De freeloader komt op 5 februari uit.
De action replay komt op 12 februari uit.
*kijkt op z'n bankrekening..hmm ok dan maar geen slaapzak maar op de grond *
Screens van P.N.03 :
Niet echt hi res ofzo maar t ziet er wel rete cool uit als ik eerlijk ben
quote:Klinkt goed een nieuwe Kirby
Nintendo kondigt Kirby en Fire Emblem aanNintendo heeft aangekondigd bezig te zijn met de ontwikkeling van 2 nieuwe gamecube games.
In het laatste nummer van het doorgaans betrouwebare gamesmagazine Electronic Gaming Monthly (EGM), zegt Nintendo bezig te zijn met de ontwikkeling van nieuwe games van 2 populaire franchises, Fire Emblem en Kirby. Volgens het blad zijn de titels voor zowel de gamecube als de gameboy advance in ontwikkeling. Waarschijnlijk is dan ook dat er met deze games zal kunnen worden gelinkt tussen te gamecube en de gameboy advance.
HAL heeft aangekondigd dat er aan minstens 2 titels wordt gewerkt.
Fire Emblem is een zeer populaire Rpg serie in Japan (nooit uitgekomen in Europa)
Ook claimt EGM dat er wordt gewerkt aan een gamecube versie van de 'wars' serie (Advance Wars). Dit is helaas (nog) niet bevestigd.
Wat screens van Sonic Adventure DX
quote:Daar heb ik nog een filmpje op een DVD hier ergens staan, ff kijken of er plaatjes van te vinden zijn
Majesco, one the fastest-growing publishers of interactive entertainment software, today announced that Black & Bruised , which features over-the-top, caroon-style boxing action, has shipped to stores. Heralded by many as the "next generation Super Punch Out," Black & Bruised was developed by Digital Fiction and is now available for the PlayStation®2 computer entertainment system and Nintendo GameCube(tm) .Black & Bruised casts gamers in a colorful world of 19 lively boxers, each forced into competitive boxing for individual reasons. Boxer's Life is one of the more unique elements of the game in which players are introduced to these colorful characters through a series of seven in-game movies that reveal each fighter's storyline and set up the strategic constraints for the following match.
High-quality cartoon cel-shading technology showcases the game's animated visuals and cleverly exaggerates game play. Black & Bruised features skeletal motion and skin morphing technology which creates fluid character movements. Characters are differentiated by their individual personalities, which are enhanced by the game's advanced AI system. More than 30 unique and detailed facial animations are used to convey the boxer's mood and reaction to landed punches.
Additional game features for Black & Bruised include:
· Six modes of play: Training, Single Fight, Tournament, Survival, Two-Player and Boxer's Life:
-- Training - Refine your techniques by fighting the training robot;
-- Single Fight - Select your opponent and go one-on-one with the computer;
-- Tournament - Fight a list of opponents and go for the World Title;
-- Survival - Fight as many opponents as you can knockout;
-- Two-Player - Go head-to-head with a friend;
--Boxer's Life - After a match, the console's Full Motion Video (FMV) updates to reflect the impact of the fight's outcome on the character's life. It will not only define the stakes, but also affect the way the boxer performs in the next bout.
· 19 distinct cartoon-esque characters with colorful personalities, unique stories, custom AI and individual statistics;
· 21 different fighting arenas with animated backgrounds;
· Cel-Shaded - High quality cartoon shader creates a Disney-esque feel and exaggerates gameplay;
· 18 power-ups add strategy to fast-paced bouts. Earn one and use it or save it for a stronger upgraded power-up. Armor, auto-slip, vampire, fire and many more can give you a competitive advantage over your opponent;
· Detailed facial animations - more than 30 unique and humorous facial animations convey boxer's mood and reaction to punches. Observant players can study AI facial expressions to help anticipate upcoming moves and thwart repetitive player strategies;
· Combos!-each boxer has more than 20 different combos so you can deliver a major beatdown one after the other;
· Real Time Damage-Boxers literally bruise and swell to reflect successfully landed blows;
· 40+ insults per boxer keep matches heated;
· Special effects - Impact bursts, power ups and personalized "stun imagery" all contribute to the cartoon feel of the title ;
· 5 difficulty levels will challenge even the most accomplished player!
(plaatjes van 28 mei )
Let op deze screens zijn van 28 mei dus misschien is er ondertussen wel veel verbeterd maar op zich ziet t er wel grappig uit
quote:Weet iemand wie Pittfall Harry is
News Article: Pitfall Harry To Return!
News Date: 01/29/2003
Activision is bringing back your favorite vine swinging hero this fall.ACTIVISION'S LEGENDARY PITFALL® HARRY SWINGS ONTO NEXT-GEN CONSOLE SYSTEMS THIS FALL
Breda, NB - January 29, 2003 - Activision, Inc.'s (Nasdaq: ATVI) legendary Pitfall® franchise is swinging onto the next-gen consoles as the daring explorer Pitfall Harry packs his wits, athleticism and quick reflexes and embarks on an all-new adventure deep in the South American jungle. Featuring over 50 perilous levels including lush rain forests, creature-ridden caves and vast glacial mountains, the game challenges players to explore a dynamic obstacle-filled world. Developed by Edge of Reality, Pitfall® Harry will be available Fall 2003 for the PlayStation®2 computer entertainment system, XboxTM video game system from Microsoft, Nintendo GameCubeTM and Game Boy® Advance, and is currently rated "RP" (Rating Pending) by the ESRB.
"Pitfall Harry will let players take on the role of the daring explorer who laughs in the face of danger as he rescues those in distress from deadly foes and searches for lost treasures," said Larry Goldberg, executive vice president, Activision worldwide studios. "This all new adventure delivers highly detailed graphics, fast paced action pathways and a host of interactive goals. Classic vine swinging and pit hopping action combined with Harry's quirky sense of humor will make Pitfall Harry one of the most sought after titles of the year."
Gamers assume the role of Harry, a fearless, rough-and-ready treasure seeker who battles evil using his athletic ability and a knapsack filled with adventure gear. Harry must race against a rival explorer to find hidden treasures, which in the wrong hands could spell doom for him and his friends.
The vast landscape, ranging from forests to ancient ruins to subterranean mines, provides players with countless game options as they face the consequences of their decisions. Crossing treacherous jungle terrain and dark areas filled with puzzles, tricks and traps, players swing on vines, avoid crocodiles and dodge rolling logs as they unearth artifacts and use their cunning to defeat dangerous foes.
quote:Goed nieuws toch Burnout 2 op de GC
ACCLAIM ENTERTAINMENT, INC. BRINGS ARCADE RACING ACTION TO XBOXÔ AND NINTENDO GAMECUBEÔ WITH 'BURNOUT 2: POINT OF IMPACT'Award-Winning Title Available On All Next-Gen Systems in Spring 2003
GLEN COVE, NY, January 29, 2003 - Driving into retail outlets nationwide this spring with the hottest racing game of the year, Acclaim Entertainment, Inc. (NASDAQ.SC: AKLM), today announced that its award-winning title, BurnoutÔ 2: Point of Impact, will be available for both the XboxÔ video game system from Microsoft and Nintendo GameCubeÔ. Developed by Criterion Games Limited, Burnout 2: Point of Impact was released in the fall of 2002 to critical acclaim on the PlayStation®2 computer entertainment system, and was voted the year's #1 racing video game by both IGN.com and GameSpot.com.
"Burnout 2 set the new standard for next-generation racing games in the video game industry and raised the bar of excellence in every way," said Evan Stein, Vice President of Marketing for Acclaim. "With exciting new features, incredible crashes and award-winning game play, Burnout 2 will be a 'must-have' racing experience for owners of Xbox and Nintendo GameCube."
"When we began development for Burnout 2, we focused on bringing the fastest and most exciting racing experience for the PlayStation 2, and we had no plans to develop the game for any other consoles," added Alex Ward, Creative Manager, Criterion Games. "We are a small but extremely talented team, who dedicated their time and energy on getting the absolute best out of the PlayStation 2. Since the release of the game, we were bowled over by the number of awards and fantastic reviews that Burnout 2 had received across the world. In addition, we were absolutely deluged with requests from the media and consumers alike to develop versions for Xbox and Nintendo Gamecube.
Given this overwhelming response, we're really excited to bring this gaming experience to owners of Xbox and Nintendo GameCube. We'll be putting all the resources and dedication of the Burnout team into making these the best driving games available for these systems and leverage the capabilities of each platform to deliver a gaming experience that is worthy of the Burnout name."
The sequel to Burnout, which was originally launched in November 2001 to universal acclaim from both media and consumers alike, Burnout 2: Point of Impact builds upon this strong speed-driven franchise with vastly improved game play, new game options and bigger, better and more insane crashes. Burnout 2: Point of Impact is infused with a wealth of new features and improvements, including bigger tracks, fully tuned-up custom motors, secret challenges, all-new modes of play, and an improved Burnout meter. Players can test their nerves and skills by taking to the air, sliding through corners, and swerving to avoid head-on collisions, while filling their meter to unleash a burst of speed previously exclusive to airplanes.
Burnout 2: Point of Impact will be available for Xbox(tm) and Nintendo Gamecube(tm) in the spring at suggested retail prices to be determined. The game is currently available for the PlayStation®2 computer entertainment system at a suggested retail price of $39.99. For more information on Burnout 2: Point of Impact, please visit www.acclaim.com.
Kijk hier eens voor vette crash filmpjes
En Burnout 2 ziet er dan ongeveer zo uit
quote:Ben benieuwd
Capcom komt met een mass multiplayer online RPG voor alle bestaande platformen, en plakt er de Ghosts 'n Goblins licentie op.Deze nieuwe MMORPG, een roleplaying game waar je met z'n allen in een grote wereld wordt gedropt, zal pas in de lente van 2004 verschijnen, allereerst op de PC, waarna Xbox, PS2 en onze eigen GameCube volgen. De hoofdpersoon is de zoon van de ster uit de Ghosts 'n Goblins reeks Arthur. Er zijn elf verschillende speelbare personages en 6 verschillende categorieen om uit te kiezen, te weten ridder, boogschutter, vampier, vechtmachine, beestenman en drakenman. Niet Capcom, maar Gamefactor gaat deze game ontwikkelen. Veel informatie is er verder helaas nog niet, maar we houden je op de hoogte.
Wat LoTR:TTT screens (wel tikje vaag )
Ik gok dat ook heel wat mensen op deze game zitten te wachten namelijk RE Zero (ik persoonlijk niet maar t ziet er wel
uit
)
En dat was t wel weer voor vandaag
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 30-01-2003 19:55]
quote:
Weet iemand wie Pittfall Harry is ?
quote:Waarschijnlijk wel, want Resident Evil heb ik hier al liggen.
Op donderdag 30 januari 2003 19:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vergeet niet dat Super Monkey Ball het eerste is wat je moet kopen voor je GC, Strolie.
Als ik voor zaterdag geen 2e hand kan vinden ga ik eens bij de mediamarkt kijken.
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 19:57 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Waarschijnlijk wel, want Resident Evil heb ik hier al liggen.
Kijk, Strolie geeft het goede voorbeeld, Chocobo!
Febster is cool
Dat duurde ook lang...
Ik weet niet hoeveel ik er dan voor kijg (24 ofzo?)
Bloody Roar, F1 2002 en nog een toch?
quote:Quack Attack geloof ik.
Op donderdag 30 januari 2003 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bloody Roar, F1 2002 en nog een toch?
Nog nooit van gehoord...
quote:Notorious, heb je al een mail binnen van nintendo?
Op donderdag 30 januari 2003 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:Nog nooit van gehoord...
quote:
PERSBERICHTSamus is BACK!
21 Maart 2003
Exclusief voor Nintendo GameCube
De terugkeer van een legende!30 Januari 2003 Nintendo en Retro Studios hebben hun creatieve krachten gebundeld om de videogame van het jaar te ontwikkelen, het langverwachte Metroid Prime, exclusief voor Nintendo GameCube. Het meesterwerk wordt op 21 maart 2003 gelanceerd. De game plaatst de speler in het ruimtepak van Samus Aran, een vrouwelijke premiejager die het wederom waagt de alom gevreesde Space Pirates te bestrijden. De game is wereldwijd al met waanzinnig enthousiaste reviews ontvangen. In de VS zorgde dit ervoor dat Metroid Prime in de eerste week na de release maar liefst 250.000 keer over de toonbank ging.
Inmiddels hebben de twee grootste onafhankelijke gamemagazines van de Benelux (Power Unlimited en GameQuest) Metroid Prime beoordeeld met topscores van respectievelijk 98/100 en een 10. Met uitspraken als Dit is één van de zeldzame spellen die me van het begin tot het eind heeft aangesproken en vastgegrepen (Power Unlimited 02/03) en Metroid Prime veegt de vloer aan met alles wat er op dit moment verkrijgbaar is (GameQuest 02/03).
