Voorquote:Op woensdag 13 april 2005 13:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft de eerste 2 maanden na de zomerstop gewoon gezien hoor.
Oh ik wil wel weer eens een tournament houden.. Buiten SC dan.
.
okquote:Op woensdag 13 april 2005 13:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga eerst een memtest doen![]()
Je maakt hier gekke dingen mee hequote:
Nou ik kijk meestal met mn rug daar staat de t.v namelijk,maar hoor je niet zo vaak gewoon.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je maakt hier gekke dingen mee he
Ik kijk zelf ook maargoed
Heb je een idee??quote:
Mag ik hem inkoppen?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga eerst een memtest doen![]()
Een MUZ toernooi is veel te groot (altijd weer die discussies) ... ff een klein toernooitje tussendoor is wel weer leuk... maar dan liever niet in MUZquote:Op woensdag 13 april 2005 13:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb je een idee??.
MUZ heeft nog geen tournament nu he?? Al is de MUZ-smaak doorgaans niet de kijne..
Wil er welk een in SHO doen, maar alleen als het een goed idee is..
*bezig met memtest*quote:
Kan wel even durenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
*bezig met memtest*
Hoe lang duurt dat ongeveer? Ik heb geen zin steeds weer naar boven te lopen om te kijken
ja ligt eraan welke, maar uren wel volgens mij de uitgebreidequote:Op woensdag 13 april 2005 13:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
*bezig met memtest*
Hoe lang duurt dat ongeveer? Ik heb geen zin steeds weer naar boven te lopen om te kijken
Ow, maar kan dat dan ook op een floppy enzo?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:40 schreef Beach het volgende:
Download dan ook even een programmatje van je hd fabrikant om je hd's te checken (Maxtor-powermax etc.)
Idd,... dat stemmen tellen duurt zo verrekte lang elke keer... vooral in die eerste rondesquote:Op woensdag 13 april 2005 13:45 schreef BVO het volgende:
Ja, heb even geen zin in een tournament met wekenlang voorbereiden en discussies zoals in MUZ daar..
Man- Albert Verlindequote:Op woensdag 13 april 2005 13:47 schreef mark_03 het volgende:
Om het wat concreter te maken
(TV, ... ook zangers enzo of sporters... weet ik veel, gewoon bekende mensen)
Favoriete Nederlandse tv-persoonlijkheid (man)
Favoriete Nederlandse tv-persoonlijkheid (vrouw)
Favoriete vergane glorie (mensen die niet meer op tv zijn en erg gemist worden)
enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |