Mja maar ik wist niet dat je hem vrijdag geformateerd had,en ik dacht dat je het merk bedoelde van de diskette's,wat opzich vrij humor was wel maar dat liet ik niet merkenquote:Op woensdag 13 april 2005 14:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Huh, het ging toch om een check van mn harde schijf die ik van de site van de fabrikant moet downloaden? Dan moet ik toch het merk weten?
Mja, spyware, ik weet het niet hoor, ik heb allemaal checks gedaan en hij is vrijdag geformateerd, dan zou dat toch wel weg moeten zijn?
Oké danquote:Op woensdag 13 april 2005 14:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als je mn pc even komt maken, mag jij mn tieten checken hoor
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja maar ik wist niet dat je hem vrijdag geformateerd had,en ik dacht dat je het merk bedoelde van de diskette's,wat opzich vrij humor was wel maar dat liet ik niet merken
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heb je wel enig verstand van pc's?
Anders hoeft het niet hoor
Moet sowieso aangepast worden, want dit is deel 241 ipv 242quote:Op woensdag 13 april 2005 14:15 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik vind trouwens dat de TT aangepast moet worden aangezien het vrijwel zeker geen spyware is
Nou zoek jij dan voor mij eens een test voor mn harde schijf opquote:
Welke harde schijf heb je dan?quote:Op woensdag 13 april 2005 14:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou zoek jij dan voor mij eens een test voor mn harde schijf opkrijg je een pic als alles weer werkt
[me=Zowiee slingert MUSE - APOLCOLYPSE PLEASE aanquote:Op woensdag 13 april 2005 14:28 schreef mark_03 het volgende:
* mark_03] slingert SYLVESTER - YOU MAKE ME FEEL aan[/me]
Nu alweer zin in het weekend
Wie ben jij?quote:Op woensdag 13 april 2005 14:30 schreef SPK het volgende:
[..]
Welke harde schijf heb je dan?
Ik hoef geen pic hoor heb ik al
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou zoek jij dan voor mij eens een test voor mn harde schijf opkrijg je een pic als alles weer werkt
Ik ben ook druk met mn kloon evenquote:Op woensdag 13 april 2005 14:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wie ben jij?
En ik moet even kijken.
En je hebt helemaal geen tietenpic van mij
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:32 schreef SPK het volgende:
Wie heeft er een plaatje van een Spook en kom niet met Casper aan want ik ben 30+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |