quote:En nu allemaal als een gek pre-orderen!!!!
Gelimiteerde uitgave van The Legend of Zelda: The Wind Waker
komt naar EuropaBinnenkort kunnen Europese Zelda-fans genieten van twee extra klassieke Zelda-games voor de NINTENDO GAMECUBE
18 Februari 2003 Nintendo komt met het grote nieuws dat The Legend of Zelda: The Wind Waker vanaf de release op 3 mei in een gelimiteerde oplage een bonusdisk zal bevatten.
The Legend of Zelda: The Wind Waker bevat een bonusdisk met twee extra NINTENDO GAMECUBE-spellen: de N64-klassieker The Legend of Zelda: Ocarina of Time en de nooit eerder verschenen titel The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest, die oorspronkelijk werd ontworpen voor de N64DD. Op de bonusdisk vind je ook extra gameplay-materiaal, van onder andere het splinternieuwe F-Zero, 1080° Avalanche, Timesplitters 2, Phantasy Star Online, Rayman 3 & Super Monkey Ball 2, allemaal voor de NINTENDO GAMECUBE.
The Legend of Zelda: The Wind Waker is het nieuwste spel uit de Zelda-reeks, die in 1986 van start ging met The Legend of Zelda op Nintendo's NES-console. Vanaf dat moment zijn er wereldwijd 36 miljoen Zelda-spellen over de toonbank gegaan voor Nintendos NES, SNES, N64, en de Game Boy-consoles.
De gelimiteerde dubbele disk-uitgave van The Legend of Zelda: The Wind Waker is verkrijgbaar vanaf 3 mei 2003, zolang de voorraad strekt, voor een prijs van ongeveer €60,-.
Ik heb hem bij Dimension Plus gereserveerd.
maar dat die bonus disc er bij zat was allang bekend
quote:Dat hij er in de VS en Japan bijzat wel, alleen van Europa was nog niets bekend. En aangezien Nintendo of Europe nogal eens de neiging heeft om haar klanten anaal te verwennen....
Op dinsdag 18 februari 2003 14:57 schreef _Osiris_ het volgende:
maar dat die bonus disc er bij zat was allang bekend
quote:Waarschijnlijk wel, maar dat risico nemen we maar niet...
Op dinsdag 18 februari 2003 15:02 schreef Chocobo het volgende:
Ik vraag me af of het spel ook gewoon straks bij Bart Smit te halen is met bonusdisc !
quote:
In Amerika en Japan kreeg men bij een pre-order van de nieuwste Zelda game The Legend of Zelda: Wind Waker er een bonusdisk bij met hierop de N64 klassieker Ocarina of Time en de nog nooit eerder uitgebrachte speciale versie van dit spel, Ocarina of Time Master Quest. Ook wij Europeanen zullen deze extra's gelukkig niet ontlopen! We hoeven er zelfs geen pre-order voor te plaatsen want bij alle exemplaren in de eerste shipment zal deze bonusdisk van de partij zijn.
quote:Oud nieuws
Op dinsdag 18 februari 2003 16:07 schreef Tain het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuws/16555
[..]
quote:Ga jij nog reserveren bij die game boer in Ldam?
Op dinsdag 18 februari 2003 15:02 schreef Chocobo het volgende:
Ik vraag me af of het spel ook gewoon straks bij Bart Smit te halen is met bonusdisc !
quote:Dat kan ja, maar die Discovery is nog steeds dicht !
Op dinsdag 18 februari 2003 17:54 schreef Bastard het volgende:[..]
Ga jij nog reserveren bij die game boer in Ldam?
Zo ja... doe maar 2x dan
Gelukkig maar dat ze die bonus disk uitbrengen wat anders
Kijken of er nog meer nieuws is
Maar leuk wordt het in elk geval
quote:
Gamespot has the info on the European pricing for the Gamecube version of Phantasy Star Online Episode I & II, due out March 7 with Nintendo's Broadband and Modem adapters. The game ships with a free 30-day subscription, but after, the charge will be 8.95 Euros or £5.99 a month, the equivalent of about $9.50. North American players pay $8.95 a month.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 19-02-2003 09:07]
quote:Kvind het net te duur voor het leuke.
Op woensdag 19 februari 2003 08:53 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Ik ook, ik was
Op woensdag 19 februari 2003 09:06 schreef Khadgar het volgende:
Kvind het net te duur voor het leuke.
quote:idd, om het hele internet gedoe een handje te helpen
Op woensdag 19 februari 2003 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klopt, maar ze hadden wel een spelletje kunnen maken dat ze bij de modems stoppen?
maja, nintendo MOEST het voordat de andere consoles online hebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |