Ik niet, geef mij maar Driv3rquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik wil Ninja Gaiden hebben,!
Ja, die ook,quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik niet, geef mij maar Driv3r
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:59 schreef Mister_T het volgende:
Goeie titel, allen hij geld niet voor mij. Er moet: Moet......Driv3r.......Hebben
Manhunt heb ik op mijn wishlist gezet. Wat een cool spel zeg. Echt GRUWELIJKquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:06 schreef Burnfout het volgende:
Over Manhunt
Het gaat dus om sluipen en iedereen op een coole manier uit te moorden
je krijgt een rating voor je gewelddadigheid, dus of je er fel tegenaan gaat of je moord iedereen 1 voor 1 uit
en het is echt een kicken spel![]()
een paar wapens:
- plastic zak
- honkbal knuppel
- koevoet (zoals je zag in de vorige plaatjes)
- pistool
- sniper rifle
-nail gun
en nog meer, kortom, een zeer uitdagend spel
een vriend van mij zij dat hij een xbox bij de volgende prijsverlaging zou kopen.....nu kan hij er niet meer onderuit!!!quote:In de VS wordt de Xbox console tussen 28 maart en 1 april verlaagd in prijs. Een $30,00 prijsverlaging wordt verwacht tot een prijsniveau van $149.99
Al eerder in december melden wij dat de xbox hoogstwaarschijnelijk in prijs verlaagd zou worden en nu is de prijsverlaging volgens insiders een feit. Dat het een feit is wordt vooral ondersteunt door een advertentie van Walmart, een groot warenhuisconcern, waarin de Xbox in de aanbieding staat voor $149,99. Hoe deze prijsverlaging effect zal hebben op Europa is niet precies bekend, al kun je natuurlijk wel verwachten dat Europa zal volgen. Microsoft gaat niet in op de zgn. "geruchten", dus ze ontkennen noch bevestigen het.
Naar alle waarschijnlijkheid zal de PS2 volgen met een prijsverlaging, maar voor de Gamecube is dit nog niet zeker.
moet je ook je UI aanpassen. doe je de oude weg of houd je hem?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:31 schreef Tain het volgende:
Over 3 daagjes heb ik als het goed is mijn nieuwe crystal xbox
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:07 schreef Tain het volgende:
UI op speciaal verzoek veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |