Nu dan even zonder mooie OP een nieuw deel, er was nog geen nieuw deel aangemaakt.
Euh.. game on!
quote:Maar er is weer een XBOX topic geboren.
Op zondag 18 januari 2004 10:32 schreef pkwarts het volgende:
oh wacht dat werkt natuurlijk niet...dom dom dom
het lijstje met alle de beste xbox titels van het jaar 2003:
http://bestof2003.ign.com/xbox_goty.html
en speciaal voor jullie nog een stoere halo2 screenshot :
quote:Ik heb maar een paar van die best of 2003 spellen
Op zondag 18 januari 2004 10:48 schreef pkwarts het volgende:
IGN.com:
XBOX game of the year 2003:
Star Wars: Knights of the old republic
Overall game of the year 2003:
Star Wars: Knights of the old republichet lijstje met alle de beste xbox titels van het jaar 2003:
http://bestof2003.ign.com/xbox_goty.htmlen speciaal voor jullie nog een stoere halo2 screenshot
:
[afbeelding]
Merk ook wel dat ik een ouwe lul aan het worden ben, iedereen maakt me in op xbox live
Sta iets van 7000 nu op de wereld.. moet nog veel banen opnieuw gaan rijden omdat er geen tijd op staat
quote:In grafisch opzicht is dat ook niet zo raar, multiconsole
Op zondag 18 januari 2004 11:32 schreef Retarded het volgende:
Ik heb alleen KOTOR. SC2 heb ik weggedaan omdat ie in mijn ogen nog steeds niet kan tippen aan DOA3
Ik had hem zelf ook niet gekocht denk ik, maar ik heb hem dan ook toevallig gewonnen hier op fok .
quote:Ik schrok al:
Op zondag 18 januari 2004 11:32 schreef Retarded het volgende:
Ik heb alleen KOTOR. SC2 heb ik weggedaan omdat ie in mijn ogen nog steeds niet kan tippen aan DOA3
Is Splinter Cell 2 uit uit?!
quote:Hoorde gister van iemand op Live dat er wel al een review in de PU stond, heb dat blad zelf niet, dus weet niet of dat waar is
Op zondag 18 januari 2004 14:23 schreef Fuxl het volgende:[..]
Ik schrok al:
Is Splinter Cell 2 uit uit?!
Hij komt iig 26 maart
Nog even wat screens om het geheugen wat op te frissen
Hij had m al een keer opengehad, dus deed ie dat weer. Niks te zien natuurlijk, maar weet iemand van jullie misschien waar dat aan kan liggen, of een goede site waar ik zelf er waar aan kan doen. Als ik hem kan fiksen, mag ik m misschien voor een hele gunstige prijs van m overnemen (hij wil een nieuwe kopen ), dus als jullie zouden kunnen helpen
quote:OH hij heeft hem dus gechipt?
Op zondag 18 januari 2004 16:44 schreef DaFan het volgende:
Ik hoop dat jullie, XboXfreaks, me kunnen helpen met een klein probleempje.
Ik was vandaag bij een vriend van me, met een Xbox, en nu doet ie het niet meer: als je m aandoet, begint heel even de fan te blazen en de harde schijf, na 2 sec gaat ie weer uit, dan na 1 sec weer aan, hetzelfde, en dan voor de 3e keer aan. Hij blijft dan aan, maar het lampje knippert groen en rood!Hij had m al een keer opengehad, dus deed ie dat weer. Niks te zien natuurlijk, maar weet iemand van jullie misschien waar dat aan kan liggen, of een goede site waar ik zelf er waar aan kan doen. Als ik hem kan fiksen, mag ik m misschien voor een hele gunstige prijs van m overnemen (hij wil een nieuwe kopen
), dus als jullie zouden kunnen helpen
quote:Achja, maar dat is niet mijn probleem...
Op zondag 18 januari 2004 16:45 schreef Fliepke het volgende:[..]
OH hij heeft hem dus gechipt?
Anders heb je geen reden om je garantie door de plee te spoelen. Good luck!
quote:Denk dat je beter een nieuwe kan kopen en dat die vriend van je hem gewoon kan weggooien. Als er niks aan te zien is, valt er ook weinig aan te repareren
Op zondag 18 januari 2004 16:48 schreef DaFan het volgende:[..]
Achja, maar dat is niet mijn probleem...
quote:Heb motogp2 vanmiddag gespeeld.. vanavond weer denk ik
Op zondag 18 januari 2004 17:10 schreef Maikel1 het volgende:
Spelen jullie eigenlijk nog op Live!?
Ik wilde net top spin doen maar niemand was daar
en bij motogp2 was het ook niet echt druk
Ik wilde namelijk wat vragen
Op mijn AC3 kastje van me surround set ZIT een optical IN en/of OUT. Kan ik nu met de Xbox die ik van de week krijg op mijn surround setje spelen of moet ik daar een speciale kabel voor hebben?
kheb een creative LIVE Platinum en Cambridge Soundworks DTT2500.
beide redelijk verouderd dus maar vind het niet nodig om te upgraden.
A maar zit daar een kabeltje bij of moet ik eerst wat kopen
B zit het bij de Xdoos
C moet ik zelf wat verzinnen WANT het kan niet.
quote:en het zal ook nooit druk worden bij top spin... je hebt echt een gigantische dikke vette lag bij het spelen... het is niet goed te spelen online. slechte server heeft dat spel, niet normaal meer.
Spelen jullie eigenlijk nog op Live!?
Ik wilde net top spin doen maar niemand was daar
en bij motogp2 was het ook niet echt druk
die ehm.. special meter, als je op een gegeven moment gewend bent en je slaat de bal perfect en je komt dan online en probeerd het daar komt de meter ALTIJD bijna helemaal onderaan van het metertje... denk dat je een lag heb van zeker 0.35 seconde. en dat kan dus echt niet bij een tennis spel.
het is niet leuk online spelen iig of je moet weten wat je tegen stander gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |