Hier weer verder met inmiddels deel VIII
quote:Ik hoop en denk het niet.
Op dinsdag 19 november 2002 13:15 schreef speknek het volgende:
Nintendo gaat een beetje dezelfde kant op als Sega, de Europese markt lijkt niet interessant meer.
quote:Idem
Op dinsdag 19 november 2002 15:25 schreef gieling.com het volgende:
* gieling.com meld zich ook maar weer
quote:Vergeet de nederlandse versie niet
Op dinsdag 19 november 2002 17:11 schreef G1Ace het volgende:
voorbeeldje van die fransen:
bij alle olympische spelen moet dankzij onze geliefde fransen naast engels alles worden herhaald in het frans, zodat zij het begrijpen
Als je zaken doet met Fransen, moet je het in het frans doen, anders zoeken ze wel iemand die wel in het frans zaken met hun wil doen
Ik ken iemand uit Spanje, die maar zo'n 8 woorden engels kan ofzo
daarom moeten ze alle spellen WEER vertalen, en 5 verschillende versies maken, aangezien ze toch mee bezig zijn
quote:Ik nu ook
Op dinsdag 19 november 2002 17:24 schreef G1Ace het volgende:
in elk geval, dit heeft wel als consequentie dat ze maandenlang weer bezig zijn met alles reprogrammeren, uittesten, tot ze erbij neervallen, om een goede europeze versie ervan te maken. Ik snap dus waarom het zo lang duurt voordat het in Europa uitkomt, vergeleken met de VS
quote:Nu ben ik nieuwsgierig, wat is het nieuws?
Op dinsdag 19 november 2002 17:21 schreef febster het volgende:
(post vnv wel "het"nieuws )
quote:Oke dan *zucht*
Op dinsdag 19 november 2002 17:27 schreef SmashBro het volgende:[..]
Nu ben ik nieuwsgierig, wat is het nieuws?
*tromgeroffel*
Een ding die je onder je GC kan zetten en waarin GB(A) cassestes kunnen zodat je dus al die zooi op je tv kan spelen.......
*pic volgt later*
quote:Kwel!!!
Op dinsdag 19 november 2002 18:00 schreef febster het volgende:[..]
Oke dan *zucht*
*tromgeroffel*
Een ding die je onder je GC kan zetten en waarin GB(A) cassestes kunnen zodat je dus al die zooi op je tv kan spelen.......
*pic volgt later*
quote:Oh dat, dat stond al de hele dag op IGN hoor.
Op dinsdag 19 november 2002 18:00 schreef febster het volgende:[..]
Oke dan *zucht*
*tromgeroffel*
*pic volgt later*
quote:Kijk ik niet echt vaak
Op dinsdag 19 november 2002 19:57 schreef SmashBro het volgende:[..]
Oh dat, dat stond al de hele dag op IGN hoor.
Tenzijn de Freeloader uitkomt natuurlijk !
quote:Hahahaha het was maar een geintje hoor
Wat een trieste, kansloze en domme kutopmerking zeg.
Ben je jaloers ofzo..
Wat heeft Microsoft in hemelsnaam nou weer met MP en Nintendo te maken.
Gewoon een beetje slechte marketing van de publisher.
Wsl hebben ze zo er hun redenen voor. Al zou ik niet weten waat die zijn..Waarom zou je een game waar alle GC bezitters op wachten nog langer uitstellen? Hij is immers al af (engels gesproken versie).
Converten naar PAL is a piece of cake..
quote:De freeloader kan je toch gewoon via lik-sang bestellen? Of hebben ze die nu niet meer?
Op dinsdag 19 november 2002 20:07 schreef Chocobo het volgende:
Nu Metroid uitgesteld is en Zelda voorlopig ook niet te gamen is kan ik me even concentreren op mijn PS2 en Xbox games........Tenzijn de Freeloader uitkomt natuurlijk !
Btw, in australia mogen ze wel mod-chips verkopen enzo, en dus wil M$ de XboX daar uit de handel halen...
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Btw, in australia mogen ze wel mod-chips verkopen enzo, en dus wil M$ de XboX daar uit de handel halen...
Van GLamers.nl:
Gisteren kwamen we nog met het bericht dat Microsoft er over dacht om de Xbox te elimineren uit Australië, wegens het legaliseren van de Xbox ombouw. De statement zou gemaakt zijn door CEO Steve Ballmer op een introductie event van de PocketPC in Australie.
Een woordvoerder van Microsoft heeft echter kenbaar gemaakt dat het verhaal totale onzin in is en de console gewoon te koop blijft in het land.
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 20:30 schreef nikanoru het volgende:[..]
Hahahaha het was maar een geintje hoor
. Tuurlijk heeft MS er niks mee te maken. Het gebeurt heel vaak dat spellen bepaalde data niet halen, of ze worden zelfs wegens onbekende redenen expres 'achtergehouden'.
(ok ik had er ff een smilie bij moeten zetten)
quote:I know, i know
Op dinsdag 19 november 2002 19:57 schreef SmashBro het volgende:[..]
Oh dat, dat stond al de hele dag op IGN hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |