nog wat boxart van (exclusieve) games:
Review P.N. 03
quote:
Closing Comments
P.N.03 is a 3D action-shooter with a certain degree of style, sure. But it has no depth whatsoever. Worse, its control scheme, clunky and sluggish, perpetually clashes with the would-be fast-moving battles the game serves up continuously. There is a lot of repetition on both a gameplay level and visual and audio levels, which is sure to discourage anybody looking for variety in their shooter. All of this combines for an experience that is under-whelming, yes, and disappointing, no doubt, but not a total loss. There is still some satisfaction to be found and shooter fans are the most likely to stay the drawbacks and seek it out.This title could have been so much better. But Capcom's incomprehensible design choices and P.N.03's many, many flaws ruin any chance of that.
Don't buy it. Instead, give it a rent and see if you can brave its downsides in search of the good.
6.0 Presentation
Has style, slck menus and options, but everything is sub-standard.
6.0 Graphics
Vanessa looks good. Lots of animation. Textures repeat. Rooms repeat. Texture seams. Framerate dips. Sometimes-poor animations. Jaggies. Progressive scan support.
6.0 Sound
Good music. It just repeats so often you grow to hate it. Sound effects get the job done. DPLII support.
4.0 Gameplay
The game requires you to be quick and agile, but the design and horrible control scheme don't allow it. Frustration ensues.
3.0 Lasting Appeal
You'll be lucky to stick with the game as it serves you up the same looking room and enemy 20 times over.
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 10-09-2003 21:32]
quote:Maar onze posts zijn informatiever
Op woensdag 10 september 2003 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
We lopen in topic aantal gelijk met de Xboxers
quote:
Nintendo en AOL gaan samenwerken
11-09-2003 | Robert van der Werf
Nintendo heeft een opvallende beweging gemaakt richting online gamen door samen te werken met AOL. Komt online gaming er toch aan?
Nintendo heeft IGN laten weten dat ze een deal hebben gesloten met AOL. Deze deal maakt het mogelijk om software van AOL in games te stoppen. Gevolg is dat via AOL contact gemaakt kan worden via Internet. Nintendo zegt nadrukkelijk dat hun plannen en houding tegen over online gamen nog steeds niet veranderd is. Nintendo zelf zegt dat ze geen nieuwe online games in ontwikkeling hebben. Als de games van Nintendo online gaan zal AOL als internet provider gebruikt worden.Ook zal reclame gemaakt worden voor Nintendo door AOL en Time Warner. Nintendo is nog aan het overleggen over eventuele demo schrijfjes die misschien worden meegeleverd bij een nieuwe aansluiting van AOL breedband internet.
AOL is een groot bedrijf in de Verenigde Staten. AOL dient als Internet provider maar verleent ook andere diensten zoals online chatten en email. Ook de webbrowser NetScape, Winamp en het chatprogramma ICQ valt onder AOL net als Time Warner. Zoals je ziet is AOL een vrij groot bedrijf. AOL is niet zo bekend in Nederland omdat het bedrijf nooit is doorgebroken. CompuServe is een poging van AOL om in Nederland bekend te worden maar dit product is nooit aangeslagen.
Vreemd is te noemen dat Nintendo zelf nog geen plannen heeft. Waarom hebben ze dan een deal gesloten met een provider? Een vreemde beweging van Nintendo maar de toekomst zal uitwijzen waarom Nintendo deze overeenkomst met AOL heeft gesloten.
quote:Hier kun je wat nieuwe filmpjes bekijken van dit actie spectakel
Op donderdag 11 september 2003 07:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metal Arms:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
14:52 US sources are making the startling claim that Nintendo is planning on releasing a new Zelda bundle this Christmas featuring GameCube versions of NES, SNES and N64 versions of the evergreen pixie boy's numerous thwartings of Ganondorf.
The idea goes that, if you buy a GameCube this Christmas, a special disc will be bundled with the system containing the following goodness:
The Legend of Zelda
Zelda II: The Adventure of Link
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
The Legend of Zelda: Majora's Mask
Zelda Documentary
If there's any truth in this whatsoever, we'd guess we're talking basic emulations of the original games rather than high falutin' remakes of those games. No-one from Nintendo Europe would confirm the story, or even seemed to know what we were talking about, but with a few bonus discs floating around on Nintendo games over recent months, we figured this Zelda overload could - just maybe - be kosher.
Or maybe not. It'd be awesome if it were true, though...
Ik wil ook Majora's Mask wel op de Cube, maar denk dat dit toch echt niet klopt. Als het klopt mogen ze het wel ook los verkopen.
Het Amerikaanse tijdschrift Game Informer wist te meldden dat Nintendo bezig is met een Zelda bundel waarop The Legend Of Zelda, Zelda II: The Adventure Of Link, Ocarina Of Time en Majora´s Mask te vinden zijn. Daarnaast zal er extra materiaal opstaan over de gehele serie (interviews en dergelijke).
quote:Omdat die net is uitgebracht voor gba (en dan kopen de mensen die niet meer, nou ja minder mensen)
Op donderdag 11 september 2003 09:57 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Waarom douwen ze er niet gelijk ALTTP bij?
Hebben ze gelijk de beste spellen uitgebracht.
Alleen ik heb geen GameCube
Ik wacht op Mario Kart, MGS:TS en RE4.
quote:Ja dat dacht ik ook maar zoals Strolie75 al zei, het is wel erg repetitief en simpel, geef mij maar Devil May Cry 1 (ook alleen maar knallen
Op donderdag 11 september 2003 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:
PN03 is volgens mij verkeerd begrepen, dat is gewoon een die-hard shooter a la Gun Valkyrie, en daar moet je dus van houden...
Respect voor Capcom dat ze weer back to basics gaan, maar volgens mij waren ze te ver terug gegaan...
quote:Yep, DMC is een topper.
Ja dat dacht ik ook maar zoals Strolie75 al zei, het is wel erg repetitief en simpel, geef mij maar Devil May Cry 1 (ook alleen maar knallen ), toch wel ietsje beter IMHO.
Respect voor Capcom dat ze weer back to basics gaan, maar volgens mij waren ze te ver terug gegaan...
Ik speel nu Otogi op de XBox, IMO nog beter dan DMC...!
Als ik PN03 ooit eens 2e hands tegenkom haal ik m denk ik wel, ik hou wel van hersenloos highscores verbeteren, en daar gaat het volgens mij om in dat spel.
quote:Ik op exact hetzelfde, en ik twijfel nog een beetje over FFCC !
Op donderdag 11 september 2003 10:15 schreef Strolie75 het volgende:Ik wacht op Mario Kart, MGS:TS en RE4.
quote:Wat Final Fantasy betreft ga ik toch voor Tactics en X-2 (en ik heb deel VIII nog liggen).
Op donderdag 11 september 2003 14:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik op exact hetzelfde, en ik twijfel nog een beetje over FFCC !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |