Deze week is de E3-Beurs begonnen, er wordt veel nieuws verwacht ten aanzien van komende toppers als Metal Gear Solid: Twin Snakes, Resident Evil 4 en Mario Kart: DD.
Schroom niet om zoveel mogelijk nieuws te posten!
RESIDENT EVIL 4 FILMPJE
http://professionnal.free.fr/BH4.avi
Ik heb met open mond zitten kijken, mooier als re 1 op de cube, met het verschil dat je een dynamische camera hebt.
In andere woorden
MGS
quote:Filmpje
The Twin Snakes isn't one game. Its not even a new game...
The Nintendo conference earlier today featured scenes from both Metal Gear Solid and Metal Gear Solid 2, so just what is Metal Gear Solid: The Twin Snakes?
Silicon Knights are working with the project but in an earlier presentation today at E3 by Miyamoto-san, Kojima-san and Mr. Dyack more questions were raised than answered about the Metal Gear Solid Gamecube exclusive game. It is now known that Miyamoto and Kojima have been working together to merge the essence of both Metal Gear Solid and Metal Gear Solid 2 into one astonishing game. If your doubting how this can be achieved. I wouldn't. Just remember the brains behind who is making the title.
[Dit bericht is gewijzigd door Tweek op 14-05-2003 13:34]
quote:
Wario Art:
Ik heb de filmpjes nog niet gezien en ik weet niet of ze dubbel zijn maar beter 1x te veel dan te weinig
Re4 filmpje 1
Ik weet niet of ze al langs zijn geweest maar bij deze hier toch nog wat Custom Robo screens:
Nieuwe F-Zero GX screens
Der is nog meer maar dat edit ik er wel bij enzo
Edit:
RSIII screens+filmpje
Edit 2:
Ik zie nu dat misschien sommige screens niet nieuw zijn of maar deels maar ik ga ze er niet uit vissen ik vind ze mooi zat
Hier onder een hele lijst met filmpjes
1080 degrees Avalanche trailer
More is coming up
Four Swords (Zelda) GCN versie trailer
Edit:
Starcraft Ghost hands on:
quote:Zodra er van dat spel filmpjes verschijnen pleur ik ze gelijk hier want dat lijkt me ook wel een enorm
May 13, 2003 - The legendary world in which StarCraft: Ghost exists has never been seen up close. Now, thanks to Blizzard's upcoming console title, fans and newbies will be able to enjoy on of the PC world's most popular destinations. As Nova, an elite military member, betrayed by those she once trusted, gamers must use stealth, their wits, and psi powers to win the day.
It was clear Ghost was a stealth-action game from the moment the controller rested in my hands. Nova isn't the fastest cat in the universe and, in fact, she seems to run a bit too slow, but her main functionality is getting in and out unseen.Controls take only a few moments to figure out, and it's pretty easy to get Nova to do some cool stuff. Slinging out her assault rifle with laser scope, the aiming is easy enough and the rifle can do quite a bit of damage. Whether it's a lockdown shot, which immobilizes an enemy temporarily (this is a large burst of blue energy), with rapid fire shots, or a single blast in sniper mode -- Nova is deadly.
The "stealth" meter on the lower left-hand side of the screen works much like in Splinter Cell. It's your visibility rating. Standing out in the open, making noise, or doing things that would generally make you noticeable increases the meter and the likelihood you'll be caught.
Being the impatient fool that I am, I attempted to do run and gun style in the E3 demo level. While I wasn't severely punished with scores of enemies breathing down my neck, the game just wasn't any fun. Restarting the level and playing through it as it was designed, I found nothing but total joy from playing a fast-paced stealth shooter.
What's great about Ghost is how smart Nova is on her own. Walk up to a three-foot wall and press forward and Nova hops up, just like you'd want her to. No having to stop, press a button, and then proceed. This extends to almost every movement aspect in the game. Push towards a pole and she'll hop on. It's surprising how much this helps the gameplay flow.
Cooler is that Nova can do several actions while hanging from a ledge or pole or while pressing against a wall. Hit the requisite button and Nova will wrap her legs around the pole, pull out her rifle, and go into sniper mode. Or, when edging against a wall, just pull the right trigger and Nova will peak her gun around the corner. Ghost knows exactly what every gamer wants to do in the standard situation. About friggin' time someone got this right.
The A.I. has definitely been toned down for E3 (you know us media types suck at games) and doesn't really demonstrate things I've been shown in the past. That's a bit of a let-down, only because I'd love to see the game in full non-pansy journalist mode. That'll come soon enough, I'm certain.
One of the things that sets Ghost apart from other stealth-shooters is Nova's psi abilities. The demo only comes with two psi abilities, stealth and sight. Pressing up on the D-Pad turns on stealth mode, which drops Nova into a transparent Predator-esque camouflage. While cloaked, she can still be seen, but her visibility meter is severely lowered. However, Nova can only be in this mode for a short time before her power runs out.
Sight is pretty cool and lasts a bit longer than stealth. The world turns a blueish hue and Nova gets readings on a variety of things. She can see objects that she can interact with in the distance and vulnerable spots on enemies are red. Nova can do all her normal actions while sight is one, though it is a bit harder to see the area.
Outlook
StarCraft: Ghost has been high on my most wanted list since its announcement. After seeing it demoed several months ago my nights have been plagued with images of Nova capping aliens. Now, it's close to becoming a reality. Ghost is in capable hands and this new look for the StarCraft universe may just be one of the top games of the year. I can't wait to play more.
Wat uitleg hoe het nu allemaal zit met die Pokemon games
quote:
E3 2003: Pokemon Triple Threat
Confused by the three different Pokemon games for GameCube? Let us clear it all up.
May 13, 2003 - If you are still waiting for a console Pokemon RPG, then we're afraid you'll have to wait a little longer (hey, you've survived the past six years without one, what's another couple of years?). But the good news is that Nintendo is working on three Pokemon titles for GameCube and they're all designed to get you more out of the best-selling Game Boy titles. If you're still confused which title is which, then here's some helpful info for you.Pokemon Box: A utility toolkit (not a game) that lets you organize your GBA Pokemon. Supports GBA link-up.
Pokemon Channel: A strange communication game that has you explore the Pokemon universe and watch clips, participate in a quiz show, and view artwork.
Pokemon Colosseum: The sequel to Pokemon Stadium. Supports GBA link-up.
Pokemon Box enables Pokefans to save up to 1,500 Pokemon on a "special Memory Card" (SD Card, anyone), three-times the amount as in the GBA game. It's basically a utility to help you organize, sort, and view strategic information about your monster posse. You transfer all this data by linking your GBA directly to the GameCube, of course. You can also play Pokemon Ruby and Saffire on the TV screen, similar to the GBC emulation support in the N64 Pokemon Stadium titles. Pokemon Box is useless to anyone who doesn't own the GBA Pokemon games and a GBA. Though Nintendo has yet to announce pricing details, we expect this utility to sell for a low price.Pokemon Channel could very well have grown out of the now tabled Pichu Bros. Party Panic which was once in development for GameCube. It's a communication adventure that eerily resembles Hey You, Pikachu (sans voice headset), but adds in tons of video clips and Pokemon paraphernalia. Players can watch Pokemon-themed TV programs, participate in quiz shows, watch news and shopping channels, and more. In a nod to Mario Paint, scenes from the in-game TV programs can also be used as a coloring book and finished artwork can be displayed in Smeargle's art gallery. With its collectible in-game "NiceCard" lenticulars and a virtual version of Pokemon Mini, Pokemon Channel is squarely aimed at a young audience. Sadly, the game appears to be rather early on in development as the framerate is very choppy. Let's hope it gets a thick layer of polish before it ships.
Finally, Pokemon Colosseum is the true successor to the Pokemon Stadium battle games. Link your GBA and Pokemon game to Colosseum and you can use more than 200 Pokemon from the games in battle. The game supports four players (hooked up to the GameCube via four GBAs), and most likely a few little bonus extras like the N64 titles.
Only one of the three games has a release "date" so far. Pokemon Colosseum is scheduled to hit US GameCubes in Q4 2003. Pokemon Channel and Pokemon Box are currently without firm dates.
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 14-05-2003 13:49]
Heeft Nintendo zojuist nog de line-up van de GBA naar buiten gebracht, nu is het de beurt aan haar kubusvormige 128 bit console. Voor Mario Kart is het bijvoorbeeld nog wachten tot november, terwijl Star Fox 2 pas het eerste half jaar van 2004 zal moeten gaan verschijnen.
GameCube release lijst
June 2003
20th June: Game Boy Player
20th June: Wario World
Autumn 2003
Autumn: Soul Calibur II
October 2003
October: Pokémon Memory Magic
October: F-Zero GX
November 2003
November: Pikmin 2
November: Mario Kart: Double Dash
November: 1080 Avalanche
December 2003
December: Final Fantasy : Crystal Chronicle
2004
Q1/Q2: Pokémon Channel
Q1/Q2: Mario Golf: Toadstool Tour
Q1/Q2: Mario Party 5
Q1/Q2: Nintendo Puzzle Collection
Q1/Q2: Kirby Air Ride
Q1/Q2: Mario Tennis
Q1/Q2: Pokémon Colosseum
Q1/Q2: Paper Mario
Q1/Q2: Star Fox 2
En nu ga ik even mijn eigen werk bekijken anders komt dat er ook niet van
quote:Bron: Inside Gamer
Vandaag was het naast Sony ook Nintendo aan de beurt om indruk op de pers en gameswereld te maken. Op een persbriefing van een uur in Hollywood toonde Nintendo de nieuwste verkoopcijfers, samenwerkingen en vooral games!De presentatie begon met een korte introductie door de president van Nintendo Amerika, waarna een kort maar krachtig filmpje volgde met de beelden van onder andere Mario Kart voor de GameCube, Wario GC, de nieuwe Star Fox en een rits GBA games waaronder Super Mario Advance 4 dat een remake wordt van het bekende Mario Bros 3 voor de NES.
Daarna werden we bestookt met een heleboel cijfers. Nintendo liet trots verkoopcijfers zien die aantoonden dat de GameCube verkoop aanzienlijk gestegen was in maart (in de VS) vooral dankzij release van Zelda. Het aantal verkochte GameCubes is inmiddels gestegen tot 13 miljoen wereldwijd. Hiermee laat Nintendo de concurrent Microsoft net achter zich, maar komt het nog lang in niet in de buurt van Sony. Uiteraard werd de GBA ook niet vergeten, de handheld van Nintendo loopt nog steeds als een trein en er zijn al bijna een miljoen Gameboy Advance SPs verkocht sinds de lancering een paar maanden terug.Na al deze cijfers kreeg Satoru Iwata het woord (president van Nintendo). Uit zijn woorden bleek dat Nintendo inziet dat de GameCube niet helemaal naar verwachting heeft verkocht. Reden hiervoor is vooral dat er te weinig exclusieve titels eind vorig jaar in de schappen lagen. Ook de verkoop van Metriod Prime viel wat tegen. Daarbij kwam nog eens wat ongeregeldheden met grote retailers (denk aan het Dixons gebeuren in Engeland een paar maanden terug).
Maar Nintendo heeft de nodige maatregelen genomen om in de toekomst deze problemen niet weer te hebben. Zo zullen er veel meer link mogelijkheden komen tussen de GameCube en de GBA. Het beste voorbeeld hiervan is waarschijnlijk de nieuwe Sims game die EA aan het ontwikkelen is voor zowel GameCube als GBA. Deze games kunnen gewoon gespeeld worden als op zichzelf staande games, maar mocht men beide games combineren dan zullen er veel meer mogelijkheden tot het spel worden toegevoegd.
Nintendo heeft bovendien hun interne ontwikkelteams uitgebreid en is veel samenwerkingen aangegaan, zoals de nieuwe samenwerking met EA voor een nieuwe Sims, de al bekende TRIFORCE deal (Sega/Namco/Nintendo) en bovendien met Konami voor de nieuwe Metal Gear Solid, waarvoor tevens de hulp is ingeroepen van Silicon Studios (makers van Eternal Darkness).De volgende titel was Rogue Squadron III: Rebel Strike. Het filmpje dat getoond werd, is precies wat we van Lucas Arts games gewend zijn; snelle gameplay met spetterende graphics. Uit het filmpje bleek de verschillende soorten genres die het spel bevat, een combinatie van een Space Shooter en Action Adventure. Het enige minpunt hiervan was dat de karakters niet echt van goede animaties waren voorzien, maar dit kan uiteraard nog verbeteren.
Daarna volgden beelden van Resident Evil 4, Geist (van de makers van Duke Nukem) en beelden van Final Fantasy: Crystal Chronicles (Nintendo wilde ons ook even goed laten weten dat de relatie tussen Nintendo en Square weer optimaal is). Deze titel heeft tevens een uitgebreide koppelfunctie met GBA, en is zelfs zonder game-cartridges te combineren met 4 GBAs.
De laatste 2 titels die we niet mogen vergeten te noemen zijn de nieuwe projecten van Miyamoto (die deze uiteraard persoonlijk even kwam presenteren).
De eerste titel, die we al kennen, is Zelda: Four Swords. Inmiddels is deze titel verder uitgebreid, en zo werd de mogelijkheid getoond om met zn vieren tegelijk op een TV te spelen. Je loopt met maximaal vier spelers op één speelveld, maar loop je bijvoorbeeld een huis of een grot in, dan wordt het GBA display actief, en kan je vrij in deze ruimte lopen. Erg leuk bedacht, even afwachten hoe dit verder uitgewerkt wordt, maar veelbelovend is het zeker. Deze titel is speelbaar op de beurs, dus daar zal je zeker meer van horen.Als laatste toonde Miyamoto een nieuwe versie, van jawel. Pacman! Miyamoto blijkt zon grote fan te zijn van deze titel dat hij graag een nieuwe versie voor GameCube/GBA wilde maken. Hier had hij echter wel even de toestemming van Namco voor nodig, want deze is nog altijd eigenaar van de Pacman naam. Namco heeft echter geen problemen met deze titel (waarschijnlijk moet Nintendo behoorlijke prijs betalen voor de naam). De maker van Pacman, mr. Iwatani was zelf dan ook aanwezig om samen met de mensen van Nintendo de eerste speelbare versie te tonen van deze klassieke puzzel game.
Dat was het wat Nintendo te melden had. Nou ja, bijna dan. Tot slot meldde men duidelijk: Make no mistake, Nintendo will not retreat. Kortom, Nintendo zit voorlopig nog wel even in de hardware zaken. Sterker nog, om te voorkomen dat Nintendo weer als laatste met nieuwe hardware op de markt komt, is men nu al druk bezig met de opvolger van de GameCube.
Tijdens de komende drie dagen zullen we genoeg Nintendo spellen onder handen nemen en de impressies lees je dan natuurlijk zeer binnenkort op InsideGamer!
quote:En dat ziet er dan ongeveer zo uit
Op woensdag 14 mei 2003 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:(verhaal over de pers meeting)
Bron: Inside Gamer
(de rest van de foto's maar wegge edit want ze kunnen daar geen foto's maken zeg )
Het nieuwe project van Michel Ancel, de ontwerper van de Rayman reeks, begint vorm te krijgen... en hoe!
Niet alleen de titel van deze adventure is vreemd, ook het spelconcept laat nogal wat te raden over. Wat bekend is, is dat het spel opgedeeld zal zijn in twee delen: varen en het avontuurlijke gedeelte. Komt dicht in de buurt van het concept van The Wind Waker, nietwaar? Hopelijk benadert ook de kwaliteit van Beyond Good & Evil de nieuwste Zelda
quote:Jij hebt toevallig geen lekker snelle 1GB server waar je wat Insider movies op zou kunnen hosten
Op woensdag 14 mei 2003 14:44 schreef Chocobo het volgende:
Dat MGS nieuws vind ik het coolst van allemaalDe remake gewoon op de Cube,..... waaaanzinnig
quote:Dan ga ik ook MGS gamen !
Op woensdag 14 mei 2003 14:44 schreef Chocobo het volgende:
Dat MGS nieuws vind ik het coolst van allemaalDe remake gewoon op de Cube,..... waaaanzinnig
1080 heb ik nu het filmpje gezien en dat is echt een hele grote verbetering, en gaat ook nog eens lekker snel.
Toch maar weer eens gaan sparen voor een ticket en een hotel, volgend jaar wil ik er toch echt wel weer heen....
En wat de Gamecube betreft, ik heb hem pas sinds kort... Ik heb maar meteen de Platinum Pack gekocht en ondertussen heb ik er 4 spellen bij... Ik had al een GBA en heb dus maar meteen zo'n GBA cable gekocht...
Ik speel nu al dagen lang een uurtje Zelda (als ik niet bezig ben met schoolwerk) en ik ben er zeer over te spreken...
Echt een geweldige console...
quote:Luie aars
Op woensdag 14 mei 2003 16:48 schreef febster het volgende:
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=10247 hier staan alle Nintendo filmpjes (van hun eigen site) ik ga ze niet allemaal linken want das te veel werk maar gewoon klikken en je ziet het gelijk![]()
Goed nieuws voor Smashbro:
quote:
Op de CubeZone redactie is de champagne opengetrokken, danst men in het rond en schreeuwt men het uit. Dat kan maar één ding betekenen: Paper Mario 2 komt naar de GameCube!Super Mario RPG was een tamelijk succesvolle game voor de Super Nintendo. RPG, dat staat voor Role Playing Game, was het genre waartot dit spel van Square behoorde. Je nam de rol van Mario op je en liep door het Mushroom Kingdom, terwijl je met vijanden knokte en daarmee Experience Points verdiende.
Na dit eerste deel verscheen een paar jaar terug Paper Mario op de Nintendo 64. Ook al heette het Paper Mario, in feite was dit spel van Intelligent Systems een opvolger van Super Mario RPG. In het spel bestuurde je wederom Mario, maar wel in een 2D-omgeving. En Mario zelf... die was zo plat als een papiertje!
Een tijdje terug verschenen er op internet twee screenshots van wat zogenaamd 'de nieuwe Mario RPG' zou gaan worden. Naderhand bleek dat deze screens zo nep waren als maar kon: ze waren afkomstig uit een al bestaande RPG en hadden dus niets met Paper Mario 2 of Super Mario RPG te maken.
Vandaag bereikt CubeZone echter het bericht dat Paper Mario 2 weldegelijk in ontwikkeling is. Nintendo of Europe heeft Paper Mario 2 namelijk voor de Cube ingeplanned om in het eerste of tweede kwartaal van 2004 uit te komen.
Uiteraard heeft CubeZone navraag gedaan bij Nintendo Benelux. Het bedrijf zegt dat het spel inderdaad in ontwikkeling is. Het kon niet bevestigen dat het spel op de E3 getoond zal worden, maar het wordt wel zeker een geheel nieuw spel.
quote:Woohoo!!! *stuiter*
Op woensdag 14 mei 2003 17:11 schreef febster het volgende:
Goed nieuws voor Smashbro:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |