Als Donkey Kong tegen een muur opspringt blijf je even kleven, en verandert de besturing. Door links of rechts te meppen springt Donkey Kong dan naar links of rechts. Het is niet zo dat je dan eerst een richting moet aangeven door te meppen, en dan nog eens moet aangeven dat je wilt gaan springen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:09 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Vraag over deze pic:
Wat nou als je aan het lopen bent en wilt springen tegen een muur op en dan heen en weer wilt springen tussen twee muren?
Volgens mij loopt Donkey automatisch en sla je op je rechter trommels als je naar rechts wilt springen en op de linker trommerls als je naar links wil springen, dus omstebeurten op de trommels meppen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:09 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Vraag over deze pic:
Wat nou als je aan het lopen bent en wilt springen tegen een muur op en dan heen en weer wilt springen tussen twee muren?
Dus de besturing is wel okequote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
Als Donkey Kong tegen een muur opspringt blijf je even kleven, en verandert de besturing. Door links of rechts te meppen springt Donkey Kong dan naar links of rechts. Het is niet zo dat je dan eerst een richting moet aangeven door te meppen, en dan nog eens moet aangeven dat je wilt gaan springen.
Nee, dacht het niet dat DK automatisch looptquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:12 schreef Roi het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Donkey automatisch en sla je op je rechter trommels als je naar rechts wilt springen en op de linker trommerls als je naar links wil springen, dus omstebeurten op de trommels meppen.
Nou, ik weet niet hoe het nou zat met het hoofd plaatje bovenaan, ik geloof dat N_Roy die van jou wou gebruiken. Ik heb al bijna een lijstje af van 25 oude toppers, daarme ga ik samen met HomerJ een beschrijving van de games nog schrijven en N_Roy doet vanavond 10 aankomende toppers en hij wou ook nog een stukje over de cube zelf schrijvenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:14 schreef BMH het volgende:
Wat is de status van de 100e OP?
hehehe die kreeg ik gister toevallig doorgemaild.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:41 schreef Herr.Flick het volgende:
MARIO ROELEERT!
http://content.collegehumor.com/media/movies/bump_song_mx.swf
![]()
Is wel een end lopen hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:47 schreef SillyWalks het volgende:
Zal ik Viewtiful Joe halen bij play.com voor 14.99 pond?
is dat spel leuk?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:47 schreef SillyWalks het volgende:
Ja!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:47 schreef SillyWalks het volgende:
één van de beste titels van de GCquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:51 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
is dat spel leuk?
wil een nieuwe game kopen enzo.
weet niet welke.
En zwemmen, toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:51 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Is wel een end lopen hoor
Seiken Densetsu 4 bestaat al.quote:In het vorige topic schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ze Seiken 2 en 3 maar remaken voor de GBA Seiken 4 mag dan naar een homeconsole.
nee, ze hebben tegenwoordig een tunnel dus lopen kan ook!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:54 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
En zwemmen, toch?![]()
Ohhh ik dacht dat Play.com op de kanaaleilanden zatquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:58 schreef koei het volgende:
[..]
nee, ze hebben tegenwoordig een tunnel dus lopen kan ook!
joh!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:53 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
één van de beste titels van de GC![]()
Nog een (soort van) prijsverlaging...quote:Verrassend is het niet, maar Nintendo gaat wellicht weer een nieuwe bundel releasen om de verkopen van het paarse troetelkindje op te veiselen.
In de bundel zal het volgende zitten:
* GameCube
* Controller
* Metroid Prime
* Metroid Prime 2 demo
En dat alles voor het luttele bedrag van $99.99. Dat betekent dus dat de console, in Europa 99 euro kostende, een stuk goedkoper is in bundelvorm.
nee, viewtiful joe is een spel apart, al vind ik het nog het meest weg hebben van blinx (xbox) maar die zal je wel nooit gespeeld hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:58 schreef SillyWalks het volgende:
Is Viewtiful Joe een beetje als Super Mario Land 1 (gameboy, ivm die onderzeeër en dat vliegtuigje enz) meets Double Dragon meets the Matrix?
Ik wil hem eigenlijk al een tijd hebben, maar hij was hier nergens te krijgen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:03 schreef koei het volgende:
[..]
nee, viewtiful joe is een spel apart, al vind ik het nog het meest weg hebben van blinx (xbox) maar die zal je wel nooit gespeeld hebben.
Voor 23 euro is het in iedergeval geen miskoop (en anders kan je \\\'m zonder verlies weer doorverkopen)
Ongeveer iedere twintig minuten kun je savenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:06 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk al een tijd hebben, maar hij was hier nergens te krijgen.
Maar hoe zit het met save points? Ik hoorde dat je nauwelijks kan saven en dat dat het extra moeilijk maakt.
Ik ben bij pikmin nogsteeds bij dag 5. Ik krijg last van stress als ik verder ga en op een dag geen onderdeel kan vindenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ongeveer iedere twintig minuten kun je saven.
Ik heb net trouwens Pikmin uitgespeeld, vanzelfsprekend alle onderdelen gevonden. Maar nou zag ik na de aftiteling allemaal vijanden die ik nooit ben tegengekomen
Iemand anders die daar ook last van had?
Ja, ik vergeet die Legend of Mana altijdquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:54 schreef chibibo het volgende:
[..]
Seiken Densetsu 4 bestaat al.
In het enelaaste level zitten véél beesten, sommige waar je niet eens persé langs hoeft. 1e keer zag ik de beesten niet 2e keer welquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ongeveer iedere twintig minuten kun je saven.
Ik heb net trouwens Pikmin uitgespeeld, vanzelfsprekend alle onderdelen gevonden. Maar nou zag ik na de aftiteling allemaal vijanden die ik nooit ben tegengekomen
Iemand anders die daar ook last van had?
http://pricecompare.mezzin.com/gamedetail.php?gameid=3quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:13 schreef Kiff het volgende:
Waar kan ik verder het goedkoopst zo'n freeloader op de kop tikken?
Voor jouw: Kom je weer trollen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:45 schreef Gamedemon het volgende:
Voor Reggie : Praatjes vullen geen gaatjes
He's about taking names.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:45 schreef Gamedemon het volgende:
Kijk is wie hem heeft gepostquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:10 schreef Gamedemon het volgende:
nee zag dat plaatje van reggie op de vorige pagina en dat vond ik zoiets lomps...
Staat op verschillende website's, o.a Roy's verslag van review, cubezone, gameqube etc.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:14 schreef RaymanNL het volgende:
Donkey Konga, maar wat moet je bij Jungle beat dan doen?
Volgens nintendo nog steeds geen behoefte aan online play. Gelukkig ben ik daar zelf wel mee eens online is leuk maar dat doe ik liever op de PC en niet op mijn console daar speel ik SP of MP games!quote:Nintendo: klanten hebben geen behoefte aan online spellen
In een toespraak voor de Japan Economic Foundation heeft Nintendo-president Satoru Iwata een aantal uitspraken gedaan over de toekomst van zijn bedrijf, zo lezen we op Gamesindustry. Zo zegt hij dat online gamen nog geen duidelijke behoefte is van consoleklanten, waarbij hij verkoopcijfers van een online PS2-golfspel als illustrerend voorbeeld gebruikt. Iwata zegt dat de meeste klanten niet extra willen betalen voor een internetconnectie en dat deze verbinding ook niet overal even gemakkelijk te verkrijgen is.
lees op tweakers verder
:')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:45 schreef Gamedemon het volgende:
welke > VJ ? die is echtquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:03 schreef Thomper het volgende:
Ik heb geen zin om hem te kopen.. ik verveel me.. zooo.. lamlendig..
Je bent naar de kapper geweestquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:10 schreef speknek het volgende:
[..]
He's about taking names.
Wat een debiel. Was Hiroshi Yamauchi er nog maar.quote:waarbij hij verkoopcijfers van een online PS2-golfspel als illustrerend voorbeeld gebruikt
Donkey Konga moet je wel beslist eens proberen. Ik vond het eerst een tof idee, na even spelen vind ik het briljantquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:17 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Staat op verschillende website's, o.a Roy's verslag van review, cubezone, gameqube etc.
Donkey Konga lijkt me dus echt helemaal niks aanJungle beat lijkt me daarin tegen echt meesterlijk
![]()
Nou ja, niet dat hij zo vooruitstrevend was..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat een debiel. Was Hiroshi Yamauchi er nog maar.
Jep Donkey Konga zorgt weer voor dikke lol! Echt weer iets leuks van die Japannersquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:41 schreef Lexie het volgende:
[..]
Donkey Konga moet je wel beslist eens proberen. Ik vond het eerst een tof idee, na even spelen vind ik het briljant. Als je het nu niks vindt, dan vind je het na spelen zeker leuk
.
Nee, niet bepaald neequote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:43 schreef Lexie het volgende:
Nou ja, niet dat hij zo vooruitstrevend was..
En hoe hij z'n medewerkers kon uitzuigen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:05 schreef speknek het volgende:
Nee, niet bepaald nee. Maar hij had nog wat van een idee van de markt. Soms.
Nou ja, procentueel gezien (dus mensen met Xbox en mensen die daarvan LIVE hebben) valt het allemaal wel mee hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:21 schreef Gamedemon het volgende:
nog geen duidelijke behoeften?
heeft hij de verkoop cijfers van xbox live en de breedband adapters van playstation 2 nog niet gezien? dat zijn er miljoenen...beetje onzin dus...en dat hij een een of ander lomp golf spel noemt is echt dom...pak dan Socom 2 erbij...of alle klanten van xbox live...
idd.. ik ken namelijk meer mensen zonder Live dan mensen met Live... en dat ligt niet aan mijn vriendengroep, maar gewoon aan het feit dat het niet ontzettend veel toevoegd aan de multiplayergameplay. Splitscreen of Xbox-link is meer dan genoeg hieroquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou ja, procentueel gezien (dus mensen met Xbox en mensen die daarvan LIVE hebben) valt het allemaal wel mee hoor.
Xbox en ps2 hebben sowieso een zuigende werking.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:31 schreef speknek het volgende:
Ja inderdaad, het heeft alleen wel een zuigende werking op aankopen en 3rd party development.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:34 schreef Lexie het volgende:
Xbox en ps2 hebben sowieso een zuigende werking.
Xboxquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
Smash Bros. ?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:41 schreef chibibo het volgende:
Wat is die Bowser Championship kl*te zeg.
Gewoon golf?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, ik speel nog steeds alleen gewoon golfWil 50 Birdie badges
Ik heb vandaag mijn freeloader van dimplus binnengekregen. Echt mooi prijsje daar. Had ik em toch bijna afgelopen week bij een gameshop 10 euro duurder gekochtquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:13 schreef Kiff het volgende:
Waar kan ik verder het goedkoopst zo'n freeloader op de kop tikken?
Ja meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Jerseyquote:Op woensdag 7 juli 2004 02:33 schreef SillyWalks het volgende:
Ligt play.com nou op de kanaaleilanden of op het britse eiland?
Gameplay een 9! dat is erg mooi!quote:8.0 Presentation
A lot of time went into this game and it shows -- an excellent combination of art, style, and gameplay.
8.0 Graphics
The graphics, for the most part, are amazing. This game is simply a work of art. But why does the overworld look so subpar?
7.0 Sound
The score is good, if repetitive (especially the battle anthem). But what hurts the audio department is the voice acting -- not terrible, it just doesn't sound natural.
9.0 Gameplay
An excellent combination of real-time battles and puzzle solving. Even with its set of problems, Tales is a fun and satisfying experience.
9.0 Lasting Appeal
Despite its faults, you'll want to keep playing Tales...and 80 hours isn't exactly skimpy.
8.5 OVERALL:
quote:I've played far too much Tales of Symphonia... in both English and Japanese. But, it's a testament to the game that I still plan to buy it. I'm not sick of it yet. And that's what makes rating this game so difficult. This descriptor has been used far too often, but it's true -- Tales is a lot of fun. Plain and simple. And, due to its hybrid RPG/adventure game nature, it's got the customization, strategy, and experience system that RPG fans admire, as well as a battle system and puzzle solving elements that appeals to action/adventure oriented gamers.
Tales of Symphonia has a broad appeal and its excellent art style and score tie the whole adventure together. But it's not perfect. There are some truly evil, frustrating moments. And, if you didn't get vehicles later on that cut travel time between locations by 3/4, I probably would have given up. I don't mean to directly equate Tales of Symphonia with Wind Waker (they're very different games), but they share many of the same annoyances -- namely traveling gets old and both seemed abnormally lengthened thanks to fetch quests.
That said, for those able to look past the game's faults, Tales of Symphonia offers one of the best experiences on GameCube (RPG or otherwise) and is an excellent way to spend those precious summer hours.
Recommended.
Ik heb het reizen in TWW nooit saai gevonden, en side quest vind ik, mits goed beloond, altijd erg leuk. Ik kan niet wachten!quote:Op woensdag 7 juli 2004 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
dat zegt dus niets bij ze maar als ze het zelf versturen vanuit canada dan is ie er ook binnen 5 dagen op de deur matquote:Op woensdag 7 juli 2004 08:48 schreef BMH het volgende:
Verdorie! DVDsoon heeft four swords nog steeds niet binnen. Ze weten niet eens wanneer ze em gaan krijgen. Waarom zetten ze dan op hun website "on order 3-5 days"?
Check je mailquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mail alles maar naar mij, ik brouw er wel een stukske van.
Ik zal hem dan wel niet meteen importeren maar hij komt wel in m'n brievenbus te liggen binnenkortquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Symphonia verdient nog meer screens![]()
-knip-:')
Misschien dat ik die wel importeer als ik na een tijdje genoeg heb van de Europese liedjes in deel 1. Maar dat zal wel even durenquote:J-POP
Yeah! Me-cha Holiday
Go Girl ~ Koi no Victory
Zenbu Dakishimete
Secret Base ~ Kimi ga Kureta Mono
Dynamite
Over Drive
Wai ni Natte Odorou
Monkey Magic
ANIME
Viva Rock (end theme to Naruto)
Realize (opening theme to Gundam Seed)
Hustle (opening theme to Kaiketsu Zorori)
Danzen! Futari ha Pretty Cure (opening theme to Futari ha Pretty Cure)
Odoru Ponpokorin (opening theme for Chibi Maruko-chan)
Oshiete (opening theme for Alps no Shoujou Heidi)
Doraemon no Uta (opening theme for Doraemon)
Mazinger Z (opening theme for Majinga Z)
TV
Sakuranbo
Lucky Chachacha
Tokusasentai Deka Ranger
Shu no Uta (Pikmin 2 Theme song)
GAME
Zelda no Densetsu Theme (theme for The Legend of Zelda)
Super Donkey Kong Theme (theme for Super Donkey Kong)
Donkey Kong A Go Go!! (theme for Donkey Konga 2
CLASSIC
Habanera from Carmen
Ko-inu no Waltz
CHILDRENS' SONGS
Yankee Doodle
LATIN
Gantanamella
Jep, dat is al een beetje oud nieuws maar ik weet niet of het ook al was gepostquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:54 schreef lizardtattoo het volgende:
# Finding Nemo
# Medal of Honor: Rising Sun
# FIFA 2004
# Need for Speed Underground
# Lord of the Rings: Return of the King
# Harry Potter: Quidditch World Cup
Jetz geht löss. Ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:54 schreef lizardtattoo het volgende:
Misschien heb ik er overheen gelezen (het gaat ineens zo snel in de race naar de 100), maar volgens mij heb ik het nog niet gelezen hier: nieuwe Player's Choice titels aangekondigd.
http://www.justgamers.de/?page=news&news_id=18850
Nintendo
Neue Players Choice-Titel
GameCube
Nintendo GameCube
Günstigen Spielenachschub für alle Schnäppchenjäger mit GameCube gibt es demnächst. Nintendo of Europe gab nämlich bekannt, daß sechs neue Titel in die Low Price-Liga aufgenommen werden und somit das attraktive Angebot von verbilligten Neuauflagen gut verkaufter Spiele erweitert wird. So werden folgende Games ab dem 09. Juli 2004 für knapp 20 Euro europaweit im Handel erhältlich sein:
# Finding Nemo
# Medal of Honor: Rising Sun
# FIFA 2004
# Need for Speed Underground
# Lord of the Rings: Return of the King
# Harry Potter: Quidditch World Cup
Ja, ik ga eens kijken of die te regelen valtquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:55 schreef gamecube_master het volgende:
Je bent goed bezig N_Roy
Dat Nintendo Gamecube pakket ziet er wel goed uit zeg, vooral die controller
reacties graag op mijn DK filmpjesquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:06 schreef gamecube_master het volgende:
Donkey Konga 2 filmpje 1
Donkey Konga 2 filmpje 2
Donkey Konga 2 filmpje 3
Donkey Konga 2 filmpje 4
Donkey Konga 2 filmpje 5
Donkey Konga 2 filmpje 6
Ja, ik heb het gevonden, alleen Finding Nemo stond daar nog niet bij, dus toch een beetje nieuw nieuws (woeiquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:56 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Jep, dat is al een beetje oud nieuws maar ik weet niet of het ook al was gepost
Ja, ik ga ze niet meer bekijkenquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:59 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
reacties graag op mijn DK filmpjes![]()
Waar laat je die posts in godsnaamquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit trouwens bijna op 45000 postsSick !
Ze mogen idd wel wat meer 3th party support hebben voor de casual gamers, mij zie je geen multiconsole spellen kopenquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:14 schreef lizardtattoo het volgende:
Nieuwe marketingstrategie
Nintendo steps up direct activity through Geoff Howe
Nintendo: increasing direct activity
Staff, Marketing 07:00 07-07-2004
LONDON - Nintendo is to step up its direct marketing activity following the appointment of Geoff Howe Marketing Communications as its first retained agency.
The Japanese gaming giant has briefed the agency to create promotional activity for all its hardware and games, including sales promotions, consumer events, experiential marketing and brokering tie-ups with third parties.
Geoff Howe worked with Nintendo on a 12-month project basis prior to the appointment, which was made by UK head of marketing Dawn Paine.
The agency has just completed a sampling campaign for Nintendo. The company is gearing up to launch its next generation in gaming consoles, the handheld DS.
dat is dan wel heel erg weinig, maar nu weer ontopic mensenquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:15 schreef koei het volgende:
73 per dag? Dan heb je echt geen leven...
Ik zit nog braaf op 1 per dag...
Met zo'n houding kom je er wel als gamerquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:16 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ze mogen idd wel wat meer 3th party support hebben voor de casual gamers, mij zie je geen multiconsole spellen kopen![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:16 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat is dan wel heel erg weinig, maar nu weer ontopic mensen![]()
he, weer een zinloze post erbijquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:52 schreef Frankeinstein het volgende:
he, heb ik dat eerder gezien?
Alle 98 Xbox topics zijn zinloosquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:53 schreef twi het volgende:
[..]
he, weer een zinloze post erbij
Heb je wat eerder gezien?quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:52 schreef Frankeinstein het volgende:
he, heb ik dat eerder gezien?
nee, er zat 1 zinnige bij want toen werd er een vraag van mij beantwoord..quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle 98 Xbox topics zijn zinloos
Ze willen niet naar me luisteren met 98,5quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*scrollt door topic*quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je even oplet heb je net dezelfde plaatjes gepost als ik hier al had staan, Arthur, NFSU2 bijvquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*scrollt door topic*
Ach, daar staan tenminste nog plaatjes in...
En ze zien er op de cube nog mooier uit ookquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je even oplet heb je net dezelfde plaatjes gepost als ik hier al had staan, Arthur, NFSU2 bijv
Gewoon importeren, stukken goedkoper.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:08 schreef koei het volgende:
is het al bekend wanneer die mega man anniversary disc hier uit komt? Bij cubezone staat hij nogsteeds zonder datum, maar hij is 22 juni al in de VS uitgekomen...
ik geloof dat dat een probleem is voor koei. iets met controllers...quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:10 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gewoon importeren, stukken goedkoper.
Moet je horen, het baalt mij niks dat andere mensen wel 3th party spellen willen hebben, als ik me maar vermaak, daar gaat het toch om? Dat je jezelf vermaaktquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:18 schreef twi het volgende:
[..]
Met zo'n houding kom je er wel als gamer
Da's het nadeel van multi-platform gamesquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je even oplet heb je net dezelfde plaatjes gepost als ik hier al had staan, Arthur, NFSU2 bijv
Controllers? Die werken prima! Freeloader er in, dat kan iedereen! (behalve lexie, maar hij heeft ook een gehandicapte tv)quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik geloof dat dat een probleem is voor koei. iets met controllers...
Ik geloof dat de Action Replay van Koei haar WaveBirds niet herkendquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:17 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Controllers? Die werken prima! Freeloader er in, dat kan iedereen! (behalve lexie, maar hij heeft ook een gehandicapte tv)
Koeitjuh heeft een probleem met Freeloader. Teveel werk of zo.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:17 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Controllers? Die werken prima! Freeloader er in, dat kan iedereen! (behalve lexie, maar hij heeft ook een gehandicapte tv)
dat bedoelde ik dus khadgar....quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geloof dat de Action Replay van Koei haar WaveBirds niet herkendDan is het een heel gedoe, niet alleen discswappen, maar ook controller swappen.
Vandaar ook haar username misschien.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:23 schreef Dromer het volgende:
[..]
Koeitjuh heeft een probleem met Freeloader. Teveel werk of zo.
(we hebben het hier over de vrouw die een afstandsbediening voor haar cube wilde om hem aan en uit te kunnen zetten vanuit bed)
quote:Mario Tennis
Due for release on 24/09/2004
our price: £32.99 Delivered
RRP: £39.99 You save: £7.00 (17%)
The Legend Of Zelda: The Four Swords
Pikmin 2
Star Fox 2
Nintendo Puzzle Collection
Doe's lief, we zijn al met zo weinig vrouwen hier.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Vandaar ook haar username misschien.
Nintendo is all about playing together.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, op zich hebben we een hoog vrouwen gehalte hier, Koei, Liz, Gieling, ik vind dat nog best veel in een gametopic op een forum
Vond het alleen frappant. Niet uit bed willen komen om je cube aan te zetten en een koe als icoon en username nemen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:39 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Doe's lief, we zijn al met zo weinig vrouwen hier.![]()
jij hebt geloof ik echt de verkeerde console gekochtquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:44 schreef Tony-Soprano het volgende:
YES! far cry instincts is alweer gecancelled!
GOOOOOOOOOOO NINTENDO!![]()
Ga ALSJEBLIEFT een Xbox kopenquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:44 schreef Tony-Soprano het volgende:
YES! far cry instincts is alweer gecancelled!
GOOOOOOOOOOO NINTENDO!![]()
Dat is toch ook gewoon handig?quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:23 schreef Dromer het volgende:
[..]
Koeitjuh heeft een probleem met Freeloader. Teveel werk of zo.
(we hebben het hier over de vrouw die een afstandsbediening voor haar cube wilde om hem aan en uit te kunnen zetten vanuit bed)
Daar heeft die koe niks mee te maken hoor.. Lang voordat ik ook maar dacht aan het kopen van een cube had ik al koei als username. En dat heb ik niet bedacht omdat ik lui ben en een koe ook, maar omdat ik iets moest bedenken dat wat aardiger klonk dan mijn tot dan toe gebruikte pseudoniem. Toen dacht ik aan de trui die ik vroeger had met koei erop en zo is mijn username geboren.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Vond het alleen frappant. Niet uit bed willen komen om je cube aan te zetten en een koe als icoon en username nemen.
Maar goed, misschien is het een lekker ding. Dat weet je nooit op het i-net. Voor hetzelfde geld is het een gozer die Bob heet en 40 is.
quote:Charts: UK Software
By Ash - Jul 6th 2004 15:32
--------------------------------------------------------------------------------
Mario Golf: Toadstool Tour is number one in the GameCube charts, but is not in the multi-console charts at all. Damn?
Not much change this week, literally. Six titles remain in the same place they were in last week and only three new titles.
No. Title Publisher
1. - DRIV3R
PS2, XBox, PC
Atari
2. - Shrek 2
Gamecube, PS2, XBox, GBA, PC
Activision
3. ^ EUFA Euro 2004: Portugal
PS2, XBox, PC
Electronic Arts
4. V Harry Potter: Prisoner of Azkaban
Electronic Arts
5. V Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow
PS2, XBox, GBA, PC
Electronic Arts
6. - Full Spectrum Warrior
XBox, PC
THQ
7. - McAgee Internet Security V6.0
PC
MCAFFE
8. NEW Athens 2004
PS2
Sony
9. V Red Dead Revolver
PS2, XBox
Take 2
10. - Norton Internet Security 2004
PC
Symantec
11. V Hitman Contracts
PS2, XBox, PC
Eidos
12. ^ World Championship Snooker 2004
PS2, XBox, PC
Codemasters
13. V Sonic Heroes
Gamecube, PS2, XBox
Sega
14. NEW Showdown: Legends of Wrestling
PS2, XBox
Acclaim
15. V Fifa 2004
Gamecube, PS2, XBox, GBA, PC, N-Gage
Electronic Arts
16. ^ Smash Court Tennis Pro Tournament 2
PS2
Namco
17. - Sonic Advance 3
GBA
Sega
18. NEW Crash Bandicoot: Fusion
GBA
Vivendi Universal
19. ^ Lord of the Rings: Return of the King
Electronic Arts
20. V Singstar
PS2
Sony
UK multi console chart thanks to ELSPA.
As stated, Mario Golf: Toadstool Tour is number one this week. Similar to the mulit-console charts not much change this week.
No. Title Publisher
1. - Mario Golf: Toadstool Tour Nintendo
2. - Shrek 2 Activision
3. - Pokémon Colosseum Nintendo
4. ^ Sonic Heroes Sega
5. V Harry Potter: Prisoner of Azkaban Electronic Arts
6. ^ The Simpsons: Hit & Run Sierra
7. V Super Mario Sunshine Nintendo
8. V Metal Gear Solid: The Twin Snakes Konami
9. V Harvest Moon: A Wonderful Life Ubisoft
10. - Super Smash Bros: Melee Nintendo
11. V Sonic Adventure 2: Battle Sega
12. - Final Fantasy: Cyrstal Chronicles Square-Enix
13. ^ Star Wars: Rebel Strike- Rogue Squadron III LucasArts
14. - Super Monkey Ball Sega
15. V Medal of Honor: Rising Sun Electronic Arts
16. V Mario Kart: Double Dash!! Nintendo
17. V Sonic Mega Collection Sega
18. ^ Fifa 2004 Electronic Arts
19. ^ Tom Clancy's Rainbow Six 3 Red Storm
20. V Need for Speed: Underground Electronic Arts
UK GameCube chart thanks to ELSPA.
Het pakket is in ieder geval NU in de aanbieding bij Bart Smit en E-plaza voor 164,95quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen met Pokemon Colosseum? Het heeft voor een gigantische verkoop boost gezord, maar ik hoor er bar weinig over op FOK! Pokemon is toch meer voor kinderen blijkbaar.
Koei is/was toch ook de naam van een Japans software bedrijf?quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:56 schreef koei het volgende:
Toen dacht ik aan de trui die ik vroeger had met koei erop en zo is mijn username geboren.
Het was ook geen serieuze reactie hoorquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:56 schreef koei het volgende:
[..]
Daar heeft die koe niks mee te maken hoor.. Lang voordat ik ook maar dacht aan het kopen van een cube had ik al koei als username. En dat heb ik niet bedacht omdat ik lui ben en een koe ook, maar omdat ik iets moest bedenken dat wat aardiger klonk dan mijn tot dan toe gebruikte pseudoniem. Toen dacht ik aan de trui die ik vroeger had met koei erop en zo is mijn username geboren.
Ik zou zelf ook niet meer zonder m'n afstandsbedieningen kunnen. Een jukeboxsysteem met afstandsbediening voor de cube zou natuurlijk helemaal perfect zijn.quote:en toch is het op afstand uit kunnen zetten van een apparaat erg handig! Ik heb gisteren in mn bed nog even een DVD gekeken op mn xbox (waar een mooie afstandsbediening bij zit) maar als de film is afgelopen moet ik vervolgens nogwel mn bed uit om de xbox uit te zetten, terwijl ze dat net zo goed met een knopje op de afstandsbediening hadden kunnen doen.
De cube heeft (nog?) geen afstandbediening dus hier gaat dat wat moeilijker maar bouw dan in het menu een functie in die je cube uitzet als je dat aanklikt of net zoals tv's op stand-by.
Dan moet je gewoon een afstandsbedieningen plankje maken waar al je afstandsbedieningen op liggen en van de aparaten die je aanzet neem je de ab mee...quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind afstandsbedieningen eignelijk helemaal niet zo handigIk heb er nu al 5, TV, Video, Stereo, PS2, Xbox en ik ben de helft altijd kwijt
Een geintegreerde AB in mijn bank zou wel geil zijn
![]()
hij is wel aangekondigd, maar nu is alleen de release date van ps2 en xbox versie aangekondigd.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga ALSJEBLIEFT een Xbox kopenJe bent echt de grootste huilie die er bestaat
Far Cry is nog nooit aangekondigd voor de Cube, dus ook niet gecancelled.
quote:1 PS2 GACHA mechanism stadium SARUBATO ? RE ACG Sony Computer Entertainment 2004/07/01
2 PS2 J. I will build a LEAGUE pro soccer club! '04 SML Sega 2004/06/24
3 GC Boss key conga 2 hit-song parade ACG Nintendo 2004/07/01
4 PS2 Battle PACHISURO sure-fire method for winning! Hokuto's fist TAB Sammy 2004/05/27
5 GC PIKUMIN 2 NOJ Nintendo 2004/04/29
6 PS2 ZENOSAGA Episode II (equinoctial week of good and evil) RPL NAMCO 2004/06/24
7 GBA Super boss key KONGU 2 ACG Nintendo 2004/07/01
8 GBA Dragon Quest KYARAKUTAZU Large adventure of TORUNEKO Three advances Wonderful dungeon. RPL ENIX, Square 2004/06/24
9 GBA Mario vs. boss key KONGU PUZ Nintendo 2004/06/10
10 GBA Pocket Monsters Fire red RPL Pokemon 2004/01/29
De grote bekende Kraid?quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:41 schreef BMH het volgende:
Een leuk weetje: Kraid zou eigenlijk in Metroid Prime komen. Maar wegens tijd gebrek hebben ze em er niet in gestopt. Dus ik verwacht dat ie WEL in Metroid Prime 2: Echoes zit! woohooo
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:44 schreef koei het volgende:
[..]
De grote bekende Kraid?
wie was dat ook al weer?
Bronquote:Megaman X Command Mission - 19 november 2004
Viewtiful Joe 2 - Voorjaar 2005
Killer 7 - Voorjaar 2005
Resident Evil 4 - Voorjaar 2005
quote:It was a mere six years after the Raccoon City incident of 1998. Leon had received special training from a secret organization working directly under the president. He excelled. When the president's daughter, Ashley Graham was kidnapped by "crazed organizations," Leon was naturally the one sent to retrieve her.
Breadcrumbs lead him to Europe. The trail ended, seemingly cold, at an isolated village. But what he found in this quaint wasn't at all what he was expecting -- in fact he was eerily reminded of Raccoon City. The villagers were human, but not.
Possessing super-human strength and an overwhelming neglect for personal harm -- these villagers were nearly unstoppable soldiers. They could think, coordinate attacks, plot ambushes, and buried anyone that entered their haven.
What happened in this village? We don't know. Communication is infrequent. Limited radio bursts informed us that Leon has the president's daughter. He's with a man -- a lone survivor of whatever transformed these villagers into monsters. And, there are rumors that Ashley's sick. Is she infected? Will she turn into one of them?
Video reviewquote:The voice acting in the game is very even and pretty consistent in quality; you'll rarely get over-acted or oddly inflected lines. Certain characters sound better than others, but none of them sound horrible, which is nice considering that there's quite a bit of voice in the cutscenes. The soundtrack holds true to the Tales' norm of combining wind instruments and bells in pleasing ways for main themes, and battle music does its job of getting you hyped up and then staying out of your way.
Tales of Symphonia was worth the wait. Fans of Japanese role-playing games will take to its style and the depth of its battle system, and those curious about the genre who loathe the idea of turn-based battle and scads of random encounters, will appreciate the quick fighting pace. While the story may rely a bit too much on cliché, the ride is still worthwhile. If you have a GameCube and like RPGs, you definitely need to check out Tales of Symphonia.
alleen nog even dat randje weghalen, dan ziet het er mooi uit! (en natuurlijk de link fixen)quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:53 schreef BMH het volgende:
Ik heb vandaag echt zin om nieuws te posten!
test:
[afbeelding]
[[url=http://members.home.nl/diepeveen/t2.jpg]afbeelding][/url]
Die rand gaat dus niet wegquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:19 schreef koei het volgende:
[..]
alleen nog even dat randje weghalen, dan ziet het er mooi uit! (en natuurlijk de link fixen)
Neen. En Namco brengt hem ook niet uit in europa. Misschien dat Nintendo die taak op zich neemt.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:26 schreef nikk het volgende:
Is er eigenlijk al een Europese releasedatum voor ToS?
WTF, dat wist ik dus even niet. Dus Namco is niet bezig met een PAL-versie? Damn...quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Neen. En Namco brengt hem ook niet uit in europa. Misschien dat Nintendo die taak op zich neemt.
Nope. Dat is veel te duur. Ze moeten dan weer de voice acting naar het frans en duits veranderen, kost te veel tijd & geld. Importeren dus!quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:41 schreef nikk het volgende:
[..]
WTF, dat wist ik dus even niet. Dus Namco is niet bezig met een PAL-versie? Damn...
mmhh... error error... must re-evaluate the situation!quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:46 schreef Lexie het volgende:
Hij komt wel gewoon in Europa uit hoorLijkt me anders sterk dat ze hem laten zien op een previewdag in Nederland.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:49 schreef BMH het volgende:
Publisher: Nintendo
Developer: Namco
Format: GC
Out: Q4 2004
Ja! Nintendo brengt em dus toch wel uit! Ik zoek de quote ff van een e-mailtje van Namco.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:49 schreef BMH het volgende:
Ja! Nintendo brengt em dus toch wel uit! Ik zoek de quote ff van een e-mailtje van Namco.
W000t, zo hoort het.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:49 schreef BMH het volgende:
Juistquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
W000t, zo hoort het.
Na, importeren! Ik heb nu namelijk geldquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:35 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Juist![]()
Dan spelen we allemaal ToS nog aan het eind van het jaar![]()
Ja dat weet ik.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:37 schreef febster het volgende:
BMH, weet jij toevallig of er ergens zo eind augustus meen ik weer een SpaceWorld is![]()
?
]]quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:37 schreef febster het volgende:
BMH, weet jij toevallig of er ergens zo eind augustus meen ik weer een SpaceWorld is![]()
?
Kijk vooral naar topic 17quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
01 02 03 05 04 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
91 92 93 94 95 96 97 98
En, dus?quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
No PAL release confirmed.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:42 schreef Tony-Soprano het volgende:
wanneer komt baten kaitos uit? dat wordt volgens mij ook smikkelen en smullen.
sterker nog: die lijkt me vetter dan tales
onnodige posts om naar deel 100 te komenquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:43 schreef febster het volgende:
[..]
En, dus?
Kans 1 op de 20. Neen dus. Tokyo Game show is toch 300 keer vetter, dus is spaceworld zowiezo onzinnig.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:43 schreef febster het volgende:
[..]
En, dus?
Die zal ook wel komen denk ik. Moet haast wel.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:44 schreef BMH het volgende:
[..]
No PAL release confirmed.![]()
Als BMH gewoon normaal antwoord geeft op een normale vraag was het niet nodig geweest, want als iemand een schurft hekel heeft aan deze kinderachtige race naar het "100e" topic ben ik het welquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:44 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
onnodige posts om naar deel 100 te komen![]()
Is er al wat meer nieuws over MP6?quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:35 schreef BMH het volgende:
Mario party 6 (hopelijk) etc
wat? die boefjes! ze lopen gewoon een topic achter!quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:43 schreef koei het volgende:
even een quote vanuit het xbox topic. De lijst met alle voorgaande topics:
[..]
Kijk vooral naar topic 17
Sorry, ik probeerde een grapje te maken. Ben nogal melig!quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:45 schreef febster het volgende:
[..]
Als BMH gewoon normaal antwoord geeft op een normale vraag was het niet nodig geweest, want als iemand een schurft hekel heeft aan deze kinderachtige race naar het "100e" topic ben ik het wel
Hij zegt toch dat hij het weet, dat is de vraagquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:45 schreef febster het volgende:
[..]
Als BMH gewoon normaal antwoord geeft op een normale vraag was het niet nodig geweest, want als iemand een schurft hekel heeft aan deze kinderachtige race naar het "100e" topic ben ik het wel
"Zelfs mensen die niet om kunnen gaan met controllers kunnen het spel spelen"quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Is er al wat meer nieuws over MP6?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:45 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm keej, en daar is Nintendo wel bij? Aangezien er nogal wat dingetjes aangekondigd kunnen gaan worden op zo'n SpaceWorld/TGSquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Kans 1 op de 20. Neen dus. Tokyo Game show is toch 300 keer vetter, dus is spaceworld zowiezo onzinnig.
Nope, alleen dat het spel gebruik zal maken van nieuwe hardware zal maken waar RE4 ook misschien gebruik zou van maken, bij MP 6 is dat bevestigd en bij RE4 nietquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Is er al wat meer nieuws over MP6?
Hmmm, meer button-bashen lees ik hierin. Dat vind ik dan toch jammer.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:47 schreef BMH het volgende:
[..]
"Zelfs mensen die niet om kunnen gaan met controllers kunnen het spel spelen"
04 en 06 linken naar hetzelfde topic.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:43 schreef koei het volgende:
even een quote vanuit het xbox topic. De lijst met alle voorgaande topics:
[..]
Kijk vooral naar topic 17
Stelletje cheaters zijn het ook.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:53 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
04 en 06 linken naar hetzelfde topic.
Het gaat dus om meerderequote:Op woensdag 7 juli 2004 16:53 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
04 en 06 linken naar hetzelfde topic.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:46 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij het weet, dat is de vraag![]()
Ik hoopte meer op wat meer Zelda beelden en de Mario 128 aankondigingquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hallo !Blijven we wel bij de les
![]()
Febster, volgens mij houdt Ninty geen Spaceworlds meerMisschien als ze de GBE en de Revolution aankondigen.
Waar staat dat de OP verband moet hebben met de titel? En als je nou een beetje naar beneden scrollt op de eerste pagina, dan zie je een serie plaatjes van Jungle Beat.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:16 schreef classpc het volgende:
Hey TS, wat hebben die plaatjes in de OP nou met Jungle Beat te maken? Zo zit je gewoon voor niks te laden.
Kan een mod die er anders even uit halen?
Als je de FAQ nou even zou lezen...quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:24 schreef Lexie het volgende:
[..]
Waar staat dat de OP verband moet hebben met de titel? En als je nou een beetje naar beneden scrollt op de eerste pagina, dan zie je een serie plaatjes van Jungle Beat.
Je bent een goed voorbeeld van iemand die voor de eerste keer in GAM isquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:26 schreef classpc het volgende:
[..]
Als je de FAQ nou even zou lezen...
TS was zelf mod hier, dus volgens mij weet ie donders goed wat wel en niet magquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:16 schreef classpc het volgende:
Hey TS, wat hebben die plaatjes in de OP nou met Jungle Beat te maken? Zo zit je gewoon voor niks te laden.
Kan een mod die er anders even uit halen?
O nou, als het je hier niet bevalt ga je toch naar IGN? Je komt hier het topic binnenstormen, en het enige wat je doet is dingen afkraken waar mensen zeer veel tijd in hebben gestoken. Kutusers noemen wij dat soort mensen in normaal Nederlands.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:26 schreef classpc het volgende:
[..]
Als je de FAQ nou even zou lezen...
En verder is het gewoon bullshit om mensen met een telefoon verbinding erg lang plaatjes te laten laden die je ook gewoon op ign.com kunt bekijken.
SPAM noemen we zoiets in normaal nederlands.
Misschien zit ie ergens op het strand via zo'n mobiel te internettenquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:35 schreef febster het volgende:telefoonverbinding
old school je weet togquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:35 schreef febster het volgende:telefoonverbinding
wij schrijven uit onze eigen ervaringen, niet zomaar overgekopierd ergens anders vandaanquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens kan ik al wat dingetjes verklappen over onze OP in vergelijking met die van de Xdoos.
We gaan niet smijten met specs, we hebben zelfgeschreven beschrijvingen en helaas niet zulke geile PHP dingetjes.
Daar doen we natuurlijk niet aanquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:10 schreef RaymanNL het volgende:
Nou snel volgooien dit topic! Ik wil dat nieuwe topic wel eens zien!
quote:Megaman X Command Mission - 19 november 2004
Viewtiful Joe 2 - Voorjaar 2005
Killer 7 - Voorjaar 2005
Resident Evil 4 - Voorjaar 2005
Nee zegt 'iequote:Op woensdag 7 juli 2004 18:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Daar doen we natuurlijk niet aan![]()
het verhaaltje bovenaan is door mij geschreven, de ervaringen onderaan door andere mensen en de er zit maar 1 php dingetje in en dat is de titelbalk waar het deel en '100 topics!' instaat, iets wat het de standaard nintendo topic OP ook heeft.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens kan ik al wat dingetjes verklappen over onze OP in vergelijking met die van de Xdoos.
We gaan niet smijten met specs, we hebben zelfgeschreven beschrijvingen en helaas niet zulke geile PHP dingetjes.
En die "heden, verleden en toekomst" danquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
het verhaaltje bovenaan is door mij geschreven, de ervaringen onderaan door andere mensen en de er zit maar 1 php dingetje in en dat is de titelbalk waar het deel en '100 topics!' instaat, iets wat het de standaard nintendo topic OP ook heeft.
SPAM is een Engels woord.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:26 schreef classpc het volgende:
SPAM noemen we zoiets in normaal nederlands.
ze weten ook niet wat ze willen...quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
GEEN E-Reader in Europa. http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6715
Nintendo Europa hequote:Op woensdag 7 juli 2004 18:36 schreef koei het volgende:
[..]
ze weten ook niet wat ze willen...
Volgens mij kunnen ze met dit apparaatje flink gaan cashen. Maak er wat reclame voor op foxkids enzo en die verzamelkaarten vliegen de winkel uit en natuurlijk gaan veel mensen dan ook zo'n apparaat kopen om te kijken wat je ermee kan.
Af en toe begrijp ik de keuzes van nintendo echt niet.
quote:Metroid Prime Action Adventure 9.8
Eternal Darkness: Sanity's Requiem Adventure 9.6
The Legend of Zelda: The Wind Waker Action Adventure 9.6
Prince of Persia: The Sands of Time Action Adventure 9.6
Super Smash Bros. Melee Fighting 9.6
Viewtiful Joe Fighting Action 9.5
Madden NFL 2004 Sports 9.4
Super Mario Sunshine Platformer 9.4
F-Zero GX Racing 9.3
SSX 3 Sports 9.3
Soulcalibur II Fighting 9.2
Tony Hawk's Underground Sports 9.2
Wave Race: Blue Storm Racing 9.2
Aggressive Inline Sports 9.1
Animal Crossing Simulation 9.1
NBA Street Vol. 2 Sports 9.1
NFL Street Sports Action 9.1
Pikmin Strategy 9.1
Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader Flight Action 9.1
TimeSplitters 2 Shooter 9.1
Tom Clancy's Splinter Cell Action 9.1
Tony Hawk's Pro Skater 3 Sports 9.1
Tony Hawk's Pro Skater 4 Sports 9.1
Beyond Good & Evil Action Adventure 9.0
The Legend of Zelda: Ocarina of Time / Master Quest Action Adventure 9.0
NCAA Football 2004 Sports 9.0
NFL 2K3 Sports 9.0
Phantasy Star Online Episode I & II RPG 9.0
Resident Evil Action Adventure 9.0
Star Fox Adventures Adventure 9.0
Super Monkey Ball 2 Puzzle Action 9.0
Tiger Woods PGA Tour 2004 Sports 9.0
True Crime: Streets of L.A. Action Adventure 9.0
Spidermand 2 winnen?quote:Vijf keer een CubeZone Spider-Man 2 pakket bestaande uit de game én een exclusief Spider-Man 2 t-shirt.
Wat moet je doen om kans te maken op één van die vette prijzenpakketten? Heel simpel:
Beantwoord de volgende drie vragen:
1. Hoe heet het personage dat in het pak van Spider-Man kruipt eigenlijk?
2. Hoofdrolspeler Toby Maguire liep tijdens de opnames van een andere film blessures op, waardoor de opnamens van Spider-Man 2 uitgesteld moesten worden. Over welke andere film hebben we het?
3. Acteur Willem Dafoe, die in de film de rollen van de Green Goblin en Norman Osborn op zich neemt, heeft onlangs zijn stem geleend aan een personage uit een videogame. Wat is de volledige naam van dat personage en uit welke game komt dit personage? Hiermee doelen we uiteraard niet op zijn stembijdragen voor de games van Spider-Man 1 of 2.
Heb je de antwoorden op deze vragen? Aarzel dan niet en stuur je antwoorden INCLUSIEF JE ADRESGEGEVENS vóór 12 juli naar webmaster@cubezone.nl! Wie weet win jij dan wel één van die prijzen!
Zeker wel. Het is een verfrissend concept dat ook nog eens goed uit de vers is gekomen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:55 schreef HomerJ het volgende:
Zo goed was ED toch niet?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
En hier istie in Quicktime http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_megaman_anvc_gp.mov
quote:E3 has been and gone for the online world, but the magazine world always is a bit behind. Find out about what the magazines are doing for their E3 specials.
Every year in June and July magazines bring out their "E3 edition" which focuses heavily on the show of the year. Here is a small roundup of what the magazines are doing. This news piece will be updated as we hear more about the other magazines.
Nintendo Official Magazine
NOM have included a free CD-ROM with their latest issue. The CD-ROM features movies from the biggest games of E3. A full list can be found below, thanks to forum member "Hero-of-Time".
Donkey Kong: King of Swing
Donkey Kong Country 2
Donkey Kong: Jungle Beat
Donkey Konga
F-Zero Legend
Geist
Hamtaro
Kirby and the Amazing Mirror
Mario Pinball
Mario Golf Advance
Mario vs Donkey Kong
Pikmin 2
Paper Mario 2
Metroid Prime 2
The Legend of Zelda: 4 Swords Adventures
The Legend of Zelda: The Minish Cap
Starfox 2
Pokémon Fire Red
Pokémon Leaf Green
The Legend of Zelda
And Some DS Games
This of course includes Game Boy Advance games as well.
EDGE
EDGE and Gamer TV are teaming up for another year to produce a DVD. It will focus on all consoles and the PC (and possibly more). However after last year's great DVD expectations are high. No word on exact details of the disc at present but the issue is due out on July 8th.
Zal ik em dan maar posten? Of wil je eerst nog een inspectie doen zodat ie aan de Notorious eisen voldoen zal worden?quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Braaf BMH, now, go fetch the cookie!
Geen remakes, zo te zien?quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
MegaMan Anniversary: http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_megaman_anvc_gp.wmv
Ik post hem.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Zal ik em dan maar posten? Of wil je eerst nog een inspectie doen zodat ie aan de Notorious eisen voldoen zal worden?
![]()
Je mag die van mij wel. Zijn toch van die smerige Griekse koeken die Roy moest aannemen van Daggla's moeder.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:04 schreef HomerJ het volgende:
* HomerJ gaat mooi zitten en wacht ook op een koekje van Roy
Dit is zo treffend.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:32 schreef Lexie het volgende:
[..]
O nou, als het je hier niet bevalt ga je toch naar IGN? Je komt hier het topic binnenstormen, en het enige wat je doet is dingen afkraken waar mensen zeer veel tijd in hebben gestoken. Kutusers noemen wij dat soort mensen in normaal Nederlands.
En bij een centraal topic kun je verwachten dat er een flinke OP instaat, met allerlei relevante informatieover het HELE onderwerp, en niet alleen over een specifiek deel.
Kom anders maar na 7 uur terug, dan is het weer daltarief.
Top, dat wilde ik je al vragen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
We gaan niet smijten met specs *knip*
VERTEL!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
STOP DE PERSEN, WE VERGETEN EEN TOPPER! ! !
* BMH kijkt ff in zen Gamecube verzameling.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
STOP DE PERSEN, WE VERGETEN EEN TOPPER! ! !
Jij bent echt nooit tevreden, kijk dan hoe goed dit spel is!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:08 schreef BMH het volgende:
Lame!!!
Nee, humorquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:08 schreef BMH het volgende:
Lame!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |