Neequote:Op woensdag 13 april 2005 12:22 schreef Beach het volgende:
Heb je het al geprobeerd op http://gathering.tweakers.net/![]()
Ik zou ook willen.quote:
Daarom meld ik me aan, ik doe toch niet aan schoolquote:Op woensdag 13 april 2005 12:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zou ook willen..
Maarja, school he..
Het is wel koud jaquote:
Uhuh uhuh.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:41 schreef Svensational het volgende:
Ik ben als het licht dat gaat
zoekend tussen wolken een plaats
maar ontmoet in u vandaag de hitte
dat het me maakt opnieuw liefde lijken.
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:41 schreef Svensational het volgende:
Ik ben als het licht dat gaat
zoekend tussen wolken een plaats
maar ontmoet in u vandaag de hitte
dat het me maakt opnieuw liefde lijken.
Poot omhoog? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:56 schreef BVO het volgende:
Nu zet ikGlennis Grace
op.
Dat poot omhoog begint nu trouwens al te vervelen..
Wou net vragen hoe het met je poot ging?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:56 schreef BVO het volgende:
Dat poot omhoog begint nu trouwens al te vervelen..
Sven, ben je benieuwd naar ONM of niet?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:03 schreef Svensational het volgende:
ingegroeide teennagel
Ja hallo, jullie negeren mequote:Op woensdag 13 april 2005 12:53 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi Sven![]()
Ik heb de cd gevonden
Ok, dus ik stop die cd erin en dan opstarten? Wat is de bedoeling?
Svenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:03 schreef Svensational het volgende:
ingegroeide teennagel
Doet geen pij meer, verband mag er vanavond af... ben benieuwd hoe het eruit ziet enzo.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wou net vragen hoe het met je poot ging?
I see! Ik moet nog een paar dagen in het verband, vlak voor mijn tenen wordt het blauw.. hoort dat?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Doet geen pij meer, verband mag er vanavond af... ben benieuwd hoe het eruit ziet enzo..
nagel is voor 1/3 verwijderd en nagelbed is afgeschaafd, zodat het dood was. Ofzo..
Ja sorry, maar ik ben een onwijze nitwit op dat gebied, dus ik kan je niet helpen.quote:
Zit het niet te strak dan??quote:Op woensdag 13 april 2005 13:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
I see! Ik moet nog een paar dagen in het verband, vlak voor mijn tenen wordt het blauw.. hoort dat?
Dan moet je al helemaal niet kijken op 'ingrown toenail'quote:Op woensdag 13 april 2005 13:08 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
Hmmmm... teennagels
(Image zoeken op Google met het woord "toenail" is niet echt aan te raden trouwens...)
Ik heb het venster al schreeuwend van angst weggeklikt toen ik een soort geëxplodeerde teen te zien kreeg.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan moet je al helemaal niet kijken op 'ingrown toenail'
Het is echt smerig, zo erg is het bij mij nooit geweest.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb het venster al schreeuwend van angst weggeklikt toen ik een soort geëxplodeerde teen te zien kreeg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |