SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Dit snap ik niet. Als je al een PC hebt, kun je SC2 al spelen zonder 200 euro te verspillen aan een xbox. Of gegrijp ik dit verkeerd.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Voor de SC-gamende PC-nerds: KOOP EEN XBOX.
Denk met een analoge joypadquote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:20 schreef pkwarts het volgende:
wat ik niet snap, hoe lopen de pc gamers langzaam en snel? normaal doe je dat door je thumbstick een klein beetje of helemaal naar voren te duwen?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Of gegrijp ik dit verkeerd.
Even de SP ,...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:24 schreef pkwarts het volgende:
waar zijn jullie op het moment meer mee bezig? SP/MP?
Muiswieltje, en dat is wel zo relaxed!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:20 schreef pkwarts het volgende:
wat ik niet snap, hoe lopen de pc gamers langzaam en snel? normaal doe je dat door je thumbstick een klein beetje of helemaal naar voren te duwen?
[XBox] Splinter Cell: Pendora Tomorrow Pandora -deel 1-quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Kan een mod met extra tijd misschien Pandora in de titel zetten![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:37 schreef ChOas het volgende:
[..]
[XBox] Splinter Cell: Pendora Tomorrow Pandora -deel 1-
Wij kunnen 'm tenminste probleemloos spelen op SP én MPquote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Muiswieltje, en dat is wel zo relaxed!
En de PC users hoeven geen 200 euro te besteden aan een Xbox + is de game voor PC 10 euro goedkoper.. I rest my case! Veel plezier met jullie ex-dozen hoor!
/edit
en spel die naam goed gast! Je laat weer zien dat je slim bent!
Nee maar wel een optiequote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:04 schreef HomerJ het volgende:
en Live is ook niet gratis
En de patches die uitkomen werken tenminstequote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:04 schreef HomerJ het volgende:
en Live is ook niet gratis
Precies, ik ga ook weer liever met patches en updates klooien om op slomme publieke servers te komen waar het barst van de cheaters. Dit alles om 5 euro per maand te besparen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:13 schreef twi het volgende:
Inderdaad, ik denk dat ik me binnekort maar failliet laat verklaren, want die 5 euro in de maand die worden me toch net iets te veel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |