quote:Respect dat je jezelf iets verbiedt. Dus eerst je huiswerk en dan pas iets kopen. Kwou dat ik dat kon. (heb alleen geen huiswerk meer)
Op maandag 7 oktober 2002 15:36 schreef keeper het volgende:[..]
* keeper geeft toe een tijdje een Megadrive te hebben gehad. Maar ik heb wel weer een GB (de 1e versie), een GBA en een Cube
.
En ik heb nog steeds SMS niet. M'n essay is nog niet af
.
quote:Dat respect valt wel tegen. Ik zou het hele weekend er aan werken en heb alleen maar lopen forummen enzo
Op maandag 7 oktober 2002 15:39 schreef Chocobo het volgende:
Respect dat je jezelf iets verbiedt. Dus eerst je huiswerk en dan pas iets kopen. Kwou dat ik dat kon. (heb alleen geen huiswerk meer)
quote:Wat vind je er van?
Op maandag 7 oktober 2002 15:38 schreef Luigi het volgende:
Woei! Deel 4 alweer!.
Vanavond ff lekker Melee-en met een vriend!
quote:Van Melee? Ge-wel-dig spel. Echt heel leuk. Ik hou niet zo van dat gevecht enzo, maar dit is humor. Pickachu vs. Link, hoe verzin je het!
Op maandag 7 oktober 2002 15:44 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Wat vind je er van?
quote:idd, het is meer humor dan vechten! super combinatie!!!
Op maandag 7 oktober 2002 15:50 schreef Luigi het volgende:[..]
Van Melee? Ge-wel-dig spel. Echt heel leuk. Ik hou niet zo van dat gevecht enzo, maar dit is humor. Pickachu vs. Link, hoe verzin je het!
.
SMS is nog t leukste spel.
de rest vind ik erg tegen vallen.
dus weet iemand de release van zelda?
quote:Blah..
Op maandag 7 oktober 2002 16:32 schreef StefanFM het volgende:
kut console...met die zoetsappige mario spelletjes...
koop een xbox of een ps2
....
quote:Die is nog onbekend AFAIK. MAar gezegd wordt December 2002, of anders later in Q1 2003.
Op maandag 7 oktober 2002 16:00 schreef _GdR_ het volgende:
dus weet iemand de release van zelda?
quote:
koop een xbox of een ps2
quote:wij hebben re zero tot re 5
koop een xbox of een ps2
quote:zow zow dat zijn er wel 4
Op maandag 7 oktober 2002 16:34 schreef G1Ace het volgende:[..]
wij hebben re zero tot re 5
wij hebben eternal darkness
wij hebben metroid prime
Wij hebben zelda
das niet alleen mario
quote:zei de gek
koop een xbox of een ps2
quote:tja, 4 van de 300
Op maandag 7 oktober 2002 16:39 schreef StefanFM het volgende:[..]
zow zow dat zijn er wel 4
quote:Nou gewoon, rennen
Op maandag 7 oktober 2002 16:31 schreef G1Ace het volgende:
eh, vraagje
hoe doe je dat cpt falcon mission, die ene dat je moet rennen?
Is idd een rotlevel, maar gewoon een tijdje oefenen en dan lukt ie vanzelf wel een keertje.
quote:Het overnemen van fabrikanten om deze exclusief aan een console te binden gaat vrolijk verder.
Gerucht: Gaat Nintendo Namco overnemen?Volgens de site UberNintendo zal Nintendo aan het einde van het fiscale jaar 2002 in totaal 60% van Namco's aandelen overkopen. Nintendo zou dit willen doen om de achterstand op Sony in te lopen. Aangekondigde Namco games voor andere platforms (Xbox, PlayStation2) zullen worden gecancelled, aldus de site.
Today I recieved an email from theProducer of Namco that Nintendo will buy over 60% of Namco's stock atthe end of the 2002 fiscal year. This is Nintendo's latest attempt to retain its position as top business in japan, apparently, most or all of namcos franchises will be pulled from xbox and ps2 once the purchase is made. A single subtle hint was made when Nintendo announced that namco would develop Starfox Armada for the Nintendo Gamecube and as far as im guessing Sega will soon follow the same path because it is working second party on the triforce arcade system.
De kans is groot dat dit gewoon aandachtstrekkerij is van UberNintendo's kant, maar er zijn wel degelijk een paar aanwijzingen die dit bericht ondersteunen. Zo is Namco al enige tijd bezig om, in samenwerking met Nintendo, een Starfox spaceshooter te ontwikkelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 07-10-2002 17:51]
quote:Jammer, maar aan de andere kant: hoe meer exclusieve games een console heeft, hoe beter.
Op maandag 7 oktober 2002 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
Het overnemen van fabrikanten om deze exclusief aan een console te binden gaat vrolijk verder.
quote:Dat is waar, maar niet echt hoe meer exclusieve bedrijven. Nouja, na Rare en misschien Capcom kwijt te zijn is dit bericht voor ons GC bezitters wel weer goed.
Op maandag 7 oktober 2002 19:13 schreef keeper het volgende:
Jammer, maar aan de andere kant: hoe meer exclusieve games een console heeft, hoe beter.
quote:Als dat lijk onderaan de trap ligt dan is het die deur die ernaast is...
Op maandag 7 oktober 2002 14:21 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
is dat zo'n ruimte waar je ook herb plantjes kan pakken? En er ligt een lijk in de hoek.
quote:Na de verkoop van Rare hebben ze hier de poen misschien we voor
Op maandag 7 oktober 2002 17:47 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Het overnemen van fabrikanten om deze exclusief aan een console te binden gaat vrolijk verder.
maareh:
This is Nintendo's latest attempt to retain its position as top business in japan, apparently,
Retain... dat is goed nieuws. Ik dacht dat Sony de topspot in Japan had overgenomen ?
De kans is groot dat dit gewoon aandachtstrekkerij is van UberNintendo's kant.....
Wtf, UberNintendo?!?! stelletje idioten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |