abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2003 @ 11:00:20 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12911382
Geen zin om een nieuwe OP te verzinnen, het wiel is al uitgevonden

Welkom, welkom; Vanaf heden geopent:

Het XboX topic deel 39!

Hier vind u:

• Gezelligheid (uiteraard het belangrijkste).
  • Alle soorten informatie wat je maar kunt bedenken en genoeg in voorraadt.
  • Uiteraard screenshots en andere plaatjes varianten.
  • Een uitgebreide groep XboX-ers *tip kijk in de vorige topics voor oudere info
  • En voor de feestelijke opening heb ik de hier een Halo screenshot en de entree en alle posts zijn gratis.

En aangezien ik de eigenaar halo liefhebber is zal in deze OP een halo screenshot geplaats worden

[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 03-09-2003 11:02]

The truth was in here.
      woensdag 3 september 2003 @ 11:01:14 #2
    22497 Bioslock
    we hope that you choke
    pi_12911396
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:00 schreef Bastard het volgende:
    Het XboX topic deel 38!
    39?
    pi_12911425
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:00 schreef Bastard het volgende:
    Geen zin om een nieuwe OP te verzinnen, het wiel is al uitgevonden
    Ik was net klaar met een nieuwe :

[Dit bericht is gewijzigd door Fuxl op 03-09-2003 11:41]

woensdag 3 september 2003 @ 11:02:30 #4
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12911427
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:01 schreef Bioslock het volgende:

[..]

39?

Shut up
    The truth was in here.
      woensdag 3 september 2003 @ 11:05:56 #5
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_12911496
    het worden zulke mooie maanden voor mij:

Star Wars - Knights of the Old Republic
    Colin McRae Rally 4
    Soul Calibur 2
    Top Spin
    Fifa 2004

pi_12911545
    Otogi Myth Of Demons

Fuckin cool spel

Deal with it; rock 'n roll
    pi_12911600
    XboX Rocks...

ik ga het toch proberen.

Als iemand een pubstro met xbox games wil ruilen mail me dan: nicket1337@hotmail.com

::| life isn't suppose to be easy, it's just suppose to be worth it |::
    pi_12911618
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:11 schreef Nicket het volgende:
    XboX Rocks...

ik ga het toch proberen.

Als iemand een pubstro met xbox games wil ruilen mail me dan: nicket1337@hotmail.com

dah vind die bastard nie leuk
    pi_12911620
    OTOGI moet ik zeggen... Vinnik niks aan.. Ik heb het 4x gespeeld. En het is heeeel eentonig..

De 2 spellen waar ik ECHT op wacht zijn:

NINJA GAIDEN
    HALFLIFE 2 !!!!

pi_12911626
    Tuurlijk staan jullie nog steeds aan kop, wij PS2-ers en GC-ers spelen games in plaats van erover te praten.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_12911632
    quote:
    het worden zulke dure maanden voor mij:
    Star Wars - Knights of the Old Republic
    Simpsons : Hit & Run
    Soul Calibur 2
    Top Spin
    Otogi : Myth of Demons
    Outlaw Volleyball
    SSX 3
    XIII
    Prince of Persia : Sands of Time
    Deus Ex 2
    NFS : Underground
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      woensdag 3 september 2003 @ 11:15:50 #12
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12911683
    Scheelt niet veel met de GC topics

Wat is Otogi voor een soort spel?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_12911707
    Freaky Flyers is ook wel grappig een beetje dogfighten tegen elkaar maar dan mariokart style

pi_12911713
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Scheelt niet veel met de GC topics

Wat is Otogi voor een soort spel?

Japans vechtspel.. Je loopt door een woud, met allemaal vliegende (soort) draken. En die moet je met je zwaard neerhalen. Je hebt in het begin een zwaard. Je kan heel hoog springen. en teleporteren (een stukje) Maar de levels zijn heel eentonig..

Ik heb gezien in het menu.. Dat je later met punten ook spreuken en wapens kan kopen.

Ik vind hem op de screenshots veel stoerder dan dat hij is,,.

pi_12911737
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:17 schreef Suphafly het volgende:
    Freaky Flyers is ook wel grappig een beetje dogfighten tegen elkaar maar dan mariokart style

[afbeelding]

haha nog een reactie..

Geinig spel.. met 2 spelers is het niks. (als je een dogfight doet) zie elkaar maar is te raken

Single player is fun. Maar weinig mogelijkheden.. looping, links/rechts uitwijken, en duiken. En dan natuurlijk de mario kart kopie. dat je wapens kan krijgen...

Maar ziet er verder wel strak uit.

woensdag 3 september 2003 @ 11:19:42 #16
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12911748
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:17 schreef Nicket het volgende:

[..]

Japans vechtspel.. Je loopt door een woud, met allemaal vliegende (soort) draken. En die moet je met je zwaard neerhalen. Je hebt in het begin een zwaard. Je kan heel hoog springen. en teleporteren (een stukje) Maar de levels zijn heel eentonig..

Ik heb gezien in het menu.. Dat je later met punten ook spreuken en wapens kan kopen.

Ik vind hem op de screenshots veel stoerder dan dat hij is,,.

Ja, dit klinkt nogal standaard...
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      woensdag 3 september 2003 @ 11:24:21 #17
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12911809
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
    Tuurlijk staan jullie nog steeds aan kop, wij PS2-ers en GC-ers spelen games in plaats van erover te praten.
    Whehehehe.....
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_12911830
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
    Jullie moeten ook wel meer gamen.. Want jullie kunnen alles niet zo snel vinden in een game.. vanwege de slechte graphics
    pi_12911850
    quote:
    Ja, dit klinkt nogal standaard...
    Iets wat ook maar enigzins op Devil May Cry lijkt zoals Otogi, is natuurlijk een must-buy !
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      woensdag 3 september 2003 @ 11:28:15 #20
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12911862
    Coole screen van Sega GT

pi_12911909
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:19 schreef Nicket het volgende:

[..]

haha nog een reactie..

Geinig spel.. met 2 spelers is het niks. (als je een dogfight doet) zie elkaar maar is te raken

Single player is fun. Maar weinig mogelijkheden.. looping, links/rechts uitwijken, en duiken. En dan natuurlijk de mario kart kopie. dat je wapens kan krijgen...

Maar ziet er verder wel strak uit.

Weet je wat krijg het maar lekker!!
    Soul caliber II ?? mag ik wel zeggen dat die cool is? health op volledig en dan net zo lang rammen tot je de ander de ring uit beukt
    pi_12911919
    Ja joh, laten we mijn OP maar vergeten, heb ik toch maar een kwartier aan besteed
      woensdag 3 september 2003 @ 11:34:52 #23
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12911968
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:31 schreef Fuxl het volgende:
    Ja joh, laten we mijn OP maar vergeten, heb ik toch maar een kwartier aan besteed
    Gewoon posten Gijs Dat stuk over KOTOR Heeeel cool gedaan.

Eerdere delen:
    Het grote XBOX games topic!!
    Het grote X-box games topic [deel 2]
    Het Grote XBox game topic [Deel 3]
    Het Grote XBox game topic [Deel IV]
    Het Grote Xbox Games Topic [Deel V]
    Het Grote Xbox Games Topic [Deel VI]
    Het grote XBOX games topic deeltje 7!
    Het grote Xbox games topic deel 8
    Het Xbox topic deel 9
    [Gouden tijden] XBOX topic dl. 10 (geen 56k topic)
    Het grote Xbox topic deel 11 [XBOX]
    Het Grote XBox game topic [Deel XII]
    XBOX topic [Deel XIII] XBOX Live is on it's way!!
    XBOX topic [Deel XIV] breedband gevraagd!
    XBOX topic [Deel XV] MK:DA!!!!!
    XBOX topic [Deel XVI]: Whats next?
    Xbox topic, the sequel [deel 18]
    xbox topic: splintercell deel 19 :P
    [XBox]Deel 20... bijna gaan we live!
    [XBOX] Deel 21. We gaan *LIVE LIVE LIVE*
    [LIVE] Het hele grote XBOX topic, deeltje XXII..
    XBOX [deel 23] en we zijn live
    XboX [Deel 24] Rivaliteit op L!ve
    [XBox]Centrale topic - deel 25
    [Xbox]Centraal Xbox Topic 26
    [XBOX]Deel 27..What's next?
    [Centraal XBOX] Deel 28 voor meesterlijke graphics
    [Xbox Topic] Deel 29: E3 coverage, no 56k
    [Xbox] E3 Afterparty (Deel XXX )
    [XBOX] Wachten op niets, behalve FluxC5. (Deel 31)
    [XBOX] Hail the XBOX (deel 32)
    XBOX deel 33, Met bruut geweld!
    [XBox] Deel 34, Wie is er eigenlijk bruut?
    [Xbox] deel 35
    [XboX] topic deel 36 - verre van stoffig -
    [Xbox] 37 Iedereen moet er een keer aan geloven
    [XboX] 38 Euh... Xbox Gaaf !

Nog wat over Kotor:

Deze game zal zich 4000 jaar voor de verhaallijn van de films afspelen, dus verwacht geen Luke Skywalker of Darth Vader in deze game. In plaats daarvan krijg je de keus om te kiezen uit een Soldier, Scout en een Scoundrel (een Scoundrel kan je vergelijken met Lando Calrissian). Als je het er goed genoeg zal afbrengen in de game zal je uiteindelijk een machtige Jedi worden, dus toch nog een soort Luke Skywalker gevoel hé.
    Net als met Jedi Knight is slechte en kwade weer aanwezig, hoe jij je gedraagt in de game zal ook invloed hebben of jij voor de Light Side zal kiezen en een Jedi wordt. En als je je slecht gedraagt zal je een machtige Sith worden, denk dan aan het feit dat je onschuldige wezens afmaakt dan zal je snel aan die kant zitten. Denk dus goed na voordat je wat doet, het is uiteraard altijd makkelijk en meestal ook leuker om de slechterik te spelen.

Het aanvalssysteem in deze game is ook weer interessant, je zult diverse nieuwe krachten krijgen door de game heen. Zoals speciale force krachten en speciale aanvalsmoves met je Lightsaber, het wapen van een Jedi. Je zult goed moeten timen wanneer en hoe je je aanval uitvoert, het zal niet zo zijn dat je lukraak in de aanval kan gaan. Het vergt wel wat oefening.
    Je zal door de game heen skillpoints krijgen, die je dan weer over diverse punten kan verdelen zodat je karakter beter wordt in dat onderdeel. Denk dan aan snelheid, Force krachten enz. Volgens de makers zullen er meer dan 100 verschillende skills zullen verdeeld zijn over verschillende categorieën.

Je zal vergezeld worden door drie verschillende karakters, dit kan variéren van droids tot mensen. Kies jij voor de Dark-Side dan zullen je teamgenoten ook veranderen. Alles wat je doet zal een bepaald soort invloed uitwerken op jou en je teamgenoten en andere wezens.
    Je kan verwachten dat zelfs de wezens die in het spel zitten je zullen wantrouwen als je er gekleed als een Sith bij loopt, zelfs als je goed bent. Lijkt wel een beetje op Project Ego deze stijl.

Ook is het mogelijk om diverse missies in de game op je eigen manier uit te voeren, je volgt nooit een echte rechte lijn. Dit bevordert de replay en houdbaarheid van de game. En er zullen ook nog eens verschillende soorten mini-games te vinden zijn in de game. Maar daar wordt helaas nog weinig over losgelaten, je zal kunnen mini-turrets kunnen bemannen (dit zijn eigenlijk gewoon kanonnen). Ook zal je kunnen racen met de zogeheten swoop bikes. Misschien zullen we ook het hilarische schaakspel van Chewbacca en R2-D2 kunnen terugvinden in deze game.

Het verhaal is op dit moment nog simpel, in tegenstelling tot de films zijn de Jedis en de Siths nog in leven en er zijn er duizenden in oorlog. En jij bent verkozen om ervoor te zorgen hoe dit allemaal zal aflopen. Je zal van hot naar her gaan in het kolossale universum, de woestijnplaneet Tatooine, de thuiswereld Kashyyyk van de Wookies. En ook nog eens de Sith planeet Korriban, in totaal zullen het er 10 zijn. Ook is het zo dat een aantal plaatsen alleen bereikbaar zullen zijn voor bepaalde karakters.

Het leuke hiervan is dat je als Jedi van de Light Side niet in het Sith gebied kan komen zonder opgemerkt te worden. Dus dan kan je bijvoorbeeld de game opnieuw gaan spelen en kiezen voor de Dark Side, zodat je wel in dat gebied kan komen. Alles zal zich dus afspelen over grote uitgestrekte werelden waar genoeg te doen is.
    Het schip waar je het universum mee afreist heet de Ebon Hawk, en zal heel veel weghebben van iedereen zijn favoriete ruimteschip The Millenium Falcon. Dit opgevoerde stuk blik zal dus ook onderdeel worden van de game, variatie alom.

De game wordt gemaakt door Bioware en Lucasarts. Lucasarts kennen we van de vele Starwars games en hun geniale en humoristische adventures. Bioware kennen we van Baldurs Gate, één van de beste RPGs van de afgelopen decennia. De game is mooi, maar niet prachtig. Bioware kennende zullen ze er voor zorgen dat de gameplay dik in orde is, zodat de game het niet moet hebben van zijn grafische kant. Want in dit tijdperk van gepats met graphics word de gameplay weleens vergeten, hopelijk wordt dit weer eens een lekkere game met een lekkere verslavende gameplay en nette graphics.

pi_12911972
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:30 schreef Suphafly het volgende:

[..]

Weet je wat krijg het maar lekker!!
    Soul caliber II ?? mag ik wel zeggen dat die cool is? health op volledig en dan net zo lang rammen tot je de ander de ring uit beukt

hahah.. Ja ik lees die previews ook allemaal.. Maar als ik ze speel.. Heb ik dus een echte eigen mening.. Ik heb die games toevallig.. En ik zeg gewoon wat ik er van vindt.. Maar soul caliber2 rocks...

Net zoals Ghost recon en burnout2 en midtown madness3

pi_12912001
    quote:
    Op woensdag 3 september 2003 11:35 schreef Nicket het volgende:

[..]

hahah.. Ja ik lees die previews ook allemaal.. Maar als ik ze speel.. Heb ik dus een echte eigen mening.. Ik heb die games toevallig.. En ik zeg gewoon wat ik er van vindt.. Maar soul caliber2 rocks...

Net zoals Ghost recon en burnout2 en midtown madness3

Ik heb ze ook en ik vind ze cool hehe maar kheb ze pas effe gespeeld niet lang genoeg om een echte mening te vormen maar vond otogi tot nu toe wel cool
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')