Deze week komt m'n ADSL, dan kan ik zonder gezeik m'n XBOX op m'n router zetten..quote:Op maandag 12 april 2004 12:34 schreef Mister_T het volgende:
Wow DagglaWanneer kom je nou weer live?
Laat het spel eerst maar es uitkomen... dan zien we wel weer verderquote:Op maandag 12 april 2004 12:30 schreef DinoPK het volgende:
Weet iemand hier trouwens of DTM race driver 2 ook content downloads zal hebben? Ik heb alleen maar gelezen dat je met 12 man online kunt spelen, meer niet over het live gedeelte.
1juni tochquote:Op maandag 12 april 2004 20:38 schreef Mister_T het volgende:
Owww wat wordt die game heftig
Cool.quote:Op maandag 12 april 2004 20:20 schreef Chocobo het volgende:
Zeldzaam realistisch![]()
Driver 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
toch vind ik alle 4 de screens veel weghebben van HALO... de alien op de bovenste pics lijken erg veel op de Covenant, de omgevingen op op 2e pic lijkt erg veel op de 1e paar levels uit halen. De 3e pic, tja... transportschepen en omgevingen, en het laatste shotje heeft niet eens een uitleg nodig.quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Niet ALLES is Halo
Die pics...quote:Op maandag 12 april 2004 20:20 schreef Chocobo het volgende:
Zeldzaam realistisch![]()
Driver 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn eerste reactie was: wtf hebben ze met Halo2 gedaanquote:Op dinsdag 13 april 2004 08:55 schreef Retarded het volgende:
[..]
toch vind ik alle 4 de screens veel weghebben van HALO... de alien op de bovenste pics lijken erg veel op de Covenant, de omgevingen op op 2e pic lijkt erg veel op de 1e paar levels uit halen. De 3e pic, tja... transportschepen en omgevingen, en het laatste shotje heeft niet eens een uitleg nodig.
Tis natuurlijk weer al dat lekkers voor insiders only.. dus wacht wel op een mirror.quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
Op www.ign.com staan wat nieuwe filmpjes van Full Spectrum Warrior. Ik kan ze helaas op mijn werk niet bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |