Omdat hij denk dat hij beter is omdat hij Engels in zijn spel krijgt. Snap je? Of vind je dat niet logisch? Goh wat raar.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:17 schreef Xrenity het volgende:
mweh, waar slaat die titel nou op? Waar de spellen wel nederlands zijn... Zijn jullie nu stoer heh!?
HEH!?!?!?
k, beetje overdrevenmaar waarom zet je nou dat erin :
quote:Op maandag 1 maart 2004 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Screenshot
Is dat een officiele Xbox screen dan ?quote:Op maandag 1 maart 2004 19:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met name de texture op het geweer en de low-res bumpmaps zijn jammer... Voor een Console echter best strak
Dan ben jij sowieso te vroeg in dat topic aan het posten man. De PS2 en Cube versie komen pas over een paar maanden uitquote:Op maandag 1 maart 2004 18:47 schreef Xrenity het volgende:
Chocobo, moet je ook niet eens posten in de Splinter Cell thread?
Kan ook niet wachtenMaar nu stop ik maar met in die Xbox draad spammen
Heb er zelf niet eens een
HUD is redelijk aangepast, maar het lijkt op een GF3/4 render met dito resolutie, dus ik gok op een Doom3 Xbox screen iddquote:Op maandag 1 maart 2004 19:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is dat een officiele Xbox screen dan ?![]()
Tis dat maart een beetje erg duur wordt voor mij (SC: PT, UT2k4, Far Cry en nog een paar films op het programma), anders had ik hem wellicht dubbel gekocht...quote:Op maandag 1 maart 2004 19:39 schreef Xrenity het volgende:
Tis een algemene draad Chocobo, dus ook voor de PC, en ik ga SC:PT dan ook voor de PC halen (online enzo, weetjewel)
daar moest je inzoomen om het te zien...dit is zo overduidelijk dat ik denk dat dit niet een fotoshop achterblijfsel is.... elke fotosoep amateur zou het iig zien....quote:Op maandag 1 maart 2004 20:25 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Waarom zitten er witte lijntjes om dat monster heen? Ik krijg eeneens herinneringen van de eerste Amped screenshots
Ziet er uit als een optimalisatie voor de Xbox, waardoor ie bepaalde stukken schaduw gewoon niet renderd... (of gewoonweg een renderfoutje in een WIP port)quote:Op maandag 1 maart 2004 20:31 schreef pkwarts het volgende:
[..]
daar moest je inzoomen om het te zien...dit is zo overduidelijk dat ik denk dat dit niet een fotoshop achterblijfsel is.... elke fotosoep amateur zou het iig zien....
Mjah, voor het mooie en snelle gebruik ik de PC wel, ook leuk om toekomstige mods te checken enzo, maar voor het echt opgaan in het spel gebruik ik de Xbox denk ik... iig snachtsquote:Op maandag 1 maart 2004 20:33 schreef pkwarts het volgende:
zou overigens wel klote zijn van ze als het niet zo mooi zou worden als pc (zo mooi als het natuurlijk kan worden (tv vs tft scherm)). ze had toch echt gezegd: graphics hetzelfde maar laadtijden langer. iig eerst ff kijken of het ook te spelen is natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |