Als je dat gevoel krijgt van steeds "nog ff één rondje" weet je dat je met een goede game te maken hebt. Zo ben je voor je het weet een paar uur verder, want potjes duren vrij lang. Maar dat geeft niet, want het is gewoon kostelijk vermaak. En het is ook een feest voor het oog, de kleurrijkste GC-game tot nu toe.
Enne... zit daar ook zo'n code bij ?
Een zeer goede multiplayer titel, beetje saai in single player.
En ja, daar zit ook een code bij.
quote:Ja, paar topics terug.
Op maandag 9 december 2002 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er al wel gepost over de GBA player voor de Cube?
quote:nou, ik heb mijn pikmin gekregen zonder enige code
Op maandag 9 december 2002 19:52 schreef gieling.com het volgende:
* gieling.com melder moet idd wel een code bij zitten, het spel is immers van nintendo!
wat zijn nu de echte aanraders voor de cube van de spellen die er op dit moment uitzijn?
ik heb op dit moment
mario sunshine
james bond nightfire
sonic advance 2
need for speed hot pursuit 2
en een extra controller kost daar 39 euro als ik me niet vergis maar kan zijn dat het ergens anders goedkoper is
quote:Zoals fabs al zei, er is een combi set te koop met SMS, een mem card en een controller.
Op maandag 9 december 2002 21:54 schreef Ketel_1 het volgende:
ff m'n vraag uit het vorige topic herhalen. Ik ben dus van plan binnenkort misschien een GC te kopen. Maar dat moet het niet te gek duur zijn (ik heb al een PS2). Wat gaat een basissetje (console, game, memcard, extra controller) me ongeveer kosten en waar kan ik dat goedkoop krijgen?
Deze is op sommige plekken goedkoper dan de andere... ff zoeken dus
2e hands is ook een optie!
quote:idd, (dat laaste)
Op maandag 9 december 2002 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Zoals fabs al zei, er is een combi set te koop met SMS, een mem card en een controller.
Deze is op sommige plekken goedkoper dan de andere... ff zoeken dus
2e hands is ook een optie!
quote:2e hands vertrouw ik nooit zo. Zeker niet als het via internet gaat.
Op maandag 9 december 2002 22:16 schreef gieling.com het volgende:[..]
idd, (dat laaste)
Ik dacht dat er op marktplaats.nl wel wat angeboden werd!!!
Zeer tevreden, ben bij de verkoper thuis geweest en heb daar nog een uur zitten gamen tegen die gast
quote:ik heb bij de bart smit gezien dat ze voor 35 euro verkochten, originele
Op maandag 9 december 2002 21:58 schreef fabs het volgende:
ik heb bij intertoys een combi gekocht van supermario sunshine met 1 controller cube + mem voor 269 euroen een extra controller kost daar 39 euro als ik me niet vergis maar kan zijn dat het ergens anders goedkoper is
quote:Cooooooooooool!!!
Link / SC2 UpdateHey, you said that awhile ago that link was in Soul Calibur 2, but everywhere else I go has no mention of that. Were you wrong, or has there been an update on it that I missed, or what?
Matt responds: We reported that Link of Zelda fame would be in Namco's upcoming 3D fighter Soul Calibur 2 as a playable character, yes. You haven't heard much about it since because Namco has been keeping it quiet. But the good news is that it still stands. In fact, whereas we originally thought Link would be an unlockable character in Soul Calibur 2, it turns out he'll be fully playable from the start.
Maar ontopic, ik heb de volgende spellen erbij:
- Resident Evil. Erg leuk spel maar niet nu. Ik heb het ooit gespeeld voor de playstation toen het spel nog revolutionair was maar het is nu uitgemolken, ik heb het wel gezien. En toen ik het voor het eerst speelde vond ik het erg eng. Nu niet meer.
- Monkey Ball. Supergoed spel, echt een verassing. Vooral met z'n vieren elkaar van een platform afslaan. Echt een multiplayer spel. De singleplayer vind ik wat saai.
- SSX Tricky. Ziet er erg mooi uit maar ik heb er geen boekje bij. Misschien kan iemand me de basics uitleggen? Anders moet ik dat even aan de eigenaar vragen.
- James Bond Agent under Fire. Saai spel eigenlijk. Ik heb ook timesplitters en daarbij is dit spel gewoon matig. Alleen het multiplayer scenario met de snipers op het station is echt heel cool.
- Mario Sunshine en Luigi's Mansion. Jezus wat saai, het is weer uren dolen in plaats van de instant action uit de eerdere mario spellen. Deze twee zijn weer net zo saai als de Mario spellen op de n64.
- Sonic. Och, wel aardig.
- Time Splitters. Absoluut het leukste spel tot nu toe. Eindelijk eens een spel wat echt leuk is om met z'n tweeen uit de spelen. De missies zijn leuk en de levels zien er mooi uit. Ook de multiplayer is heel cool.
Ik vermaak me wel, .
In Belgie kosten bijna alle GC spellen 59.95 dacht ik
hoe is het in NL?
En natuurlijk zoek ik ergens een winkel waar je GC spellen kan kopen en waar je een klantenkaart hebt, zoals 10 keer iets gekocht en daarvan 5 of 10% korting voor je 11de aankoop
kom je er toch wel voordelig uit vindt ik zo
Owjah, en bij Christiaensens kosten GC-spellen 62.50 , toch tenminste degene die ik zag liggen
quote:In nederland is de prijs we hetzelfde
Op dinsdag 10 december 2002 14:47 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vraag me af of GC spellen in NL of in BE goedkoper of duurder zijnIn Belgie kosten bijna alle GC spellen 59.95 dacht ik
hoe is het in NL?
En natuurlijk zoek ik ergens een winkel waar je GC spellen kan kopen en waar je een klantenkaart hebt, zoals 10 keer iets gekocht en daarvan 5 of 10% korting voor je 11de aankoopkom je er toch wel voordelig uit vindt ik zo
Owjah, en bij Christiaensens kosten GC-spellen 62.50 , toch tenminste degene die ik zag liggen
quote:Totdan
Op dinsdag 10 december 2002 15:06 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik heb net ff bij de Media Markt gekeken en daar kost een kale GC 199 euro. Als ik er dan nog een mem. card en een spelletje bij haal kom ik ongeveer op hetzelfde bedrag als dat pakket met Mario, een mem. card en een GC. Ik ga 'm begin januari wel halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |