GameCube release lijst
June 2003
20th June: Game Boy Player
20th June: Wario World
Autumn 2003
Autumn: Soul Calibur II
October 2003
October: Pokémon Memory Magic
October: F-Zero GX
November 2003
November: Pikmin 2
November: Mario Kart: Double Dash
November: 1080 Avalanche
December 2003
December: Final Fantasy : Crystal Chronicle
2004
Q1/Q2: Pokémon Channel
Q1/Q2: Mario Golf: Toadstool Tour
Q1/Q2: Mario Party 5
Q1/Q2: Nintendo Puzzle Collection
Q1/Q2: Kirby Air Ride
Q1/Q2: Mario Tennis
Q1/Q2: Pokémon Colosseum
Q1/Q2: Paper Mario
Q1/Q2: Star Fox 2
Allemaal filmpjes
1080 degrees Avalanche trailer
Four Swords (Zelda) GCN versie trailer
RSIII screens
F-zero screens
MGS screens
Have fun!!!
-gieling-
Oja, enne dank voor alle mensen die deze screens/films/nieuws in het vorige topic hebben gepost!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 26-05-2003 21:52]
edit:
Hieronder openings post, kan misschien in de OP worden geëdit
[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 26-05-2003 21:37]
quote:Done
Op maandag 26 mei 2003 21:26 schreef gieling.com het volgende:
edit:
Hieronder openings post, kan misschien in de OP worden geëdit
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 26-05-2003 21:53]
Verder ben ik ook geinteresseerd in Soul Calibur II !
quote:Het lijkt me erg leuk!!!
Op maandag 26 mei 2003 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Kart... Daar zit ik echt met spanning op te wachten. is het wat, of is het nix...
quote:Mario kart lijkt me ook wel geinig hoewel het me toch echt leuker had geleken als het nog steeds karts waren geweest. Dat simpele aan een kart zorgt voor een net iets leuker spel IMO
Op maandag 26 mei 2003 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Kart... Daar zit ik echt met spanning op te wachten. is het wat, of is het nix...Verder ben ik ook geinteresseerd in Soul Calibur II !
quote:*PETS
Op dinsdag 27 mei 2003 14:43 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, ik vraag me af wat dat MGS gaat worden. Was absoluut niet onder de indruk van het eerste deel.
quote:*PETS terug*
Op dinsdag 27 mei 2003 15:49 schreef HomerJ het volgende:[..]
*PETS
MGS 1 op de PSX roelde zwaar!
Absoluut niet. Als ik een film wil kijken kijk ik wel een film.
Maar da's vrij persoonlijk uiteraard.
quote:Geen beeld bij MGS
Op dinsdag 27 mei 2003 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe filmpjes:
quote:praktisch het zelfde
Op dinsdag 27 mei 2003 18:00 schreef gieling.com het volgende:
ik blijf Animal crossing willen
ja ik heb gezocht, maar alles wat ik vond waren of erg eenzijdige topics of ronduit GC vs. X-Box flame-wars
quote:Ok, hier komt een heel verhaal (maar dat moet eigenlijk wel in het PS2 vs GC vs Xbox topic)
Op dinsdag 27 mei 2003 19:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik weet niet of dit het goeie topic er voor is, maar 'k heb besloten dat er binnenkort toch maar een console moet komen thuis, maar weet nog nie welke, is er een topic op fok (of GoT) waarin er een zinnige discussie word gevoerd over de plus en min kanten van de 3 huideige consoles?
ja ik heb gezocht, maar alles wat ik vond waren of erg eenzijdige topics of ronduit GC vs. X-Box flame-wars
En dat is mijn persoonlijke mening!
GameCube:
Mijn favoriet, dit vanwege games als Mario en Zelda. Dit zijn al jaren mijn favoriete soorten games, lekker NIET realistisch en gewoon gaming fun. Nintendo heeft altijd klassiekers als games en staan garant voor uren gameplezier. Nu het ook weer wat beter gaat met 3rd party developpers zie ik alles zonnig in!
Komende toppers: Mario Kart, FF:CC, MGS, SC II
Playstation2:
Deze console heb ik gekocht voor de Final Fantasy reeks, en eventuele andere Square-Enix games.
Verder heeft deze console HEEL veel titels en daartussen zitten echt knallers (GTA, GT, MGS). De Playstation 2 heeft altijd wel een game die je leuk vind!
Komende toppers: Tomb Raider, GT4, MGS3
Xbox:
Ik blijf dit zien als een console voor PC games (shooters, zware RPG's, etc) Ik heb er persoonlijk nog steeds niet veel mee, maar er komen een paar titels waar zelfs ik in geinteresseerd ben (Kameo en Conker bijv)
Verder heeft de Xbox Live, wat ook aan het groeien is.
Komende toppers: Fable, Kameo, Sudeki
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 27-05-2003 19:33]
quote:is dat er dan?
Ok, hier komt een heel verhaal (maar dat moet eigenlijk wel in het PS2 vs GC vs Xbox topic)
quote:PS2 is voor mij al afgevallen, en zoals je de x-box omschrijft is dat meer iets meer voor mij, maar titels als
GameCube:Mijn favoriet, dit vanwege games als Mario en Zelda. Dit zijn al jaren mijn favoriete soorten games, lekker NIET realistisch en gewoon gaming fun. Nintendo heeft altijd klassiekers als games en staan garant voor uren gameplezier. Nu het ook weer wat beter gaat met 3rd party developpers zie ik alles zonnig in!
Komende toppers: Mario Kart, FF:CC, MGS, SC II
Playstation2:
Deze console heb ik gekocht voor de Final Fantasy reeks, en eventuele andere Square-Enix games.
Verder heeft deze console HEEL veel titels en daartussen zitten echt knallers (GTA, GT, MGS). De Playstation 2 heeft altijd wel een game die je leuk vind!Komende toppers: Tomb Raider, GT4, MGS3
Xbox:
Ik blijf dit zien als een console voor PC games (shooters, zware RPG's, etc) Ik heb er persoonlijk nog steeds niet veel mee, maar er komen een paar titels waar zelfs ik in geinteresseerd ben (Kameo en Conker bijv)
Verder heeft de Xbox Live, wat ook aan het groeien is.Komende toppers: Fable, Kameo, Sudeki
maar ja om 2 consoles aan te schaffen vink iets te..
quote:Ga eens naar een game winkel en kijk een beetje rond welke spellen je het meest aanspreken
Op dinsdag 27 mei 2003 19:45 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
is dat er dan?
[..]PS2 is voor mij al afgevallen, en zoals je de x-box omschrijft is dat meer iets meer voor mij, maar titels als
super mario sunshine en zelda trekken mij ook erg..maar ja om 2 consoles aan te schaffen vink iets te..
quote:bron : gamers.nl
Waar Nintendo eerder duidelijk aangaf dat Mario Kart: Double Dash geen internet-speeloptie zou meekrijgen, maar slechts een LAN optie (via een kabeltje tussen twee GameCubes met 8 man tegelijkertijd racen), vinden we vandaag op de site van GameSpy de opvallende melding dat er ook voor 8 personen over Internet ruimte is. Typefoutje? Kan, alleen is het wel opvallend dat juist GameSpy het bedrijf is dat de online zaken van de GameCube voor haar rekening neemt.
Tegelijkertijd gaan ook de geruchten dat GameSpy een volledig online netwerk voor de GameCube aan het opzetten is, á la Xbox Live. Binnenkort zal Nintendo met een aankondiging komen over haar online strategie: hoe de plannen zijn, hoe het er voor staat en dergelijke.
Dat zou ik erg gaaf vinden
quote:heb een half jaar geleden met een x-box ding gespeeld, halo dacht ik, maar vond die controller nogal but, maar die is nu oo kleiner verkrijgbaar?
Op dinsdag 27 mei 2003 19:52 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ga eens naar een game winkel en kijk een beetje rond welke spellen je het meest aanspreken
En over de consoles zelf: vind je geluid en graphics heel belangrijk moet je voor de x-box gaan
Probeer ze ook allebei eens uit op zo'n voorbeeld model in beide winkels!!!
GC ben ik nog niet tegengekomen
quote:Ik hoop het
Op dinsdag 27 mei 2003 19:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
Mario Kart toch online te spelen??
[..]bron : gamers.nl
Dat zou ik erg gaaf vinden![]()
quote:Ja, de controller "S" is nu de standaard controller.
Op dinsdag 27 mei 2003 19:57 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
heb een half jaar geleden met een x-box ding gespeeld, halo dacht ik, maar vond die controller nogal but, maar die is nu oo kleiner verkrijgbaar?
GC ben ik nog niet tegengekomen
Maar GC is leuker hoor
quote:das dan wel weer beter...
Op dinsdag 27 mei 2003 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik hoop het
[..]Ja, de controller "S" is nu de standaard controller.
Maar GC is leuker hoor
tja.. dat je de GC leuker vind, ligt waarschijnlijk aan de games die je mooi vind, zoor zover ik gelezen heb hier, speel je noot shooters o.i.d, zoals UT2k3 halo, enz.. dat vind ik dan juist weer heel leuk, alhoewel ik nog moet zien hoe je op een console een shooter speelt..
quote:Precies, het ligt ook aan het soort spellen dat je speelt inderdaad. Denk er maar goed over na. We zien je vast wel terug hier of bij de Xbox topics
Op dinsdag 27 mei 2003 20:10 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
das dan wel weer beter...
tja.. dat je de GC leuker vind, ligt waarschijnlijk aan de games die je mooi vind, zoor zover ik gelezen heb hier, speel je noot shooters o.i.d, zoals UT2k3 halo, enz.. dat vind ik dan juist weer heel leuk, alhoewel ik nog moet zien hoe je op een console een shooter speelt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |