Ik heb 2 broers, 2 ouderd, en 1 broer heeft 1 vriendin. Als ik thuis kom, zit me broer met zijn vriendin en mijn moeder al achter Mario party. In het weekend komen wat vrienden langs, en gaan we mariokarten, Super Smash Bros-en, Zelda: Four Swords+-en enz. Bij mij in huis zijn er altijd mensen die met me willen multiplayen, dus vind ik online play op me console een beetje overbodig.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:38 schreef Gamedemon het volgende:
bullshit...
online met je console gamen wilt iedere gamer op het moment en nintendo ondersteunt dit niet...
kijk een avondje op je bank met vrienden kan leuk zijn maar wat als hun weg zijn? voor de 30ste keer een spel uitspelen?
als je 60 euro voor een spel dokt en het heeft aleen single player...als je door de single player heen bent heb je het gehad...
ga je online met een spel en het is goed uitgewerkt?
speel je het maanden
quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed topicGoede Console
![]()
Dit slaat nergens op.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:55 schreef Chocobo het volgende:
. En nog wat,... wat minder gekanker over verkoopsales tussen de verschillende consoles en wat mensen op GBA's gamen in het Xbox topic als het kan. Leek wel een kinderslowchat ofzo![]()
Blijf je je bericht aanpassenquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb 2 broers, 2 ouderd, en 1 broer heeft 1 vriendin. Als ik thuis kom, zit me broer met zijn vriendin en mijn moeder al achter Mario party. In het weekend komen wat vrienden langs, en gaan we mariokarten, Super Smash Bros-en, Zelda: Four Swords+-en enz. Bij mij in huis zijn er altijd mensen die met me willen multiplayen, dus vind ik online play op me console een beetje overbodig.
Maar natuurlijk heeft niet iedereen het zo als ik.
[..]
[..]
Dit slaat nergens op.
ps. Wel weer jammer dat Ninja Gaiden slecht verkoopt in Amerika
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier een ballon....... en nu buiten spelen![]()
Alsjeblieftquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
BHM:
Cool! ik speel em ook nog steeds!! Maar dan de classic op me GBA
etc etc etc etc
)
wat is er mis met een GBA?quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Blijf je je bericht aanpassen
Hier
Noot:
Ik vind ook dat Nintendo online gamen meer had moeten stuenen (iig zorgen dat hun games online te spelen waren) maar je je overdrijft echt Mario Kart speel ik ook nog, maanden na de release. En wat te denken van F-Zero, of zelfs Mario Bros 1 op de NES
BHM:
Cool! ik speel em ook nog steeds!! Maar dan de classic op me GBA
etc etc etc etc
Hier een ballon....... en nu buiten spelen![]()
puik plan.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:16 schreef twi het volgende:
Okee, misschien kan deze dicht en even opnieuw geopend worden?
Omdat het allemaal offtopic is en niet over de xbox gaat, maar over een concurrentiestrijd tussen verschillende dingen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom twi? Omdat de eerste 5 posts nu niet gaan in de trend van
XboxOMFG i DIEEEE?
en![]()
![]()
![]()
?
Maar goed, ik zal me weer even koest houden. Genoeg gepost in de Xbox topics voorlopig.
daar is ie lang bezig mee geweest, maar het resultaat mag er wezenquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:27 schreef Chocobo het volgende:
*zucht*
Anyway,... over een OP gesprokenhttp://gathering.tweakers(...)0
wat een OPper OPquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:27 schreef Chocobo het volgende:
*zucht*
Anyway,... over een OP gesprokenhttp://gathering.tweakers(...)0
Hoe bedoel je ik heb geen flikker te doenquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:42 schreef taart het volgende:
[..]
wat een OPper OP![]()
![]()
Ik denk dat nog geen 5% van de consolebezitters online speelt.quote:bullshit...
online met je console gamen wilt iedere gamer op het moment en nintendo ondersteunt dit niet...
Eigenlijk 9%. 9% van alle Xbox bezitters spelen online, de andere 91% vind het zeker niet aantrekkelijk genoeg.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat nog geen 5% van de consolebezitters online speelt.
Al een poosje niet meer op mijn XBox gegamed eigenlijk, maar dat zal wel komen door mijn huidige F-Zero GX/Championship Manager 03/04 - fase
denk dat de meeste europeanen bang zijn voor hun credit card gegevens...quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Eigenlijk 9%. 9% van alle Xbox bezitters spelen online, de andere 91% vind het zeker niet aantrekkelijk genoeg.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:58 schreef Tain het volgende:
[..]
denk dat de meeste europeanen bang zijn voor hun credit card gegevens...
Gezeik?quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:09 schreef Strolie75 het volgende:
Kunnen we nu eindelijk eens ophouden met dat gezeik op elkaars consoles.Wees blij dat er zoveel keuze en concurrentie is! Dat komt de kwaliteit alleen maar ten goede.
XBox
Gamecube
PS2
Games
Eind mei al.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:36 schreef Chocobo het volgende:
JuniFSW
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sim Fallujaquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:36 schreef Chocobo het volgende:
JuniFSW
[afbeelding]