abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 maart 2004 @ 12:10:16 #1
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_18059763

FOK!kers met Xbox Live Gamertag

Wil jij je nick toevoegen op deze lijst? Klik!

Laatste tien Xbox topics

Deel 75: [XBOX] Deeltje 75: Alles wat de PS2 had moeten zijn...
Deel 74: [XBOX]deel 74: moet.....ninja....gaiden...hebben....
Deel 73: [XBOX] Deel 73: xbox=genieten
Deel 72: [XBOX] deel 72: waar de spellen wel engels zijn....
Deel 71: [Xbox] Deel 71 Opnieuw uitgesteld
Deel 70: [Xbox] Deel 70 - XXXXXXXXXXbox
Deel 69: [Xbox] Het grote Xbox topic standje 69
Deel 68: [xbox] deel 68.. voor de echte man. :7
Deel 67: [Xbox] Deel 67 - Alleen voor de kenners.
Deel 66: [Xbox] Het jaar van de Xbox deel 66

Een Xbox kopen?

Wanneer je besloten hebt een Xbox te gaan kopen, is het het voordeligste om een zogenaamd 'pack' te halen. De ervaring leert dat er elke 2 a 3 maanden een nieuwe bundel op de markt komt, bestaande uit een Xbox, een controller, een (of meer) games en een accessoire. Op dit moment zijn de volgende packs verkrijgbaar vanaf 189 euro:

Ze bestaan uit een Xbox, twee (S) controllers en een game: Project Gotham Racing 2 of Top Spin. Wanneer je jezelf ook nog eens cool genoeg vind om Xbox Live te kopen, krijg je bij deze pakketten 50% korting op het eerste jaar Xbox Live.

Ook is er op het moment nog een speciale Limited Edition Xbox te koop, te weten het Crystal Pack. Deze bestaat uit een transparante Xbox, met 2 bijbehorende S Controllers. Deze Xbox is verkrijgbaar voor rond de 199 euro.

Links

Op FOK!

[Xbox Live!] Deel 6: Sporten/racen/schieten..
[XBOX] Splinter Cell: Pandora Tomorrow -deel 1-
[Xbox] Project Gotham Racing 2 (Deeltje 6)
[XBox] Top Spin deel 2

Algemeen

Lijst met FOK! Live Gamertags
Officiele Xbox site
XboxWorld.nl
XboxArena
XboxMAX
IGN Xbox
Team Xbox

[ Bericht 1% gewijzigd door twi op 30-03-2004 21:29:33 ]
pi_18059810
Die titel , ben trouwens in Jarusalem met Splinter Cell
Xbox Live: Anormius
  dinsdag 30 maart 2004 @ 12:12:50 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_18059818
Terugvindafzeikpost

Geruchten gaan dat de Xbox trouwens naar 150 euro gaat in Europa, nou is dat waarschijnlijk een kale Xbox, en ben je met een pack dus nog steeds voordeliger uit, maar misschien dat die ook wel dalen in prijs.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_18059839
Die crystal is echt rukbaar geil.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  dinsdag 30 maart 2004 @ 12:19:16 #5
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_18059928
Ohja, Notorious_Roy zei in het vorige topic dat Oddworld niet meer voor de Xbox ging ontwikkelen. Dat klopt niet. Microsoft is alleen niet meer de uitgever van de game, ze hebben om de één of andere reden besloten Oddworld dus af te stoten. Die game is volledig gebouwd op de Xbox, dus mocht hij alsnog uitkomen, zou het me verbazen als dit niet (ook) op de Xbox gebeurt. Dat 'ie nu ook weer op de PS2 kan verschijnen, of op andere platformen, klopt wel.

Op zich was het niet zo heel erg verrassend nieuws. Ik had een driekwart jaar geleden al een filmpje gezien waarin Ed Fries een vergadering hield met de crew van de volgende Oddworld. Hij leek mij wat 'fake' enthousiast te zijn over de titel, die qua concept heel anders en non-Oddworld achtigs was. Op zich wel sneu voor de bedenker van de game, want die was er met een enthousiasme mee bezig waar je U tegen zegt. Maar het is volgens mij maar een klein verlies.

Dat er geen XSN games uit gaan komen in 2004 is erger. XSN zelf is wat buggy. Er zijn aardig wat games voor (stuk of acht), en misschien is het voor de gamers van XSN wel goed nieuws dat ze gewoon een extra jaar door kunnen gamen zonder een nieuwe titel te kopen, maar los van het feit dat er daarvoor geen nieuwe games meer uitkomen, verwacht ik dan ook geen uitbouw van de XSN Sports faciliteiten, wat vrij jammer is aangezien er nog aardig wat aan getimmert moet worden om het bugvrij en echt leuk te maken. Er zitten teveel lamers op die niet spelen en met een toss de wedstrijd alsnog winnen.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 12:21:21 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_18059959
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 12:19 schreef twi het volgende:
Ohja, Notorious_Roy zei in het vorige topic dat Oddworld niet meer voor de Xbox ging ontwikkelen. Dat klopt niet. Microsoft is alleen niet meer de uitgever van de game, ze hebben om de één of andere reden besloten Oddworld dus af te stoten. Die game is volledig gebouwd op de Xbox, dus mocht hij alsnog uitkomen, zou het me verbazen als dit niet (ook) op de Xbox gebeurt. Dat 'ie nu ook weer op de PS2 kan verschijnen, of op andere platformen, klopt wel.
Ja, ik had het verkeerd gelezen. Klopt
quote:
Dat er geen XSN games uit gaan komen in 2004 is erger. XSN zelf is wat buggy. Er zijn aardig wat games voor (stuk of acht), en misschien is het voor de gamers van XSN wel goed nieuws dat ze gewoon een extra jaar door kunnen gamen zonder een nieuwe titel te kopen, maar los van het feit dat er daarvoor geen nieuwe games meer uitkomen, verwacht ik dan ook geen uitbouw van de XSN Sports faciliteiten, wat vrij jammer is aangezien er nog aardig wat aan getimmert moet worden om het bugvrij en echt leuk te maken. Er zitten teveel lamers op die niet spelen en met een toss de wedstrijd alsnog winnen.
XSN zou HET helemaal gaan maken op de Xbox, maar volgens mij wordt er niet veel XSN gegames op LIVE... Het zijn vooral de grote titels als PGR2 en Counter Strike.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 30 maart 2004 @ 12:30:41 #7
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_18060098
Mwah, ik heb eigenlijk nooit echt gelezen dat XSN hetgeen zou zijn wat de Xbox heilig zou maken. Het was een extra feature gepaard met Xbox Live 2.0, een subonderdeel. Xbox Live zou het gaan maken. Microsoft is daarna bezig geweest met het upgraden van de service naar versie 2.0, waaronder bijvoorbeeld Live Aware, XSN Sports en Dashboard Communication vielen. Voor de sportsgames is XSN gewoon echt ontzettend gaaf, alleen zit de service niet in elkaar.

Voorbeeldje: Ik speel al een tijdje Top Spin op XSN. Schrijf me in voor toernooien, heck, ik organiseer ze zelf. Allemaal heel eenvoudig en op zich een super opzet. Alleen: als je 'm prive opzet, joinen er bijna nooit genoeg mensen. Zet je 'm op public, dan joinen ook mensen die daarna nooit meer op komen dagen. Kun je mensen er dan uit (laten) schoppen, dan is dat prima, maar dat kan niet. Dus komt er een coin toss tussen mensen die bijvoorbeeld al 3 wedstrijden hebben gespeeld en fanatiek bezig zijn met het toernooi, en iemand die 3 wedstrijden niet is op komen dagen en met de coin toss heeft gewonnen. Dat is gewoon klote en frustrerend. Of mensen die registreren, je start het toernooi en dan quitten er opeens 3 of 4. Dan hangt er ook een sportsmanship aan vast. Als je niet speelt (coin toss, quit), dan krijg je minder sterren en kun je aan de betere toernooien niet deelnemen. Aangezien in de eerder geschetste situatie beide coin tossers dus negatieve punten krijgen, sta ik - hoewel ik altijd beschikbaar ben - op een sportsmanship van 1 ster, doordat anderen niet op komen dagen.

Hoe dan ook, versie 2.0 van Xbox Live is dus deels een tegenvaller geworden, ook als je nu bijvoorbeeld kijkt naar Splinter Cell: Pandora Tomorrow. In de Single Player ben je niet Live Aware (je kunt niet zien wie er Live speelt, en mensen zien niet dat je de SP aan het doen bent). Andere spellen zoals PGR2 ondersteunen dit dan weer gewoon perfect, maar het is geen standaard. Niet erg, maar dat was wel de bedoeling van Microsoft. En het Dashboard Communication wordt ook al zelden gebruikt.

Hopelijk wordt de 3.0 update wat waardevoller, maar ik betwijfel het met de gestelde features (clan mode, voicemail berichtjes, e.d.). Hopelijk komt er uit de MSN integratie wat nuttigs, zodat je bijvoorbeeld via MSN kan zien wie er aan het Liven is.
pi_18061532
doom 3 en jade empire staan er niet meer tussen! :'(

overigens bedacht ik me dat het misschien ook wel het vermelden waard is dat er bij de 2 packs ook 50% korting op 1 jaar live bijzit. of dat ook bij het crystal pack zo is
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  dinsdag 30 maart 2004 @ 14:47:15 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_18062593
Oeps

't Staat er weer bij

[ Bericht 39% gewijzigd door twi op 30-03-2004 14:58:08 ]
  dinsdag 30 maart 2004 @ 16:51:03 #10
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_18065579
Is dit wat om de lijst met Live tags van FOK!kers bij te houden?

Je komt er niet gelijk op te staan, maar ik krijg een mailtje om je makkelijk te adden, wat dus wel elke paar uur gebeurt, aangezien ik - zoals in de SC:PD-thread gezegd werd - geen leven heb

[ Bericht 4% gewijzigd door twi op 30-03-2004 21:24:42 ]
pi_18065776
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 16:51 schreef twi het volgende:
Is dit wat om de lijst met Live tags van FOK!kers bij te houden?

Je komt er niet gelijk op te staan, maar ik krijg een mailtje om je makkelijk te adden, wat dus wel elke paar uur gebeurt, aangezien ik - zoals in de SC:PD-thread gezegd werd - geen leven heb
Done
  dinsdag 30 maart 2004 @ 17:06:45 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_18065844
Oeh, eindelijk eens een emailtje Jammer dat ik 'm zelf voor het grootste deel heb geschreven
quote:
Ha die Bart,Mister_T heeft zijn Xbox Live Gamertag Anormius toegevoegd aan de lijst met Gamertags van FOK!kers. Wil je hem/haar even goedkeuren, bartje? Dat doe je door te klikken op deze link en de betreffende Gamertag dan te adden. Bedankt!
pi_18065889
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 17:06 schreef twi het volgende:
Oeh, eindelijk eens een emailtje Jammer dat ik 'm zelf voor het grootste deel heb geschreven
[..]
, gaan we nog ff live Twi?
  dinsdag 30 maart 2004 @ 17:16:28 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_18066025
Ik ga zo eten, denk dat ik er vanavond wel ben, maar weet 't niet zeker. Als ik je online zie dan join ik je wel
pi_18066429
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 17:06 schreef twi het volgende:
[..]
je hebt er nog 1

en ik ben trouwens wel benieuwd naar Syberia 2. Misschien weer is leuk om een adventure te spelen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 17:44:15 #16
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_18066546
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Terugvindafzeikpost

Geruchten gaan dat de Xbox trouwens naar 150 euro gaat in Europa, nou is dat waarschijnlijk een kale Xbox, en ben je met een pack dus nog steeds voordeliger uit, maar misschien dat die ook wel dalen in prijs.
Wanneer haal jij dan een X-Box.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_18066641
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 17:44 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Wanneer haal jij dan een X-Box.
Zodra de prijs tot 1,50 is gezakt volgens mij
  dinsdag 30 maart 2004 @ 17:54:14 #18
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_18066741
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 17:49 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Zodra de prijs tot 1,50 is gezakt volgens mij
Zelfs dan niet.
Hij is Mario fan.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 18:24:05 #19
34586 kepler
No bounce, no play
pi_18067419
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 17:54 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Zelfs dan niet.
Hij is Mario fan.
tot op het bot, maar hij had ooit wel bijna een xbox gekocht. Maar daar zag die een dag van te voren weer vanaf
The line is a dot to you!
  dinsdag 30 maart 2004 @ 18:28:25 #20
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_18067493
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 18:24 schreef kepler het volgende:

[..]

tot op het bot, maar hij had ooit wel bijna een xbox gekocht. Maar daar zag die een dag van te voren weer vanaf
De lul
  dinsdag 30 maart 2004 @ 19:17:58 #21
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_18068520
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De lul
precies
Fok! Groentje
pi_18069096
Het level Warehouse als spy 0wned .
pi_18069134
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het level Warehouse als spy 0wned .
Je meent het
pi_18069172
Ja .

pi_18069203
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja .

Ik vind alle maps wel wat hebben, behalve museum want de eerste sector is niet te doen als spy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')