niet echt slim om hem uit te nodigen denk ikquote:Op woensdag 13 april 2005 12:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan je je ex niet vragen om te helpen?
Ook al is het misschien kort dag
ja sjid enzo allemaal zeg je dan, maar ik zit toch met mn pc heb je evenquote:Op woensdag 13 april 2005 12:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Na, het was een superdrama om van hem los te komen, dus dan is het niet echt slim om hem uit te nodigen denk ik
Verdomme, ik kan die kutcd's echt niet vinden.
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:08 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben weg. Tot morgen!
De nieuwe zender wordt denk ik zwaar okay.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:05 schreef BVO het volgende:
10 bewoners, dat lijkt dus weer op BB1.
Neequote:Op woensdag 13 april 2005 12:22 schreef Beach het volgende:
Heb je het al geprobeerd op http://gathering.tweakers.net/![]()
Ik zou ook willen.quote:
Daarom meld ik me aan, ik doe toch niet aan schoolquote:Op woensdag 13 april 2005 12:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zou ook willen..
Maarja, school he..
Het is wel koud jaquote:
Uhuh uhuh.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:41 schreef Svensational het volgende:
Ik ben als het licht dat gaat
zoekend tussen wolken een plaats
maar ontmoet in u vandaag de hitte
dat het me maakt opnieuw liefde lijken.
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:41 schreef Svensational het volgende:
Ik ben als het licht dat gaat
zoekend tussen wolken een plaats
maar ontmoet in u vandaag de hitte
dat het me maakt opnieuw liefde lijken.
Poot omhoog? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:56 schreef BVO het volgende:
Nu zet ikGlennis Grace
op.
Dat poot omhoog begint nu trouwens al te vervelen..
Wou net vragen hoe het met je poot ging?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:56 schreef BVO het volgende:
Dat poot omhoog begint nu trouwens al te vervelen..
Sven, ben je benieuwd naar ONM of niet?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:03 schreef Svensational het volgende:
ingegroeide teennagel
Ja hallo, jullie negeren mequote:Op woensdag 13 april 2005 12:53 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi Sven![]()
Ik heb de cd gevonden
Ok, dus ik stop die cd erin en dan opstarten? Wat is de bedoeling?
Svenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:03 schreef Svensational het volgende:
ingegroeide teennagel
Doet geen pij meer, verband mag er vanavond af... ben benieuwd hoe het eruit ziet enzo.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wou net vragen hoe het met je poot ging?
I see! Ik moet nog een paar dagen in het verband, vlak voor mijn tenen wordt het blauw.. hoort dat?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Doet geen pij meer, verband mag er vanavond af... ben benieuwd hoe het eruit ziet enzo..
nagel is voor 1/3 verwijderd en nagelbed is afgeschaafd, zodat het dood was. Ofzo..
Ja sorry, maar ik ben een onwijze nitwit op dat gebied, dus ik kan je niet helpen.quote:
Zit het niet te strak dan??quote:Op woensdag 13 april 2005 13:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
I see! Ik moet nog een paar dagen in het verband, vlak voor mijn tenen wordt het blauw.. hoort dat?
Dan moet je al helemaal niet kijken op 'ingrown toenail'quote:Op woensdag 13 april 2005 13:08 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
Hmmmm... teennagels
(Image zoeken op Google met het woord "toenail" is niet echt aan te raden trouwens...)
Ik heb het venster al schreeuwend van angst weggeklikt toen ik een soort geëxplodeerde teen te zien kreeg.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan moet je al helemaal niet kijken op 'ingrown toenail'
Het is echt smerig, zo erg is het bij mij nooit geweest.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb het venster al schreeuwend van angst weggeklikt toen ik een soort geëxplodeerde teen te zien kreeg.![]()
Ik weet het niet.. misschien omdat ik af en toe op mijn tenen loop? Omdat ik niet volledig op mijn voet kan? Ik weet het nietquote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:08 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
Hmmmm... teennagels
(Image zoeken op Google met het woord "toenail" is niet echt aan te raden trouwens...)
Ben geloof ik blij dat ik het niet gezien hebquote:
Je bent vanochtend toch terug gekomen?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
Inderdaad vanuit NL, Dies
En Orginial, ik kijk idd met angst en beven uit naar ONM, maar heb er wel zin in
Oh ja, ik wil een nieuwe avatar
Marniux en Iris hebben gisteren sex gehad in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
En Orginial, ik kijk idd met angst en beven uit naar ONM, maar heb er wel zin in
Tip: 17.00 --> Of wist je dat al?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
Caps?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Marniux en Iris hebben gisteren sex gehad in het ziekenhuis..
7.10 ben ik gelandquote:Op woensdag 13 april 2005 13:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je bent vanochtend toch terug gekomen?
Volgens mij is het best een shock als je ONM nog niet heb gezien sinds de vernieuwing, maar toch veel plezier ookal kijk ik het niet meer. Ik ben afgehaakt sinds drie maanden.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
7.10 ben ik gelandEn 17.00 wist ik al Orginial, thnx
![]()
Hij heeft de eerste 2 maanden na de zomerstop gewoon gezien hoor.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Volgens mij is het best een shock als je ONM nog niet heb gezien sinds de vernieuwing, maar toch veel plezier ookal kijk ik het niet meer. Ik ben afgehaakt sinds drie maanden.![]()
Voorquote:Op woensdag 13 april 2005 13:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft de eerste 2 maanden na de zomerstop gewoon gezien hoor.
Oh ik wil wel weer eens een tournament houden.. Buiten SC dan.
.
okquote:Op woensdag 13 april 2005 13:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga eerst een memtest doen![]()
Je maakt hier gekke dingen mee hequote:
Nou ik kijk meestal met mn rug daar staat de t.v namelijk,maar hoor je niet zo vaak gewoon.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je maakt hier gekke dingen mee he
Ik kijk zelf ook maargoed
Heb je een idee??quote:
Mag ik hem inkoppen?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga eerst een memtest doen![]()
Een MUZ toernooi is veel te groot (altijd weer die discussies) ... ff een klein toernooitje tussendoor is wel weer leuk... maar dan liever niet in MUZquote:Op woensdag 13 april 2005 13:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb je een idee??.
MUZ heeft nog geen tournament nu he?? Al is de MUZ-smaak doorgaans niet de kijne..
Wil er welk een in SHO doen, maar alleen als het een goed idee is..
*bezig met memtest*quote:
Kan wel even durenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
*bezig met memtest*
Hoe lang duurt dat ongeveer? Ik heb geen zin steeds weer naar boven te lopen om te kijken
ja ligt eraan welke, maar uren wel volgens mij de uitgebreidequote:Op woensdag 13 april 2005 13:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
*bezig met memtest*
Hoe lang duurt dat ongeveer? Ik heb geen zin steeds weer naar boven te lopen om te kijken
Ow, maar kan dat dan ook op een floppy enzo?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:40 schreef Beach het volgende:
Download dan ook even een programmatje van je hd fabrikant om je hd's te checken (Maxtor-powermax etc.)
Idd,... dat stemmen tellen duurt zo verrekte lang elke keer... vooral in die eerste rondesquote:Op woensdag 13 april 2005 13:45 schreef BVO het volgende:
Ja, heb even geen zin in een tournament met wekenlang voorbereiden en discussies zoals in MUZ daar..
Man- Albert Verlindequote:Op woensdag 13 april 2005 13:47 schreef mark_03 het volgende:
Om het wat concreter te maken
(TV, ... ook zangers enzo of sporters... weet ik veel, gewoon bekende mensen)
Favoriete Nederlandse tv-persoonlijkheid (man)
Favoriete Nederlandse tv-persoonlijkheid (vrouw)
Favoriete vergane glorie (mensen die niet meer op tv zijn en erg gemist worden)
enzo
Neequote:Op woensdag 13 april 2005 13:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mag ik hem inkoppen?
De grap of je je memmen gaat testen?
Nee, zeker?
Tuurlijk, en anders toch niet ... scheelt weer in stemmen tellenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:47 schreef BVO het volgende:
Uhuh, klinkt goed op zich.. Zou dat een beetje lopen hier in SHO?
ja moet op een floppy en booten er vanaf danquote:Op woensdag 13 april 2005 13:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, maar kan dat dan ook op een floppy enzo?
Dat memtest had ik natuurlijk niet zelf verzonnen
Floppyquote:Op woensdag 13 april 2005 13:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, maar kan dat dan ook op een floppy enzo?
Dat memtest had ik natuurlijk niet zelf verzonnen
memtest86quote:Op woensdag 13 april 2005 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja ligt eraan welke, maar uren wel volgens mij de uitgebreide![]()
Oh. Okequote:
Ok, even een goed idee verzinnen en het kan beginnen.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tuurlijk, en anders toch niet ... scheelt weer in stemmen tellen
Pfft even denken wat voor schijf ik dan heb hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 13:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja moet op een floppy en booten er vanaf dan
Wel ff een waterdicht concept ... niet zoals in SCquote:Op woensdag 13 april 2005 13:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ok, even een goed idee verzinnen en het kan beginnen.![]()
.
Ja, is goed.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wel ff een waterdicht concept ... niet zoals in SC![]()
- Pouleronde(s)
- Knock-out ronde(s)
- Finalepoule (5 mensen ofzo)
en dan heb je een top 5 ... waarvan 1 wint
Zoiets?
Mn tieten checken zou ik geen hulp bij nodig hebben hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Oke
Al vond ik hem wel goed gevonden, al zeg ik het zelf
Nu nog een "thema"quote:Op woensdag 13 april 2005 13:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, is goed.. Ligt ook een beetje aan het aantal mensen dan natuurlijk.
Bovendien worden de meeste tieten de hele dag wel (uit)gechecked.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Mn tieten checken zou ik geen hulp bij nodig hebben hoor
Verdorie, op deze pc zit niet eens geluid.
Maakt niet uit wat voor merk ofzo,als je hem maar formateerd in XP ,rechtermuisknop op A en dan format,quote:Op woensdag 13 april 2005 13:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Pfft even denken wat voor schijf ik dan heb hoor
Noem eens wat merken.
Bijvoorbeeld "Beste actualiteitenprogramma"?quote:
Dat is meer iets voor >> TVquote:Op woensdag 13 april 2005 13:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld "Beste actualiteitenprogramma"?
Soaps, Showbizz en Sterren. De soapskant geloof ik wel, dus dan moet het Showbizz en Sterren worden.quote:
Nja, ik heb nou niet echt een tieten-check-trui aan vandaagquote:Op woensdag 13 april 2005 13:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bovendien worden de meeste tieten de hele dag wel (uit)gechecked.
je zou die afleveringen van De tien ... en De 25 ... erbij kunnen pakken als inspiratie... volgens mij stonden op die sites wel nominatielijstenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Soaps, Showbizz en Sterren. De soapskant geloof ik wel, dus dan moet het Showbizz en Sterren worden..
Tja, dan kan je gaan voor de sterren zelf (Favoriete enz. Binnenlandse/Buitenlandse Ster) of iets als grootste Showbizzrel. Ff denken..
Colletje tot onder je neusquote:Op woensdag 13 april 2005 14:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nja, ik heb nou niet echt een tieten-check-trui aan vandaag
Huh, het ging toch om een check van mn harde schijf die ik van de site van de fabrikant moet downloaden? Dan moet ik toch het merk weten?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat voor merk ofzo,als je hem maar formateerd in XP ,rechtermuisknop op A en dan format,
Het moet een kleine harde zijn ik geef bupa nu even een voorzet
Maar ik denk eerder dat je XP fucked is hoor,door spyware.
Maar ik doe het gratisquote:Op woensdag 13 april 2005 13:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Mn tieten checken zou ik geen hulp bij nodig hebben hoor
Verdorie, op deze pc zit niet eens geluid.
Mja maar ik wist niet dat je hem vrijdag geformateerd had,en ik dacht dat je het merk bedoelde van de diskette's,wat opzich vrij humor was wel maar dat liet ik niet merkenquote:Op woensdag 13 april 2005 14:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Huh, het ging toch om een check van mn harde schijf die ik van de site van de fabrikant moet downloaden? Dan moet ik toch het merk weten?
Mja, spyware, ik weet het niet hoor, ik heb allemaal checks gedaan en hij is vrijdag geformateerd, dan zou dat toch wel weg moeten zijn?
Oké danquote:Op woensdag 13 april 2005 14:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als je mn pc even komt maken, mag jij mn tieten checken hoor
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja maar ik wist niet dat je hem vrijdag geformateerd had,en ik dacht dat je het merk bedoelde van de diskette's,wat opzich vrij humor was wel maar dat liet ik niet merken
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heb je wel enig verstand van pc's?
Anders hoeft het niet hoor
Moet sowieso aangepast worden, want dit is deel 241 ipv 242quote:Op woensdag 13 april 2005 14:15 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik vind trouwens dat de TT aangepast moet worden aangezien het vrijwel zeker geen spyware is
Nou zoek jij dan voor mij eens een test voor mn harde schijf opquote:
Welke harde schijf heb je dan?quote:Op woensdag 13 april 2005 14:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou zoek jij dan voor mij eens een test voor mn harde schijf opkrijg je een pic als alles weer werkt
[me=Zowiee slingert MUSE - APOLCOLYPSE PLEASE aanquote:Op woensdag 13 april 2005 14:28 schreef mark_03 het volgende:
* mark_03] slingert SYLVESTER - YOU MAKE ME FEEL aan[/me]
Nu alweer zin in het weekend
Wie ben jij?quote:Op woensdag 13 april 2005 14:30 schreef SPK het volgende:
[..]
Welke harde schijf heb je dan?
Ik hoef geen pic hoor heb ik al
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou zoek jij dan voor mij eens een test voor mn harde schijf opkrijg je een pic als alles weer werkt
Ik ben ook druk met mn kloon evenquote:Op woensdag 13 april 2005 14:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wie ben jij?
En ik moet even kijken.
En je hebt helemaal geen tietenpic van mij
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:32 schreef SPK het volgende:
Wie heeft er een plaatje van een Spook en kom niet met Casper aan want ik ben 30+
Heb je die ook met een laken over zn hoofdquote:Op woensdag 13 april 2005 14:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik kom zo terug:
[afbeelding]
Tenminste dat is de bedoeling
Klonenquote:
Zoiets heb ik nu ook maar dan iets korter...quote:Op woensdag 13 april 2005 14:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik kom zo terug:
[afbeelding]
Ja, om te testen of hij kapot isquote:Op woensdag 13 april 2005 14:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Chantage [afbeelding]
Maar wat voor test moet je precies hebben???
Die GHostzak hooi buster weet er ook niks van hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 14:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, om te testen of hij kapot is
Moet je aan Beach of Ghostbuster vragen
Anders ik welquote:Op woensdag 13 april 2005 14:43 schreef SPK het volgende:
[..]
Hey ik ben lid van de erkende klonenfederatie hé
Spookquote:Op woensdag 13 april 2005 14:49 schreef SPK het volgende:
Maar niemand een Spookfoto,of moet ik een pic van mn schoonmoeder gaan verkleinen?
Ja maar dan krijg je weer,quote:
http://download.seagate.c(...)ion.nsf/eula/desktopquote:Op woensdag 13 april 2005 14:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een Seagate harde schijf en nog een andere waarvan ik de naam alweer kwijt ben
Maar alles draait dus op die eerste.
Ga je naar de plastisch chirurg?quote:Op woensdag 13 april 2005 14:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik kom zo terug:
[afbeelding]
Schiet 't op met je afstudeeropdracht btw?quote:
Met Nero ofzo? Even kijken of ik dat hier heb.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:59 schreef SPK het volgende:
ik zou hem wel op cdrom branden anders heb je een paar diskette's nodig
ik gok op 3,en op cd branden als iso
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met Nero ofzo? Even kijken of ik dat hier heb.
Wat is het dan??quote:Op woensdag 13 april 2005 15:04 schreef SPK het volgende:
[..]
Gooi xp dr nou maar gewoon op het is geen hardware
![]()
En als dat wel zo is maak ik weer een nieuwe kloon aan
Ja weet ik ook niet,maar ik zou eerder op software gokken dan op hardware,al is die wel leeggehaald helemaal alquote:Op woensdag 13 april 2005 15:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat is het dan??
Trouwens de eerste memtest had geen errors maar ik hoorde dat je dat ding wel 24 uur kan laten draaien ofzoheb ik dus geen zin in
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:10 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet,maar ik zou eerder op software gokken dan op hardware,al is die wel leeggehaald helemaal al
Of je gaat 10 tweakers zoeken
Als je het makkelijk wil houden en makkelijk toegankelijk lijkt me "Favoriete/Vervelendste/Bijzonderste enz. Ster (man of vrouw, binnenland of buitenland, dat hangt er dan vanaf)" de beste optie.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:25 schreef mark_03 het volgende:
BVO, al wat bedacht???
quote:
Volgens die kapster, me moeder, en me tante welquote:
Jaquote:Op woensdag 13 april 2005 15:38 schreef Skaai het volgende:
O wacht, daar hebben we 't al over gehad he Bu?
Foto?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Volgens die kapster, me moeder, en me tante wel
Maar ik vind het te kort, ik krijg zon bol hoofd nu![]()
Er heeft dus een verbetering plaats gevondenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Er heeft dus een verbetering plaats gevonden![]()
![]()
Ik kan geen foto maken me cam is kapotquote:Op woensdag 13 april 2005 16:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Foto?
Verdomme, ben ik 100 uur bezig zo'n cd te branden, pakt die stomme pc hem gewoon niet![]()
En ik heb nog steeds die fatal error.
Diskette?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Foto?
Verdomme, ben ik 100 uur bezig zo'n cd te branden, pakt die stomme pc hem gewoon niet![]()
En ik heb nog steeds die fatal error.
Die cd was gewoon leeg zie ik nuquote:
Maar krijg je een foutmelding dan met branden?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die cd was gewoon leeg zie ik nuwtf
ik had het als image gebrand.
nieuwe naam?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:16 schreef SPK het volgende:
[..]
Maar krijg je een foutmelding dan met branden?
en je moet opstarten met die cd he`
Nee, die cd was gewoon leeg en er gebeurde dus niksquote:Op woensdag 13 april 2005 16:16 schreef SPK het volgende:
[..]
Maar krijg je een foutmelding dan met branden?
en je moet opstarten met die cd he`
Je moet gewoon een nieuwe cd makenquote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, die cd was gewoon leeg en er gebeurde dus niks
Nu heb ik nog iets uitgepakt en zijn er een stuk of 30 bestandjes bijgekomen maar geen iso of bin of whatever. Dus ik heb geen idee wat ik nu moet branden.
Dat kutnero reageert ook voor geen meterquote:Op woensdag 13 april 2005 16:25 schreef SPK het volgende:
[..]
Je moet gewoon een nieuwe cd maken
niet zoeken naar bin ofzo
het hele zooitje moet een bin worden
dus je sleept alles naar de cdfolder en dan brand je hem als iso
Que?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef Orginial het volgende:
Electrischiteitsgroepen
Licht
Warmte
Beweging
Chemische reacties
Signalen doorgeven
A: Gloeilamp
B: Broodrooster
C: Wasmachine
D: Elektromotor
E: Eletrische haardroger (Fohn)
F: CD-Speler
Weet iemand het?
Wat is dit voor een opleiding johquote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef Orginial het volgende:
Electrischiteitsgroepen
Licht
Warmte
Beweging
Chemische reacties
Signalen doorgeven
Weet iemand het?
Maak je huiswerk lekker zelf.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:36 schreef Orginial het volgende:
Iemand?
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef Orginial het volgende:
Electrischiteitsgroepen
Licht a
Warmte e
Beweging c
Chemische reacties d
Signalen doorgeven f
Weet iemand het?
Ik ga Orgi ff lekker helpen johquote:
Had dat eerder gezegdquote:Op woensdag 13 april 2005 17:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ga Orgi ff lekker helpen johDoet ie bij mij ook nie
![]()
Nou elke 2 dagen 40 minuten werk is dat zoveel gevraagdquote:Op woensdag 13 april 2005 17:05 schreef MissBliss het volgende:
Over 33 minuten heb ik weer windows
Voor maximaal 2 dagen maar toch..
Elke 2 dagen een hartverzakking ivm een fatal errorquote:Op woensdag 13 april 2005 17:05 schreef SPK het volgende:
[..]
Nou elke 2 dagen 40 minuten werk is dat zoveel gevraagd
Nu alweer een Australie-reunie?quote:Op woensdag 13 april 2005 17:18 schreef Svensational het volgende:
Vanavond bier.. En bitterballen.
. En voetbal.
. En de Australië-reünie.
.
Wie komt?
Nú al een reunie?? Doe je snel.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:18 schreef Svensational het volgende:
Vanavond bier.. En bitterballen.
. En voetbal.
. En de Australië-reünie.
.
Wie komt?
Neequote:Op woensdag 13 april 2005 17:19 schreef Svensational het volgende:
Hee Dizer, voelt je enkel al beter?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |