abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:24:39 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13565187
Juist ja ! Deel 44 alweer !

Links naar vorige delen:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43

Games die we nog willen zien:

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_13565255
Ik ben wel benieuwd naar SSX 3. Gister een video preview op IGN bekeken en het ziet er erg gelikt uit.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_13565261
Dat waren toch die Cube Techdemo's?
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:28:32 #4
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13565275
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:27 schreef Khadgar het volgende:
Dat waren toch die Cube Techdemo's?
Yup, Mario 128 en de realistische Link.

Filmpjes van Mario 128 zijn super grappig trouwens

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_13565371
Die screenshot met Link en Ganondorf was toch al ver voor de release van TWW uitgegeven? Was volgens mij gewoon een teaser van Nintendo dat er een nieuwe zelda uitkwam. De volgende (echte) nieuwe zelda zal ovlgens mij pas op de volgende console van nintendo uitkomen.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:34:55 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13565398
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:33 schreef leejow het volgende:
Die screenshot met Link en Ganondorf was toch al ver voor de release van TWW uitgegeven? Was volgens mij gewoon een teaser van Nintendo dat er een nieuwe zelda uitkwam. De volgende (echte) nieuwe zelda zal ovlgens mij pas op de volgende console van nintendo uitkomen.
'
Nee, was Tech Demo. Alleen om te laten zien wat de Cube kan.

1080:

pi_13565401
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:33 schreef leejow het volgende:
Nee, in het prille begin, voor de release van de cube was er een zeer mooie techdemo van Link tegen een Skelet enzovoort.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:37:17 #8
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13565448
Reactie op de "Who are you" campagne van Ninty USA

Op IGN staat er meer, maar deze is het leukst

pi_13565558
op ebgames.com enzo staat ie al voor 99
PS2 PoWaH
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:45:04 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13565576
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:44 schreef ModKid het volgende:
op ebgames.com enzo staat ie al voor 99
Dat is ook de Amerikaanse prijs voor de console.
pi_13565746
Heeft iemand al die ietwat arrogante teleconference van Nintendo of America gelezen op IGN?

(kan hem helaas ff niet vinden )

[Dit bericht is gewijzigd door febster op 01-10-2003 10:56]

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:56:12 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13565805
Link Febster? Ik kan zo snel niet vinden welke je bedoelt?
pi_13565842
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Link Febster? Ik kan zo snel niet vinden welke je bedoelt?
Zie mijn edit... was een dag na die prijsverlaging... ging een beetje over de verkoopcijfers van de NGC/GBA SP en de toekomstige strategie enzo
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:59:02 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13565865
pi_13565877
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://cube.ign.com/articles/451/451444p1.html

Deze?

http://cube.ign.com/articles/451/451593p1.html

Deze

woensdag 1 oktober 2003 @ 11:01:00 #16
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13565905
Zou zo'n realistische Zelda ooit nog komen ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 11:02:31 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13565943
Lekker arogant ja Maar dat mag best een keer van Nintendo eigenlijk.
pi_13566503
Ik snap Nintendo Benelux niet. Als ze nou een beetje ballen hadden, dan waren ze gewoon met Nintendo USA meegegaan.

Poll: GCN prijzen omlaag, wat doe jij?

• Ik geef MEER uit aan games
  • Ik geef MINDER uit aan games
  • Ik geef HETZELFDE uit aan games

• Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
    pi_13566526
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Lekker arogant ja Maar dat mag best een keer van Nintendo eigenlijk.
    Ik heb liever dat ze dat doen als ze de nr1 in de console wereld zijn, dan vind ik dat wat gepaster

Wat ik me gister eigenlijk afvroeg, waar is Miyamoto NU eigenlijk mee bezig? Ik bedoel SMS was vorig jaar zomer af, MP eind december, en Zelda TWW ook rond die tijd... hij zal toch niet een jaar lang aan MK:DD!! hebben gewerkt lijkt me... maar als hij dus aan "andere projecten" werkt waarom horen we daar dan helemaal nix van?

Just wondering....

woensdag 1 oktober 2003 @ 11:26:47 #20
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13566547
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:25 schreef febster het volgende:

[..]

Ik heb liever dat ze dat doen als ze de nr1 in de console wereld zijn, dan vind ik dat wat gepaster

Wat ik me gister eigenlijk afvroeg, waar is Miyamoto NU eigenlijk mee bezig? Ik bedoel SMS was vorig jaar zomer af, MP eind december, en Zelda TWW ook rond die tijd... hij zal toch niet een jaar lang aan MK:DD!! hebben gewerkt lijkt me... maar als hij dus aan "andere projecten" werkt waarom horen we daar dan helemaal nix van?

Just wondering....

Vergeet Pikmin 2 niet, en Stage Debut
    pi_13566569
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:24 schreef Khadgar het volgende:
    Ik snap Nintendo Benelux niet. Als ze nou een beetje ballen hadden, dan waren ze gewoon met Nintendo USA meegegaan.

Poll: GCN prijzen omlaag, wat doe jij?

• Ik geef MEER uit aan games
  • Ik geef MINDER uit aan games
  • Ik geef HETZELFDE uit aan games

• Tussenstand:
    [afbeelding]
    Ook een poll maken? Klik hier
    Misschien een domme vraag maar heeft NoE of Nintendo Benelux al bekend gemaakt dan niet mee te doen..?? Zover ik me kan herinneren is NoE altijd traag en dat geld dus ook voor prijsverlagingen
    pi_13566596
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Vergeet Pikmin 2 niet, en Stage Debut

Pikmin 2 was volgens mij pre E3 ook al zo goed als af en als ik me niet vergis heeft hij zich daar niet 100% mee bezig gehouden... en wtf is Stage Debut ook alweer? De naam komt me bekend voor meer niet (dat zegt genoeg lijkt me..)
      woensdag 1 oktober 2003 @ 11:29:14 #23
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13566615
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:28 schreef febster het volgende:

[..]

Pikmin 2 was volgens mij pre E3 ook al zo goed als af en als ik me niet vergis heeft hij zich daar niet 100% mee bezig gehouden... en wtf is Stage Debut ook alweer? De naam komt me bekend voor meer niet (dat zegt genoeg lijkt me..)

Dat was toch dat spel waar die Ninteno mensen inzaten? Shigsy enzo? In de klas, met Pikmin ernaast enzo
    pi_13566644
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:27 schreef febster het volgende:

[..]

Misschien een domme vraag maar heeft NoE of Nintendo Benelux al bekend gemaakt dan niet mee te doen..?? Zover ik me kan herinneren is NoE altijd traag en dat geld dus ook voor prijsverlagingen

quote:
    Beste Bas,

Het ziet er voorlopig niet naar uit dat de GameCube in prijs wordt verlaagd.

Wat betreft late releases ben ik het niet met je eens. Hier wordt wel degelijk aandacht aan besteed. Er zit steeds minder tijd tussen de releases in USA en Europa. Games als Mario Kart en 1080 Avalanche komen in Europa zelfs eerder uit dan in Amerika.

Een game als Animal Crossing kost ontzettend veel geld om te localiseren. Het is simpelweg een kosten en opbrengst afweging om de game wel of niet uit te brengen. Als je vooraf al weet dat de game verlies draait, dan zal het besluit om de game uit te brengen heel klein zijn. Een game als Animal Crossing zal namelijk niet door een breed publiek worden aangekocht, maar alleen door hardcore gamers.

In Europa hebben we net als in Amerika een Players Choice reeks. De reeks zal in de toekomst zeer zeker worden aangevuld.

Erop vertrouwende je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nintendo Benelux BV

pi_13566741
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2003 11:30 schreef Khadgar het volgende:

[..]

[..]

(overheen gelezen destijds) maar das dus wel WEEEERRRRR zwaar matig van ze maar ja als je dat IGN stuk leest dan wordt weer door tig dingen bevestigd dat Europa volgens Nintendo een "te verwaarlozen" markt ofzo is... daar (USA) hebben ze allemaal dikke reclame campagnes, nintendo on tour dingen etc..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')