Ik weet het niet.. misschien omdat ik af en toe op mijn tenen loop? Omdat ik niet volledig op mijn voet kan? Ik weet het nietquote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:08 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
Hmmmm... teennagels
(Image zoeken op Google met het woord "toenail" is niet echt aan te raden trouwens...)
Ben geloof ik blij dat ik het niet gezien hebquote:
Je bent vanochtend toch terug gekomen?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
Inderdaad vanuit NL, Dies
En Orginial, ik kijk idd met angst en beven uit naar ONM, maar heb er wel zin in
Oh ja, ik wil een nieuwe avatar
Marniux en Iris hebben gisteren sex gehad in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
En Orginial, ik kijk idd met angst en beven uit naar ONM, maar heb er wel zin in
Tip: 17.00 --> Of wist je dat al?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
Caps?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Marniux en Iris hebben gisteren sex gehad in het ziekenhuis..
7.10 ben ik gelandquote:Op woensdag 13 april 2005 13:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je bent vanochtend toch terug gekomen?
Volgens mij is het best een shock als je ONM nog niet heb gezien sinds de vernieuwing, maar toch veel plezier ookal kijk ik het niet meer. Ik ben afgehaakt sinds drie maanden.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
7.10 ben ik gelandEn 17.00 wist ik al Orginial, thnx
![]()
Hij heeft de eerste 2 maanden na de zomerstop gewoon gezien hoor.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Volgens mij is het best een shock als je ONM nog niet heb gezien sinds de vernieuwing, maar toch veel plezier ookal kijk ik het niet meer. Ik ben afgehaakt sinds drie maanden.![]()
Voorquote:Op woensdag 13 april 2005 13:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft de eerste 2 maanden na de zomerstop gewoon gezien hoor.
Oh ik wil wel weer eens een tournament houden.. Buiten SC dan.
.
okquote:Op woensdag 13 april 2005 13:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga eerst een memtest doen![]()
Je maakt hier gekke dingen mee hequote:
Nou ik kijk meestal met mn rug daar staat de t.v namelijk,maar hoor je niet zo vaak gewoon.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je maakt hier gekke dingen mee he
Ik kijk zelf ook maargoed
Heb je een idee??quote:
Mag ik hem inkoppen?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga eerst een memtest doen![]()
Een MUZ toernooi is veel te groot (altijd weer die discussies) ... ff een klein toernooitje tussendoor is wel weer leuk... maar dan liever niet in MUZquote:Op woensdag 13 april 2005 13:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb je een idee??.
MUZ heeft nog geen tournament nu he?? Al is de MUZ-smaak doorgaans niet de kijne..
Wil er welk een in SHO doen, maar alleen als het een goed idee is..
*bezig met memtest*quote:
Kan wel even durenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
*bezig met memtest*
Hoe lang duurt dat ongeveer? Ik heb geen zin steeds weer naar boven te lopen om te kijken
ja ligt eraan welke, maar uren wel volgens mij de uitgebreidequote:Op woensdag 13 april 2005 13:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
*bezig met memtest*
Hoe lang duurt dat ongeveer? Ik heb geen zin steeds weer naar boven te lopen om te kijken
Ow, maar kan dat dan ook op een floppy enzo?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:40 schreef Beach het volgende:
Download dan ook even een programmatje van je hd fabrikant om je hd's te checken (Maxtor-powermax etc.)
Idd,... dat stemmen tellen duurt zo verrekte lang elke keer... vooral in die eerste rondesquote:Op woensdag 13 april 2005 13:45 schreef BVO het volgende:
Ja, heb even geen zin in een tournament met wekenlang voorbereiden en discussies zoals in MUZ daar..
Man- Albert Verlindequote:Op woensdag 13 april 2005 13:47 schreef mark_03 het volgende:
Om het wat concreter te maken
(TV, ... ook zangers enzo of sporters... weet ik veel, gewoon bekende mensen)
Favoriete Nederlandse tv-persoonlijkheid (man)
Favoriete Nederlandse tv-persoonlijkheid (vrouw)
Favoriete vergane glorie (mensen die niet meer op tv zijn en erg gemist worden)
enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |