abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 november 2002 @ 15:24:59 #1
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_6885454
Het Grote Gamecube Topic Part VII

Hier weer verder met inmiddels deel VIII

August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_6885473
* gieling.com meld zich ook maar weer
pi_6885495
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 13:15 schreef speknek het volgende:
Nintendo gaat een beetje dezelfde kant op als Sega, de Europese markt lijkt niet interessant meer .
Ik hoop en denk het niet.
Het zou wel erg erg jammer zijn als ze Europa nog meer links zouden laten liggen.
-
pi_6885644
Op de HCC ga ik iig voor TS2, da's duidelijk. En als ze 'm hebben, MP4, maar dat zal wel niet want die komt pas de 29e. Eventueel SFA, als ik in een spending mood ben.
pi_6885810
Dat van die Spanjaarden en Fransen enzo heb je wel gelijk in G1Ace, die zijn te lui om Engels te leren. Dus eigenlijk is het gewoon hun schuld dat wij zo lang moeten wachten.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6885834

Generaliseren doe je maar op de frontpage SmashBro.
-
  dinsdag 19 november 2002 @ 17:11:06 #7
32686 G1Ace
pi_6887999
voorbeeldje van die fransen:
bij alle olympische spelen moet dankzij onze geliefde fransen naast engels alles worden herhaald in het frans, zodat zij het begrijpen
Als je zaken doet met Fransen, moet je het in het frans doen, anders zoeken ze wel iemand die wel in het frans zaken met hun wil doen
Ik ken iemand uit Spanje, die maar zo'n 8 woorden engels kan ofzo
daarom moeten ze alle spellen WEER vertalen, en 5 verschillende versies maken, aangezien ze toch mee bezig zijn
August 1998- March 2018
pi_6888201
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 15:25 schreef gieling.com het volgende:
* gieling.com meld zich ook maar weer
Idem (post vnv wel "het" nieuws )
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_6888223
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 17:11 schreef G1Ace het volgende:
voorbeeldje van die fransen:
bij alle olympische spelen moet dankzij onze geliefde fransen naast engels alles worden herhaald in het frans, zodat zij het begrijpen
Als je zaken doet met Fransen, moet je het in het frans doen, anders zoeken ze wel iemand die wel in het frans zaken met hun wil doen
Ik ken iemand uit Spanje, die maar zo'n 8 woorden engels kan ofzo
daarom moeten ze alle spellen WEER vertalen, en 5 verschillende versies maken, aangezien ze toch mee bezig zijn
Vergeet de nederlandse versie niet
  dinsdag 19 november 2002 @ 17:24:29 #10
32686 G1Ace
pi_6888269
in elk geval, dit heeft wel als consequentie dat ze maandenlang weer bezig zijn met alles reprogrammeren, uittesten, tot ze erbij neervallen, om een goede europeze versie ervan te maken. Ik snap dus waarom het zo lang duurt voordat het in Europa uitkomt, vergeleken met de VS
August 1998- March 2018
pi_6888318
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 17:24 schreef G1Ace het volgende:
in elk geval, dit heeft wel als consequentie dat ze maandenlang weer bezig zijn met alles reprogrammeren, uittesten, tot ze erbij neervallen, om een goede europeze versie ervan te maken. Ik snap dus waarom het zo lang duurt voordat het in Europa uitkomt, vergeleken met de VS
Ik nu ook
pi_6888326
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 17:21 schreef febster het volgende:
(post vnv wel "het" nieuws )
Nu ben ik nieuwsgierig, wat is het nieuws?
LaToya rules
pi_6888889
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 17:27 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Nu ben ik nieuwsgierig, wat is het nieuws?

Oke dan *zucht*

*tromgeroffel*

Een ding die je onder je GC kan zetten en waarin GB(A) cassestes kunnen zodat je dus al die zooi op je tv kan spelen.......

*pic volgt later*

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_6889939
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 18:00 schreef febster het volgende:

[..]

Oke dan *zucht*

*tromgeroffel*

Een ding die je onder je GC kan zetten en waarin GB(A) cassestes kunnen zodat je dus al die zooi op je tv kan spelen.......

*pic volgt later*

Kwel!!!
Nu nog een GBA
pi_6892003
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 18:00 schreef febster het volgende:

[..]

Oke dan *zucht*

*tromgeroffel*

*pic volgt later*

Oh dat, dat stond al de hele dag op IGN hoor.

LaToya rules
pi_6892099
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 19:57 schreef SmashBro het volgende:

[..]

[afbeelding]

Kijk ik niet echt vaak
  dinsdag 19 november 2002 @ 20:07:06 #17
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6892301
Nu Metroid uitgesteld is en Zelda voorlopig ook niet te gamen is kan ik me even concentreren op mijn PS2 en Xbox games........

Tenzijn de Freeloader uitkomt natuurlijk !

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 19 november 2002 @ 20:30:14 #18
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_6892926
quote:
Wat een trieste, kansloze en domme kutopmerking zeg.
Ben je jaloers ofzo..
Wat heeft Microsoft in hemelsnaam nou weer met MP en Nintendo te maken.
Gewoon een beetje slechte marketing van de publisher.
Wsl hebben ze zo er hun redenen voor. Al zou ik niet weten waat die zijn..Waarom zou je een game waar alle GC bezitters op wachten nog langer uitstellen? Hij is immers al af (engels gesproken versie).
Converten naar PAL is a piece of cake..
Hahahaha het was maar een geintje hoor . Tuurlijk heeft MS er niks mee te maken. Het gebeurt heel vaak dat spellen bepaalde data niet halen, of ze worden zelfs wegens onbekende redenen expres 'achtergehouden'.
(ok ik had er ff een smilie bij moeten zetten)
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  dinsdag 19 november 2002 @ 21:26:32 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_6894216
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 20:07 schreef Chocobo het volgende:
Nu Metroid uitgesteld is en Zelda voorlopig ook niet te gamen is kan ik me even concentreren op mijn PS2 en Xbox games........

Tenzijn de Freeloader uitkomt natuurlijk !

De freeloader kan je toch gewoon via lik-sang bestellen? Of hebben ze die nu niet meer?
En ik geloof dat Dimension Plus hem ook heeft...

Btw, in australia mogen ze wel mod-chips verkopen enzo, en dus wil M$ de XboX daar uit de handel halen...

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_6894246
Ik heb EINDELIJK Resident Evil.
Een hele hoop pluspuntjes..Helaas ook wat minpuntjes..
Graphics zijn WAANZINNIG! Echt belachelijk!! Jammer van de soms hakkelende cutscenes en de abrupte overgang van scenes in de de cutscenes.
Gameplay is toptoptop..(Mits je van RE gameplay houdt).
Introfilmpje was errug mooi..Heel erg mooi..
Maar die van de ps1 versie was toffer (pistool met hand eraan die je optilt)
Moeilijkheidsgraad is lekker uitdagend en het geluid is errug goed..
De sfeer is de onovertroffen RE sfeer..Helemaal top dus..
Enige dikke dikke minpunt is dat het vrijwel een directe poort (paar nieuwe deuren) is en ik me een hoop dingen nog weet te herinneren.
Uitspelen zal dus wel snel gaan..
Ik heb niet al te lang gespeeld dus misschien komen er nog nieuwe dingen..
Als ik een cijfer met geven...
Een dikke 8.5.
Ik kan dan ook niet wachten op RE 0!!!
Resident Evil 0
-
pi_6894356
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

Btw, in australia mogen ze wel mod-chips verkopen enzo, en dus wil M$ de XboX daar uit de handel halen...

Zucht..
Bel>>klepel
Dat was slechts een gerucht.
Microsoft haalt helemaal niet de XBOX uit de handel daar!

Van GLamers.nl:
Gisteren kwamen we nog met het bericht dat Microsoft er over dacht om de Xbox te elimineren uit Australië, wegens het legaliseren van de Xbox ombouw. De statement zou gemaakt zijn door CEO Steve Ballmer op een introductie event van de PocketPC in Australie.

Een woordvoerder van Microsoft heeft echter kenbaar gemaakt dat het verhaal totale onzin in is en de console gewoon te koop blijft in het land.

http://www.gamers.nl/nieuws/15162

-
pi_6894372
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 20:30 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Hahahaha het was maar een geintje hoor . Tuurlijk heeft MS er niks mee te maken. Het gebeurt heel vaak dat spellen bepaalde data niet halen, of ze worden zelfs wegens onbekende redenen expres 'achtergehouden'.
(ok ik had er ff een smilie bij moeten zetten)

-
  dinsdag 19 november 2002 @ 21:36:47 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_6894457
Ik heb het inderdaad ook maar gehoord van iemand (die woont trouwens wel in Australië )
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_6894579
Argh!
Kunnen ze al niet wat eerder met dat vertalen beginnen? Het moet toch wel mogelijk zijn om tijdens het ontwikkelen al Franse, Duitse, en Spaanse tekst te laten schrijven en in te spreken?
Anders brengen ze hem alvast uit in Nederland en Groot-Britannie, dan worden wij niet gehinderd door die chauvinistische Duitsers, Fransen en Spanjaarden
pi_6897472
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 19:57 schreef SmashBro het volgende:

[..]

[afbeelding]

I know, i know , maar ik moest eerst een financiele analyse van Ahold maken voordat ik hier kon posten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')