In Super Metroid op de SNES kon Samus Aran nog maar net voorkomen dat de Space Pirates onder commando van Mother Brain de Metroids los lieten op de planeet Zebes. Nu, acht jaar later, kan de beklemmende sfeer van Metroid voor het eerst volledig in 3D worden ervaren, en wel vanuit een 1e persoons perspectief dat je direct midden in de actie plaatst. Spelers krijgen het gevoel dat ze daadwerkelijk in het beroemde ruimtepak van Samus zijn gestapt, en verkennen de buitenwereld door het vizier van haar helm, alsof ze Samus zelf zijn geworden! Dit spelperspectief is niet alleen op een revolutionaire manier vormgegeven. Het speelt ook een essentiële rol in de gameplay.
Met de Scan Visor kunnen spelers de weelderige omgevingen tot in de details verkennen en onderzoeken. Met het Combat Visor kan de speler het vizier vastzetten op vijanden, zodat zelfs de snelste tegenstanders in het heetst van de strijd gemakkelijk zijn te volgen. Gegevens over energie, munitie, wapenkeuze en een plattegrond worden op de binnenkant van het vizier geprojecteerd. Doordat het vizier gevoelig is voor vocht, kou, hitte, opspattend ruimteslijm en elektrische bronnen, krijgt de speler meer dan ooit het idee daadwerkelijk door de ogen van de hoofdpersoon te kijken.
Sfeer heeft altijd een sleutelrol gespeeld in de Metroid-serie, en juist op dat terrein is Metroid Prime verbazingwekkend. Samus daalt eenzaam af naar de verlaten wereld Tallon IV, waar ze vermoedt dat de Space Pirates aan een geheime missie werken. Vanuit de regenwoudachtige bovenwereld van Tallon IV reist ze naar de antieke Chozo Ruins, de ijzige Phendrana Drifts en de laaiende hitte van Magmoor Caverns. Al deze omgevingen zijn volgepakt met unieke elementen en obstakels. Dit alles wordt ondersteund door een soundtrack en geweldige audio-effecten in Dolby Pro-Logic II.
In Metroid Prime draait alles om verkennen en overleven. Naarmate ze dieper weet door te dringen in Tallon IV zal Samus hiervoor een uitgebreid arsenaal wapens en krachtuitbreidingen verzamelen. Hiermee kan ze steeds weer nieuwe gebieden bereiken en steeds grotere vijanden verslaan. In het arsenaal vinden we onder andere de Super Missiles, de Ice Beam, de Grappling Beam, de Flamethrower, de Space Jump Boots en vele andere fantastische power-ups. Iedere nieuwgevonden kracht speelt een rol van belang in het voltooien van dit epische ruimteavontuur.
Metroid zou geen Metroid zijn zonder Samus meesterlijke mogelijkheid om zichzelf op te rollen tot een kleine stalen kogel, de Morph Ball. Hiermee rolt ze zelfs door de krapste ruimtes. Met een druk op de knop schuift de camera vanuit het 1e persoons perspectief in één vloeiende beweging naar achteren, zodat spelers de Morph Ball vanuit een 3e persoons perspectief kunnen besturen. Deze traploze transformatie voelt en oogt niet alleen magnifiek, het is ook nog eens typerend voor de vele belangrijke functies die Metroid Prime laten uitstijgen boven vergelijkbare games op het gebied van presentatie, uitdaging, variatie en, bovenal, gameplay.
Een andere unieke extra is de mogelijkheid om Metroid Prime te koppelen aan Metroid Fusion voor de Game Boy Advance. Hiervoor kunnen spelers een NINTENDO GAMECUBE Game Boy Advance Link-snoer gebruiken om de GameCube aan de Game Boy Advance te koppelen. Na koppeling krijgen spelers toegang tot twee bijzondere features:
1.Na het uitspelen van Metroid Prime en koppeling met Metroid Fusion, kunnen spelers Samus hullen in het bizarre nieuwe ruimtepak dat ze draagt in Metroid Fusion.
2.Na het uitspelen van Metroid Fusion en koppeling met Metroid Prime, krijgen spelers toegang tot de originele Metroid van de NES, deze kunnen ze spelen op de NINTENDO GAMECUBE.Metroid Prime is één van de nieuwe speerpunten in een assortiment van meer dan 100 prachtige titels voor de NINTENDO GAMECUBE. Bereid je voor op een sfeervol portie actie en avontuur.
Metroid Prime is exclusief voor NINTENDO GAMECUBE en lanceert op 21 maart 2003 en zal naar verwachting 59 euro gaan kosten.Surf naar www.nintendo.nl voor actuele en officiële informatie over Metroid Prime en Nintendo.
-Einde-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |