quote:Wat bedoelen ze nou
March
It comes in like a lamb, but goes out like an Unreal Championship download, baby!Game release: Star Wars: The Clone Wars
Game release: High Heat Major League Baseball 2004
Unreal Championship Downloadable Content
Leviathan, Inferno, Otarus Run AquaMortis
ToeJam and Earl 3 Downloadable Content for Europe
March 14 Xbox Live launches in the UK, France, Germany, Spain, Italy, Belgium, Netherlands, and Sweden!
March 1820: Hoop Madness Tournament Play-In Game
March 1921: Hoop Madness Round One
March 22 - MechAssault/iGames Divisional Tournament
March 2224: Hoop Madness Round Two
March 25 - Developer Chat - Ghost Recon
March 2628: Hoop Madness Regional Semifinals
March 29 - MechAssault/iGames Regional Tournament
March 2931: Hoop Madness Regional Finals
March 30 - MechAssault/iGames National Championship
quote:ik zou ut nie weten joh
Op dinsdag 18 maart 2003 10:46 schreef Bastard het volgende:[..]
Wat bedoelen ze nou
quote:door die naam ownt ie mij met motogp, ben er nog niet over uit... je sneed mij gister echt wel
Op dinsdag 18 maart 2003 10:46 schreef Bastard het volgende:
Oh GB, SailingAce werd geboden als alternatief toen ik verschillende nicks had geprobeerd.. niets bijzonders dus, klonk gewoon wel lekker in mn oren.
quote:Na wat uurtjes oefenen haal je snoeihard mensen in ja.. vette pret is dat
Op dinsdag 18 maart 2003 10:47 schreef afraidtech het volgende:[..]
door die naam ownt ie mij met motogp, ben er nog niet over uit... je sneed mij gister echt wel
Tis ook zo dat als ik een server op zet, en ik ben gefinished ik niet al te lang wacht met het starten van het volgende spel. Ik ga geen minuut wachten op mensen die dan nog moeten binnen komen.. die zijn dan gewoon te langzaam om mee te spelen
quote:Gisteren viel me op dat die mensen die een guest mee nemen zitten te springen in het spel.. dus die kick ik er uit en dan heb je nergens last van.
Op dinsdag 18 maart 2003 10:59 schreef afraidtech het volgende:
zelf server starten ownt, en ook nog bijna lagloos
quote:Als je in de lobby bent ga je naar options, players, kies de naam en klik op kick player... sim-pel
Op dinsdag 18 maart 2003 11:04 schreef afraidtech het volgende:
hoe kick je dan? kan dat ook tijdens het spelen
*1 keertje gedaan heeft*
Werd dat gestuiter zat.
quote:Hier snap ik echt geen reet van... "een guest meenemen" ? "zitten te springen" ? Please do explain!
Op dinsdag 18 maart 2003 11:01 schreef Bastard het volgende:[..]
Gisteren viel me op dat die mensen die een guest mee nemen zitten te springen in het spel.. dus die kick ik er uit en dan heb je nergens last van.
alleen werd iemand genaamd livedotcom behoorlijk sjaggie van mij nadat ik hem een keer of 6 in een bocht tijdens het inhalen onderuit mikte
quote:Bij motogp kan dat onder de playerlist... geen idee of het vanuit het dashboard ook kan.
Op dinsdag 18 maart 2003 11:22 schreef Gellarboy het volgende:
Weet iemand hoe je Feedback kunt geven over andere users? Doe je dat in-game? Of via het dashboard?
quote:Moet je spelmodus "Stunt" nemen, dan is het de bedoeling om zoveel mogelijk punten te scoren door flink powerslides te maken, en weelies, en natuurlijk extra veel punten voor het laten vallen van een ander.
Op dinsdag 18 maart 2003 11:25 schreef Ceased2Be het volgende:
gisteravond van 21:00 tot 23:30 zitten motogp-en... heerlijk spelalleen werd iemand genaamd livedotcom behoorlijk sjaggie van mij nadat ik hem een keer of 6 in een bocht tijdens het inhalen onderuit mikte
quote:Nou hoe je een quest meeneemt weet ik niet, maar ik gok dat het mensen zijn die thuis splitscreen spelen. Want die quests hebben bv geen microfoon ook...
Op dinsdag 18 maart 2003 11:13 schreef TheMarco het volgende:[..]
Hier snap ik echt geen reet van... "een guest meenemen" ? "zitten te springen" ? Please do explain!
quote:Verrek, dat riepen ze gister mij.. dat ik langzaam liep
Op dinsdag 18 maart 2003 11:41 schreef FluxC5 het volgende:
De downloadeble content voor UC schijnen andere speltypen te zijn, maar ook van die gekke dingen om het niveau gelijk te trekken (beste loopt langzamer) enzo..
quote:fluxie is back
Op dinsdag 18 maart 2003 11:41 schreef FluxC5 het volgende:
De downloadeble content voor UC schijnen andere speltypen te zijn, maar ook van die gekke dingen om het niveau gelijk te trekken (beste loopt langzamer) enzo..
quote:Ja die stunt mode is wel erg cool.
Op dinsdag 18 maart 2003 11:29 schreef Bastard het volgende:[..]
Moet je spelmodus "Stunt" nemen, dan is het de bedoeling om zoveel mogelijk punten te scoren door flink powerslides te maken, en weelies, en natuurlijk extra veel punten voor het laten vallen van een ander.
Erg lachen om te doen
quote:Humzz. heb een manier gevonden om af en toe nog harder in een slip te komen.. maar dat vertel ik nog ff lekker niet
Op dinsdag 18 maart 2003 11:48 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Ja die stunt mode is wel erg cool.
Hard door de bochten en een beetje spelen met de A knop in de bochten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |