abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2004 @ 09:49:07 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16588491
Geen zin in een grote OP. Hier 2 knallers.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_16588556
Kort maar krachtig!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 26 januari 2004 @ 09:54:09 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16588583
Ja en ZO hoort het dus ook!
The truth was in here.
pi_16588599
Ben benieuwd wat er dit jaar allemaal uitkomt.
  maandag 26 januari 2004 @ 09:56:06 #5
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_16588615
Voor de geinteresseerden POP is nu te pre-orderen bij o.a. gcshop.nl
Drop you like an ill, bad habit
pi_16588686
quote:
Op maandag 26 januari 2004 09:56 schreef pmponer het volgende:
Voor de geinteresseerden POP is nu te pre-orderen bij o.a. gcshop.nl
Is al bekend of je (net als in de VS) Splinter Cell gratis erbij krijgt?
  maandag 26 januari 2004 @ 10:01:24 #7
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_16588712
quote:
Op maandag 26 januari 2004 09:59 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Is al bekend of je (net als in de VS) Splinter Cell gratis erbij krijgt?

ehm dat staat er niet bij... maar SC heb ik toch al
en ik denk het niet want de prijs is slechts 34.50
Drop you like an ill, bad habit
pi_16588784
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:01 schreef pmponer het volgende:
ehm dat staat er niet bij... maar SC heb ik toch al
en ik denk het niet want de prijs is slechts 34.50
Dat kost hij in de VS ook...en ik heb Splinter Cell nog niet.
pi_16588890
he heb hem gemod! maar alleen voor het multimedia gebeuren.
Spellen blijf ik gewoon kopen en Live! vindt ik echt te gaaf. probleem van de xbox is dat er TE veel goede spellen zijn. ik wil ze allemaal spelen, maar er zijn gewoon te veel en PGR2 neemt al zo veel tijd in (en dat is alleen single player, multiplayer ben ik nog niet serieus aan begonnen).

In een woord geweldig mijn xbox. ik kan maar1 voordeel bedenken van de PC en dat zijn betere graphics en FPS, maar voor de rest vind ik mijn xbox top!

en nog iets interessants
www.x2vga.com daarmee kan je je xbox aan je monitor hangen en op hdtv resoluties spelen. Of zal dat niet lukken omdat ik een pal xbox heb? zit eraan te denken om het namelijk te kopen

pi_16588943
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:12 schreef Chillmeister het volgende:
. ik kan maar1 voordeel bedenken van de PC en dat zijn betere graphics en FPS
1 voordeel?

Vol verwachting klopt mijn hartje wat ik dit jaar allemaal voor een goeds kan verwachten. Jammer dat Twin Snakes niet op de Xbox komt

gymnocalycium saglione in m'n hol
  maandag 26 januari 2004 @ 10:16:59 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16588969
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:12 schreef Chillmeister het volgende:
maar er zijn gewoon te veel en PGR2 neemt al zo veel tijd in (en dat is alleen single player, multiplayer ben ik nog niet serieus aan begonnen).
Daar hoef je niet eens aan te beginnen met een gemodde xbox
The truth was in here.
pi_16589202
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:16 schreef Bastard het volgende:

[..]

Daar hoef je niet eens aan te beginnen met een gemodde xbox

werkt wel, trust me! heb gisteren nog gespeeld online. moet allee nog een headset kopen want ik zit nog steeds op mijn trail versie. maar iedereen in PGR2 heeft de GT1 en ik tot de enzo maar, dus soms win ik en soms niet, hangt er vanaf hoe goed de tegenstander is.
  maandag 26 januari 2004 @ 10:31:00 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16589217
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:30 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

werkt wel, trust me! heb gisteren nog gespeeld online. moet allee nog een headset kopen want ik zit nog steeds op mijn trail versie. maar iedereen in PGR2 heeft de GT1 en ik tot de enzo maar, dus soms win ik en soms niet, hangt er vanaf hoe goed de tegenstander is.

Kheb bijna de CLK
Maar er zitten meerdere auto's in het spel dan alleen de snelste.. lijkt wel alsof iedereen dat vergeet soms.
The truth was in here.
pi_16589252
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:15 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

1 voordeel?

Vol verwachting klopt mijn hartje wat ik dit jaar allemaal voor een goeds kan verwachten. Jammer dat Twin Snakes niet op de Xbox komt

klein typo. twin snakes? nog niet van gehoord, maar dat zal vast aan mij liggen. volgens mij heeft de xbox misschien minder spellen dan de PS2, maar het percentage kwalitatief spellen ten opzichte van alle beschikbare spellen ligt hoger
pi_16589260
Meneer bastard heeft zeker nog nooit gehoord dat je wel met een omgebouwde xbox op live kan komen (chip uit), en dat er voor gemodde en niet gemodde xboxjes ook nog zoiets bestaat als xbox connect (gesimuleerd lan > systemlink games online).

Dat iedereen hier een hekel heeft aan gemodde xboxen kan ik mij indenken, maar ga geen onzin lopen lullen dan.

maandag 26 januari 2004 @ 10:34:27 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16589282
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:33 schreef DinoPK het volgende:
Meneer bastard heeft zeker nog nooit gehoord dat je wel met een omgebouwde xbox op live kan komen (chip uit), en dat er voor gemodde en niet gemodde xboxjes ook nog zoiets bestaat als xbox connect (gesimuleerd lan > systemlink games online).

Dat iedereen hier een hekel heeft aan gemodde xboxen kan ik mij indenken, maar ga geen onzin lopen lullen dan.

Ze zei meneer tegen mij

Live connect is voor kiddies.. zo ook modden.

The truth was in here.
pi_16589297
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kheb bijna de CLK
Maar er zitten meerdere auto's in het spel dan alleen de snelste.. lijkt wel alsof iedereen dat vergeet soms.

alles goud? shit dan zal ik nog een lange tijd bezig zijn met sommige cone challenges. die CLK is misschien langzamer dan de GT1, maar schijnt onwijs goed mee te kunnen rijden. en de Speed 12 ik hoop dat ik dat oooit kan behalen
  maandag 26 januari 2004 @ 10:36:25 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16589320
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:35 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

alles goud? shit dan zal ik nog een lange tijd bezig zijn met sommige cone challenges. die CLK is misschien langzamer dan de GT1, maar schijnt onwijs goed mee te kunnen rijden. en de Speed 12 ik hoop dat ik dat oooit kan behalen

Die speed12 ben ik gewooon vergeten.. tis onmogelijk om die te halen... gaat gewoon niet.
Maar alles op Goud, haal je net aan.
The truth was in here.
pi_16589364
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ze zei meneer tegen mij

Live connect is voor kiddies.. zo ook modden.

Ze? De laatste keer dat ik gekeken heb niet.

En hoezo is live connect voor kiddies? Je kan veel meer spellen online spelen dan via live, dus waarom zou dit voor kiddies zijn. Halo is een van de meest gespeelde spellen, en de kiddie factor valt wel mee volgens mij (en ik als een van de oudere gamers hier hoor niet echt bij de kiddie categorie.. ).

Live Rainbow 6 en Counterstrike, daar kom je pas kindjes tegen

pi_16589402
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:38 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Ze? De laatste keer dat ik gekeken heb niet.

En hoezo is live connect voor kiddies? Je kan veel meer spellen online spelen dan via live, dus waarom zou dit voor kiddies zijn. Halo is een van de meest gespeelde spellen, en de kiddie factor valt wel mee volgens mij (en ik als een van de oudere gamers hier hoor niet echt bij de kiddie categorie.. ).

Live Rainbow 6 en Counterstrike, daar kom je pas kindjes tegen

zit ook aan te denken om xbox connect of xlink te downloaden, maar alleen voor spellen als halo. want voor de rest vind ik Live! het geld wel waard en content download er ook nog bij.
pi_16589440
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:40 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

zit ook aan te denken om xbox connect of xlink te downloaden, maar alleen voor spellen als halo. want voor de rest vind ik Live! het geld wel waard en content download er ook nog bij.

Live is idd zeker meer dan zijn geld waard, en het grote voordeel daarin is toch wel de global statistics ed wat je bij een tunnel software niet hebt.

Ik speel 97% van mijn tijd via live, en heel af en toe eens een keertje via een tunnel.

maandag 26 januari 2004 @ 10:48:41 #22
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_16589548
Beyond Good & Evil gaat maar 29,99 euro kosten en Prince of Persia maar 44,99 euro!! En als je ze pre-ordered heb je twee geweldige spellen voor de prijs van een "normaal" xbox spel... Had ik nou maar geld
pi_16589585
moet alleen mij live! collectie uitbreiden. het wordt Amped 2 of Top Spin, kan alleen niet kiezen
Tja Rainbow Six 3, ik zit te twijfelen voor de PC of voor de Xbox

edit:

quote:
Beyond Good & Evil gaat maar 29,99 euro kosten en Prince of Persia maar 44,99 euro!! En als je ze pre-ordered heb je twee geweldige spellen voor de prijs van een "normaal" xbox spel... Had ik nou maar geld
waar preorder je ze? play.com, cdwow.com of gewoon op een nederlandse site? want dat is toch zijn prijs wel waard
  maandag 26 januari 2004 @ 11:08:39 #24
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_16589974
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:50 schreef Chillmeister het volgende:
[..]

waar preorder je ze? play.com, cdwow.com of gewoon op een nederlandse site? want dat is toch zijn prijs wel waard

Bij het alom bekende gcshop.nl
pi_16590113
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:32 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

klein typo. twin snakes? nog niet van gehoord, maar dat zal vast aan mij liggen.

Twin Snakes is de remake van Metal Gear Solid op de PSX. Game is niet gepoort. Ze zijn bij nul begonnen en hebben een geheel nieuwe engine gebouwd en ook alle dialogen zijn opnieuw opgenomen.

Kijk , kwijl en huil dat hij alleen op de Gamecube uit komt

gymnocalycium saglione in m'n hol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')